Myötä- vai vastapäivään?

212 posts, 11 pages, 66,327 views

plink

Posts: 1,405

#81 • • plink team paska

Zebir, 4.10.2007 22:29:
Mun mielestä toi kyllä pyörii ihan ehdottomasti myötäpäivään. Aika jännä että sen mukaan joku filosofia, uskonto ja muu humpuukki ois mulla "vahvempia".



pyöri se akka kenelläkin mihin suuntaan tahansa, niin loppupeleissä kuitenkin sillä joka tohon "testiin" uskoo on noi humpuukihommat vahvemmassa asemassa ;D

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Zebir

Posts: 659

#82 • • Zebir

plink, 4.10.2007 22:32:
pyöri se akka kenelläkin mihin suuntaan tahansa, niin loppupeleissä kuitenkin sillä joka tohon "testiin" uskoo on noi humpuukihommat vahvemmassa asemassa ;D


Tähän ei voi sanoa kuin yhden sanan: Word. *nauru*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Avatar
#83 • • Edited Annakins Guest
ihan selvästi myötäpäivään. mut emt, oon juonu ainaki 5 lasii ilmast viinii.
nomic

Posts: 4,120

#84 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Eka meni vastapäivään, sit katoin jalkoja ja sain muutettua sen menemään myötäpäivään.
I'an teh GODD!
Miinapiina

Posts: 3,494

#85 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Morrowe, 4.10.2007 23:03:

...ja välillä sain vyötäröstä ylöspäin pyörimään eri suuntain kuin alaosan *whaat*



oho *whaat*

--
pinkki on pop!!!

Foxmagon

Posts: 1,329

#86 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Kumpikin onnistuu, ensin tuli myötäpäivään. Silmien räpsäyttämisen jälkeen se jo pyörikin toiseen suuntaan. *justjoo*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Juhgu

Posts: 7,921

#87 • • Edited Juhgu Virnistelijä

plink, 4.10.2007 22:32:
---
Zebir, 4.10.2007 22:29:
Mun mielestä toi kyllä pyörii ihan ehdottomasti myötäpäivään. Aika jännä että sen mukaan joku filosofia, uskonto ja muu humpuukki ois mulla "vahvempia".
---
pyöri se akka kenelläkin mihin suuntaan tahansa, niin loppupeleissä kuitenkin sillä joka tohon "testiin" uskoo on noi humpuukihommat vahvemmassa asemassa ;D



En tiedä onko tolla testillä aivopuoliskojen kanssa mitään tekemistä, oli tai ei niin sen testaamiseen olisi kyllä muitakin testejä.

Anyway, jos nyt oletetaan että akan pyörimissuunta riippuu tosiaan aivopuoliskon hallitsevuudesta, niin johtopäätökset perustuvat luultavasti tilastolliseen korrelaatioon. Elikkäs, akka pyörii kellonsuuntaan -> oikea aivopuolisko hallitsevampi -> todennäköisesti oikean aivopuoliskon piirteitä löytyy vasemman aivopuoliskon piirteitä vahvempana. Siis täysin hatusta vedettynä vaikka 70 ihmisellä sadasta, ei silti välttämättä juuri sulla. Ja jos "philosophy & religion" on yksi ~15:stä osa-alueesta, niin hei kamoon, ei siitä tarvi vielä vetää johtopäätöstä että "Akka pyörii pyörii kellonsuuntaan... MMMITÄ! TÄÄ TESTI SANOO ETTÄ MÄ OON JOKU USKIS! Bah, humbug!"

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Cloud

Posts: 2,162

#88 • • Cloud Game Freak
Itsellä meni vain ja ainoastaan myötäpäivään.

