P A C I F I Q U E . É V O . 09.02.2008 @ Espoo

974 posts, 49 pages, 273,060 views

MRC

Posts: 1,346

#881 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Tribal House kyl sopi täydellisesti sinne. Paratiisi saari meiniki :)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Caro²

Posts: 5,301

#882 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Individual, 12.2.2008 14:10:
Määrittele pop-musiikki tässä yhteydessä


Pop-musiikki tässä yhteydessä tarkoittaa hyvää musiikkia joka on löytänyt kuulijakuntansa myös "taviksista". Kuuntelijakunnan kasvaessa pop-kansan pariin elektronisen musiikin harrastajat eivät saa enää pitää hyvästä musiikista.
Aune-mummo

Posts: 543

#883 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

wiwi, 12.2.2008 14:04:
Aahhahahaa! Mua ei harmita yhtään niin paljon, etten päässyt paikalle kun tän topicin lukeminen tarjoaa niin uskomattomasti viihdykettä.

Joskus ihmiset osoittautuvat jopa vielä tyhmemmiksi kuin etukäteen on ajatellut. Ja se on aika paljon se.

:D



.... VEIT sanat suustani *aplodit**aplodit* mun on tehny niin kovin mieli avautua tänne , minkälaiset pilkunnussimisen ristiinnaulitsemis käräjät täällä onkaan . kukaan ei keskity olennaiseen .
epicuros

Posts: 7,734

#884 • • epicuros

ville, 12.2.2008 11:54:
Homma lähti kuitenkin toimitaan todenteolla kun screeni läväytettiin päälle.



Juu, tää screeni oli kyl imba <3


Kokonaisuudessaan pääareenalla jengi tuntui bilettävän selkeästi enemmän kuin aiempina vuosina.



Muistaakseni 2004 (ainakin 2005) alakerrassa oli yksi suht hyvän kokoinen arena mikä tais ihan kiitettävästi rokottaa yleisöä pääarenalta, mikä oli nyt hlö.kuntaa / VIP:jä varten. Tosin silti musta ainakin tuntui että tänä vuonna oli enemmän tilaa liikkua (=vähemmän populaa), kuin just esim. -04/-05.

Joka tapauksessa koin todellakin saavani lipun hinnan edestä viihdettä ja nautintoa upeassa ympäristössä ja taas, kuten aina ennenkin nämä bileet menevät aivan liian nopeasti ohi vaikka tulisikin paikalle heti seiskaksi. Seuraavia tosiaan odotellessa! :)

Mega kiitos järjestäjille!

--
Valid criticism does you a favor.

Skyther

Posts: 21

#885 • • Skyther
Tälläkin Tamperelaisella on tosiaan Pacifique-neitsyys nyt mennyt ja täällä toivutaan vieläkin tähän mennessä parhaista bileistä ikinä. Valtaisat kiitokset järjestäjille ja kaikille mukana olleille! Fiilis oli aivan loistava, kaikki nauroivat, hymyilivät, tanssivat ja nauttivat. Olihan siellä paljon turistejakin, mutta suurin osa oli kuitenkin tullut nauttimaan musiikista ja ainutlaatuisesta tunnelmasta. Kiitoksia myös Platinumille ja Sessionsille upeista kuvista!

Vertauskohdetta aikaisemmasta Pacista minulla ei nyt ole, mutta decot ja valot olivat kyllä todella upeat. Aina voi parantaa, mutta Pacifiquen tapauksessa ei paljoa. Musiikista täällä nyt on jauhettu paljon asiaa ja vielä enemmän OT-p*skaa, mutta pakko antaa myös oma (henkilökohtaisten fiilisten ja mieltymysten täyteinen) panos tähän keskusteluun: Itse olin suorastaan todella pettynyt musiikkitarjontaan. Etenkin Jaakon ja Tapsan settiä odotin todella innolla, mutta tracklist ei vain kolahtanut. Voi olla, että olen jäävi sanomaan, mitkä laulut tämänlaatuisiin ja -kokoisiin bileisiin sopivat pääareenalle, mutta onneksi meillä on oikeus nöyrään mielipiteeseemme. Kesäisempää housea ja melodiapitoista trancea olisi ollut ilo kuulla jossakin välissä -- ei välttämättä koko bileiden ajan, mutta esimerkiksi puolivälissä iltaa tai loppuillasta.

