P A C I F I Q U E . É V O . 09.02.2008 @ Espoo

974 posts, 49 pages, 273,007 views

ville

Posts: 3,780

#201 • • ville olen oikeasti ujo
Jotenkin toi lineup kuitenkin toistaa itseään kerta toisensa jälkeen... huippunimiä suomesta painotettuna siitä päästä jonka massa tuntee, mutta ei kuitenkaan pienintäkään myönnytystä ulkomaiseen lineuppiin.

Ainahan sitä voi argumentoida, että paikka & konsepti & tuotanto on niin hyviä, että ulkomaisia nimiä ei tarvita, mutta siltikin sitä olisi toivonut, että lineup olisi ollut tänä vuonna se juttu....

Lopulta voisi kai sanoa, että ei auta valittaa, varsinkin kun tietää, että illasta tulee yksi ensi vuoden parhaista :)
Miksan

Posts: 1,464

#202 • • Miksan

ville, 30.11.2007 15:07:
Jotenkin toi lineup kuitenkin toistaa itseään kerta toisensa jälkeen... huippunimiä suomesta painotettuna siitä päästä jonka massa tuntee, mutta ei kuitenkaan pienintäkään myönnytystä ulkomaiseen lineuppiin.


Joo, olisin myös toivonu jotain muutosta ja uutta line-uppiin varsinki noin roimalla hinnan korotuksella.
Tällä kertaa tuntuu myös "erikoisempi" ohjelma vähentyneen verrattuna viime vuoteen (esim. kvuiokellunta, sirkustuohut ja Accu), onhan tuolla Lowlandin pieno konsertti ja La Perse Collectivtive mutta jotenki silti tuntuu että jää paljon viime kertaa vähemmälle.

En kyllä oikeen keksi mistä hinnan nousu muodostuu, ainakaan näiden annettujen tietojen perusteella. Mitään uutta ei ole (artisteja on muutama kappale enemmän, mutta se ei vaikuta hintaan noin merkittävästi), eikö yleinen inflaatiokaan ole noin raju ollu.

Kyllä tänne silti tulee lähettyä mut vähän jäi outo maku suuhun*hymy*
ville

Posts: 3,780

#203 • • Edited ville olen oikeasti ujo

Miksan, 30.11.2007 15:22:
En kyllä oikeen keksi mistä hinnan nousu muodostuu, ainakaan näiden annettujen tietojen perusteella. Mitään uutta ei ole (artisteja on muutama kappale enemmän, mutta se ei vaikuta hintaan noin merkittävästi), eikö yleinen inflaatiokaan ole noin raju ollu.



Viime vuonna jengi ihmetteli samalla tavalla mistä nousu muodostuu, mutta kun pääsi paikan päälle, näki heti, että ympäristöön oli panostettu toisella tavalla. Toivottavasti sama suuntaus jatkuu :)


Mainonnassa ei tänä vuonna näy lainkaan Unityn tai Labyrintin nimeä, joten Unity organisaationa on varmaan jättäytynyt pois järjestelyistä (vaikka lineupissa muuten näkyy viimevuosien lineupvastaavan kädenjälki, liekö vaan sattumaa). Tämä unityn poisjäänti saattaisi selittää osa "pienten juttujen" puuttumisesta, Unitylle ne ovat kuitenkin olleet monesti aika tärkeässäkin osassa.
Miksan

Posts: 1,464

#204 • • Miksan

ville, 30.11.2007 15:46:
Viime vuonna jengi ihmetteli samalla tavalla mistä nousu muodostuu, mutta kun pääsi paikan päälle, näki heti, että ympäristöön oli panostettu toisella tavalla. Toivottavasti sama suuntaus jatkuu :)


Toivotaan :)


Mainonnassa ei tänä vuonna näy lainkaan Unityn tai Labyrintin nimeä, joten Unity organisaationa on varmaan jättäytynyt pois järjestelyistä (vaikka lineupissa muuten näkyy viimevuosien lineupvastaavan kädenjälki, liekö vaan sattumaa). Tämä unityn poisjäänti saattaisi selittää osa "pienten juttujen" puuttumisesta, Unitylle ne ovat kuitenkin olleet monesti aika tärkeässäkin osassa.


