P A C I F I Q U E . É V O . 09.02.2008 @ Espoo

974 posts, 49 pages, 273,595 views

jofawe

Posts: 10

#861 • • jofawe
Hmm .. i like that pictures are commin up now :)

Do anyone know how to get hold of Super8 & Tab´s playlist .. or if the sets are recorded?!
MRC

Posts: 1,346

#862 • • Edited MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

domi, 12.2.2008 11:40:
---
bastian|, 12.2.2008 11:39:
Jep jep.

---

ETKÖ SÄ NYT VITTU OSAA LOPETTAA JA SIIRTYÄ TUONNE SAATANAN OFFTOPIC-KETJUUN? ONKO HYVINKÄÄLLÄ JOTENKIN LUKUTAIDON JA TERVEEN JÄRJEN KÄYTTÖ KIELLETTYÄ, VAI MIKÄ HELVETTI TUOSSA ON NYT VAIKEETA?





Mitä OT:ta siinä on et toivon ens kerranks Trancea bileisiin?
Ja muutenki mun mielestä noi Dj:den soitto paikat ois voinnu valita paremmin. Esim se luola olis ollu täydellinen paikka soittaa rankempaa konemusaa,nyt siel soi vähän kaikki sekaisin. Siin aulas mist tultii sisään vois soida Proge. Päälaval ilta vois alkaa housella ja loppua kiksuun. Siel kalliol mist mentii liukumäkeen sit Rumpu bassoo. Ja tiettu chillii saunas. Nyt kaikkial soi kaikkee sekasin. Tääki on vaan mun mielipide.

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

MRC

Posts: 1,346

#863 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

niomic, 12.2.2008 12:04:
Jos multa kysytään, ni ei ainakaan mitään Jumpstylee sinne päälavalle - eihän siitä tulis mitään imo!



Joo jump ei sopis sinne mut joku dj päättäis sitä soittaa niin luola ois paras paikka sille. Tai vaik Freeformille

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

domi

Posts: 7,069

#864 • • domi Työn sankari.

bastian|, 12.2.2008 11:58:
---
domi, 12.2.2008 11:40:
---
bastian|, 12.2.2008 11:39:
Jep jep.

---

ETKÖ SÄ NYT VITTU OSAA LOPETTAA JA SIIRTYÄ TUONNE SAATANAN OFFTOPIC-KETJUUN? ONKO HYVINKÄÄLLÄ JOTENKIN LUKUTAIDON JA TERVEEN JÄRJEN KÄYTTÖ KIELLETTYÄ, VAI MIKÄ HELVETTI TUOSSA ON NYT VAIKEETA?

---




Mitä OT:ta siinä on et toivon ens kerranks Trancea bileisiin?
Ja muutenki mun mielestä noi Dj:den soitto paikat ois voinnu valita paremmin. Esim se luola olis ollu täydellinen paikka soittaa rankempaa konemusaa,nyt siel soi vähän kaikki sekaisin. Siin aulas mist tultii sisään vois soida Proge. Päälaval ilta vois alkaa housella ja loppua kiksuun. Siel kalliol mist mentii liukumäkeen sit Rumpu bassoo. Ja tiettu chillii saunas. Nyt kaikkial soi kaikkee sekasin. Tääki on vaan mun mielipide.


Valitettavasti en voi auttaa, ellei vieläkään sälli ymmärrä tekstiä. Toivotonta.
Avatar
#865 • • niomic Guest

bastian|, 12.2.2008 12:15:
---
niomic, 12.2.2008 12:04:
Jos multa kysytään, ni ei ainakaan mitään Jumpstylee sinne päälavalle - eihän siitä tulis mitään imo!