Vieruskaverilla kumpaankin suuntaan, Mutta ensiksi myöttikseen, ja pakottamalla toiseen suuntaan. (keskittymällä kovin.. kuulemma jos ei keskity kunnolla ei pyöri anti-myöttikseen =P)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

plink

Posts: 1,405

#89 • • Edited plink team paska

Juhgu, 4.10.2007 23:11:
---
plink, 4.10.2007 22:32:
---
Zebir, 4.10.2007 22:29:
Mun mielestä toi kyllä pyörii ihan ehdottomasti myötäpäivään. Aika jännä että sen mukaan joku filosofia, uskonto ja muu humpuukki ois mulla "vahvempia".
---
pyöri se akka kenelläkin mihin suuntaan tahansa, niin loppupeleissä kuitenkin sillä joka tohon "testiin" uskoo on noi humpuukihommat vahvemmassa asemassa ;D
---


En tiedä onko tolla testillä aivopuoliskojen kanssa mitään tekemistä, oli tai ei niin sen testaamiseen olisi kyllä muitakin testejä.

Anyway, jos nyt oletetaan että akan pyörimissuunta riippuu tosiaan aivopuoliskon hallitsevuudesta, niin johtopäätökset perustuvat luultavasti tilastolliseen korrelaatioon. Elikkäs, akka pyörii kellonsuuntaan -> oikea aivopuolisko hallitsevampi -> todennäköisesti oikean aivopuoliskon piirteitä löytyy vasemman aivopuoliskon piirteitä vahvempana. Siis täysin hatusta vedettynä vaikka 70 ihmisellä sadasta, ei silti välttämättä juuri sulla. Ja jos "philosophy & religion" on yksi ~15:stä osa-alueesta, niin hei kamoon, ei siitä tarvi vielä vetää johtopäätöstä että "Akka pyörii pyörii kellonsuuntaan... MMMITÄ! TÄÄ TESTI SANOO ETTÄ MÄ OON JOKU USKIS! Bah, humbug!"



yksittäisten lista-artikkelien sijaan mulla herätti eniten epäilyksiä toi, että tänne kirjottaneilla miehillä hahmo pyöri enimmäkseen myötäpäivään, jolloin naisten moniajopuolisko olis hallitseva perinteisen miesten putkiaivon sijaan. monissa tapauksissa näin varmasti onkin, mutta yleisesti hyväksytty teoria on se, että miehet käyttävät enemmän vasenta puoliskoa ja naiset oikeaa.

edit: en kyllä löytänyt googlesta 10 sekunnin sisään mitään yllä kertomaani väitettä tukevaa artikkelia, joten voi toki olla että kyse on vanhan kansan jutuista. mut anyways epäilys kuitenkin heräsi siitä.


spoiler:

(myönnettäköön, että kuulin ko. kuvan pyörineen jo kuukausia jossakin optical illusions -sivuilla ja joku keksinyt nyt napata sen tollaseen ja saanut aikaan hyvän trollin, johon itsekin ensin menin:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#90 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ensimmäistä kertaa kun katsoin niin pyöri ihan muutaman sekunnin vastapäivää mutta sitten jotenkin välähti ja lähti pyörii myötäpäivää. Sitten katselin varmaan tunnin sitä erillaisilla tavoilla ja luulin jo että onko jengi ihan sekasin täällä, kun jotenkin saa ton menemään vastapäivään, mutta sen tunnin jälkeen sain sen vihdoin vastapäätä *jiihaa* En kuitenkaan joka kerta. Oikein katsottuna ja jos tosissaan pinnistelee *nauru*

Normaalisti katsomalla myötäpäivää joka kerta.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Juhgu

Posts: 7,921

#91 • • Edited Juhgu Virnistelijä

plink, 4.10.2007 23:24:
---
yksittäisten lista-artikkelien sijaan mulla herätti eniten epäilyksiä toi, että tänne kirjottaneilla miehillä hahmo pyöri enimmäkseen myötäpäivään, jolloin naisten moniajopuolisko olis hallitseva perinteisen miesten putkiaivon sijaan. monissa tapauksissa näin varmasti onkin, mutta yleisesti hyväksytty teoria on se, että miehet käyttävät enemmän vasenta puoliskoa ja naiset oikeaa.

edit: en kyllä löytänyt googlesta 10 sekunnin sisään mitään yllä kertomaani väitettä tukevaa artikkelia, joten voi toki olla että kyse on vanhan kansan jutuista. mut anyways epäilys kuitenkin heräsi siitä.



