P A C I F I Q U E . É V O . 09.02.2008 @ Espoo

974 posts, 49 pages, 272,948 views

uniqe

Posts: 397

#101 • • uniqe suski
Tänne!!!! Oon jo nyt valmiiks ihan fiiliksis!!!!
tbo

Posts: 935

#102 • • tbo budhisattva

Jago, 22.10.2007 23:59:

Miten sä kesken aktin satuit huomaa ettei niil ollu kortsui? Kävikö naama ehkä lähellä itse tapahtumaa?



Kuten sanottua, tästä melkei 10 v aikaa, eikä oltu todellakaan Serenassa, ja okei, spärdärin puute oli useimmissa keisseissä spekulointia, mut aika harva rupee kaivamaan sitä kumia esille kun vaan "halitaan" ja "pusitaan" ja vähän "kiehnätään" ja yritetään muutenkin olla huomaamattomia, siitä huolimatta että viereinen ihminen istuu konkreettisesti ihossa kiinni (ei siis se partneri, se istuu sylissä), ja altaan reunalla odottaa seuraava pari odottamassa vuoroaan et josko sinne mahtuis sen jälkeen sekstaamaan kun noi edelliset on päässy hommastaan eroon.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

tbo

Posts: 935

#103 • • Edited tbo budhisattva

UzU, 22.10.2007 17:25:


Jonkun teinin pitas antaa sulle!



Turhaa se olis, ei olis reilua jättää teiniä vajareihin - olenhan tätä nykyä Niin Henkistynyt että Olen Jättänyt Lihan Ilot Kokonaan ja keskityn korkeintaan joogaan, meditointiin ja hyvään ruokaan :D Tosin, jooga on ihan saatanan hankalaa, ja se johtuu paljon vähemmän jalkakrampista kuin siitä että se opettaja on oikeesti Kaunis Nainen. No, se vasta sitä lihan kuria opettaakin.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Avatar
#104 • • Lilly Guest

tbo, 22.10.2007 17:15:
Edellisten uimahallissa viettämieni bileiden saldo:

Negatiiviset puolet:

-ilman kondomia panevia teinejä
*porealtaassa
*saunassa
*höyryhuoneessa
*isossa uima-altaassa
*mahdollisesti muualla kiinteistön tiloissa, asiasta ei varsinaista havaintoa
-spermaa ja muita epämääräisiä ruumiineritteitä
*porealtaassa
*saunassa
*höyryhuoneessa
*isossa uima-altaassa
*mahdollisesti muualla kiinteistön tiloissa, asiasta ei varsinaista havaintoa



Jostain syystä ei kyl yhtään yllätä.*hmph*
kokosbollar

Posts: 334

#105 • • kokosbollar franks and beans!
Ei oo todellista!!! Näitä on kyllä venattu niin sairaasti et HUH HUH!!! *jiihaa* *tanssittel* *sydän* *plur* + kaikki happy hymiöt ikuna

Täytyy kyllä sanoa että kaksi vuotta sitten olin "hieman" timmimmässä kunnossa kuin tällä hetkellä *blush* eli eikun AbDoerit ja Slimbeltit naftaliinista käyttöön!

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

anis

Posts: 2,451

#106 • • anis
Ensimmäinen mitä tulee mieleen: *plur*!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

thebbo

Posts: 346

#107 • • thebbo free spirit

tbo, 22.10.2007 17:15:
Edellisten uimahallissa viettämieni bileiden saldo:

Negatiiviset puolet:

-ilman kondomia panevia teinejä
*porealtaassa
*saunassa
*höyryhuoneessa
*isossa uima-altaassa
*mahdollisesti muualla kiinteistön tiloissa, asiasta ei varsinaista havaintoa
-spermaa ja muita epämääräisiä ruumiineritteitä
*porealtaassa
*saunassa
*höyryhuoneessa
*isossa uima-altaassa
*mahdollisesti muualla kiinteistön tiloissa, asiasta ei varsinaista havaintoa



Muuten ois voinu ehkä harkita uimistaki mut ku noist ihmisten taudeist ei ikinä tiä. Onhan siel sit niit muitaki tanssistagei mut laihaks jää bileet ilman pilluäksönii eikä sellast viitti vierestäkää kattella... *justjoo**igor*

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

ville

Posts: 3,780

#108 • • Edited ville olen oikeasti ujo

thebbo, 23.10.2007 08:51:
Muuten ois voinu ehkä harkita uimistaki mut ku noist ihmisten taudeist ei ikinä tiä. Onhan siel sit niit muitaki tanssistagei mut laihaks jää bileet ilman pilluäksönii eikä sellast viitti vierestäkää kattella... *justjoo**igor*



Viimeiksi kyllä sukeltelin iloisesti klo 01 pääaltaassa ja fiilisitelin bassoa veden alla ilman että sain mitään tauteja. Ehkäpä elacinit korvissa ja piilarit silmissä esti pöpöjen pääsyn elimistöön ;D


Sivuhuomautuksena täytyy sanoa, että edelliset kolme pacifiquetapahtumaa ovat painuneet "all time top favourite" listauksissa todella korkealle. Varsinkin viimeisin tapahtuma oli tuotannoltaan ehkäpä paras tapahtuma jossa koskaan olen käynyt, eikä järjestätä tunnetusti tyydy "samaan tasoon" joten odotettavissa ehkäpä vuoden paras tapahtuma *aplodit*
josbe

Posts: 1,982

#109 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Mulla oli täällä viimeksi aika tylsää. Törmäsin nimenomaan kähmijöihin ja örveltäjiin. Jengiä oli ihan liikaa, ja eksyin kavereistani noin ziljoona kertaa. En nähnyt paljon ketään tuttuja, vaikka tiesin heidän olevan siellä.

