Gatecrasher 9.11 !!!!! ;););););)

146 posts, 8 pages, 18,120 views

Yanna

#121 • • Yanna really?
Kaikki on hirveesti kehunu kekkereitä...Pikkusen harmittaa että läksin turuun bileilemään mut noooh...tuleehan noita. Siellä oli ilmeisesti aika paljon väkee? Sitäpaitsi turkkusessakin oli jättekivaa...Säätämöhän on aika hauska mesta *joo*ensikertalainen kun olin..

--
joka perseensä nostaa, se paikkansa menettää

HzO

#122 • • HzO 9mm burana auttaa
en halua dissata ketään mutt teen sen silti. Mua ottaa ainakin päähän ihmiset ketä tulee keskelle lattiaa vaan jauhaa paskaa tai muuten vaan örveltää. Kyl sai taas gc:ssä vähän ohimosuonen kiristyksiä ku muutenkin oli ahdasta. Sit ku yrittää kauniisti ilmaista että voitko.... ni se on jo haastamasa riitaa. Ikävä kyl näitäkin oli taas vaihteeksi liikenteessä *mur*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Waide

#123 • • Waide sabão
Siis noitahan on nyt aina ja vielä ku oli tollaset "massa"bileet niin paikalle eksyy ties millaisia vipeltäjiä =).Eikä sille mitään mahda. Sen takia kantsii etsiä paikka missä on tilaa tanssia tai tehdä tilaa itse, vaikka tanssimalla leveästi.Se tosin koituu muiden harmiksi...
Nojoo pitää vaan löytää se balanssi et itse nauttii ja antaa muidenkin nauttia.*joo*
Esimerkkinä se yks hyrrä-tyyppi,joka todella tekee sitä tilaa itselleen.Ei hän näytä ketään häiritsevän,ei ole ainakaan mua häirinny.Tosin joutuu vähän väistelemään kun kävelee ohi.

eisiinmuuta..kait.

[muokattu 11.11.2002 21:19]

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

terrae

#124 • • terrae
Avernian:

Waide:
Esimerkkinä se yks hyrrä-tyyppi,joka todella tekee sitä tilaa itselleen.

*nauraa*Syder?

*nauraa*Mulla tuli ihan sama mieleen. *nauraa*
Syder

#125 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Jaa mä oon hyrrä? Kaikkea sitä oppii *plur*

--
Divida et impera.

Waide

#126 • • Waide sabão
vaikee sanoa, kun en kyseistä hyrrä henkilöä tunne. Mut ainaski jäbäl näyttää olevan hauskaa*hymy*.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

DREAM

#127 • • DREAM Team Sika
AIVAN! käsittämättömän MAGEET BILEET!!! hakkas LSSS mennen tullen! Nick Rileyn settiä ei voi unohtaa.... tuli pistettyä jalalla koreasti ;))) *joo**joo**joo**ökkö*
#128 • • tuntematon Guest
Waide:

vaikee sanoa, kun en kyseistä hyrrä henkilöä tunne. Mut ainaski jäbäl näyttää olevan hauskaa*hymy*.

Tanssiko se lavalta katsottuna tanssilattian oikeanpuoleisella korokkeella, parvella vai miksi lavaksi sitä nyt sanois? Vaaleat hiukset, musta paita?

Janne tais ottaa kuvan siitä lössistä, joka siinä parvella tanssi, että kun ne kuvat tulee ni eiköhän sen sittenkin nää, oliko se hyrrä Syder vai ei. *hih*
terrae

#129 • • terrae
Ja tuo äskeinen olin siis minä. *vink*
terrae

#130 • • terrae
Avernian:

*hum* vasempihan se oli... siis baaritiskin puoli, ei se nurkka.

