Myötä- vai vastapäivään?

212 posts, 11 pages, 68,613 views

#141 • • Annakins Guest

Annakins, 4.10.2007 23:00:
ihan selvästi myötäpäivään. mut emt, oon juonu ainaki 5 lasii ilmast viinii.

näköjään ihan miten sattuu enkä kyllä itse pysty vaikuttamaan suunnanvaihtoon mitenkään.
Marjo

#142 • • Marjo pupuTupuna

Piia, 5.10.2007 13:08:
---

No oon oikeekätinen, mut en usko sen vaikuttavan mitenkään asiaan... tai en tiiä! Ärsyttää ihan älyttömästi, ku en saa sitä pyörimään toiseen suuntaan *grr*

Joo, no itekkin olen oikeakätinen, eli ilmeisesti ei sillä sit väliä. Sen perusteella vaan aattelin, kun ymmärtääkseni, jos on oikeakätinen, niin käyttää vasenta aivopuoliskoa ja toisinpäin. Mut ilmeisesti tää ei liity siihen.
DaVinci Oliivi

#143 • • DaVinci Oliivi Anarkiaa ja pään takomista jo vuodesta 1980!
penis pyörii niin myötä- että vastapäivään...riippuu siitä kuka pyörittää tai kuinka humalassa on!!

--
Hei, talipäät! Suomileijona on kotoisin Ruotsista, tatuoikaa se otsaanne ja kuulukaa vähemmistöön!

Dementation

#144 • • Dementation wednesday?

Lauruska, 5.10.2007 11:29:
Myötä-ja vastapäivään, kumpaankin. Alko jo hämätä ja meinasin väittää että se on huijausta ja se vaihtaa suuntaa aina tietyn väliajoin, mut ehkä se onki sit tästä katsojasta vaa kiinni *hih*

Mäkin pohdin tota, mutta tarkistin lähdekoodin ja purin ton giffin erillisiksi kuviksi, se ei piru vie ollut huijausta...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Juhgu

#145 • • Juhgu Virnistelijä

a98, 5.10.2007 03:34:
aivopuoliskot my ass, toi ei ole mitää muuta ku hiton hienosti tehty illuusio.

Nii, mut mikä siihen sitten vaikuttaa, että jotkut näkevät sen menevän vastapäivään ja jotkut myötäpäivään?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

repe

#146 • • repe
Malli pyörii tosiaan molempiin suuntiin. Alkuperäisessä animaatiossa on 34 ruutua ja animaatio on laitettu looppaamaan. Muutin animaatiota niin, että jokaisen ruudun kesto on pidennetty puoleen sekuntiin ja animaatio pyörii vain kerran. Lopputuloksesta näkee, että hahmo on aluksi selin ja alkaa kääntyä myötäpäivään. Hahmo ei ehdi kääntyä täysin katsojaan päin vaan about 5 sekunnin kohdalla pyörimissuunta vaihtuu ja hahmo pyöriikin vastapäivään, mutta tälläkään kertaa hahmo ei ehdi kääntyä täysin katsojaan päin vaan 16 sekunnin kohdalla pyörimissuunta vaihtuu taas. Sekunnin kuluttua tästä animaatio päättyy.

Hidastetun animaation voi katsoa täältä:

http://www.plusnapa.fi/sample.htm

F5-nappi päivittää sivun ainakin Explorerissa, jolloin animaation voi katsoa uudestaan.

br,
-repe
sapeli

#147 • • sapeli jokukukamikä?

Juhgu, 5.10.2007 14:19:
---
---
Nii, mut mikä siihen sitten vaikuttaa, että jotkut näkevät sen menevän vastapäivään ja jotkut myötäpäivään?

Täs on ehkä vähän samat tekijät aivoissa kyseessä jotka osaa vinksauttaa ne Magic Eye -kuvat kohdalleen - tai jotka näkee siinä yhdessä kuvassa kahdet kasvot eikä yhtä maljaa. Mut se on kyl jännää et mulle oli niin luontevaa nähdä toi pyörivän myötäpäivään ja toisille päinvastoin.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

trustus

#148 • • trustus
vartin tuijottelun jälkeen pyörii kumpaakin suuntaa...=) ja nyt kun seikkailee eri välilehdillä..niin pyörii joka kerta erisuuntaan*pökr*
tiiplis

#149 • • tiiplis also available in sober
Katsoin vain viestien viimeisen sivun ja näin vain pollin ja postaukset. Ihmettelin vähän et ketä kiinnostaa myötä- vai vastapäivään mut sit ajattelin et on täällä hupsumpiakin juttuja. *ding*

Sit vasta tajusin katsoa ekan postauksen... *lmao* Taidan olla tollo.