Jokatapauksessa parhaat bileet, joissa olen ollut: uskomaton, ainutkertainen ja iloinen tunnelma; tarpeeksi märkä meininki ja loistava henkilökunta. Kiitos vielä kaikille tästä ikimuistoisesta illasta! *tanssittel*
Miksan

Posts: 1,464

#886 • • Miksan

Avangion, 12.2.2008 13:50:
Mutta puhun pääalueesta. Se on perinteisesti ollut kiksu alue. Odotinkin sieltä menevän messeviä melodioita, jotka vie mukanaan. Siitä pettymys, kun pääalueella soikin popmusiikki ja pahimmillaan meni tummaihoisten rytmiseksi runolausunnaksi eli moottoriturpaiseksi molotukseksi. *eiei*


Temppu


Peristeisesti kiksu alue? Edellisen kerran lineuppia kattellessa ei paljo kiksua osu silmään; Slusnik Luna ambient intro, Mr. A, Jay Mellin, Orkidea vs. DSS ja Accua tuskin voi laskea kiksuks?*Hymy*

Mc kyllä veteli pikkasen mc:n rolliaki Danceterian setin aikana, mutta alkuun laulo kyllä ihan livenä Heikki L:n biisit vokaalit, kyseinen mies laulaa siis myös äänitteessäki.
infiana

Posts: 93

#887 • • infiana Baby Prodigy
Hukkasin kundikaverini kolme kertaa ja etsin sitä yhteensä varmaan tunnin, muuten jees. Yllättävän paljon lisääntyneet noi altaan (onneksi) reunoilta löytyneet nukkumatit jotka on tajuttomassa tilassa. Not cool. Kyllä voidaan taas olla ylpeitä suomen bilekulttuurista. *piis*
MesMeRise

Posts: 667

#888 • • MesMeRise Spinnamon

KLUVITUS, 12.2.2008 10:44:
---
Individual, 12.2.2008 06:48:
---
MesMeRise, 12.2.2008 03:35:
---
KLUVITUS, 12.2.2008 01:18:
*snips*



En kyllä tajunnu sanaakaan tosta vastauksesta (Kluvitus), mutta mun pointti oli se, että serena on serena =vesipuisto, en tiedä faktaksi, mutta oletko miettinyt, että ehkä serena ei halua ns. kokopäiväbileitä, jolloin se sulkisi pois oman liikeideansa? Eli koko perheen kylpylä hotelli konseptin?

Kyllähän kaikki olis varmaan mielissään et bileet jatkuis rajattomasti koko yön ja vaikka mitä.
Mut se et onko sellaista käytännössä mahdollista toteuttaa vaikka kuinka haluais niin ihan eri asia. Se aita siellä saunassa on kai normaaleina päivinäkin, niin tuskin serena antaa lupaa repiä sitä yhen illan taki veke?
Combo

Posts: 128

#889 • • Combo Tunemasterz
No niin!...Näin ensikertalaisena Pacifique-bileissä olleena, petyin kyllä pahasti. Pääareenan musiikkitarjonta oli suorastaan perseestä. Mihin oli unohtunut TRANCE? Eihän kukaan jaksa kuunnellla HOUSEA koko ajan. Ainoa hyvä musiikki tuli luolassa, missä sielläkin oli tuskaista tanssia varpasiltaan. Koko ilta meni pääasiassa vesiliu'uissa.*grr*

Miinukset:

-Päälavan musiikki*eiei*
-Nuoren parin poskeenotto-sessio villivirran alkupäässä, vesiputouksen sisäpuolella.*stop*
-MC:n väli-puheet päälavalla.*eiei*
-Liian vähän lämpölamppuja röökipaikalla.*hmph*


Plussat:

+Vesiliu'ut *plur*
+Laserit *joo*
+Järkkärit asiallisia ja mukavia *aplodit*
+Ei huumehörhöjä *iloinen*
+Luolan musiikki *jiihaa*


Ens vuonna pitää miettiä kahteen kertaan, että tuleeko edes paikalla koko Pacifique-bileisiin, ellei trancea ala soida.*grr*
Fyrisch

Posts: 4,525

#890 • • Fyrisch

Dj Combo, 12.2.2008 22:30:
-Nuoren parin poskeenotto-sessio villivirran alkupäässä, vesiputouksen sisäpuolella.*stop*



Kateus vie kalatkin vedestä.
Dementation

Posts: 2,892

#892 • • Dementation wednesday?

Aune-mummo, 12.2.2008 23:03:

&feature=related



Mä jo aattelin että joku on salakuvannut sen poskihoidon... *pepsodent*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

epicuros

Posts: 7,734

#894 • • Edited epicuros

Aune-mummo, 12.2.2008 23:17:
....mut tuntuu et jengillä ei ole bileissä muuta tekemistä kun kytätä muiden tekemisiä ja sit avautua täällä niille kuulumattomista asioista .



Niiiiin ja sua tuskin sit häiritsee jonkun tuntemattoman jätkän spermat hiuksillas kun oot käynyt pulahtaa kylpylässä? 8)

Siellä on naitu joka vuosi .



Ja onko tämä nyt mielestäsi "hyvä" selitys moiseen toimintaan vai miksi moinen kommentti?

--
Valid criticism does you a favor.

epicuros

Posts: 7,734

#895 • • epicuros
/golfclap

--
Valid criticism does you a favor.