---


Joo jump ei sopis sinne mut joku dj päättäis sitä soittaa niin luola ois paras paikka sille. Tai vaik Freeformille



Oikeesti, miten sä tohonki ehdit väliin. Päätin hyvää hyvyyttäni poistaa tuon viestin lähes heti sen laitettuani, ettei tulis lisää pökköä pesään :F
MRC

Posts: 1,346

#866 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

ville, 12.2.2008 11:54:


Oon tainnut esittää pyynnön ehkä kolme kertaa palautteessa aiemmin, mutta esitän sen uudestaan: se ulkomainen spessuartisti. Tämä on oikeastaan ainoa asia, joka muuttaa tota bileen luonnetta ja mielestäni vielä parempaan suuntaan. Olisi jotenkin kiva nähdä, että 1000 ihmistä kerääntyy altaan laidalle odottamaan just sitä yhtä dj:ä ja dj:n ekoja biisejä. Saada porukka vielä enemmän fiilistelmään just sitä yhtä dj:ä tossa ainutlaatuisessa ympäristössä. Se on oikeastaan ainoa asia jota enää voisi toivoa.....

Samaa mieltä. Ja jos tää aletaan nyt järjestää kerran vuodes niin vois iso dj voisi joka toinen vuosi olla ison luokan Trance nimi ja joka toinen vuosi vaikka House tai proge DJ

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

MRC

Posts: 1,346

#867 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

niomic, 12.2.2008 12:20:
---
bastian|, 12.2.2008 12:15:
---
niomic, 12.2.2008 12:04:
Jos multa kysytään, ni ei ainakaan mitään Jumpstylee sinne päälavalle - eihän siitä tulis mitään imo!

---


Joo jump ei sopis sinne mut joku dj päättäis sitä soittaa niin luola ois paras paikka sille. Tai vaik Freeformille

---


Oikeesti, miten sä tohonki ehdit väliin. Päätin hyvää hyvyyttäni poistaa tuon viestin lähes heti sen laitettuani, ettei tulis lisää pökköä pesään :F



Tylsää duunis :D

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Katzcu

Posts: 215

#868 • • Katzcu
Pacifique-neitsyys meni mullakin ja oli kyllä ehdottomasti odottamisen ja lipun hinnan arvoinen tapahtuma *sydän* Ihania frendejä läsnä, hyvää musaa missä ikinä olikin, Villivirta ja tuntui, että joka ikinen vastaantulija hymyili ja oli hyvällä tuulella *hihu* En nähnyt yhtään häiritsevää seksi-aktia tai kohdannut juuri minkäänlaisia lääppijöitä, kamoissaheilujista puhumattakaan.

Tahtoo takas. Ens vuoteen on ihan liian pitkä aika...

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

MRC

Posts: 1,346

#870 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Mul on polvet ja lantio vielki kipeet villivirran takii :)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

KLUVITUS

Posts: 148

#871 • • Edited KLUVITUS team !F.U.C
Olisikohan mun pitänyt vaan pitäytyä niissä liukumäissä, joissa en siis ehtinyt käymään eikä pyrkiä fiilistelemään bileissä ja keskustella näin jälkikäteenkään asiasta.. se olisi varmasti palvellut bilejärjestäjiä ja klubbaajia (myös polkan vihaajia) PALJON paremmin, sitähän varten bileissä käyn.. Huoh!

--
kerran jos toisenkin

Daniel Braun

Posts: 1,626

#872 • • Daniel Braun wednesday?

KLUVITUS, 12.2.2008 13:20:
Olisikohan mun pitänyt vaan pitäytyä niissä liukumäissä, joissa en siis ehtinyt käymään eikä pyrkiä fiilistelemään bileissä ja keskustella näin jälkikäteenkään asiasta.. se olisi varmasti palvellut bilejärjestäjiä PALJON paremmin, sitähän varten bileissä käyn.. Huoh!


Sä et vissiin vaan ymmärrä tukkia tota sun suutas.
Avangion

Posts: 2,529

#873 • • Avangion Punakardinaali

sts, 11.2.2008 12:34:
---
Avangion, 11.2.2008 12:20:
-clips-

---


Konemusiikkia se Housekin on.



On ja sille oli oma paikkakin: ravintola.
Olihan siellä polkallekin oma paikkansa.
Kyllähän bileissä oli konemusiikkia.

Mutta puhun pääalueesta. Se on perinteisesti ollut kiksu alue. Odotinkin sieltä menevän messeviä melodioita, jotka vie mukanaan. Siitä pettymys, kun pääalueella soikin popmusiikki ja pahimmillaan meni tummaihoisten rytmiseksi runolausunnaksi eli moottoriturpaiseksi molotukseksi. *eiei*


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

domi

Posts: 7,069

#874 • • domi Työn sankari.