Enivei, myötäpäivään pyörii eikä puhettakaan että pyörisi toiseen suuntaan.

--
italia litania nainati lailati

or_neon

#150 • • or_neon mr2090
Täysin hallittavissa*joo**hih*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

josbe

#151 • • josbe suomalainen juhlakinkku
En voi ymmärtää, miten voisin nähdä tuon pyörivän myötäpäivään. *ding*
Pätkis

#152 • • Pätkis Pikkis
Tää on ihan loistava.. kaveri sano vastapäivään, mä katoin samaa kuvaa samaan aikaan ja sanoin myötäpäivään*nauru* mun kuva pyörii oletuksena myötäpäivään, mutta sitten jos keskityn esim lukemaan meiliä yhtäkkiä, se vaihtaa välittömästi suuntaa. Sit jos katon hetken vähän kauemmas enkä keskity mihinkään erikoisesti, se palaa taas kiertämään myötäpäivään.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

noena

#153 • • noena first breath after coma
Mä näin sen vastapäivään ja samaan aikaan katsonut työkaveri näki sen myötäpäivään :D
Ota nyt sit tollasista selvää, mut ihan hauskoja tollaset on*nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Winde

#154 • • Winde Tuuli
Ekaks toi pyöri ihan selkeesti myötäpäivään, mutta sitten se yhtäkkiä vaihto suuntaa o_O Ja suunta vaihtuu ittellä näköjään ku tuijottaa vähän aikaa tota varjoa :D
a98

#155 • • Edited a98

---
---

no siis päänsisällähän se on, sama kun esim mustetahra-testeissä ihmiset näkee eri asioita, mut ei se nyt hitossa mistään "kumpaa aivopuoliskoa käyttää enemmän" johdu :)

kuitenkin jokainen saa ton pyörimään molempiin suuntiin jos vaan hieman keskittyy ja miettii miten tuo on tehty.

hyvä kikka saada toi vaihtamaan heti suuntaa on pyörittää varjon kohdalla sormella ympyrää toiseen suuntaan.
sune

#156 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
mul taitaa olla joku häiriö koska ensin se pyöri myötäpäivään ja yhtäkkiä vastapäivään :D:D

--
ei kovin ihku eikä plur

Disease

#157 • • Disease Lost mind
mitvit? mulla toi pyörii niin selkeesti myötäpäivään etten saa sitä käännettyä vaikka miten päin katon *iloinen*
:D

#158 • • :D
Tuohan pyörii jo fyysisestikin myötäpäivään.
Seuraa siluetin muotoja, niin ei se voi muutenpäin pyöriä.
Se, et aivot väärentää sen toisinpäin on asia erikseen.
Pätkis

#159 • • Pätkis Pikkis

a98, 5.10.2007 15:55:
---
---
---

---

no siis päänsisällähän se on, sama kun esim mustetahra-testeissä ihmiset näkee eri asioita, mut ei se nyt hitossa mistään "kumpaa aivopuoliskoa käyttää enemmän" johdu :)

kuitenkin jokainen saa ton pyörimään molempiin suuntiin jos vaan hieman keskittyy ja miettii miten tuo on tehty.

hyvä kikka saada toi vaihtamaan heti suuntaa on pyörittää varjon kohdalla sormella ympyrää toiseen suuntaan.

"No siis" kyse ei ole siitä, miten saadaan se vaihtamaan suuntaa jotain sormea pyörittämällä, vaan siitä, että se vaihtaa itse suuntaa heti kun sun omat ajatukset muuttuu :D Mulla toimii kyl just kuten sen vieressä on kuvailtu.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

juska

#160 • • juska
Kyllä se täälläkin pyörii vain ja ainoastaan myötäpäivään..