Facebook

854 posts, 43 pages, 306,055 views

*minttu*

Posts: 366

#161 • • *minttu*

H3li, 4.10.2007 22:22:
tänään rekattu o/
on se vähä outo , mut kai siihe tåttuu.



mites mä löydän sut sieltä? :D Liittykää ihmeessä Causeen Save the raves!
Santutar

Posts: 405

#162 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Rekkasin itteni mestoille pari päivää si... ihan mahtava mesta!! Löytänyt jo kaks "hukkunutta" ystävääni... ja lisää varmasti löytyy*hihu*
Suosittelen.*piis*
anniharha

Posts: 1,937

#163 • • anniharha

H3li, 4.10.2007 22:22:
tänään rekattu o/



mut pakotettiin myös o/

--
and though my words could save the world they never come out right

nomic

Posts: 4,120

#166 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Naama ulostettu koiran hassuihin karvoihin. Titaanitkin kävelivät siellä.
Sallakat

Posts: 2,220

#167 • • Sallakat jungle, baby !

ezzy, 4.10.2007 22:13:
---
Sallakat, 4.10.2007 11:25:
mä varmaan löytäisin paljon enemmän tuolta tuttuja jos muistaisin kenenkään nimiä *nauru*
ihan jees paikka tuo, paljon kaikkia härpäkkeitä yms.

---


Outoa kyllä, että en o pikaisesti ainakaan löytänyt tuolta mitään Lempinimi/Nick-kenttää mitä täyttää...

Jotenkin vierastan tota siksi, että kaikki näkee ketä ja montako mun kaverilistalla on ja tuntuu, että ainoa tavoiteltava asia tuolla ja myspacella olisi, on frendien määrä ja sen vertailu. Ehkä se johtuu vain minusta, mutta vierastan koko ideaa (ei, en ole tutkinut saako noiden näytön pois päältä).



hmmm siis ne ketkä ei ole sun kaverilistalla siellä ei näe susta muutakun nimen ja thumbnail kuvan. eli varsinaista profiilia ei pääse katsomaan ellei ole kaverilistalla. Ainakin näin olen käsittänyt kun olen siellä pyörinyt ja etsiskellyt ihmisiä.
ezzy

Posts: 8,060

#168 • • ezzy Droid-pappa

Sallakat, 4.10.2007 22:49:
---
ezzy, 4.10.2007 22:13:
---
Sallakat, 4.10.2007 11:25:
mä varmaan löytäisin paljon enemmän tuolta tuttuja jos muistaisin kenenkään nimiä *nauru*
ihan jees paikka tuo, paljon kaikkia härpäkkeitä yms.

---


Outoa kyllä, että en o pikaisesti ainakaan löytänyt tuolta mitään Lempinimi/Nick-kenttää mitä täyttää...

Jotenkin vierastan tota siksi, että kaikki näkee ketä ja montako mun kaverilistalla on ja tuntuu, että ainoa tavoiteltava asia tuolla ja myspacella olisi, on frendien määrä ja sen vertailu. Ehkä se johtuu vain minusta, mutta vierastan koko ideaa (ei, en ole tutkinut saako noiden näytön pois päältä).

---


hmmm siis ne ketkä ei ole sun kaverilistalla siellä ei näe susta muutakun nimen ja thumbnail kuvan. eli varsinaista profiilia ei pääse katsomaan ellei ole kaverilistalla. Ainakin näin olen käsittänyt kun olen siellä pyörinyt ja etsiskellyt ihmisiä.



Juu, tuon huomasin kyllä :)
Sallakat

Posts: 2,220

#169 • • Sallakat jungle, baby !
hmm osaiskohan kukaan kertoa, että mistä hitosta noi requestit löytyy? en löydä niitä kun silloin kun ne lävähtää loggautumisen jälkeen näytölle. Oonko vaan sokea vai mistä ne oikein voi löytää muulloin?
pupuankka

Posts: 869

#170 • • pupuankka poly-wtf?!
Menet sinne sun "home"-sivulle ja siellä lukee oikeassa reunassa friend requests. Voit myös mennä samalta sivulta löytyvän notifications -linkin kautta.
Freja

Posts: 8,775

#171 • • Edited Freja Sihteeri
[o]Kellään vinkkejä, ettei aina jokasesta friend requestista ja likenessista ja muista tulis sähköpostia? Onko siel sellasta mahista ees, et "no email for me plz"?[/o]

hah, löysin, ja iha ite ^^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#172 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 4.10.2007 22:22:
tänään rekattu o/
on se vähä outo , mut kai siihe tåttuu.



mä kans eilen... ollaan vähän niinq samiksii *vink*

--
pinkki on pop!!!

Peppermint

Posts: 325

#173 • • Peppermint
Rantautuihan se facebookki lopulta Suomeenkin.
Mä oon kyllä varovainen noiden yksityistietojen levittämisessä. Uskon että isot firmat ei välttämättä oo kauhean tyytyväisiä, jos työntekijät tuolla ilmoittelee etunimi+sukunimi+työpaikka+työtehtävä, siitähän saa äkkiä kerättyä hyvän asiakas- tms. rekisterin.
Kannattaa siis miettiä tarkkaan, mitä tuolla haluaa itsestään kertoa.

Vaikka eipä nykyään kyllä privacy taida enää olla penninkään väärti.

--
Oldschool, baby

sts

Posts: 7,969

#174 • • sts Sama pyynti aitta!
Jos joku viel sanoo et feissari ei spammaa niin huah :D Toi määrä Friend ja Application requestei mitä mailiin tulee. huhhahei.
Avatar
#175 • • Annakins Guest

sts, 5.10.2007 15:10:
Jos joku viel sanoo et feissari ei spammaa niin huah :D Toi määrä Friend ja Application requestei mitä mailiin tulee. huhhahei.



Mene sinne asetuksiin ja parilla klikkauksella voit valita ettei se lähetä sulle mitään!
sts

Posts: 7,969

#176 • • sts Sama pyynti aitta!

mku, 5.10.2007 15:14:
---
sts, 5.10.2007 15:10:
Jos joku viel sanoo et feissari ei spammaa niin huah :D Toi määrä Friend ja Application requestei mitä mailiin tulee. huhhahei.

---

Ne saa pois päältä :)



Ah the bliss... Kiitos!
Peppermint

Posts: 325

#177 • • Peppermint

sts, 5.10.2007 15:10:
Jos joku viel sanoo et feissari ei spammaa niin huah :D Toi määrä Friend ja Application requestei mitä mailiin tulee. huhhahei.



Sulla on sitten vaan liikaa frendejä *vink*

--
Oldschool, baby

Lyylikki

Posts: 2,975

#178 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Stalkkaajan unelma *plur*
Fyrisch

Posts: 4,525

#179 • • Fyrisch

Lyylikki, 5.10.2007 16:41:
Stalkkaajan unelma *plur*



Tota mä kans ajattelin aluks, mut sit kekkasinki mistä saa piillotettuu kaikki viestit sun muut jutut. :)
Lyylikki

Posts: 2,975

#180 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Fyraett, 5.10.2007 16:44:
---
Lyylikki, 5.10.2007 16:41:
Stalkkaajan unelma *plur*

---

Tota mä kans ajattelin aluks, mut sit kekkasinki mistä saa piillotettuu kaikki viestit sun muut jutut. :)



No se siinä ehkä onki parasta, että saa stalkkailla semmosia tietoja, mitä toiset "antaa" stalkkailla. Kiva seurailla kavereitten keskusteluja ja silleen.