Gatecrasher 9.11 !!!!! ;););););)

146 posts, 8 pages, 18,188 views

Pheox

#101 • • Pheox
Mä ainakin viihdyin siellä *ökkö* *nauru* .. Hesperia oli ensikertalaisen silmissä ihan mukavan kokonene paikka ja lettia oli hieno ku siin meni kans valot.. oli kyl hyvä meno, varsinkin Rileyn vetämä setti oli hyvää.. sainpahan sieltä vielä Gatecrasher-paidanki kiinni napattua..
Mafia

#102 • • Mafia
Jatkot oli paremmat. *hellokitty**hih**sydän*
terrae

#103 • • terrae
Mafia:

Jatkot oli paremmat. *hellokitty**hih**sydän*

Kerrohan lisää. Ite missasin jatkot suosiolla. Alkoi uni painamaan silmää jo siihen malliin. *nukkuu**blush*
Mafia

#104 • • Mafia
siinähän se lyhkäisyydessään. Kaunis kissa kainalossa kotiin ja taas oli ihanaa.
*hih*
terrae

#105 • • terrae
No mutta oliko musiikin tai yleisen tunnelman osalta parempaa?
Pheox

#106 • • Pheox
sitä mä vaa ihmettelin et miten siel oli lattial niin paljon lasinsiruja.. niit sai potkii pois siin samalla.. ei oo ennen tollast näkyny.. kiinnitiks muut huomioo?
HzO

#107 • • HzO 9mm burana auttaa
joo hieman ärsytti just ku menin jamittaa ni joku elvis heitti lasin suoraan jalkoihin. No siinä niitä yritettiin kavereitten kanssa potkia sivustoille mut ei. VITTU muovi mukit jos ei osata pitää laseja ehjinä*hmph*

Mut ei se pilannut iltaa silti oli kivaa*plur*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Katrina

#108 • • Katrina
Tunnelma oli ihan ok ja vesipullot loistavaa plussaa, mutta muuten täytyy sanoa, että taisin odotella hiukan liikoja.

Jatkot jäi väsymyssyistä väliin, hyvä niin, sillä olen vieläkin aivan lopussa.

*sydän*
Roger Roger

#109 • • Roger Roger Kentti
HzO:

Tunnelma oli aivan mieletön. Alussa jotain ihme settii mut ihan ok. MUT sitten NICK RILEY *sydän**sydän**sydän*

AIvan veen hyvää settii vaikka oli kaikki piisit tuttui mut silti kyl oli mahtavaa. toiv ketään ei missannut

Yhyyyy *nyyh* mä missasin kaikki! Perhanan flunssa! En ala *suru*. Olisin halunnut olla mukana...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

nina¤

#110 • • nina¤ -eläinlaps
*ökkö* oi miksi se ilta meni niin nopeesti?? *uuh*
ei ehtinyt huomatakaan mitään, mutta kyllä siistii oli *sydän**sydän**sydän* Kivaa porukkaa, ihania kavereita, Musaa isolla alkukirjaimella, sekoilua rakkaan Annani kanssa *nauru*, tylsät jatkot *iloinen*, kaikki niin kuin pitää *ökkö*

--
..for me to POOP ON..

TonySt

#111 • • TonySt mediamoguli
Se proge-jumitus siinä puolivälissä iltaa oli paskaa, niin tylsää että tekipä jopa mieli lähtee kaapelille *ding*... Noh, lopuks tuli sentään vähän parempaa rancee ja pääs tamppaileen

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

SuttiS

#112 • • SuttiS Drama Queen
Joo, olihan ihan kivaa! Mä en vaan ihan kaikkea muista, kännistäni johtuen... *justjoo*

--
Suoritus tekee mestarin.

misjah

#113 • • misjah Team Sika
meitsin naama oli tälleen*iloinen* ku kuulin nick rileyn.. ei vaan pystyny olee bilettämättä vaikka välillä tuntu et taju lähtee... =)

--
www.team*possu*.tk

UnityF

#114 • • UnityF joo just se
Oli tosi kivat bileet!!! Parhaimpia synttäreitä en oo varmaan viettäny ja sit premin jatkot oli *iloinen**iloinen**iloinen*
Mafia

#115 • • Mafia
Tottakai jatkot oli paremmat kuin itse bileet. Tunnelma loistavaa ja sai luukuttaa juuri sellaista musaa mitä halusi.
*plur**plur*
Salien

#116 • • Salien El Croco
tonppa:

Se proge-jumitus siinä puolivälissä iltaa oli paskaa, niin tylsää että tekipä jopa mieli lähtee kaapelille *ding*... Noh, lopuks tuli sentään vähän parempaa rancee ja pääs tamppaileen

Jep, yhessä vaiheessa iltaa tuli pelkkää tylsää kolinaa, en tykännyt ollenkaan*eiei* Muuten ihan jees bileet. Suuret kiitokset taas Blondi-komplexille etko/jatko-setistä. *kumartaa ja niiaa**plur*

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

#117 • • Pirpeli Guest
MEGA-KIVAA OLI!!!!!!!hiiiiiiii.*ökkö*
eemeli

#118 • • eemeli
vaeltajatar:

MEGA-KIVAA OLI!!!!!!!hiiiiiiii.*ökkö*

MEGA HYVÄÄ SETTIÄ JA MENO OLI MAHTAVAA!!! KIVAAKIVAAKIVAA JA KIVAAAAAAAAA!!!!!

PALJON ODOTIN JA OLEN ENEMMÄN KUIN TYYTYVÄINEN GATEN BILEISIIN JA HESPERIAAN!!! ;);););)

...muut, jotka itkevät illasta ->*dissaa**dissaa**dissaa*

*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

--
celebration generation

Syder

#119 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Mä vässyköin sieltä himaan ilman jatkoja, ja meinasin jossai puol kahden aikaa nostaa kytkintä muutenki ku ei vaa iskeny oikee.

--
Divida et impera.

eemeli

#120 • • eemeli
ei kyl millään jaksanut lähteä jatkoille, kun tuli biletettyä niin paljon IKI-MUISTOISEN IHANASSA GATECRASHERISSÄ!! Ei mitään rajoja ja enemmän kuin tyytyväisenä kotiin nukkumaan...*hymy*

--
celebration generation