1,818 posts, 91 pages, 977,374 views
Replying to lävistykset & tatuoinnit:
Sallakat, 24.3.2010 08:29:
Ehkä vois saada ne tähdet korvan taa nyt sieltä muistoks tai jotain muuta kivaa!
sativa, 24.3.2010 17:46:
Mun madonna täyttää pian kaks tuntia.
Vampyrella, 24.3.2010 20:55:
---
Sallakat, 24.3.2010 08:29:
Ehkä vois saada ne tähdet korvan taa nyt sieltä muistoks tai jotain muuta kivaa!
---
Haa! Mä meen varmaan vaan fiilistelemään ja katselemaan, mutta toisaalta saatan saada inspiksenkin kun tarpeeksi taidetta katseloo. :)
Mar6, 25.3.2010 18:46:
Itsekin matkalla.. Voin kertoa ettei täysin kivuttomalla sekä nopealla ensiprojektilla lähetä liikkeelle, ja ei tarkota genitaalialueelle hakkausta..Myönnän että vähän jännittää :D
Vampyrella, 25.3.2010 19:25:
---
Itsekin matkalla.. Voin kertoa ettei täysin kivuttomalla sekä nopealla ensiprojektilla lähetä liikkeelle, ja ei tarkota genitaalialueelle hakkausta..Myönnän että vähän jännittää :D
---
Luinkin jostain, että 8 tuntia (!!!!!!!) aiot olla neulan alla. Hullu. :D 4 tuntiakin on jo tosi paljon yhteen soittoon. Noh, saapahan kerralla proggiksen valmiiksi! Tsemppii! :)
Joo ei oo nyt vaihtoehtoja kun mestari lähtee takas nousevan auringon maahan.. Ja päätin et tän pitää olla täydellinen jos aion elämäni sitä katella. Oon mä kuullu frendeiltä kuuden tunnin sessioista. Eiks naiset just kestä tollasta kuten synnytyskipujakin.. :))) Ei muuta kun bepanthenin ostoon valmiiks.. Täytyy raportoida sit jos en oo delannu verenhukkaan :))Sallakat, 26.3.2010 10:38:
---
Vampyrella, 25.3.2010 19:25:
---
---
Luinkin jostain, että 8 tuntia (!!!!!!!) aiot olla neulan alla. Hullu. :D 4 tuntiakin on jo tosi paljon yhteen soittoon. Noh, saapahan kerralla proggiksen valmiiksi! Tsemppii! :)
---
En tiiä kestäisinkö ite 8 tuntia putkeen, joten täydet propsit siitä kaikille ketkä pystyy huh! 5 tuntia väriä ja varjostusta oli näin tulevia projekteja silmällä pitäen mulle pikkasen liikaa vaikka se tuli kestettyä kuitenkin kuin NAINEN! :D
Mar6, 26.3.2010 13:27:
Joo ei oo nyt vaihtoehtoja kun mestari lähtee takas nousevan auringon maahan.. Ja päätin et tän pitää olla täydellinen jos aion elämäni sitä katella. Oon mä kuullu frendeiltä kuuden tunnin sessioista. Eiks naiset just kestä tollasta kuten synnytyskipujakin.. :))) Ei muuta kun bepanthenin ostoon valmiiks.. Täytyy raportoida sit jos en oo delannu verenhukkaan :))
juu-zo, 7.3.2010 21:06:
Mun rustokoru on alkanu temppuilee vaikka oon yrittäny varoo sitä nytte viime aikoina erityisen paljon. En oo nukkunukkaan sen päällä ollenkaan. Silti hirveän kipee ja turvonnu. Alkaa pian tappi käymään lyhkäseks jos tää ei tästä rauhotu. Onko kenelläkään mitään muuta keinoa ku vedessä hautominen ton rauhotteluks?
