Myötä- vai vastapäivään?

212 posts, 11 pages, 66,106 views

asdf

Posts: 3,155

#161 • • asdf
Haa, nyt saan sen menemään molempiin suuntiin ^__^
evvk

Posts: 1,918

#162 • • evvk
Joo myötäpäivään menee mutta kun yritän lukea samaan aikaan niin kuva tekee nopeita suunnan vaihdoksia oikeaan ja vasempaan. Sitten kun yritän laskea esim 200 * 1000 tms. niin se pyörii kokoajan vastapäivään.
evvk

Posts: 1,918

#163 • • evvk

Pätkis, 5.10.2007 17:34:
---
a98, 5.10.2007 15:55:
---
Juhgu, 5.10.2007 14:19:
---
a98, 5.10.2007 03:34:
aivopuoliskot my ass, toi ei ole mitää muuta ku hiton hienosti tehty illuusio.
---


Nii, mut mikä siihen sitten vaikuttaa, että jotkut näkevät sen menevän vastapäivään ja jotkut myötäpäivään?

---


no siis päänsisällähän se on, sama kun esim mustetahra-testeissä ihmiset näkee eri asioita, mut ei se nyt hitossa mistään "kumpaa aivopuoliskoa käyttää enemmän" johdu :)

kuitenkin jokainen saa ton pyörimään molempiin suuntiin jos vaan hieman keskittyy ja miettii miten tuo on tehty.

hyvä kikka saada toi vaihtamaan heti suuntaa on pyörittää varjon kohdalla sormella ympyrää toiseen suuntaan.

---

"No siis" kyse ei ole siitä, miten saadaan se vaihtamaan suuntaa jotain sormea pyörittämällä, vaan siitä, että se vaihtaa itse suuntaa heti kun sun omat ajatukset muuttuu :D Mulla toimii kyl just kuten sen vieressä on kuvailtu.



Niin ja tuossa kun puhuttiin noista mustetahra testeistä niin ne on tarkoitettu siihen että psykologisen monivalintatestin jälkeen vielä varmistetaan ihmisen psyyke. Nimittäin nähin testeihin jos ihminen on vaikka skitsofreenikko tai maanisdepressivinen niin ihminen vastaa tutkitusti näihin tietyllä tavalla jos on.
a98

Posts: 871

#164 • • Edited a98

Pätkis, 5.10.2007
"No siis" kyse ei ole siitä, miten saadaan se vaihtamaan suuntaa jotain sormea pyörittämällä, vaan siitä, että se vaihtaa itse suuntaa heti kun sun omat ajatukset muuttuu :D Mulla toimii kyl just kuten sen vieressä on kuvailtu.



heh en mä niin sanonukkaan, sanoin vaan että tota kannattaa koittaa jos ei saa sitä muuten vaihtamaan suuntaa. nimenomaan se se suunta vaihtuu kun ajatukset muuttuu, siihen illuusiot perustuu.
Piia

Posts: 110

#165 • • Piia
Jee! *jiihaa* Nyt mieki tajusin sen... tai siis sain kääntyy! Miun aivot ei ookkaan kuollu *iloinen* Paitsi en kyl pysty kontrolloimaan sitä mitenkään... tyyppi vaan kääntyilee minkä kerkee! *hih*
Avatar
#166 • • astaroth Guest
okej, ny mäkin osaan
Freja

Posts: 8,775

#167 • • Freja Sihteeri
Näen sen menevän pelkästään vastapäivään. Onko mussa siis jotain vikaa?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#168 • • aalto2 Guest
hei tää on taas ihan loistava *hihu*
Aidrian

Posts: 1,799

#169 • • Aidrian Furian Master
ensin vasta - sitten myötäpäivään. Ja siis sinne minne sen haluaa pyörivän.
evvk

Posts: 1,918

#170 • • Edited evvk
Onko ÄÖ:llä merkitystä mihin suuntaan se pyörii oletuksena?

Ajattelin vaan että onko näin että tyhmät tarvii sen tehokaamman aivopuoliskon yksinkertaisiin ajatuksiin ja tosi tyhmät molemmat joten niillä se on paikallaan.
Avatar
#171 • • trusti Guest
sain sen vihdoinkin kääntyy! piti mennä tosi kauas ja siristää silmiä, sit lähti pyörimään vastapäivään vaikka tulin lähellekin.. mut melko pian lähti taas myötäpäivään ja kääntäminen onnistuu vaan noin hankalasti :(

...mulla taitaa olla ihan liikaa aikaa
evvk

Posts: 1,918

#172 • • evvk
rupee pyöriin toisinpäin kun toistaa mielessään nopeasti yhtä sanaa.
evvk

Posts: 1,918

#173 • • evvk
Mitäs jos pyörimiskulma muutuu 90 astetta ja tanssija alkaa ehdotteleen rivoja? Niin pitääkö silloin mennä lääkäriin?
Avatar
#174 • • trusti Guest
hah ja nyt se menee vastapäivään enkä saa käännettyä mitenkään enää takas lähtötilanteeseen
wammi

Posts: 627

#175 • • wammi

Gnizhak,
Varjoa seuraamalla sen saa helpoiten kääntymään vastapäivään, jalkaterällä taas myötäpäivään :>



joo, tällä tavalla saa hyvin käänneltyä:)
Marjo

Posts: 1,796

#176 • • Marjo pupuTupuna
JEE!!! Mäkin sain sen vihdoin pyörii vastapäivään, kun alotin tuijottaa sitä varjoa ja siitä pikkuhiljaa siirryin ylös päin. *aplodit*
Air

Posts: 319

#177 • • Air
Hahah meinasin tulla sanomaan et tota ei saa kirvelläkään pyörimään vastapäivään, ja ne ketkä niin väittää on jotenkin hulluja.....mut varjoa seuraamal se pirulainen sit päätti kääntyä!o_O
sadesola

Posts: 409

#178 • • sadesola Kettu mikä kettu
Tuijotin kuvaa rikollisen kauan.

Vastapäivään se pyöri.
Aina vaan ja uudestaan.

Sitten sain sen menemään
vähän aikaa myötäpäivään.

Mutta kun katsoin kuvaa vielä
kerran, se meni ainoastaan
vastapäivään.

*joo*

--
KABOOM!

Yonna

Posts: 372

#179 • • Yonna
Menee molempiin suuntiin, ensin meni kyllä myötäpäivään.
bubbelgum

Posts: 2,477

#180 • • bubbelgum ~sylikissa~
Oon kokeillu kaikkia eri kikkoja mitä täällä on ehdotettu, mut en saa tota millään tapaa pyörimään vastapäivään. Se menee vaan ja ainoastaan ja pelkästään myötäpäivään.

Jotenkin tunnen itseni aika tyhmäksi kun niin moni muu näyttää "hoksaavan" miten sen saa pyörii eri suuntiin ja ite en. *hmph*

(en sitten tiiä että jos tässä vaikuttaa jokinlainen syvyysnäkö tms. että voinko mä sitä ikinä millään muulla tavalla nähdäkkään kun toinen silmä on puolsokee eikä omaa tarkennusnäköä ollenkaan...)

*yrittää epätoivosesti keksii jonkun syyn asialle ettei tuntis itteensä niin tyhmäks*

--
Hullu ku pullosta tullu.