lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 980,234 views

pirpeli

#1041 • • pirpeli
Kesän lopulla tulee näillä näkymin syksyisen vaahteranlehden jatkeeksi Fairies- kirjasta sellanen männiäinen,joka roikkuu siitä lehdestä tuulen vietävänä haravanvarressa :D

Jos rahaa riittää siis. Jos ei, niin sit saa jäädä. Tuo on vaan ollu suunnitteilla jo pitkään ja se ois aika söpö.

Lävistyksiä on ikävä, varsinkin medusaa, mutta on tää naama ihan hyvä tälleenkin.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

#1042 • • infiana Guest

pirpeli, 31.5.2006 10:41:
Kesän lopulla tulee näillä näkymin syksyisen vaahteranlehden jatkeeksi Fairies- kirjasta sellanen männiäinen,joka roikkuu siitä lehdestä tuulen vietävänä haravanvarressa :D

Jos rahaa riittää siis. Jos ei, niin sit saa jäädä. Tuo on vaan ollu suunnitteilla jo pitkään ja se ois aika söpö.

Lävistyksiä on ikävä, varsinkin medusaa, mutta on tää naama ihan hyvä tälleenkin.

Mullakin on mun meduusaa ikävä, mutta duunin takia ei voi olla mitään. En usko että pystyisin sitä ottaakkaan toista kertaa, sattu meinaa pirusti.
Hyzenthlay

#1043 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
oon jonkin aikaa miettinyt, että nänniläväri vois olla kiva *hihu* Mahtaakohan sen ottaminen sattua paljon vai erittäin paljon :E

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

enkeliina

#1045 • • enkeliina kiksurinsessa
2 kpl navassa
1 kpl kielessä
1 kpl nenässä
1 kpl industrial
2 kpl 10 mm venytykset korvissa
2 kpl 1.6 mm korvissa
1 kpl 1.6 mm korvassa rustossa
+ alaselässä tassut tatuoituina.

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

enkeliina

#1046 • • enkeliina kiksurinsessa

Hyzenthlay, 31.5.2006 10:46:
oon jonkin aikaa miettinyt, että nänniläväri vois olla kiva *hihu* Mahtaakohan sen ottaminen sattua paljon vai erittäin paljon :E

Kuulemma on kovin kivuliasta (verrattaessa moneen muuhun lävistykseen), mutta kipukynnys kun jokaisella meistä on erilainen, niin ei voi sanoa yleispätevästi, että sattuu/ei satu, paljon/vähän.

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

Peppi Pitkätossu

#1047 • • Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio

Riippuu pitkälti millanen kipukynnys sulla on... Mulla on ollu lävistys toisessa nännissä ja oli kyllä kohtuullisen kivulias operaatio (verrattuna muihin perus läväreihin)..
"Kivuliainta" oli ehkä se kun se alko kasvamaan ulos, eli jouduin sitten ottaa sen pois. Eipä ole sen jälkeen käynyt mielessä käydä lävistyttämässä uudelleen. .

Enää en ottaisi muutenkaan yhden yhtä lävistystä. Suhteessa tatuointiin lävistyksen paraneminen on usein nihkeempi ja hitaampi prosessi.

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

pathi

#1048 • • pathi

Kuten muutkin tuossa sanoi, ihan omakohtaista paljonko sattuu vai sattuuko ollenkaan, niin nännilävistyksen kuin muidenkin rei`itysten kohdalla. Itse olin asennoitunut suunnattomaan kipuun, niin ensimmäinen ei tuntunut sattuvan sittenkään niin paljon. Toinen laitettiin heti perään, ja se kirpaisikin jo vähän enemmän. Näin kuulemma on monilla muillakin, että se toinen mitä ei enää niin paljon jännitä, sattuu enemmän.

Mutta kokeilemallahan se selviää ;)

--
D:

Garo

#1049 • • Garo #jake
Tälläiseen törmäsin netissä: http://www.wired.com/news/technology/0,71087-0.html

Kyseessä on siis experimentaatio jossa sormenpäähän asennettiin pieni magneetti, jonka ansiosta henkilö pystyi havaitsemaan magneettikenttiä sormensa avulla: liikkuuko johdossa virtaa, onko tämä laite päällä jne?

Henkilökohtaisesti odotan implanttia, jonka avulla pystyisin "kuuntelemaan" jotakin ulkoista teknistä laitetta (tietokonetta) ja magneetti sormessa on pieni askel tähän suuntaan =)

- Garo
Jutu

#1050 • • Edited Jutu Blondi
Tekisi kovasti mieli ottaa uusi lävistys, mutta en enää uskalla ottaa mitään. Mun iholla kun näyttää olevan taipumus tehdä noita keloideja :(
Sama juttu tatuoinnin kanssa, että nyt en uskalla ottaa sitä, jos siihenkin tulee jotain epämääräistä. Tosin, paikka mihin sen ottaisin olisi sen verran piilossa, että se ei pahemmin haittaisi, mutta silti. Ehkä pitäis vaan suosiolla jättää väliin ja tyytyä ihailemaan muiden lävistyksiä ja tatuointeja ;)

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Waakku

#1051 • • Waakku
Nää tuntuu "tippuvan" kuin lehdet syksyllä. 11 -> 4 *nyyh*

Se jota olen tovin haaveillut ei kyllä "tipu" mutta on aika operaatio *sars*

--
- ? -

Nitta

#1052 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Neiti Etsivä, 26.5.2006 18:20:
Lävistys otettu, joka olisi pitänyt ottaa jo vuosia sitten. *nauru*