Näin mäki oon asian käsittäny, että ei oo ihan täysin sama porukka enää kulissien takana.
Toivottavasti tämä muutos ei näy siinä, että Unityn yleinen "non-profit" (tai sanotaan nyt että ei vain ja ainoastaan voittoa tavoitteleva) mentaliteetti katoaisi ihan täysin ja Unitylle tyypilliset pienet mutta mun mielestä bilefiiliksen kannalta merkittävät lisät jäisivät pois.
dj upi

Posts: 1,835

#205 • • dj upi
Ei sit vieläkään ikä riitä. Huoh. Puolen vuoden päästä sit katotaan uudestaan :(
Andy

Posts: 1,019

#206 • • Andy
Anton Sonin - Saa naiset kyyneliin *nyyh**plur*

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Esa

Posts: 947

#207 • • Edited Esa

Miksan, 30.11.2007 15:54:
---
ville, 30.11.2007 15:46:
unityn poisjäänti saattaisi selittää osa "pienten juttujen" puuttumisesta, Unitylle ne ovat kuitenkin olleet monesti aika tärkeässäkin osassa.

---

Unitylle tyypilliset pienet mutta mun mielestä bilefiiliksen kannalta merkittävät lisät jäisivät pois.



Mitä nää pienet jutut/merkittävät lisät pacifique-tapahtumissa ovat olleet?
Caro²

Posts: 5,301

#208 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Mitä ne ihmiset hinnasta nillittää. Ei muuta ku ibizalle ja Pachaan johonkin isompaan iltaan. reilu 60euroa sisään ja ympäristö ei salettina ole niin uniikkia *hihu*
Dementation

Posts: 2,892

#209 • • Dementation wednesday?

Caro², 30.11.2007 20:08:
Mitä ne ihmiset hinnasta nillittää. Ei muuta ku ibizalle ja Pachaan johonkin isompaan iltaan. reilu 60euroa sisään ja ympäristö ei salettina ole niin uniikkia *hihu*



Tai hartwall areenalle kuunteleen yhtä "isoa" artistia... Esim 50 cent maksaa nimestään huolimatta 57 euroa.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Miksan

Posts: 1,464

#210 • • Miksan

Esa, 30.11.2007 19:59:
Mitä nää pienet jutut/merkittävät lisät pacifique-tapahtumissa ovat olleet?


Viime kerralla kerralla nää jo mun aikasemmin mainitsemat kuviokellunta esitys ja erilaiset sirkusesitykset ja henkilöt jotka kulki ympäri aluetta illan aikana.
En nyt muista tarkalleen mitä kaikkea siellä oli mutta päälimmäisenä mielessä jonglöörit ja puujalkojen kanssa heiluvat typpit. Mulle ainaki tälläset on osa sitä "kokemusta", jona tälläiset bileet kuten Pacifique mainostaa itseään.
ville

Posts: 3,780

#211 • • ville olen oikeasti ujo

Caro², 30.11.2007 20:08:
Mitä ne ihmiset hinnasta nillittää. Ei muuta ku ibizalle ja Pachaan johonkin isompaan iltaan. reilu 60euroa sisään ja ympäristö ei salettina ole niin uniikkia *hihu*



Tietysti vähän suhteellista, et mikä on uniikki ja mikä ei. Jos ibizan pacha jossa renaissance maksaa esim 40e niin kyseeessä on thö pasha ja usein thö dj kuten esim cattano tai tai sit esim thö space ja joku spacen sunday tähdistä.....

Tää serena on toki thö mesta suomessa, mut eihän siitä mihinkään pääse, et lineup on sitä samaa, mitä on nähty vikat kolme vuotta....

