Myötä- vai vastapäivään?

212 posts, 11 pages, 66,330 views

Forecast

Posts: 33

#181 • • Edited Forecast Levyhuoran vaimoke
Toisella foorumilla oli kanssa tämä (linkki tosin toiselle sivulle) ja silloin kokeilin. Silloin sen tanssahtelijan alapuolella oli ohjeet ja sain pyörimissuunnan vaihtumaan, kun vilkaisin alapuolella olevaa tekstiä ja sitten taas tanssijaa. Ensin epäilin, että se tuo on huijausta ja vaihtaa suuntaa kun sitä itseään huvittaa, mutta sitten katseltiin ukon kanssa sitä samaan aikaan ja mulla vaihtoi suuntaa ja sillä ei :D
Inferno@Tre

Posts: 678

#182 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Päivällä töissä kun koitin sain ton pyöriin vain ja ainoastaan vastapäivään, kunnes äskön musiikkia kuunnellessa huomasin et hei se menee myötäpäivää.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Avatar
#183 • • trusti Guest
täysin hallittavissa ;) finally!
C-Hill

Posts: 1,141

#184 • • Edited C-Hill Syna / Deck Jagger
Hallittavissa.
Ensin vastapäivään, en uskonut millään että joku voi nähdä sen pyörivän myötäpäivään, kunnes huomasin että nyt se sitten pyöriikin. Katoin uudestaan ja suunta vaihtui kumpaan suuntaan halusin.

EDIT : äähh prkl, emmä tiä. Kyl se taitaa olla huijausta.
%

Posts: 568

#185 • • %
Hahaa määkin saan käännettyä sitä nyt, meinasin jo luopua toivosta. Tosin vieläkin se pyörii tai suunnan pystyy vaihtaan myötäiseksi ihan tosta noin vaan, mutta vastapäivään joutuu vähän kikkaileen. Vielä täytyy vähän treenata, että saa täydellisen kontrollin.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Zandy

Posts: 273

#186 • • Zandy
Mulla se on pyörinyt koko ajan vastapäivään kunnes äsken lukiessani kuvan vasemmalla puolella olevaa tekstiä, se lähtikin pyörimään myötäpäivään...Jotenkin mä saan pyörimissuunnan vaihdettua jos kallistan kannettavan näyttöä ja katson kuvaa sivustapäin...mutta ei mulla kyllä mitään kontrollia tohon pyörimissuuntaan ole! *nauru*

Hassua, että kun katsottiin Aleksin kanssa kuvaa täysin samaan aikaan, mun mielestä pyörittiin vastapäivään, Aleksin mielestä myötäpäivään.. *ding*
Samu81

Posts: 1,224

#187 • • Samu81 kokolihaa
Aavistuksen keskittymällä ja silmiä räpäyttämällä / "muljauttamalla" niitä nopeasti ääriasennosta toiseen ainakin minä saan sen suunnan vaihdettua aikasta helposti *ding*

Joten pyörii kumpaankin suuntaan.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Horzi

Posts: 646

#188 • • Horzi FINRG Recordings
Pyörii myötäpäivään. Yhessä vaiheessa se vaihto suuntaa vastapäiväseen, mutta palas sitten takasin myötäpäiväseen. *hmph*
John

Posts: 1,384

#189 • • Edited John Lauma

trusti, 6.10.2007 21:34:
täysin hallittavissa ;) finally!


I control Your body.
Hallittavissa, mutta jos en keskity niin lähtee helpommin myötäpäivään.

Edit: haha, kokeilin käyttää eri puoliskoja aivoista; kun mietin työasioita jotka vaativat tarkkuutta, loogista ajattelua ja/tai faktojen käsittelyä (eli käytin vasenta aivopuoliskoa) niin kuvio alkoi saman tien pyörimään vastapäivään, ja vastaavasti kun ajattelin perhettä ja lähisukua (tunne, oikea aivopuolisko) niin se lähti pyörimään myötäpäivään. :D

--
Fancy some cheese, Gromit?

noemi

Posts: 535

#190 • • noemi
Alaston muija tanssii...*slurps*

mitä välii siinä millään pyörimissuunnalla on?

