974 posts, 49 pages, 281,587 views
domi, 12.2.2008 11:40:
---
bastian|, 12.2.2008 11:39:
Jep jep.
---
ETKÖ SÄ NYT VITTU OSAA LOPETTAA JA SIIRTYÄ TUONNE SAATANAN OFFTOPIC-KETJUUN? ONKO HYVINKÄÄLLÄ JOTENKIN LUKUTAIDON JA TERVEEN JÄRJEN KÄYTTÖ KIELLETTYÄ, VAI MIKÄ HELVETTI TUOSSA ON NYT VAIKEETA?
niomic, 12.2.2008 12:04:
Jos multa kysytään, ni ei ainakaan mitään Jumpstylee sinne päälavalle - eihän siitä tulis mitään imo!
bastian|, 12.2.2008 11:58:
---
domi, 12.2.2008 11:40:
---
bastian|, 12.2.2008 11:39:
Jep jep.
---
ETKÖ SÄ NYT VITTU OSAA LOPETTAA JA SIIRTYÄ TUONNE SAATANAN OFFTOPIC-KETJUUN? ONKO HYVINKÄÄLLÄ JOTENKIN LUKUTAIDON JA TERVEEN JÄRJEN KÄYTTÖ KIELLETTYÄ, VAI MIKÄ HELVETTI TUOSSA ON NYT VAIKEETA?
---
Mitä OT:ta siinä on et toivon ens kerranks Trancea bileisiin?
Ja muutenki mun mielestä noi Dj:den soitto paikat ois voinnu valita paremmin. Esim se luola olis ollu täydellinen paikka soittaa rankempaa konemusaa,nyt siel soi vähän kaikki sekaisin. Siin aulas mist tultii sisään vois soida Proge. Päälaval ilta vois alkaa housella ja loppua kiksuun. Siel kalliol mist mentii liukumäkeen sit Rumpu bassoo. Ja tiettu chillii saunas. Nyt kaikkial soi kaikkee sekasin. Tääki on vaan mun mielipide.
bastian|, 12.2.2008 12:15:
---
Jos multa kysytään, ni ei ainakaan mitään Jumpstylee sinne päälavalle - eihän siitä tulis mitään imo!
---
Joo jump ei sopis sinne mut joku dj päättäis sitä soittaa niin luola ois paras paikka sille. Tai vaik Freeformille
Samaa mieltä. Ja jos tää aletaan nyt järjestää kerran vuodes niin vois iso dj voisi joka toinen vuosi olla ison luokan Trance nimi ja joka toinen vuosi vaikka House tai proge DJville, 12.2.2008 11:54:
Oon tainnut esittää pyynnön ehkä kolme kertaa palautteessa aiemmin, mutta esitän sen uudestaan: se ulkomainen spessuartisti. Tämä on oikeastaan ainoa asia, joka muuttaa tota bileen luonnetta ja mielestäni vielä parempaan suuntaan. Olisi jotenkin kiva nähdä, että 1000 ihmistä kerääntyy altaan laidalle odottamaan just sitä yhtä dj:ä ja dj:n ekoja biisejä. Saada porukka vielä enemmän fiilistelmään just sitä yhtä dj:ä tossa ainutlaatuisessa ympäristössä. Se on oikeastaan ainoa asia jota enää voisi toivoa.....
niomic, 12.2.2008 12:20:
---
bastian|, 12.2.2008 12:15:
---
---
Joo jump ei sopis sinne mut joku dj päättäis sitä soittaa niin luola ois paras paikka sille. Tai vaik Freeformille
---
Oikeesti, miten sä tohonki ehdit väliin. Päätin hyvää hyvyyttäni poistaa tuon viestin lähes heti sen laitettuani, ettei tulis lisää pökköä pesään :F
KLUVITUS, 12.2.2008 13:20:
Olisikohan mun pitänyt vaan pitäytyä niissä liukumäissä, joissa en siis ehtinyt käymään eikä pyrkiä fiilistelemään bileissä ja keskustella näin jälkikäteenkään asiasta.. se olisi varmasti palvellut bilejärjestäjiä PALJON paremmin, sitähän varten bileissä käyn.. Huoh!
sts, 11.2.2008 12:34:
---
Avangion, 11.2.2008 12:20:
-clips-
---
Konemusiikkia se Housekin on.
Olisikohan mun pitänyt vaan pitäytyä niissä liukumäissä, joissa en siis ehtinyt käymään eikä pyrkiä fiilistelemään bileissä ja keskustella näin jälkikäteenkään asiasta.. se olisi varmasti palvellut bilejärjestäjiä ja klubbaajia (myös polkan vihaajia) PALJON paremmin, sitähän varten bileissä käyn.. Huoh!
domi, 12.2.2008 13:51:
---
Olisikohan mun pitänyt vaan pitäytyä niissä liukumäissä, joissa en siis ehtinyt käymään eikä pyrkiä fiilistelemään bileissä ja keskustella näin jälkikäteenkään asiasta.. se olisi varmasti palvellut bilejärjestäjiä ja klubbaajia (myös polkan vihaajia) PALJON paremmin, sitähän varten bileissä käyn.. Huoh!
---
Sama ongelma kuin bastianilla, kumpikaan ei osaa pitää päätään kiinni.
Valitettavasti en voi auttaa.
Avangion, 12.2.2008 13:50:
Mutta puhun pääalueesta. Se on perinteisesti ollut kiksu alue. Odotinkin sieltä menevän messeviä melodioita, jotka vie mukanaan. Siitä pettymys, kun pääalueella soikin popmusiikki ja pahimmillaan meni tummaihoisten rytmiseksi runolausunnaksi eli moottoriturpaiseksi molotukseksi.
Temppu
Avangion, 12.2.2008 13:50:
Se on perinteisesti ollut kiksu alue. Odotinkin sieltä menevän messeviä melodioita, jotka vie mukanaan. Siitä pettymys, kun pääalueella soikin popmusiikki