Henkisesti sulla on ollut se jo aikaa sitten, tosiaan *joo*
AnssiV

#1053 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Eilen tuli yksi lävistys lisää joten nyt niitä on 6; Vasen korva 3, oikea korva 1, kieli 1 ja tuo uusi on oikeassa kulmassa.. *hihu*
Foxmagon

#1054 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Garo, 10.6.2006 12:00:
Tälläiseen törmäsin netissä: http://www.wired.com/news/technology/0,71087-0.html

Kyseessä on siis experimentaatio jossa sormenpäähän asennettiin pieni magneetti, jonka ansiosta henkilö pystyi havaitsemaan magneettikenttiä sormensa avulla: liikkuuko johdossa virtaa, onko tämä laite päällä jne?

Henkilökohtaisesti odotan implanttia, jonka avulla pystyisin "kuuntelemaan" jotakin ulkoista teknistä laitetta (tietokonetta) ja magneetti sormessa on pieni askel tähän suuntaan =)

- Garo

Ei varmaan kannata räplätä pahemmin lompakkoa sillä sormella. *justjoo*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

#1055 • • Muussika Guest
Minulla ei ole vielä mitään tatuointeja eikä läväreitä korviksien lisäksi, mutta syssyllä lähtee! En nyt kesäksi viitti hommata. Eka tatskani tuleepi pohkeeseen, ja ajattelin pari läväriäkin ottaa. *joo* Kulmakoru ois kiva ja tohon huulen alle semmottii yks möllykkä. *sydän*
Mimir

#1056 • • Mimir Rouva Yninä
Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan ni maanantaina tulee uusi lävistys *hihu* Oon tätä pitkään jo suunnitellut ja nyt kävin sitten vihdoin lävistäjää konsultoimassa ja innostus on suuri. Nyt se sitten vihdoin tulee *sydän*

--
[Wings are growing on her.]

Orchid

#1057 • • Orchid
Tämän hetken saldo 3 lävistystä ja 4 tatuointia. Molempia olen ajatellut hankkia lisää. Hyvin olen ne piilottanut, niin ainakaan töiden saanti ei ole koskaan ollut niistä kiinni. Lävistyksiä tosin otan enää vain sen yhden... napaan. Tatuoinnit ovat hieman hankalampia, kun pitää päättää millaisen kuvan ottaa...

Mutta joka tapauksessa sekä tatskat että lävärit ovat kaunista katseltavaa, mutta rajansa toki niilläkin...

--
-Too cute to be true...-

Gem

#1058 • • Gem
oon sen jälkeen kun ilman vanhempien lupaa sain ottaa(siis yli 16-vuotiaana), ottanut 2 lävistystä. molemmat synttärilahjoiks ittelleni. maksoin molemmista 50e ja harnessissa otin.

oon haaveillu 11-vuotiaasta lähtien lävistyksistä. ja tästä tää on lähössä :D suunnitelmissa yhteensä 9 lävistystä. ja nyt odottelen että toissa-maanantaina otettu parantuu, niin otan seuraavan ensi keväänä niskaan, ku kaulaliinakausi on ohi.

elikkä siis tällä hetkellä löytyy lävistykset kielestä sekä navasta. (napa tuli otettua sillon maanantaina mielijohteesta ku ajattelin eka kattoa miten suun ulkopuolella paranee. tähän mennessä kaikki hyvin \o/) seuraavat niskasta onki sitte napaan horisontaalinen, korviin tulee yhteensä 6 (tällä hetkellä niissä on kolme "perus" korvista). poskeen ja huuleen oon vielä ottamassa niiden jälkeen sitte vikana. ja ehkä jossain välissä tokan kieleen. laskin että kaikki lävistykset tulee maksamaan yhteensä n. 500e. ei se mun mielestä miltään pahalta summalta kuulosta kokonaisuutena.
enemmän mua tosiaan kiinnostaa ne lävistykset jotka ei oo kokoajan näkyvillä, mut jotenki ei oo viel alkanu inspaa genitaali-alueen lävärit. eipä ole paljoa tietoakaan niistä. ajattelin pysyä hyvän maun rajoissa noiden lävistysten kanssa. tai ainakin, että ne vielä mun mielestä näyttää hyvältä mun päällä... kauniitahan lävistykset on.

tatuointi vaan on toinen asia. tuntuu ettei tällä hetkellä ainakaan oo sellasta asiaa jota en vois sanoa sanoin tai vaattein, niin että se pitäis tatuoida. ehkä myöhemmin elämässä tulee sellanenkin asia vastaan. pitkän harkinnan jälkeen :D
Mellu-

#1059 • • Mellu-
taas tekis mieli ottaa joku uus läväri .. mutta en oikeen tiiä mihin ottasin ku kieli ja huuli on poissa pelistä :/ korviikaa viittis enää kauheesti rautaa ottaa :P

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

#1060 • • Muussika Guest
Nyt kuh olen jutskaillut ihmisten kanssa ja ottanut asioista selkoa, niin alkoikin ahistamaan ajatus läväreistä naamassa, koska voivat kasvaa ulos ja kuluttaa ikeniä jne. jne. ihkua. Että taidankin jättää väliin ja ottaa vain tatskan sit syssyllä, saapi nährä.