Timce

Posts: 5,381

#896 • • Timce
Halolla päähän.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

kokosbollar

Posts: 334

#897 • • kokosbollar franks and beans!
We want more! We want more! *grr*

... siis kuvia. *joo*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Combo

Posts: 128

#898 • • Edited Combo Tunemasterz

Fyraett, 12.2.2008 22:39:
---
Dj Combo, 12.2.2008 22:30:
-Nuoren parin poskeenotto-sessio villivirran alkupäässä, vesiputouksen sisäpuolella.*stop*

---


Kateus vie kalatkin vedestä.



Jos olis käyny kateeksi, niin olisin itsekin harrastellut moista siellä tyttöystäväni kanssa. Eipä käynyt edes mielessä KUMMALLAKAAN moinen. Kyllä housut voi mun mielestä pitää jalassa bileiden ajan ja harrastella sit himassa kaikessa rauhassa ilman yleisöä, mitä haluaa.*hmph*
Fyrisch

Posts: 4,525

#899 • • Edited Fyrisch

Dj Combo, 13.2.2008 00:20:
Jos olis käyny kateeksi, niin olisin itsekin harrastellut moista siellä tyttöystäväni kanssa. Eipä käynyt edes mielessä KUMMALLAAN moinen.



ai sul oli tyttöystävä mukana kans, saitko litsarin?

edit: -t
KLUVITUS

Posts: 148

#900 • • KLUVITUS team !F.U.C

MesMeRise, 12.2.2008 19:20:
---
KLUVITUS, 12.2.2008 10:44:
---
Individual, 12.2.2008 06:48:
---
MesMeRise, 12.2.2008 03:35:
---
KLUVITUS, 12.2.2008 01:18:
*snips*


---


En kyllä tajunnu sanaakaan tosta vastauksesta (Kluvitus), mutta mun pointti oli se, että serena on serena =vesipuisto, en tiedä faktaksi, mutta oletko miettinyt, että ehkä serena ei halua ns. kokopäiväbileitä, jolloin se sulkisi pois oman liikeideansa? Eli koko perheen kylpylä hotelli konseptin?

Kyllähän kaikki olis varmaan mielissään et bileet jatkuis rajattomasti koko yön ja vaikka mitä.
Mut se et onko sellaista käytännössä mahdollista toteuttaa vaikka kuinka haluais niin ihan eri asia. Se aita siellä saunassa on kai normaaleina päivinäkin, niin tuskin serena antaa lupaa repiä sitä yhen illan taki veke?



Niin, on aika hassua näin keskenämme ei-järjestäjinä keskustella siitä mikä Serenalle on hyväksi ja mikä ei sekä mihin itse Serenalla riittää rahkeet vastaavanlaisia bileitä varten kun on puhe itse tapahtumasta jossa osa meistä vain oli ja siitä aika hyvin maksoi eikä osallistunut tapahtuman järjestämiseen. Osa porukasta sai irti sen mitä kaipasikin (altaaseen tuoppien heittelijät ja pullojen pukuhuoneeseen rikkojat varsinkin) ja osa taas jäi kaipaamaan ihan entisiäkin tapahtumia siis jo ihan musiikinkin puolesta, mikä ei välttämättä ole ainakaan bilejärjestäjille mikään kaikinpuolinen hatunnosto, sad to say.

Hienoa että (suurin?) osa oli läpeensä tyytyväinen tapahtumaan, järjestävän tahon kannalta asiaa katsottuna. Itse olin ensimmäistä kertaa kylässä eikä poiskaan heitetty, mistä voin olla tietysti hyvin tyytyväinen, jo 01.30 bussilla kotiinlähdöstä en tosiaankaan. Kympin audio/visuaalisuus olisi kruunannut koko lyhyen illan, vieläpä mukavan kissan seurassa kun ei niitä kiksuttelijoita joita lähdin etsimään, oikein sitten kovin paljoa löytynytkään, päiväkävelijöitä kyllä sitäkin enemmän. Siinäpä se taisi tullakin jo esiin..

Edustan kyllä ns. alkuperäiskansaa joka on kokenut tämän koko skenetyksen hieman eri tavoin kuin nämä seuraavat populaatiot ja kaipaan kovasti sitä menoa että melskettä mitä vieläkin voisi olla.. Tämän ääneen sanomalla toivon kykeneväni asiaan jollain tavoin ehkä vaikuttamaan ja jo yhteissauna paikassa jossa tämä olisi ilmeisesti hyvin helposti järjestettävissä auttaisi sukupuolien välisen jännittyneisyyden laukaisemisessa paljon. Siitä on omassa biletyksessäni kyse, nauttimisesta toisten seurasta vaikkei samaa tyynyä edes jakaisikaan, toisia tuntisikaan taikka edes koskaan enää tapahtuman jälkeen näkisikään eikä spennauksesta mikä tuntuu olevan nyt se kova juttu. Mutta jos tämä skene olikin pariskunnille suunnattu alunperinkin niin miksi ihmeessä nauttivien pariskuntien vesileikkejä sitten vahdittaisiin joukolla, häh?

Oodi parisuhteille.org järjesti bileet ja muut tulivat vain katsomaan kateellisina? Vieläpä hyvin siitä maksoivat, avot! =D

--
kerran jos toisenkin