Vampyrella, 26.3.2010 13:33:
---
Joo ei oo nyt vaihtoehtoja kun mestari lähtee takas nousevan auringon maahan.. Ja päätin et tän pitää olla täydellinen jos aion elämäni sitä katella. Oon mä kuullu frendeiltä kuuden tunnin sessioista. Eiks naiset just kestä tollasta kuten synnytyskipujakin.. :))) Ei muuta kun bepanthenin ostoon valmiiks.. Täytyy raportoida sit jos en oo delannu verenhukkaan :))
---
Big respect! :) Kai siinä on se, että synnytyskivut on vähän niinkö pakko kestää, mutta tatuoinnin voi yleensä tehdä useemmassa osassa halutessaan - mulle oli 4 tuntiakin jo aikast sopiva setti, eli mielelläni jaan aina osiin mukavuudenhaluissani ja valinnan mahdollisuuksissani. :D Sulla onkin sitten eri tilanne. :P
Mut etköhän sä henkiin jää! Ois mielenkiintosta nähhä millasta tuli! Mitä ilmeisimmin jotain traditionaalista japskihenkistä? :)
Vampyrella, 26.3.2010 13:33:
---
---
Big respect! :) Kai siinä on se, että synnytyskivut on vähän niinkö pakko kestää, mutta tatuoinnin voi yleensä tehdä useemmassa osassa halutessaan - mulle oli 4 tuntiakin jo aikast sopiva setti, eli mielelläni jaan aina osiin mukavuudenhaluissani ja valinnan mahdollisuuksissani. :D Sulla onkin sitten eri tilanne. :P
Mut etköhän sä henkiin jää! Ois mielenkiintosta nähhä millasta tuli! Mitä ilmeisimmin jotain traditionaalista japskihenkistä? :)
Mar6, 27.3.2010 09:50:
Joo laitan ehkä kuvia tai sit viimeistään bileissä (sen vähän mit kerkee käymään) näkyy, ainaki ens dansuissa tosin sä et niissä taida käydä ;)
Perinteistä mutta monella elävällä ja kirkkaalla värillä tarkkaa jälkeä tulossa..
Vampyrella, 27.3.2010 23:16:
Itse koin perjantain Helsinki Inkin vähän turhaksi kokemukseksi, tää lauantai ois varmasti ollut parempi päivä jos mulla ei ois ollu duunia ja oisin päässyt mestoille.
Vampyrella, 27.3.2010 23:16:
---
Mar6, 27.3.2010 09:50:
Joo laitan ehkä kuvia tai sit viimeistään bileissä (sen vähän mit kerkee käymään) näkyy, ainaki ens dansuissa tosin sä et niissä taida käydä ;)
Perinteistä mutta monella elävällä ja kirkkaalla värillä tarkkaa jälkeä tulossa..
---
Sounds good! :) Dansuissa on tullut käytyä monastikin. ;) En tiä mitä sitten meinasit. :P Mutta olisi hienoa nährä!
Itse koin perjantain Helsinki Inkin vähän turhaksi kokemukseksi, tää lauantai ois varmasti ollut parempi päivä jos mulla ei ois ollu duunia ja oisin päässyt mestoille.
Mar6, 28.3.2010 11:30:
Joo, mietin et oot enemmä kyl polkkatyttöi.
Mut homma ohi, 9 tuntia hommassa meni alkupiirrustuksineen. Ja ihan kauheeta oli varsinkin nännin ympärille ja kainaloon hakkaaminen.. Kun äijä nakutti hampaita tolle eläimelle lopuks niin meinas kantti loppua. Mieltä lämmittää se että seisoin vielä yhentoista jälkeen lavalla valokuvattavana ilman paitaa kun tolla kuvalla vedettiin sitten lauantaina paras tatuointi pokaali. Käsittämätöntä jälkeä kaveri tekee kyllä, joudun melkein vilauttamaan tissiä tämän takia joskus
Vampyrella, 28.3.2010 12:34:
---
Mar6, 28.3.2010 11:30:
Joo, mietin et oot enemmä kyl polkkatyttöi.
Mut homma ohi, 9 tuntia hommassa meni alkupiirrustuksineen. Ja ihan kauheeta oli varsinkin nännin ympärille ja kainaloon hakkaaminen.. Kun äijä nakutti hampaita tolle eläimelle lopuks niin meinas kantti loppua. Mieltä lämmittää se että seisoin vielä yhentoista jälkeen lavalla valokuvattavana ilman paitaa kun tolla kuvalla vedettiin sitten lauantaina paras tatuointi pokaali. Käsittämätöntä jälkeä kaveri tekee kyllä, joudun melkein vilauttamaan tissiä tämän takia joskus
---
Those were teh days, ei enää tämä tyttö yleensä jaksa mäiskettä, letkeempi musa maistuu nykyään paremmin. :P Varhaisvanhuus ei tuu yksin jne.
Huh, selvisit kuiteskin! Voin kuvitella kuin kivulias kokemus oli, tollanen sessio meinaan erittää sen verran stressihormoneja pituutensa puolesta, että alkaa kyllä kuuppa sekoomaan varmasti. Aika siistiä, että pokaali rapsahti kyseisestä kuvasta! Ikumuistoinen kokemus I'm sure, niin hyvässä että pahassa. :P
Itse odottelen loppukesää, että saisi aloitettua tän mun selän nakuttamisen. :)