1,818 posts, 91 pages, 978,437 views
Jimmyfi, 11.4.2006 16:41:
wihii nyt se on otettu
syy miks näyttää oudolle on ku siihen just levitetty Raswaa :) ei tulehtunut ;)
Sunflower, 18.5.2006 08:59:
Tatuointeja kolme ja todennäköisesti jääpi siihen. Harmi vain, kun tykkään siitä kuvan laitosta ihan älyttömästi, mutta kun en halua värityskirjaksi muuttua..:/
Navassa oli vuosia pieni lisko roikkumassa, mutta raskauden myötä tuo piti ottaa pois, eikä enää tee mieli laittaa takaisin. Varmaan hyvännäköisiä mahaan tehdyt tatuoinnit muijilla synnytyksen jälkeen..
**Jenkar**, 18.5.2006 09:39:
---
Tatuointeja kolme ja todennäköisesti jääpi siihen. Harmi vain, kun tykkään siitä kuvan laitosta ihan älyttömästi, mutta kun en halua värityskirjaksi muuttua..:/
Navassa oli vuosia pieni lisko roikkumassa, mutta raskauden myötä tuo piti ottaa pois, eikä enää tee mieli laittaa takaisin. Varmaan hyvännäköisiä mahaan tehdyt tatuoinnit muijilla synnytyksen jälkeen..
---
tiedän pari tyyppiä joilla on vatsatatskat, ja kumpaisellakin pysyneet ihan kuosissaan raskaudesta huolimatta... kai se iho palautuu,jos hyvin käy...taitaa olla urbaani-legendoja nää kauhu stoorit roikkuvista ja venähtäneistä tribaaleista..
vanhus, 17.5.2006 16:37:
---
Jimmyfi, 11.4.2006 16:41:
wihii nyt se on otettu
syy miks näyttää oudolle on ku siihen just levitetty Raswaa :) ei tulehtunut ;)
---
ihan ku näyttäs dunen logolta*ding*
http://www.dune.de/dl.html
Jago, 22.5.2006 11:21:
mä oon yrittänyt työntää tota sarvista korvista läpi väkisin ja liukastein jne, mutta se ei mene
pitää nyt oikeen kysyä neuvoa siitä miten sadaan iso sarvi pieneen vuosia käyttämättömään reikään, jos ei mee liukasteilla eikä väkisinkään???
enkeliina, 23.5.2006 10:56:
---
Jago, 22.5.2006 11:21:
mä oon yrittänyt työntää tota sarvista korvista läpi väkisin ja liukastein jne, mutta se ei mene
pitää nyt oikeen kysyä neuvoa siitä miten sadaan iso sarvi pieneen vuosia käyttämättömään reikään, jos ei mee liukasteilla eikä väkisinkään???
---
Älä älä hyvämies revi väkisin. Pienempää korua ensin, pienikokoiset venytyssarvet on esim alkuun oikein hyviä. Suositus on mm kerrallaan, max kaksi jos korva antaa periksi. Eli ei väkisin tunkemalla missään tapauksessa, jättää vaan rumat arvet ja tulee onkelmia (voi revetä/venyy väärään "suuntaan" ts. ei symmetrinen pyöreä reikä). Vaseliini on hyvä apukeino, mutta ei sekään liian radikaalissa kokomuutoksessa auta. Kuuntelehan kehoasi, jos julmetusti tuntuu polttavaa tai viiltävää kipua venyttäessäsi niin ei hyvä :)
clupipeipe, 23.5.2006 18:29:
Onko kellään täällä kokemuksia hennatatskoista? Mun tekis mieli ottaa koristusta kaulaan/niskaan, mutta en halua mitään pysyvää, ainakaan noin näkyvälle paikalle. Missä tehdään, mitä maksaa, ärsyttääkö ihoa, kauanko kestää, näyttääkö rumalta haalistuessaan, pitääkö/ saako olla oma malli mukana..?
sune, 26.5.2006 18:40:
---
---
Mä pidin napakorun koko raskauden ajan, ei menny mikskään! Ja kyl suunnittelen mahaan tatuointiakin. Ainaki tän ensimmäisen (ehkä viimeisen) synnytyksen jälkeen maha oli päivässä yhtä lattana ku ennenkin, et kai siinä tatskaki menis.