Näistä varmasti on tulossa vuoden bileet, mut siltikin ei voi olla miettimättä, että miksi jälleen kerran tänä vuonna päätettiin jättää lineup vain suomalaisten nimien varaan. Vähän tulee olo, että pääjärjestäjä laskee liikaa suomalaisen lineupin varaan, kuten tapahtuu muissa tapahtumissa...
serge

Posts: 252

#212 • • Edited serge
Oli :/ tai :| niin :D

--
Une fleur de bèton m'’inspire

Ironass

Posts: 15

#213 • • Ironass
Hinnathan eivät perustu kustannuksiin, vaan kysyntään ja tarjontaan. Tottakai järjestäjän kannattaa nostaa hintaa, jos edellisellä kerralla tapahtuma oli loppuunmyyty. Toivotaan että tänä vuonna järjestäjät saavat sen verran voittoa, etteivät epäröi järjestää tapahtumaa myös ensi vuonna ja ehkä voisivat rohkaistua järjestämään se myös kesällä. :)
an_asswipe

Posts: 43

#214 • • an_asswipe
on tosiaan vähän hintavaa, mutta ehkä tuon vielä maksaa. Tosin näyttää melko huonolta kilojen vähentämisen kanssa. Olis tosin melko pinnallista jäädä pikku mahan takia pois, eikö niin ettei siellä olla pinnallisia vaan painutaan pohjasakkaan?
Cloud

Posts: 2,162

#215 • • Edited Cloud Game Freak

ville, 1.12.2007 00:20:


Tietysti vähän suhteellista, et mikä on uniikki ja mikä ei. Jos ibizan pacha jossa renaissance maksaa esim 40e niin kyseeessä on thö pasha ja usein thö dj kuten esim cattano tai tai sit esim thö space ja joku spacen sunday tähdistä.....

Tää serena on toki thö mesta suomessa, mut eihän siitä mihinkään pääse, et lineup on sitä samaa, mitä on nähty vikat kolme vuotta....

Näistä varmasti on tulossa vuoden bileet, mut siltikin ei voi olla miettimättä, että miksi jälleen kerran tänä vuonna päätettiin jättää lineup vain suomalaisten nimien varaan. Vähän tulee olo, että pääjärjestäjä laskee liikaa suomalaisen lineupin varaan, kuten tapahtuu muissa tapahtumissa...



Täytyy kyllä Olla samaa mieltä Villen kanssa täysin tässä asiassa.

Tosin vuoden tauko ja se, että kyseisenlaisia bileitä järjestetään hyvin hyvin harvoin. Auttaa tämän tyylistä bilettä selviämään minusta hivenen paremmin tälläisestäkin tilanteesta ilman suuria muutoksia.

Mutta onhan se niin, että siihen karkkiinkin kyllästyy ja tarvitsee vaihtelua. Siksi vähän itseäkin pelottaa tuleva. Ei silti, nämä ovat "tho" pasifiquet ja "tho" bileet joihin tälläisinäkin ja tällä hinnalla ainakin minä olen valmis tulemaan jatkossakin kerran vuodessa.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

kemuttaja

Posts: 385

#216 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Kai sitä vois tänne iskeytyä*jiihaa*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

lohikarme

Posts: 1,730

#217 • • Edited lohikarme RitariVittupää
Jokohan pasit on keränny sen verran kansainvälistä huomiota et nähtäis enempi ulkomaaneläviä viime kertoihin verrattuna (siis kävijöitä) :) Ku matkustaahan jengi täältäkin esim senseissöneihi! (okei...vähän eri mittakaava mut kuitenki).

--
Qualis artifex pereo

Avangion

Posts: 2,529

#218 • • Avangion Punakardinaali
Kyse nyt ei ole enää suuresta summsta, mutta miksi Lippupalvelu otti palvelumaksun tuplana?!?
*grr*
Ihmettelinkin miksi lipun hinnaksi oli merkitty 43,70!
Siihen tuli sitten päälle niiden palvelumaksu 1,50. *ding*
Noin periaatteessa tulee kusetettu olo.

Toivon tosiaan että bileet on paremmat kuin viime vuonna.
Hintakin on "parempi"!

Jäämme jännityksellä odottamaan...


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Avangion

Posts: 2,529

#220 • • Avangion Punakardinaali

ville, 18.12.2007 09:05:
---
Avangion, 18.12.2007 09:02:
Toivon tosiaan että bileet on paremmat kuin viime vuonna.

---


Se ei ole vaikeaa, koska viimevuonna bileitä ei ollut 8)



Mä odotinkin tuota kommenttia. ;D
Tänä vuonna niitä ei ollu, mutta viime vuonna kyllä. *hih*


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])