--
Oikeutta koneille!

starfish

Posts: 309

#191 • • starfish
Aika vaikee, mut sain kuitenkin sen käännettyä molempiin suuntiin.
Helpommin kuitenki myötäpäivään...tai ehkä vastapäivään.
Pelottavia tämmöset testit *nauru*
mummoankka

Posts: 369

#192 • • mummoankka
ensin pyöri pelkästään myötäpäivää... en todellakaan pystynyt vaikuttamaan pyörimiseen!!!
Mutta toisella yrittämällä onnistui! Käytin Johnin neuvoa osittain; ajattelin jotain hankalaa, loogista ajattelua vaativaa juttua, ja en keskittynyt itse kuvaan niin paljon vaan katsoin vähän "ohi" siitä, niin johan alkoi pyörimään vastapäivää. Tosin hitaammin ja hieman hypähdellen *nauru*

vähän käsittämätön juttu! *whaat*
Caro²

Posts: 5,301

#193 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Myötäpäivään. Jotenkin tuosta selvityksestä ymmärsin, että taiteellisemmat ihmiset näkee sen pyörivän nimenomaan myötäpäivään. Kun taas loogisemmat vastapäivään. Noin ronskisti oikaistuna.
Avatar
#194 • • Norb Guest
Koko ajan ja vain vastapäivään *joo*
sapeli

Posts: 11,768

#195 • • sapeli jokukukamikä?

Caro², 7.10.2007 21:52:
Myötäpäivään. Jotenkin tuosta selvityksestä ymmärsin, että taiteellisemmat ihmiset näkee sen pyörivän nimenomaan myötäpäivään. Kun taas loogisemmat vastapäivään. Noin ronskisti oikaistuna.



Toi tuntuis olevan just päinvastoin - enemmistö klubbarista näyttää näkevän ton pyörivän myötäpäivään, ja eikös valtaenemmistö ihmisistä ole oikeakätisiä, eli vasenaivoisia? Vai mites tuo menikään?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Occu

Posts: 2,528

#196 • • Occu
eilen todella väsynneenä näin hetkellisesti sen pyörivän vastapäivään.
kun hieraisin silmiä kerran niin suunta muuttuis myötäpäivään ja siinä se on taas pysynnyt.

--
..::MOI::..

zaler

Posts: 1,545

#197 • • zaler e h k i s
molemmat menee

--
let´s eat to the beat!

Avatar
#198 • • astaroth Guest

bubbelgum, 6.10.2007 12:01:
Oon kokeillu kaikkia eri kikkoja mitä täällä on ehdotettu, mut en saa tota millään tapaa pyörimään vastapäivään. Se menee vaan ja ainoastaan ja pelkästään myötäpäivään.


itse sain tuon kääntymään toiseen suuntaan, kun keskitin katseen ojennettuun jalkaan ja odotin kohtaa (jalka kohtisuoraan itseen päin), josta yritän alkaa seurata päinvastaiseen suuntaan. heti kun keskitin katseen takaisin torsoon, alkoi taas liike myötäpäivään
Caro²

Posts: 5,301

#199 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

sapeli, 8.10.2007 11:47:
Toi tuntuis olevan just päinvastoin - enemmistö klubbarista näyttää näkevän ton pyörivän myötäpäivään, ja eikös valtaenemmistö ihmisistä ole oikeakätisiä, eli vasenaivoisia? Vai mites tuo menikään?


Jos näet kohteen pyörivän myötäpäivään, käytät enemmän oikeaa aivopuoliskoa. Tässä oikean aivopuoliskon "vahvuudet"

RIGHT BRAIN FUNCTIONS
uses feeling
"big picture" oriented
imagination rules
symbols and images
present and future
philosophy & religion
can "get it" (i.e. meaning)
believes
appreciates
spatial perception
knows object function
fantasy based
presents possibilities
impetuous
risk taking
Claudi0

Posts: 255

#200 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
Olipas jännä *ding*

Pienen harjoittelun jälkeen onnistuin vaihtamaan suuntaa helposti kumpaan tahansa.