Gatecrasher 9.11 !!!!! ;););););)

146 posts, 8 pages, 17,167 views

Mafia

Posts: 126

#81 • • Mafia
Liput gateen on!!! :)
Uhuh!
eemeli

Posts: 910

#82 • • eemeli
GATECRASHER
----NICK RILEY & ASHLEY CASSELLE ----
TJ 2

*purr**purr**purr**purr**purr**purr*

--
celebration generation

Mice

Posts: 402

#83 • • Mice .: unique :.
..uh yeah..
Tätä on odotettu.. *pahis*

--
This won\'t hurt, I promise..

nina¤

Posts: 364

#84 • • nina¤ -eläinlaps
*pahis**ökkö**pahis**ökkö**pahis*

--
..for me to POOP ON..

Mnj

Posts: 174

#85 • • Mnj Mönjä
lippukin on hankittu ja paikalla ollaan ellei kuume iske, pahalt näyttää :/

-Mönjä-

--
Dead to the world. Alive for the journey.

nokua

Posts: 305

#86 • • nokua viidakko vekara
lippu taskussa kans & huomenna *pihkassa**ökkö**joo*
eli siellä nähdää jos tunnistetaa
Janne

Posts: 1,330

#87 • • Janne kipee ukkeli
Ei tietty vedä Hesperia vertoja Kirkolle paikkana eikä Ashley Tiestolle DJ:nä, mutta kyllähän toi £35 Crasherin joulubileistä on aika rasvainen hinta jo. Näyttää jengi vähän nikottelevan tuolla CG:n message boardilla:

http://www.gatecrasher.co.uk/connected/

Eli eiköhän meillä ole raha-asiat vielä sentään jotenkin järkevissä mittasuhteissa.

*piis*

Cyberdogia ja leijonia! Ppam pam pam... *joo*
eemeli

Posts: 910

#88 • • eemeli
kyl Casselle ja Riley homman kotiin hoitaa!! Tai ainakin olisi parempi niin....*pahis*

--
celebration generation

Roger Roger

Posts: 3,372

#89 • • Roger Roger Kentti
Waide:

Joo toi flunssa&kuume vaivaa muakin.Ja jos ei la mennessä lähteny niin vetelee minttukaakaota ja rommitotia paikan päällä..Ei tuu halvaks,mut ainaki on hubaa*iloinen*.


Toi on muuten hyvä vaihtoehto, mutta on rahatilanne aika zero. Enkä muutenkaan ole hauska kännissä. Selvinpäin on kivempaa bilettää*plur*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

eemeli

Posts: 910

#90 • • eemeli
- GATECRASHER -
Eläimellistä menoa luvassa!!!!
TJ 1 ;)

*purr**hellokitty**ankka**pupu**possu**ökkö*

--
celebration generation

Waide

Posts: 323

#91 • • Waide sabão
Roger Roger:


Toi on muuten hyvä vaihtoehto, mutta on rahatilanne aika zero. Enkä muutenkaan ole hauska kännissä. Selvinpäin on kivempaa bilettää*plur*



Niinhän se on.Mä oon vaan niin jäässä jos en juo ja jos juon se voi mennä *ding*.Oi opettakaa mulle tätä viinankäyttöä...

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Waide

Posts: 323

#92 • • Waide sabão
Avernian:

Waide:
Niinhän se on.Mä oon vaan niin jäässä jos en juo ja jos juon se voi mennä *ding*.Oi opettakaa mulle tätä viinankäyttöä...

Okei, paljon sä painat?



Painan n.75kg, heittelehtii vähän fiiliksen mukaan*täh*.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Waide

Posts: 323

#93 • • Waide sabão
Loistavaa täytyykin tänään kokeilla.Luulen vaan, että annoksia joutuu surentamaan kun on toi flunssakin.Alkoholihan tappaa bakteerit,tekosyitä tekosyitä...
*joo*

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Roger Roger

Posts: 3,372

#94 • • Roger Roger Kentti
Joudun jättämään väliin. Flunssa ei hellitä, eikä rahaakaan ole *suru*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

eemeli

Posts: 910

#95 • • eemeli
jees.... GATECRASHER TJ-0!!!!!!!

OLLAAN TÖÖLÖSSÄ FIILISTELEMÄSSÄ JA PUOLI TUNTIA NIIN OLLAAN HESPERIAN OVELLA!!! ;);););););););)



*iloinen**plur**pahis**nauru**nauraa**hih**vink**hymy**joo**pelle**heiii**pihkassa**slurps**enkeli**hellokitty**sydän**possu**pupu**uros**plur**iloinen**pahis**nauru**nauraa**hih**vink**hymy**joo**pelle**heiii**pihkassa**slurps*

*ökkö*

--
celebration generation

Mice

Posts: 402

#96 • • Mice .: unique :.
...me lähdetään nyt sinne..
wuhuu

--
This won\'t hurt, I promise..

HzO

Posts: 266

#97 • • HzO 9mm burana auttaa
Tunnelma oli aivan mieletön. Alussa jotain ihme settii mut ihan ok. MUT sitten NICK RILEY *sydän**sydän**sydän*

AIvan veen hyvää settii vaikka oli kaikki piisit tuttui mut silti kyl oli mahtavaa. toiv ketään ei missannut

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

eemeli

Posts: 910

#98 • • eemeli
Niinpä!! Toivottavasti kukaan ei missannut tätä tapahtumaa!!
PAREMPIA BILEITÄ TAI MENOA EI SUOMESTA LÖYDY...
...YLLÄRI!!!! ;););););););)

KIITOS GATECRASHER!!!!!
Ja tietty Tabillekin kiitokset =)

*iloinen**iloinen**iloinen*

--
celebration generation

Waide

Posts: 323

#99 • • Waide sabão
Odotin kyll vähän liikoja.Onneks Riley seivas ja ne vesipullotkin oli bonus.
Ei se tilanpuutekaan ihan yllätyksenä tullut,mut heii.. Pitää varmaan opetella se pousauksen jalo taito*justjoo*.
Ja mä viel hyydyin lopussa ei oo todellista!*eiei*.Onneks sen voi pistää heikos hapes olemisen piikkiin.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

terrae

Posts: 454

#100 • • terrae
Avernian:


No kyllä on meillä sitten aika köyhä maa... paikanpäällä ihmiset puhui vain siitä miten ne odotti Gatecrasherilta paljon enemmän.
Ihan ok nuo oli, ei mitkään loistavat kyllä.



Jep. Kieltämättä ei ne nyt ihan loistavan loistavan loistavat bileet ollee, mutta ihan kivat silti. *joo* Kyllä sielä mielellään polkkas ennemmin ku selkäänsä otti. *hih* Ja täytyy sanoa, että eilen tällä tätillä oli ainaki hauskaa ja meno päällä! *iloinen*