P A C I F I Q U E . É V O . 09.02.2008 @ Espoo

974 posts, 49 pages, 272,902 views

unoha

Posts: 929

#121 • • unoha Lti-/UG Collective
Tiedustelisin, että minkä ikäsille tää on suunnattu? 18v? 20? Minkälaiset tsimbalot on odotettavissa, anyone?

--
Never Quit !

euforia

Posts: 90

#123 • • Edited euforia mmm sure! why the f*ck not!
=)

--
morjens

Mark

Posts: 7,311

#124 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Jaa-a, mitähän uutta nää muka mahtaa tarjota nimen lisäks verrattuna edellisiin..? Eipä kyllä taida jaksaa maksaa itteensä kipeeks et pääsee vuoden kääliöpileisiin mitä varten koko pk-seutu on jollai vitun treenikuuril koko talven, huoh ja haukotus *haukottel*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Karvinen

Posts: 699

#125 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Minä, Mun Mies, Vesi ja Bileet *sydän* Toistamiseen pakko päästä, oli sit uutta tai ei , mut mageet bileet kuiteskis *hymy*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Howdy

Posts: 7,955

#126 • • Howdy Oldie

Mark, 26.10.2007 14:43:
Jaa-a, mitähän uutta nää muka mahtaa tarjota nimen lisäks verrattuna edellisiin..? Eipä kyllä taida jaksaa maksaa itteensä kipeeks et pääsee vuoden kääliöpileisiin mitä varten koko pk-seutu on jollai vitun treenikuuril koko talven, huoh ja haukotus *haukottel*

-M



Mua ei kans oikein nappais mut mua painostetaan *igor*

--
Käpy vailla vertaa

JayLoud

Posts: 10

#127 • • JayLoud

Mark, 26.10.2007 14:43:
Jaa-a, mitähän uutta nää muka mahtaa tarjota nimen lisäks verrattuna edellisiin..? Eipä kyllä taida jaksaa maksaa itteensä kipeeks et pääsee vuoden kääliöpileisiin mitä varten koko pk-seutu on jollai vitun treenikuuril koko talven, huoh ja haukotus *haukottel*

-M



Josta tulikin mieleen alottaa treenaus...
keisha

Posts: 1,394

#128 • • keisha bullet with butterfly wings
Onks tänne painoraja? Pitääkö nyt jo aloittaa tiukka atkins, rasvanpolttotreenaus ja solariumkuuri?

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

-MUMMO-

Posts: 186

#129 • • -MUMMO- TeaM: Flipperi O_o
*joo* Pakko päästä! Kun kaikki niin kehuu *hihu* *tanssittel* Mitäs ne liput maksaa?
Pääseks dösäl takas stadiin? *hmph* *ding*

--
täkä täkä täkä täkä... tuuttuuuu... tuuuttuuu... flip flip*ding* *vink* *nauru*
*SYDÄN**PIHKASSA* RAHAA KUIN ROSKAA*PIHKASSA**SYDÄN*

Avatar
#130 • • Muussika Guest
Jahaz, enpä sit pääsekkään mahrollisesti todistamaan ennakkoluulojani vääriksi, pitää olla LAHDEN TORVESSA tuolloin *nauru* *lmao*

Hööhhis. Noh, joskus myähemmin sitten. *joo*

Raahaan Torveen puhallettavan uima-altaan ja bikinit ni kyä se siitä. Plus maalaan ittelleni sikspäkin tietty, ja kasvatan munakarvat letitettäviksi ja leikin meritursasta. Tahi kaksipäistä moppia.
unoha

Posts: 929

#131 • • unoha Lti-/UG Collective

Vampyrella, 27.10.2007 02:15:
Jahaz, enpä sit pääsekkään mahrollisesti todistamaan ennakkoluulojani vääriksi, pitää olla LAHDEN TORVESSA tuolloin *nauru* *lmao*


Mitäs Torves on tuolloin? ;D

--
Never Quit !

Cloud

Posts: 2,162

#132 • • Edited Cloud Game Freak

Mark, 26.10.2007 14:43:
Jaa-a, mitähän uutta nää muka mahtaa tarjota nimen lisäks verrattuna edellisiin..? Eipä kyllä taida jaksaa maksaa itteensä kipeeks et pääsee vuoden kääliöpileisiin mitä varten koko pk-seutu on jollai vitun treenikuuril koko talven, huoh ja haukotus *haukottel*

-M



Tää on kyl totta, ihan kaikista bileistä. Samaa rataahan bileet on aina :).


