Gatecrasher 9.11 !!!!! ;););););)

146 posts, 8 pages, 17,089 views

eemeli

Posts: 910

#1 • • eemeli
KAUAN ODOTETTU GATECRASHER!!! Toivottavasti ehtii hakee liput ennen kuin ne myydään loppuun... Muuten lähden englantiin NEC:n bileisiin.

*possu*

[muokattu 17.9.2002 22:20]

--
celebration generation

killuska

Posts: 748

#2 • • killuska
Joo tänne! mut eiks nää oo 9.10?
mun synttärit.*plur*

--
*killuska*

patis

Posts: 1,158

#3 • • patis 10
Paljos Angeli täyttää.. 18? *vink*
Mice

Posts: 402

#4 • • Mice .: unique :.
...mut eihän tota saa kysyy.. *hymy*

--
This won\'t hurt, I promise..

scobl

Posts: 755

#5 • • scobl
hehe kai enemmän kuin 18, onhan hän päässyt tähän astikin bileisiin... *hih*

--
bred na net

kissi

Posts: 2,436

#6 • • kissi niihä?
Niin just! *vink*
killuska

Posts: 748

#7 • • killuska
18!!!!*plur*
Ei sinne ikää vaadita! *vink* joo kännissä katoin pvä määrän väärin sorey!

--
*killuska*

HzO

Posts: 266

#8 • • HzO 9mm burana auttaa
tietääkö ketään ketä tänne tulee soittaa jotai kuumia nimiäkö. I hpe. varmaan, mitä ko lafkan levyi kuullu niin hyvää kiksu settii on luvas. AINAKIN TOIVON

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

HzO

Posts: 266

#11 • • HzO 9mm burana auttaa
JEPS hyvältä näyttää, varmaan aika käytännöllistä kantaa kaikkee mitä tiimarista löytyy päällään bileissä. No makunsa kullakin :=*eiei*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Katrina

Posts: 605

#12 • • Katrina
Mä en kyllä suostu kantamaan kaikkea tota rojun määrää! Kävisikö siistitty puolitiimari versio?
HzO

Posts: 266

#13 • • HzO 9mm burana auttaa
jeps kyl bileissä voi hieman hankalaa tulla vaikka olisi vain puolet noista :) mieti miten paljon noita irtoo pitkin lattioita ku hyvppii aivan meseissä pitkin ja poikin. Nehän ovat jopa hengen vaarallisia. Mä ainakin mun onnella liukastuisin niihin mitä siellä lattialla pomppii*justjoo*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

HzO

Posts: 266

#15 • • HzO 9mm burana auttaa
bileet maksaa 16 e *eiei* mut tarkemmin ajatellen*joo*

hyvästä kannattaa maksaa

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Avatar
#16 • • tuntematon Guest
HzO:

bileet maksaa 16 e *eiei* mut tarkemmin ajatellen*joo*

hyvästä kannattaa maksaa

Janne

Posts: 1,330

#17 • • Janne kipee ukkeli
En oo ikinä ollut muissa GC:n bileissä kuin itse klubilla Sheffieldissä, mutta jos meno on sama kuin siellä niin huh huh. Maailmassa ei ole kuin yksi alan kirkko, ja se on siellä Pohjois-Englannin nummimailla... Tietty jos joku on nähnyt yli 70 cm refleksiputkia niin voi kumota mun käsitykset. *enkeli*

[muokattu 6.10.2002 10:45]
Katrina

Posts: 605

#18 • • Katrina
HzO:

jeps kyl bileissä voi hieman hankalaa tulla vaikka olisi vain puolet noista :) mieti miten paljon noita irtoo pitkin lattioita ku hyvppii aivan meseissä pitkin ja poikin. Nehän ovat jopa hengen vaarallisia. Mä ainakin mun onnella liukastuisin niihin mitä siellä lattialla pomppii*justjoo*




No mutta toisaalta, täytyyhän sitä hiukan panostaa. Täytyy kyllä sanoa, että en ole ikinä oikein lämmennyt tuollaiselle rojunhaalinnalle.
*eiei*
Avatar
#19 • • tuntematon Guest
Lightsi:

ja kaikille gatec. logoja naamat päät... täyteen :o



Timcellä onkin omasta takaa :)
Avatar
#20 • • sweet-ass Guest
näytetään, että suomessa ollaan ihan klubi menolla. Ei mitään gatecrasher kids -menoa, niin kuin jenkeillä on tapana. Ei ole ravet kyseessä, vaikka onkin gaten bileet... Näytetään Nick Rileylle, Ashley Cassellelle, sekä muille gc:n porukoille, että suomessa osataan bilettää täysillä ja pidetään meno taivaassa!!!*joo**joo**joo*
*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*