Nii, mutta minä puhuinki siitä esiintymislavasta missä DJ:t hyöri.
Henna

#131 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Oli kivaa vaik tosi ahdasta...sain juomat housuille ja joku fixu poltti röökil mun selän *igor*
Ja tulihan niis lasinsiruis polkattuu oikee olan takaa!!!
[Nuclear]

#132 • • [Nuclear] el aprendiz
Ihan kivaa kyl oli, vaikka toisaalta odotin enemmän...*ding* Mut Riley heitti kyl sellasen setin, et jalka nous enemmän ku laki salli. *iloinen* Mut loppupeleis ihan kivat pileet, jatkojen kera. Kiitokset kaikille keiden kanssa olin tekemisissä. *nauru*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Mark

#133 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Tjaah, imo parhaat bileet pitkiin pitkiin aikoihin suomessa, samanlainen fiilis on ollu vaan viime syksyn hallmarkissa ja lsss:ä sekä seb fontainen soittaessa screenissä. Kyllä GC on aina GC, näitä bileitä ei ihan heti ylitetä ainakaan allekirjoittaneen mielestä *sydän**sydän**sydän**ökkö*

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Waide

#134 • • Waide sabão
Netthe:

Tanssiko se lavalta katsottuna tanssilattian oikeanpuoleisella korokkeella, parvella vai miksi lavaksi sitä nyt sanois? Vaaleat hiukset, musta paita?

Janne tais ottaa kuvan siitä lössistä, joka siinä parvella tanssi, että kun ne kuvat tulee ni eiköhän sen sittenkin nää, oliko se hyrrä Syder vai ei. *hih*

Hmm..Ei tainnut olla se hyrrä, oli joku muu sitten.Näyttää olevan useampiakin hyrriä liikkeellä*plur*.

--

Mafia

#135 • • Mafia
missä viipyy kuvat*täh**täh**täh**täh*
Tlzi

#136 • • Tlzi hani
Oli tosiaan loisto pileet...!!!*joo**plur*
Miten ihmiset on niin väsähtäneitä aina ettei jatkoille jaksa lähtee?*justjoo* Voi voi voi, ei näin!*eiei**eiei*
Täytyy kuulkaas ladata patterit täyteen ennen ku pileisiin lähtee et jaksaa pitkälle aamuun asti*ökkö* ja voimajuomaa on erittäin suotavaa ottaa myös...*pahis**hih**hymy**joo*
Kuvia odotellessa...*täh**nukkuu**justjoo*

--
Fake it till you make it !!

eemeli

#137 • • eemeli
Tlzi:

Oli tosiaan loisto pileet...!!!*joo**plur*
Miten ihmiset on niin väsähtäneitä aina ettei jatkoille jaksa lähtee?*justjoo* Voi voi voi, ei näin!*eiei**eiei*
Täytyy kuulkaas ladata patterit täyteen ennen ku pileisiin lähtee et jaksaa pitkälle aamuun asti*ökkö* ja voimajuomaa on erittäin suotavaa ottaa myös...*pahis**hih**hymy**joo*

...kyl oltiin niin tyytyväisiä GC:n, ettei minnekään aamujatkoille tarvinnut mennä!!

*iloinen**iloinen**iloinen*

--
celebration generation

#138 • • murderC Guest
...meikä menikin perinteikkäästi suoraan jatkoille , taisin vaan valita väärät jatkot ( prophet ) kun tylsyys yllätti tunnin jälkeen ja oli pakko poistua kotio..
mut pakko mennä taaas ens prophettiiiin kun siellä on kotkan toivo uuurmazzz naarmuttamassalevyjä. *joo*
Janne

#139 • • Janne kipee ukkeli
Tlzi:[
Kuvia odotellessa...*täh**nukkuu**justjoo*[/quote]

Kuvat tulee kun ehdin säätää niitä, tulin tässä juuri himaan töistä ja aamulla pitää mennä kahdeksaksi takas...
#140 • • yana Guest
murderC:

...meikä menikin perinteikkäästi suoraan jatkoille , taisin vaan valita väärät jatkot ( prophet ) kun tylsyys yllätti tunnin jälkeen ja oli pakko poistua kotio..
mut pakko mennä taaas ens prophettiiiin kun siellä on kotkan toivo uuurmazzz naarmuttamassalevyjä. *joo*

prophetissahan oli oikein mukavaa. tosin tultiin sinne vasta ysiltä kaapelilta jossa oli massiivinen meno siihen asti