Facebook

854 posts, 43 pages, 316,626 views

Bebe

#181 • • Bebe
...koukussa. *hymy*
ipe

#182 • • ipe X-Rust / Holvi

Bebe, 5.10.2007 16:53:
...koukussa. *hymy*

pikkasen joo. mutki viel houkuteltiin rekkaamaan viekkaudella ja vääryydellä... :P

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

KooKie

#183 • • KooKie aka. Petress Pan
Onks tuolla MITÄÄN tapaa, jolla sais kaikki noi helvetin "home":n tiedot pois. Oon kääntäny ne kaikki kytkimet nollille ja silti noita tuppaa kuin turisteja klubbariin!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Hupsu

#185 • • Edited Hupsu
Ystäväpiirissä on viimeaikoina tapahtunu kova ryntäys Feisbuukkiin. Joutuhan sitä sitte itekki. Mitään Myspeissei tai Galtsuja oo pahemmin käyttäny, mut tää vaikuttaa oikeesti toimivalta ja addiktoivalta systeemiltä. Saas nähä jatkuuko into tulevaisuudessa, mutta luulen, että tosta on oikeesti paljon iloa etenki ku tulee kaukomaille vaihtoon lähdettyä kohtapuolin.

Edit: Stana toi traveler IQ on addiktoiva! :D

--
Päivän mietelause?

John

#186 • • John Lauma

ipe, 5.10.2007 17:04:
---
Bebe, 5.10.2007 16:53:
...koukussa. *hymy*

---

pikkasen joo. mutki viel houkuteltiin rekkaamaan viekkaudella ja vääryydellä... :P

Mä syytän Laitetta! :D Pari päivää sitten rekisteröidyin, ja pakko myöntää että oon Koukussa. Myspacea en oo pahemmin jaksanut, kohtalaisen turha IMO, mutta facebook on... koukuttava!

--
Fancy some cheese, Gromit?

sonni

#187 • • sonni
jaa että lisäkoukuttavuus on nettinörteille hyväkin asia?
Jone

#188 • • Jone Archibald Haddock
Fuxors, virallisesti koukussa täälläkin. Täähän on joku nelisen biljoonaa kertaa parempi kuin MySpace, jota oon aina inhonnut.

Vastustin koko Facebookeilua, mutta jouduin nyt sit kuitenkin osittain vasten tahtoani liittymään. Onneksi, koska Naamakirja on kiva. ^_^
Verottaja

#189 • • Verottaja no-life / luuviulu
Joopajoo, broidi sai houkuteltua tekemään profiilin.
En kyllä toistaseks jaksa sen kummemmin perehtyä mihinkään
säätöihin ym. tsydeemeihin.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

ezzy

#190 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 7.10.2007 22:19:
Fuxors, virallisesti koukussa täälläkin. Täähän on joku nelisen biljoonaa kertaa parempi kuin MySpace, jota oon aina inhonnut.

Vastustin koko Facebookeilua, mutta jouduin nyt sit kuitenkin osittain vasten tahtoani liittymään. Onneksi, koska Naamakirja on kiva. ^_^

Vähän samoissa fiiliksissä, erityisesti tykkään tosta photoblog-applicationista, se patistaa mua ottamaan joka päivä kivan kuvan ^__^ Löyty vanhoja tuttujakin muutama :)
bansq

#191 • • bansq leftfield winger.

Jone, 7.10.2007 22:19:

lisäsin sut KAVE RIX mkay? ^_^

--
plip goes on.

domi

#192 • • domi Työn sankari.
Ihan kiva toi on, ja noi oheissälät mitä saa omalle sivulle liitettyä, on vielä muikeemmat. Pitänee tulevina päivinä tutustua vähän paremmin tarjontaan *joo*
lohikarme

#193 • • lohikarme RitariVittupää
Koukussa.

--
Qualis artifex pereo

AlexS

#194 • • AlexS kummasetä
Hei. Olen koukussa.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

CM

#195 • • Edited CM
Viime kertaisen tähän ketjuun kirjoittamani viestin jälkeen oon parit kaverit hyväksyny listoille, sen lisäks en oo muuten koskenut.. Eli en ole koukussa :D

Toisaalta nyt on niin paljo muutakin tekemistä, ettei oo edes kerennyt avaamaan koko sivua
ezzy

#196 • • ezzy Droid-pappa

CM, 8.10.2007 21:57:
Viime kertaisen tähän ketjuun kirjoittamani viestin jälkeen oon parit kaverit hyväksyny listoille, sen lisäks en oo muuten koskenut.. Eli en ole koukussa :D

Toisaalta nyt on niin paljo muutakin tekemistä, ettei oo edes kerennyt avaamaan koko sivua

Kohta lisään sut, EHKÄ VAAN UHKAILE! muahahahaha
-V-

#197 • • -V-
Aluks kyllä koukutuin. Piti kaiken maailman sälällä leikkiä tuolla ja "metsästää" vanhoja kavereita. Joita muutama löytyikin *hymy*. Mutta nyt en jaksa ku sillon tällön piipahtaa tuolla ja kurkkaa onko lisää vanhoja tuttuja hyväksyny / löytäny mut tai viestittäny jotain... Ei jaksa nyt panostaa tohon, kun on niin paljon muutakin.

Paljon enemmän oon koukussa Klubbariin ku tohon *lmao*
(pitäiskö hankkia vaikka elämä)
ludde

#198 • • ludde Anna
Jouduin skippaa tentin ku räpläsin tätä facebookia niin monta tuntia. Et kiitti vaan olli ja iiris!! *senkin* Mä syytän teitä tästä kun houkuttelitte pahuuden teille :D Mut oon mä kyl löytäny kauan kadoksissa olleita kaveruksia
anniharha

#199 • • anniharha
Ihan jumissa koko sivusto, pacmankaan ei toimi. Vois vaikka mennä nukkuu.

--
and though my words could save the world they never come out right

Freja

#200 • • Freja Sihteeri

ludde, 8.10.2007 22:17:
Jouduin skippaa tentin ku räpläsin tätä facebookia niin monta tuntia. Et kiitti vaan olli ja iiris!! *senkin* Mä syytän teitä tästä kun houkuttelitte pahuuden teille :D Mut oon mä kyl löytäny kauan kadoksissa olleita kaveruksia

ööh okei, no TOI on jo paha.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been