KLUVITUS, 12.2.2008 13:20:
Olisikohan mun pitänyt vaan pitäytyä niissä liukumäissä, joissa en siis ehtinyt käymään eikä pyrkiä fiilistelemään bileissä ja keskustella näin jälkikäteenkään asiasta.. se olisi varmasti palvellut bilejärjestäjiä ja klubbaajia (myös polkan vihaajia) PALJON paremmin, sitähän varten bileissä käyn.. Huoh!


Sama ongelma kuin bastianilla, kumpikaan ei osaa pitää päätään kiinni.

Valitettavasti en voi auttaa.
AnderS

Posts: 470

#875 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

domi, 12.2.2008 13:51:
---
KLUVITUS, 12.2.2008 13:20:
Olisikohan mun pitänyt vaan pitäytyä niissä liukumäissä, joissa en siis ehtinyt käymään eikä pyrkiä fiilistelemään bileissä ja keskustella näin jälkikäteenkään asiasta.. se olisi varmasti palvellut bilejärjestäjiä ja klubbaajia (myös polkan vihaajia) PALJON paremmin, sitähän varten bileissä käyn.. Huoh!

---

Sama ongelma kuin bastianilla, kumpikaan ei osaa pitää päätään kiinni.

Valitettavasti en voi auttaa.



Jep! Mutta jokainen reply imbesillien keskusteluun antaa niille lisää bensaa jatkaa tätä päiväkoti tasoista lätinää fiksuissa topiceissa. Vetäkää hanat kiinni niin kyllä ne ettii uuden hiekkalaatikon.
MiksuK

Posts: 74

#877 • • MiksuK hmm

Avangion, 12.2.2008 13:50:

Mutta puhun pääalueesta. Se on perinteisesti ollut kiksu alue. Odotinkin sieltä menevän messeviä melodioita, jotka vie mukanaan. Siitä pettymys, kun pääalueella soikin popmusiikki ja pahimmillaan meni tummaihoisten rytmiseksi runolausunnaksi eli moottoriturpaiseksi molotukseksi. *eiei*


Temppu



*ding* Mä ihan kuvittelin et ois enemmän trancepainotteista menoa. Mut nytpä ei harmita ku en tonne lähteny..ei selkeesti ollu mua varten järkätty nää bileet *hih*

--
There are two ways of being creative. One can sing and dance. Or one can create an environment in which singers and dancers flourish.

wiwi

Posts: 1,575

#878 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Aahhahahaa! Mua ei harmita yhtään niin paljon, etten päässyt paikalle kun tän topicin lukeminen tarjoaa niin uskomattomasti viihdykettä.

Joskus ihmiset osoittautuvat jopa vielä tyhmemmiksi kuin etukäteen on ajatellut. Ja se on aika paljon se.

:D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avangion

Posts: 2,529

#879 • • Avangion Punakardinaali
Sen vielä purnaan, ja tämä on (tietenkin) vain minun mielipiteeni, mutta en pidä MC -ideasta.
Ei kovin hyvin mene, jos fiilistä tarvitsee nostattaa sillä, että joku molottaa valmiin musiikin päälle, kuten erään setin aikana oli. (Olikohan se Danceterian setti...)

Omasta mielestäni tapahtumaa ei myöskään tarvitse juontaa.

Järjestäjät tietenkin tekevät päätöksen sen mukaan mitä suurin osa haluaa. *hymy*


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Individual

Posts: 10,942

#880 • • Edited Individual HYPNO!

Avangion, 12.2.2008 13:50:
Se on perinteisesti ollut kiksu alue. Odotinkin sieltä menevän messeviä melodioita, jotka vie mukanaan. Siitä pettymys, kun pääalueella soikin popmusiikki



Määrittele pop-musiikki tässä yhteydessä, kun itse en parhaalla tahdollanikaan löydä lauantain pääareenan musiikillisesta kattauksesta noita kuvailemiasi seikkoja.

Itse sain eniten kiinni kunnon viidakkorytmeistä, eli ne tribaalirallit olivat ihan parasta, mutta mitä sitä tällainen teknomies luonnolleen voi. Pitää olla se kadonnut heimo siellä möykkäämässä. *nauru*