Jos kerran vuodes lähtee bileisiin kuten mä. Ni bileiden pitää kyl olla aatelia ja ei oo vesipuistobileiden voittanutta ainakaan mulle. Paras platform bileille edelleen. Ja silloin Pasifique on kyllä mainio tapaus.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#133 • • Muussika Guest

DeeJay-Ego, 28.10.2007 10:46:

Mitäs Torves on tuolloin? ;D




No sielä on ''lava'' (whatevör se pieni nurkkaus onkaan :D) täynnä jööttityttöjä + 1 -poika, eli meil on itellä gaykka sielä pitkästä aikoo. *nauru*

Voisin ehdottaa sellasta Pacifiquen myötäeläjäiskeikkaa, ni sit oltas kaikki uikkareissa pitkine munakarvoinemme. *jiihaa*

Veikkaan, et kaverit ei oikeen kyllä lämpene idealle. :D


P.S. On kyä vuoren paras OT-topikki *nauru*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#135 • • liikkuva muna an egg on the move
Jepi. Jää kans väliin, ekana vuonna oli kivaa ekat 30 minuuttia kun oli vielä tilaa temmeltää. Voin sit tulla kun ihmisten määrää, vokooderihaussia, viinojen alkoholipitoisuutta ja lippujen hintaa leikataan puolella. *joo*
Tarsu

Posts: 2,449

#136 • • Tarsu
voi kehveli, onneks täält jää pois paljon näitä konemusanihilistei <3

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Avatar
#137 • • Muussika Guest

smä, 30.10.2007 19:13:
voi kehveli, onneks täält jää pois paljon näitä konemusanihilistei <3



Onksun vähä vaikea sulattaa sitä, et kaikki ei lämpee samoille asioille ku sä? *nauru*

Tahi sitä, et jotku saattaa tulla näihin kemuihin _kokeilemaan_ miltä ne tuntuu ilman, et on jo ennen kokemusta satavarma et nää toimii omalla kohdalla?

Musta on ainakin ihan tervetullutta, et osa jengistä tulee kokeilumielessä, ja joko tykästyy tai sit ei tykästy. Ihan tervetullutta sekin, et kaikki ei vaan lämpee kaikelle.

Snadisti suppeekatseista tuomita konemusanihilistiksi, jos ei lämpee vesileikeille. :D

Bileiden järkkärinä oisin kyllä oikeen tyytyväinen, jos bileistä jutellaan muullakin kuin ihquplur-tasolla. Ihannetilannehan ois se, että joku pienellä varauksella bileisiin tullut tyyppi toteais myöhemmin, että däämn, kyllä nyt karis ennakkoluulot ja kivaa oli. Sana kiertää nääs. Ja kyllä mä myös bileiden järkkärinä haluisin kehittää kemuja eteenpäin ja tunnistaa mahdolliset kehittymisalueet ja -tarpeet, jotta ihmisille voitas tarjota entistä enemmän hubaa jatkossa. Kaikkia ei tietenkään voi miellyttää, mutta aina voi koittaa petrata johonkin suuntaan.

Mut joo, jatka toki mustavalkoajattelua. *nauru*

T: Oon iha vidu spede ku en voi tietää ennen kokemusta et tykkäisinks niiqu näist vai e, mut oisin silti ollu valmis maksaan ja tsekkaan!!1 :(

Where's the rope???+++ :((((
hallucinogen

Posts: 8,190

#138 • • hallucinogen Edain
Vieläköhän sitä ehtis pienentää vatsaa ja manboobsei...

--
pikku-*possu*

Tarsu

Posts: 2,449

#139 • • Tarsu

Vampyrella, Onksun vähä vaikea sulattaa sitä, et kaikki ei lämpee samoille asioille ku sä? *nauru*



moikka!

ei ole vaikeaa.

sul on hyviä pointteja, mut mä en aio tuhlata energiaa
näiden asioiden yksityiskohtaisempaan lässyttelyyn.
mul on niin huono ulosanti internetissä
et mut ymmärrettäs taas väärin enihau.

piislaavjunitirispekt!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Avatar
#140 • • Muussika Guest

smä, 30.10.2007 23:47:

moikka!

ei ole vaikeaa.

sul on hyviä pointteja, mut mä en aio tuhlata energiaa
näiden asioiden yksityiskohtaisempaan lässyttelyyn.
mul on niin huono ulosanti internetissä
et mut ymmärrettäs taas väärin enihau.

piislaavjunitirispekt!



No hyvä. *joo*

Ehkä sit ehin jo ymmärtää ulosantisi väärin, jos sen nyt väärin pystyi ymmärtämään. :D

Meikä vaan rakastaa perusteluita, ja kaikki perusteetta lausutut jutut on mun mielestä yhtä tyhjän kanssa.

Enihau, piäs kivaa vesihumpissa, sinnehän ne energiat passaakin säästää! :P