Myötä- vai vastapäivään?

212 posts, 11 pages, 68,698 views

Mao & Taikahattu

#121 • • Mao & Taikahattu UG-///

Taskupeikko, 5.10.2007 10:17:
Myötäpäivään, ja en kyllä mitenkään saa sitä pyörimään toiseen suuntaan.*ding*

Sama mulla! Vaikka kuinka yrittäis, nin ei pyöri toiseen suuntaan...

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Snaggo

#122 • • Snaggo ;__;
Hyvin vahva vastapäivä. Oonks mä ny nainen?

--
bojoing.

nuance

#123 • • nuance cov ops, combat, sunrise
täysin hallittavissa. mä saan vaihdeltua ton suuntaa ihan miten huvittaa ku keskityn ton tukijalan jalkaterään ja tarkennan ikäänku vähän ton kuvan taakse. toi jalkaterä on kaikista helpoin nähdä pyörimässä kumpaan suuntaan tahansa ja sit ku saa päässään päätettyä et mihin suuntaan se pyörii ni loppu kroppa seuraa perässä.
tomii

#124 • • Edited tomii kallion herttua
Aluksi pyöri vastapäivään. Sit kun vähän keskityin, niin sain käännettyä tota aikalailla miten halusin. Mut siis aina kun avaan ton, niin ekana pyörii vastapäivään ja helpommin vaihdettavissa siihen suuntaan. :)

--
reivaan kunnes kuolen

pirpeli

#125 • • pirpeli
Vaikka mä kuinka keskittyisin, en saa tota pyörimään muuta kuin myötäpäivään.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Lauruska

#126 • • Lauruska nihkee
Myötä-ja vastapäivään, kumpaankin. Alko jo hämätä ja meinasin väittää että se on huijausta ja se vaihtaa suuntaa aina tietyn väliajoin, mut ehkä se onki sit tästä katsojasta vaa kiinni *hih*
Toykio

#127 • • Toykio
Aluksi se pyöri vaan myötäpäivään, mutta sitten kun peitti hetkeksi toisen silmän sai sen kääntymään eli hetken kun pidän toista silmää kiinni niin saa sen menee kumpaan suuntaa tahtoo... mut vaihto ei vielä onnistu ilman kikkaskonsteja.
OverDose

#130 • • OverDose Team Emmätajuu
Myötäpäivään tuo pyörii. Enkä saa kyl tota mitenkään pyöriin mihinkään muuhun suuntaan... *ding*

--
Once Upon a Time...

Josba

#131 • • Josba Anjunadiggari
Myötäpäivään, mutta jos katsoo hiukan kuvan ohi, niin se näyttää välillä pyörivän vasta- ja välillä myötäpäivään.

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

Piia

#132 • • Piia
Vastapäivään se pyörii, eikä minnekkään muualle! Jos joku väittää muuta, on itse omituinen!!! (tai sitten mun toinen aivopuolisko on kuollu kokonaan!)
Marjo

#133 • • Marjo pupuTupuna

Piia, 5.10.2007 12:58:
Vastapäivään se pyörii, eikä minnekkään muualle! Jos joku väittää muuta, on itse omituinen!!! (tai sitten mun toinen aivopuolisko on kuollu kokonaan!)

Just tossa yks sano, että kaikki jotka sanoo sen pyörivän vastapäivään haluu vaan olla erilaisia. *nauru* Ei siis saatu sitä mitenkään pyörimään vastapäivään...
Mietittiin, että jos ihmiset kertoisivat samalla kumpikätisiä he ovat, niin olisivatko pyörimissuunta ja oikea- tai vasenkätisyys verrannollisia keskenään...
Piia

#134 • • Piia

pupuTupuna, 5.10.2007 13:02:
---

---

Just tossa yks sano, että kaikki jotka sanoo sen pyörivän vastapäivään haluu vaan olla erilaisia. *nauru* Ei siis saatu sitä mitenkään pyörimään vastapäivään...
Mietittiin, että jos ihmiset kertoisivat samalla kumpikätisiä he ovat, niin olisivatko pyörimissuunta ja oikea- tai vasenkätisyys verrannollisia keskenään...

No oon oikeekätinen, mut en usko sen vaikuttavan mitenkään asiaan... tai en tiiä! Ärsyttää ihan älyttömästi, ku en saa sitä pyörimään toiseen suuntaan *grr*
Elmiira

#135 • • Elmiira

Piia, 5.10.2007 13:08:
Ärsyttää ihan älyttömästi, ku en saa sitä pyörimään toiseen suuntaan *grr*

Työkavereiden kanssa ihmetelty tätä tänään.
Suurin osa väitti et menee myötäpäivään, mut
saivat sen lopulta kääntymään myös vastapäivään.
Et jatka yrittämistä, kyllä se vielä onnistuu *pepsodent*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Gnizhak

#136 • • Edited Gnizhak iku

pupuTupuna, 5.10.2007 13:02:
---

---

Varjoa seuraamalla sen saa helpoiten kääntymään vastapäivään, jalkaterällä taas myötäpäivään :>

--
Don't Just Stand There

crissy

#137 • • crissy
Käänny lehmä perkele!!!!!!!! *pepsodent*
Jocular

#138 • • Edited Jocular Janni
Ihan pelkästään vastapäivään. Duunikaverin kanssa tätä ollaan jo varmaa 5 minuuttia pällistelty O_o

Sillä se menee myötäpäivään ja välillä kääntyy.. ??

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

-Kerttu-

#139 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
HIHII! Olin jo heittänyt toivoni, et näen sen menevän vaan myötäpäivään. Kävin jo useaamman kerran kuvaa tuijottamassa..Kunnes yhtäkkiä sainkin sen kääntymään vastapäivään..*hih* Mut sit meinas tulla ongelma, kun en saanut sitä takas myötäpäivään..nyt näen sen milloin mitenkin..*joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jutu

#140 • • Jutu Blondi
Myötäpäivään pyörii koko ajan. Yritin tuijotella sitä lähempää ja kauempaa, avasin pari kertaa uudestaan, mutta siinä se vaan pyörii samaan suuntaan.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.