Jos rahaa riittää siis. Jos ei, niin sit saa jäädä. Tuo on vaan ollu suunnitteilla jo pitkään ja se ois aika söpö.
Lävistyksiä on ikävä, varsinkin medusaa, mutta on tää naama ihan hyvä tälleenkin.
1,818 posts, 91 pages, 980,234 views
pirpeli, 31.5.2006 10:41:
Kesän lopulla tulee näillä näkymin syksyisen vaahteranlehden jatkeeksi Fairies- kirjasta sellanen männiäinen,joka roikkuu siitä lehdestä tuulen vietävänä haravanvarressa :D
Jos rahaa riittää siis. Jos ei, niin sit saa jäädä. Tuo on vaan ollu suunnitteilla jo pitkään ja se ois aika söpö.
Lävistyksiä on ikävä, varsinkin medusaa, mutta on tää naama ihan hyvä tälleenkin.
Hyzenthlay, 31.5.2006 10:46:
oon jonkin aikaa miettinyt, että nänniläväri vois olla kiva Mahtaakohan sen ottaminen sattua paljon vai erittäin paljon :E
oon jonkin aikaa miettinyt, että nänniläväri vois olla kiva Mahtaakohan sen ottaminen sattua paljon vai erittäin paljon :E
Neiti Etsivä, 26.5.2006 18:20:
Lävistys otettu, joka olisi pitänyt ottaa jo vuosia sitten.
Garo, 10.6.2006 12:00:
Tälläiseen törmäsin netissä: http://www.wired.com/news/technology/0,71087-0.html
Kyseessä on siis experimentaatio jossa sormenpäähän asennettiin pieni magneetti, jonka ansiosta henkilö pystyi havaitsemaan magneettikenttiä sormensa avulla: liikkuuko johdossa virtaa, onko tämä laite päällä jne?
Henkilökohtaisesti odotan implanttia, jonka avulla pystyisin "kuuntelemaan" jotakin ulkoista teknistä laitetta (tietokonetta) ja magneetti sormessa on pieni askel tähän suuntaan =)
- Garo