Ehkä siis lähden kokeilemaan onneani uudelleen, ehkä en.
sapeli

Posts: 11,768

#110 • • sapeli jokukukamikä?

josbe, 23.10.2007 10:01:
Mulla oli täällä viimeksi aika tylsää. Törmäsin nimenomaan kähmijöihin ja örveltäjiin. Jengiä oli ihan liikaa, ja eksyin kavereistani noin ziljoona kertaa. En nähnyt paljon ketään tuttuja, vaikka tiesin heidän olevan siellä.

Ehkä siis lähden kokeilemaan onneani uudelleen, ehkä en.



Mulla kans oli vähän samanlaisia kokemuksia (miinus kähmijät *nauru*), mut tokakerralla ku kävin ni osasin varautua siihen *joo* Nää on vähän niinkuin kaapelitehtaan bileet, eli jos kavereista eksyy, ei kannata lähteä enää etsimään koska siihen menee koko loppuilta. Samoin ekalla kerralla ku kävin Pacifiquessa (eli Paceissa näin kavereiden kesken) en osannut jäädä mihinkään paikkaan kun oli niin paljon nähtävää, eli haahuilin vain koko ajan edes taas.

Toisella kerralla tiesin että jos löytyy hyvältä tuntuva paikka ni siihen kannattaa jäädä fiilistelemään kaikessa rauhassa, ja niistä tulikin sitten oikein mukavat bileet, vaikken hirveästi nähnytkään niitä kavereita joiden kanssa sinne olin tullut - olihan siellä vesipuisto täynnä muitakin kivoja tuttuja. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Rivakka

Posts: 593

#111 • • Rivakka T2xikerien
On muuten kaunis flaba!
thebbo

Posts: 346

#112 • • Edited thebbo free spirit

ville, 23.10.2007 09:16:
---

Viimeiksi kyllä sukeltelin iloisesti klo 01 pääaltaassa ja fiilisitelin bassoa veden alla ilman että sain mitään tauteja. Ehkäpä elacinit korvissa ja piilarit silmissä esti pöpöjen pääsyn elimistöön ;D



HAVE YOU BEEN TESTED FOR HIV?

http://www.hs.fi/kuvat/pieni_webkuva/1135230816639.jpeg

edit: http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/49528.shtml

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

Cloud

Posts: 2,162

#113 • • Cloud Game Freak

sapeli, 23.10.2007 10:06:


Samoin ekalla kerralla ku kävin Pacifiquessa (eli Paceissa näin kavereiden kesken) en osannut jäädä mihinkään paikkaan kun oli niin paljon nähtävää, eli haahuilin vain koko ajan edes taas.




Toi on kyl mulle ihan paras pointti. Siel tosiaan on niin paljon kaikkea mukavaa, Ettei siel välttis ees kavereita tarvinnut :).

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Tiuge

Posts: 109

#115 • • Edited Tiuge
oho sentään, tulipa puskista! *whaat* mutta kaikkina edellisinä on oltu, joten eiköhän sitä tälläkin kertaa! *plur* Jospa sais jolleki areenalle, sinne luolastoon ees pikkasen kiksua, good old nostatusta pikkasen, tai hard trancea...? Kunhan toivon ääneen... *pepsodent*

--
We don't need no education! - Yes you do, you just used the double negative.

Mar6

Posts: 2,178

#116 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

thebbo, 23.10.2007 11:33:
---
ville, 23.10.2007 09:16:
---

Viimeiksi kyllä sukeltelin iloisesti klo 01 pääaltaassa ja fiilisitelin bassoa veden alla ilman että sain mitään tauteja. Ehkäpä elacinit korvissa ja piilarit silmissä esti pöpöjen pääsyn elimistöön ;D

---


HAVE YOU BEEN TESTED FOR HIV?

http://www.hs.fi/kuvat/pieni_webkuva/1135230816639.jpeg

edit: http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/49528.shtml



Toi kaveri tais muute olla kaislahame päällä esitanssijana viime pacifiquessa :DDDD

--
-Where there is house there is a home-

pyllyjumala

Posts: 469

#118 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Monet ystäväni ovat tuohon aikaan Thaimaassa, itse jään Suomeen opiskelemaan ja näyttämään hapanta naamaani..
Ehkä tulen, ehkä en, who knows *hymy*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

naive

Posts: 26

#119 • • naive kapteeni kovaydin
en tuu.

--
vaan omat jutut on siistejä

tomii

Posts: 3,594

#120 • • tomii kallion herttua
Heh...

evo.jpg

--
reivaan kunnes kuolen