P A C I F I Q U E . É V O . 09.02.2008 @ Espoo

974 posts, 49 pages, 273,010 views

anis

Posts: 2,451

#181 • • Edited anis
Uijui, aivan mahtavia soittajiakin täällä*plur* Eiköhän oo aika mennä hakemaan lippu. Vähän kutkuttaa jo mahassa, kun näitä kemuja miettii.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Dementation

Posts: 2,892

#182 • • Dementation wednesday?
Kai sitä pitää pari ennakkolippua lähiaikoina tilata.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Viltsu

Posts: 2,010

#183 • • Viltsu noname
no douh mikä hinta :D

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Individual

Posts: 10,942

#184 • • Edited Individual HYPNO!
Tämä on varmaan ensimmäinen kerta koko bilehistoriani aikana, kun bilelipun hinta aiheuttaa pientä rykimistä, mutta mutta hankitaan se lippu nyt kummiskin.
Homegrove

Posts: 2,102

#185 • • Homegrove Further
Meni itelläkin kyllä kahvi väärään kurkkuun kun luki lipun hinnan mutta tässä tapauksessa tietää että rahoille saa vastinetta.

--
Forward thinking house music

djavol

Posts: 160

#186 • • djavol Angel Of Sin
OMG!!!! *sydän* Tännehän on ihan pakko tulla, ku on jo monta vuotta odottanut.. ensin että täyttää 20, sitten että bileet järjestetään... *jiihaa*

Hinta kyll hieman pelottaa köyhän opiskelijan kukkaroa, mutta mitäs kaikkea sitä tekeekin hyvien bileiden puolesta... *vink*

ja nyt innolla odottellaan Paradise-pippaloita Turussa... *aplodit*

--
Do not mess with me

Tyranoid

Posts: 1,552

#187 • • Tyranoid FINRG
Heh, ekat Pacifiquet maksoi 19e. Onkohan nää yli kaksi kertaa paremmat...? Sinänsä korkea lipun hinta saattaa pitää osan urpoördääjistä poissa, mutta valitettavasti hyvä toimeentulo ja hyvä käytös ei kuitenkaan aina korreloi.

Saattaa jäädä väliin, sinänsä kyllä harmi rikkoa tähän saakka ehjä Paciputki. Aina näissä on kivaa ollut. Eihän toi hinta mikään mahdottomuus olisi kun tietää bileiden olevan hyvät.
Wolverine

Posts: 1,860

#188 • • Wolverine
hinta sai kyl kyyneleet valumaan.. en usko et toi pitää känniördääjät poissa, päinvastoin. noin kallis lippu tekee sen että jengi ottaa aivan hirveet pohjat jo ennen paikalle tuloa ja örveltää jo alkuillasta ettei mee sitä 100e paikan päällä viinaan. mut joutuu harkitsemaan..
Crazybattery

Posts: 782

#189 • • Crazybattery Fruor ergo sum
onks streetbeat su auki?*ding*
pitäis käy ostamass itteless joululahja*vink*
Avatar
#190 • • Fuzzy Guest

Crazybattery, 30.11.2007 11:24:
onks streetbeat su auki?*ding*
pitäis käy ostamass itteless joululahja*vink*


Ei oo auki sunnuntaisin...
Dementation

Posts: 2,892

#191 • • Dementation wednesday?

Wolverine, 30.11.2007 10:51:
hinta sai kyl kyyneleet valumaan.. en usko et toi pitää känniördääjät poissa, päinvastoin. noin kallis lippu tekee sen että jengi ottaa aivan hirveet pohjat jo ennen paikalle tuloa ja örveltää jo alkuillasta ettei mee sitä 100e paikan päällä viinaan. mut joutuu harkitsemaan..



Mä en oo koskaan tajunnut miksi pitää ottaa känni kotona tai 100e eurolla viinaa hyvissä bileissä.
Itse aion tulla autolla, ottaa ehkä yhden tai kaksi alkuillasta ja ajaa itse autolla myös pois paikalta.

Toki jos olis kuski, niin kyllä mäkin joisin illan aikana enemmän, mutta tuskin kuitenkaan mitään 100 euroa, koska kyllä musta allasbileet ja 100 euron känni on toisensa pois sulkevat jutut.

Tai no yleensäkin tykkään olla hiukan huppelissa korkeintaan, enkä siis kännissä, jos olen konemusapippaloissa, sillä kännissä tanssiminen ei tunnu samalta ja jotenkin itselläni musa toimii huonommin kännissä kuin selvinpäin... Mut tietty kukin tavallaan.

Toivon joka tapauksessa että bilettäjät, hengenpelastajat ja järjestyksenvalvojat yhteistyössä ovat valmiita myös poistamaan turhan humalaiset ihmiset paikalta. Opettais varmaan jotain kun lentäis ördäämisen takia ulos 42 euron bilelipun ostettuaan. *vink*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Wolverine

Posts: 1,860

#192 • • Wolverine

Dementation, 30.11.2007 13:07:
---
Wolverine, 30.11.2007 10:51:
hinta sai kyl kyyneleet valumaan.. en usko et toi pitää känniördääjät poissa, päinvastoin. noin kallis lippu tekee sen että jengi ottaa aivan hirveet pohjat jo ennen paikalle tuloa ja örveltää jo alkuillasta ettei mee sitä 100e paikan päällä viinaan. mut joutuu harkitsemaan..

