Replying to lävistykset & tatuoinnit:
tbo, 22.7.2009 22:30:
Punotus on ihan normaalia, eikä pitäs olla mitenkään vaarallista...jos ei viikonlopuun mennessä oo hellittäny niin näytä tatskaajalle.
1,2mm on nii pieni koru et herää kyl kysymys mitä sä oot niissä rei'issäs pitäny jos se ei meinaa luiskahtaa läpi.
Allrighty, thanks! Toinenkin hyvinkin runsaasti tatskattu kaveri itseasiassa jo rauhoitteli, että punoitus ja tollanen pieni ihottuma on ihan normaalia, sitä kuulemma hänellekin tullut jos on ollut pitkä nakutussessio.
Ja noista korviksista, 1,2mm tai 1,6mm koruilla yleensä aloitetaan korvien venytys. Mun nää ekat korvanreiät on ollu mulla melkeen 20 vuotta, ja oon pitänyt niissä tollasia koukullisia riippuvia korviksia lähinnä, joissa on aikast ohuenlainen koukku. Aika yleistä kuulemma, että ei ihan helposti sujahda läpi, kun tuo 1,2mm on sinänsä aika paksu, vaikkei se sille kuulosta. Näyttää melkein puolet paksummalta, kuin normikorvisten tappi. Luin netistä, että etenkin suihkun jälkeen kudokset on pehmeämpiä, jolloin liukkarin avulla on helpompi yrittää hivuttaa korviksia paikoilleen. Kyselinkin vaan lähinnä noita jengin omakohtaisia kokemuksia ja omia tipsejä, jos sellaisia löytyy. En ole venyttämässä korviani tämän enempää jatkossa, kuhan nuo yhet korvikset saisi käyttöön - hienot ja kalliit kun ovat. :S (Olen tosin tottunut ostamaan korvikseni aina jollain 4-10 egellä :D)