Gatecrasher 9.11 !!!!! ;););););)

146 posts, 8 pages, 17,168 views

Mafia

Posts: 126

#41 • • Mafia
Kiitoksia Unity tuosta ikäjutustasi*voiei*
Roger Roger

Posts: 3,372

#42 • • Roger Roger Kentti
Ei siis millään jaksaisi odottaa lauantaihin. Menisipä viikko nopeasti. tahtoo olla *ökkö*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Mafia

Posts: 126

#43 • • Mafia
Onkohan se nyt kuitenkaan niiiiii*nukkuu*iiiiiiin hyvä keikka?

Ei kai se muuten selviä kuin menemällä tsekkaamaan.
SInne siis*hih*
Katrina

Posts: 605

#44 • • Katrina
En sitten aio toistaa omaa rappiokäyttäytymistä viime lauantailta ensi lauantaina.
Tiedoksi vaan kaikille, jotka näkivät ja huomasivat.
Jone

Posts: 8,258

#45 • • Jone Archibald Haddock
HzO:

bileet maksaa 16 e *eiei* mut tarkemmin ajatellen*joo*

hyvästä kannattaa maksaa



Indeed. Täysin off topic voisin sanoa että on ihan hiton ärsyttävää kuinka suomalaisesta perusbilekansasta on tullut niin kermap*rseitä että jos bileet on yli 10e niin aina kitistään. Siinä tulee itseltäni helposti *dissaa*-reaktio sitä kitinää kuunnellessa.

Juups, mutta tänne. Enpä ole Hesperiassa aikaisemmin tullut käyneeksi, joten tulee sekin aukko sivistyksessä paikattua.

[muokattu 4.11.2002 08:21]
milla

Posts: 3,699

#46 • • milla
äh ja puh. bilelakkoni.. saattaa esim. murtua tämän edessä*hmph* (olipas pitkä siinä tapauksessa:D )
Jone

Posts: 8,258

#47 • • Jone Archibald Haddock
milla:

äh ja puh. bilelakkoni.. saattaa esim. murtua tämän edessä*hmph* (olipas pitkä siinä tapauksessa:D )



Hähää!!! Tiedän itseni lisäksi muitakin ihmisiä joiden mielestä toi on ihan kivaa vaan... *nauru*
killuska

Posts: 748

#48 • • killuska
milla:

äh ja puh. bilelakkoni.. saattaa esim. murtua tämän edessä*hmph* (olipas pitkä siinä tapauksessa:D )


ja sehän murtuu *vink*

--
*killuska*

Roger Roger

Posts: 3,372

#49 • • Roger Roger Kentti
Bilelakkoilu on ihan tyhmää *eiei*. Bileisiin mars mars...

Ja niistä hinnoista: Minua ei ainakaan haittaa yhtään se hinta. Saapa järjestäjä edes jonkin verran ja toivonmukaan korkeat hinnat pitää "ei niin musiikin ystävät" poissa. Yksikin ylikänninen örveltäjä voi pilata kaikkien ilot.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

killuska

Posts: 748

#50 • • killuska
Roger Roger:

Bilelakkoilu on ihan tyhmää *eiei*. Bileisiin mars mars...

Ja niistä hinnoista: Minua ei ainakaan haittaa yhtään se hinta. Saapa järjestäjä edes jonkin verran ja toivonmukaan korkeat hinnat pitää "ei niin musiikin ystävät" poissa. Yksikin ylikänninen örveltäjä voi pilata kaikkien ilot.



Eli mä sit varmaan pilaan sun bileet... Sori jo etukäteen
*vink*

--
*killuska*

Jone

Posts: 8,258

#51 • • Jone Archibald Haddock
Angeli:

Eli mä sit varmaan pilaan sun bileet... Sori jo etukäteen
*vink*



Hemmetti, liittyisin SPH-seuraan mutta joko mun pitää olla selvinpäin tai sitten meidän pitää saada kuski ajamaan meitä ympäriinsä. Toisaalta sinä + minä + känni ei välttämättä ole hyvä kombinaatio.

*possu*
Roger Roger

Posts: 3,372

#52 • • Roger Roger Kentti
Angeli:


Eli mä sit varmaan pilaan sun bileet... Sori jo etukäteen
*vink*



Etkai sä sentään ala kännispäissään riehumaan? Tarkoitin sellaista pilaamista... Kohtuudella kaikki, vai?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

killuska

Posts: 748

#53 • • killuska
Roger Roger:

Angeli:
Eli mä sit varmaan pilaan sun bileet... Sori jo etukäteen
*vink*

Etkai sä sentään ala kännispäissään riehumaan? Tarkoitin sellaista pilaamista... Kohtuudella kaikki, vai?



Joo no en kai.. *justjoo*
Mut nyt tää menee ihan offtopic.

--
*killuska*

Syder

Posts: 2,255

#54 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Katrina:

En sitten aio toistaa omaa rappiokäyttäytymistä viime lauantailta ensi lauantaina.
Tiedoksi vaan kaikille, jotka näkivät ja huomasivat.



Ei ole rappiokäyttäytymistä olla juopunut, vai onko? Minun mielestä rappiokäyttäytymistä edustavat torijuopot ja sä oot kyl kaukana sellasesta *plur*

--
Divida et impera.

Mafia

Posts: 126

#55 • • Mafia
16 eemelii on ihan ok ja normaali hinta.
Ei kai jengi ilmaiseksi levyjä pyöritä!?
Avatar
#56 • • lumi Guest
Mafia:

16 eemelii on ihan ok ja normaali hinta.
Ei kai jengi ilmaiseksi levyjä pyöritä!?


kyllähän sitä mielellään hyvistä kemuista maksaa.. varsinkin kun on missaillu bileitä viime aikoina niin liikaa.. polkkajalka kutisee..
*ökkö*
Avatar
#57 • • lumi Guest
eipäs kun nyt meni geimit sekasin.. tarkoitus oli mennä kyläilemään gloria linjalla..*blush* kun se on ehkä hieman enemmän lähellä*sydän* toisaalta voisihan sitä tietenkin revetä molempiin..*joo* kun tuntuu että päätöksen teosta voi tulla kinaa itsensä kanssa
SuttiS

Posts: 3,111

#58 • • SuttiS Drama Queen
Ööö, tullako vai eikö tulla??? *täh* Kun ei sit vaan taas sattui jotain... *vink**justjoo**vink*

[muokattu 6.11.2002 10:06]

--
Suoritus tekee mestarin.

kissi

Posts: 2,436

#59 • • kissi niihä?
Alan kovasti kallistua sen tulemisen puolelle kyllä...*pelle*
Ja varmaanhan taas sattuu jotain...sitä ei voi tässä blondikossa estää! *vink* *nauraa*
Haluu bilettää!!!! *plur*
killuska

Posts: 748

#60 • • killuska
Tulla tulla tulla... No ei 2kertaa voi peräkkäin sattuu mitään..
Tuutte!

--
*killuska*