---


Mä en oo koskaan tajunnut miksi pitää ottaa känni kotona tai 100e eurolla viinaa hyvissä bileissä.
Itse aion tulla autolla, ottaa ehkä yhden tai kaksi alkuillasta ja ajaa itse autolla myös pois paikalta.

Toki jos olis kuski, niin kyllä mäkin joisin illan aikana enemmän, mutta tuskin kuitenkaan mitään 100 euroa, koska kyllä musta allasbileet ja 100 euron känni on toisensa pois sulkevat jutut.

Tai no yleensäkin tykkään olla hiukan huppelissa korkeintaan, enkä siis kännissä, jos olen konemusapippaloissa, sillä kännissä tanssiminen ei tunnu samalta ja jotenkin itselläni musa toimii huonommin kännissä kuin selvinpäin... Mut tietty kukin tavallaan.

Toivon joka tapauksessa että bilettäjät, hengenpelastajat ja järjestyksenvalvojat yhteistyössä ovat valmiita myös poistamaan turhan humalaiset ihmiset paikalta. Opettais varmaan jotain kun lentäis ördäämisen takia ulos 42 euron bilelipun ostettuaan. *vink*



hehe no eihän sen koskaan pidä mennä tohon pisteeseen, mut yleensä kaveriporukassa sattuu "yllättäen" karkaamaan käsistä. ajattelin ite et olis tuolla selvinpäin et siinä vaiheessa ku joku överinaamoissa oleva teini hyppää niskaan niin ei huku.
Mark

Posts: 7,311

#193 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s
hosted by Axl Smith?! Ai tähänkö ollaan nyt sit menty bileissä Suomessakin, huoh.. *uuh*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

m1kk3

Posts: 5,560

#194 • • m1kk3 no-life

Mark, 30.11.2007 14:02:
hosted by Axl Smith?! Ai tähänkö ollaan nyt sit menty bileissä Suomessakin, huoh.. *uuh*

-M


Joo, just naureskelin samaa, MTV rules *nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Anselmi

Posts: 2,578

#195 • • Anselmi And sell me

mikke, 30.11.2007 14:03:
---
Mark, 30.11.2007 14:02:
hosted by Axl Smith?! Ai tähänkö ollaan nyt sit menty bileissä Suomessakin, huoh.. *uuh*

-M

---

Joo, just naureskelin samaa, MTV rules *nauru*


Ei hitto*nauru* Multa menis kyllä ilta pilalle jos joutuis sitä katselemaan.

--
sen pituinen se

nuance

Posts: 1,963

#196 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Mark, 30.11.2007 14:02:
hosted by Axl Smith?! Ai tähänkö ollaan nyt sit menty bileissä Suomessakin, huoh.. *uuh*

-M



onhan se ny kerrassaan kamalaa kun siellä lavalla joku sanoo mikkiin et täs ois tällanen deejii! :O
Mark

Posts: 7,311

#197 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

nuance, 30.11.2007 14:07:
onhan se ny kerrassaan kamalaa kun siellä lavalla joku sanoo mikkiin et täs ois tällanen deejii! :O



No mulla nyt vaan välkkyy kaikki mtv:n water partyt tai mitkä ikinä mielessä mis jengi hinuttaa toisiinsa ku dorka juontaja kyselee tyhmiä *justjoo* mut joo jossei mtv aio olla muuten edustettuna ni ei kait yks ukko niist kemuist sen köyhempii tee..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

nuance

Posts: 1,963

#198 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Mark, 30.11.2007 14:08:
No mulla nyt vaan välkkyy kaikki mtv:n water partyt tai mitkä ikinä mielessä mis jengi hinuttaa toisiinsa ku dorka juontaja kyselee tyhmiä *justjoo* mut joo jossei mtv aio olla muuten edustettuna ni ei kait yks ukko niist kemuist sen köyhempii tee..

-M



ai mä ku jotenkin nään ton mielummin niin päin, et diversiteettiä mtv:n suuntaan eikä hinutusta meille päin :)
Wolverine

Posts: 1,860

#199 • • Wolverine

Mark, 30.11.2007 14:08:
---
nuance, 30.11.2007 14:07:
onhan se ny kerrassaan kamalaa kun siellä lavalla joku sanoo mikkiin et täs ois tällanen deejii! :O

---


No mulla nyt vaan välkkyy kaikki mtv:n water partyt tai mitkä ikinä mielessä mis jengi hinuttaa toisiinsa ku dorka juontaja kyselee tyhmiä *justjoo* mut joo jossei mtv aio olla muuten edustettuna ni ei kait yks ukko niist kemuist sen köyhempii tee..

-M



ihan OT:ks menee mut ei mua ainakaan haittaa yhtään jos vähäpukeiset kauniit naiset hinkkaa rintojaan ja persettään muhun.
Mark

Posts: 7,311

#200 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

nuance, 30.11.2007 14:10:
ai mä ku jotenkin nään ton mielummin niin päin, et diversiteettiä mtv:n suuntaan eikä hinutusta meille päin :)



*nauru* eiku siis, personally mua tökkii katella jotain purkka isle of ibiza whaeva mtv shittii mis silikonibimbot ja hormoniapinat lääppii toisiinsa ja joku vauhtipää juontaja huutaa mikkiinsä jotain typeryyksiä vuoden bileistä tjsp :P

Sellanen leima pacifiquelle ei ois mielestäni kiva, mut toisaalt se nyt on vaan mun 5cents :)

edit: ja nii, eihän yks juontaja sitä tee jossei tapahtumasta muuten tehdä jotai taltiointii näytettäväks mtv:llä.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!