Njooh. Skeptinen olen minäkin sen sijaan että tuo nyt välttämättä kertoisi aivopuoliskoista, ja kellonsuuntavoittoisuus johtuu varmaan ihan vaan siitä että tuo illuusio ei kai ole täysin, öh, symmetrinen, vai miksikä sitä pitäisi kutsua.

Selvästi kuitenkin toiset ihmiset käsittelevät mielessään tuon kuvan eri tavalla kuin toiset - joillain se menee vastapäivään vaikka mitä yrittäisi tehdä. Ja jostainhan sen pitää johtua. Jos olisi aikaa (ja määrärahoja :D ), niin minusta olisi varsin mielenkiintoista tutkia minkälaiset ihmiset näkevät tuon milläkin tavalla (esim. sukupuoli- vai joku ihan muu ero?), ja sen jälkeen tutkia voiko tuosta tosiaan vetää jotain johtopäätöksiä, ei nyt ehkä uskonnollisuuden suhteen, mutta esim. että mitä yhteisiä piirteitä vastapäivään-ryhmältä näyttää löytyvän.

Puuttuuko keltään psykanopiskelijalta gradunaihe? ;)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#92 • • Edited Aziz Combat Fighter

hane, 4.10.2007 16:55:
vastapäivään eikä kyl millään myötäpäivään....*ding*



sama juttu, en mä hahmota miten tota sais "käännettyä", ojennettu jalka vetää selkeästi vastapäivään jos kuvitellaan kellotaulu tanssijan alle.

:psyduck:

jumalauta nyt se käänty toiseen suuntaan enkä mä saa käännettyä sitä takas :O
Avatar
#93 • • Muussika Guest
Myötäpäivään, mut olinkin aika tunteellisessa olotilassa kun alotin ton katselun. En aluksi tajunnut lainkaan, miten se edes voisi pyöriä toiseen suuntaan, kunnes aloin ajattelemaan asiaa ja se alkoikin pyöriä vastapäivään. Keksinkin jipon, millä suuntaa pystyi vaihtelemaan eessuntaassun. :P
Gnizhak

Posts: 701

#94 • • Edited Gnizhak iku
Kumpaan suntaan vaan haluaa.. tosin pitää itte kääntää suunta ja jos se vetää myötäpäivään, niin päätä rupee särkemään.

--
Don't Just Stand There

Tarsu

Posts: 2,449

#95 • • Tarsu
edelleen molemminpäin

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

liikkuva muna

Posts: 2,652

#96 • • liikkuva muna an egg on the move
Mä saan ton kulkemaan kumpaankin suuntaan jos haluan. Alussa meni kuitenkin vastapäivään.
Gnizhak

Posts: 701

#97 • • Gnizhak iku

Morrowe, 4.10.2007 23:03:
enimmäkseen myötäpäivään

saan käännettyä suunnan halutessani


...

...ja välillä sain vyötäröstä ylöspäin pyörimään eri suuntain kuin alaosan *whaat*


Hah, joo tää on paras, tosin se ei onnistu kovin pitkään... mitenhän ton sais pakotettua :P

--
Don't Just Stand There

MesMeRise

Posts: 667

#98 • • MesMeRise Spinnamon
Vastapäivään... en voi käsittää miten muka myötäpäivään *whaat*
Avatar
#99 • • trusti Guest
myötäpäivään! siis mit vit, näkeeks muka joku ton liikkuvan vastapäivään? miten muka? ei pysty käsittää
Esa

Posts: 947

#100 • • Esa
Aika jännä!

Myötäpäivään helposti, sillä hahmo tuntuu olevan helpommin tasapainossa.

Vastapäivään, jos suljen silmät hetkeksi ja keskityn. Tosin vastapäivä-liike vaikuttaa "horjuvammalta" joten alkaa helposti ajatella että hahmon liikkumista pitää katsoa myötäpäivään.