lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,531 views

#1441 • • Muussika Guest

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

pululu, 14.7.2009 16:51:

BTW en tajua tuota kun aina sanotaan et "elä sit ota tatskaa kesällä, se ei parane koskaan".

Mun tuleva tatskaaja sanoi, että vastoin ihmisten luuloja, tatskat parantuu parhaiten ja nopeiten kesällä, kun iho on hyvässä kunnossa. *joo*

Huh, huomenna tsekkaamaan omaa leimapiirrosta ja sit se ois vika viikendi ilman inkkiä hipiässä. Jännittää ihan simona!
#1442 • • niomic Guest

pululu, 8.7.2009 19:33:
---
pululu, 1.7.2009 03:30:
Nyt on kyl sellainen tatskahimo että voipi olla että tämä tyttö palaa Suomeen tatuoituna. HMMHMM :)

---

.. ja niin tämä kävi toteen.

Eilen kävin paikallisella huipputatuoijalla hakatuttamassa itseni, kaksi itsesuunnittelemaa sakurankukkaa koristaa nyt solisluideni alapuolella olevia alueita.

Kuvaa tulee heti kun ehtii :)

PS. Onneksi teetätin nämä täällä. Kaksi halkaisijaltaan n. 10 sentin kokoiset tatuoidut alueet maksoivat yhteensä 800 pesoa eli 40 euroa. Olin niin tyytyväinen, että maksoin saman tien viiskymppiä ;) Mitä tuossa kyselin suomalaisista mestoista, siellä olisi saattanut maksaa kolmatta sataa euroa.

...noniin se kuva.

Saisko tarkempaa kuvaa :D Kiinnostaa lähinnä leiman laatu, varsinkin noilla hinnoilla (toki siihen nyt vaikuttaa ihan muut asiat ku ammattitaito). Tai pitää sit tulle joskus bileissä pällistelee ;)
isfnbojbbssn

#1443 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
tatuointiaika varattu syyskuulle!

nyt luvassa ekaa kertaa vähän isompi ja värikkäämpi
kuva.. eli Totoro! <3

+ harkinnassa korviin venytykset ja conchit!

--
dasinoaisnvs

mariq

#1444 • • mariq
Syksyllä tulee toinen tassu selkään vanhan kaveriks *hihu*

Hirveesti on alkanu hotsittaa ottaa kieliläväri uudestaan, kun noin puoltoista vuotta sitten meni vanha umpeen, kun purasin korun rikki enkä saanu tarpeeks nopeesti laitettua uutta.. saas nähdä mitä kaikkee sitä saa päähänsä kun menee nakuteltavaksi *hih*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Vertina

#1445 • • Vertina

RiD, 14.7.2009 16:58:

Olen kokeillut kaikenlaisen narun/hammaslangan/muoviputken laittamista tohon reenien ajaksi mutta niillä ei yleensä kauaa juhlita, ne yleensä irtoavat/katkeavat hyvin nopeasti harrasteeni fyysisyyden johdosta.

Halp?

Ootko kokeillut häivekorua laittaa?
Vertina

#1446 • • Vertina

Vampyrella, 16.7.2009 07:20:
---
pululu, 14.7.2009 16:51:

BTW en tajua tuota kun aina sanotaan et "elä sit ota tatskaa kesällä, se ei parane koskaan".

---

Mun tuleva tatskaaja sanoi, että vastoin ihmisten luuloja, tatskat parantuu parhaiten ja nopeiten kesällä, kun iho on hyvässä kunnossa. *joo*

Huh, huomenna tsekkaamaan omaa leimapiirrosta ja sit se ois vika viikendi ilman inkkiä hipiässä. Jännittää ihan simona!

Otin maanantaina tatskan jalkaan ja ei oo vielä ainakaan jalka mädäntymässä irti. Ehkä pitää varmuudeksi koputtaa puuta *nauru*
kinderi

#1447 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Jeii, mulla alko nyt sit pitkään himoittu korvien venytys *jiihaa*
Ja mulla se alkaa ihan hissuksiin ja pienillä koruilla, korvista löytyy jotkut 15v vanhat ammutut reiät, joilla on kokoa huimat 1mm.
Äsken iskin 1,2mm korut läpi..
Kattelin että Yazka tekee suoraan esim.4mm lävistyksiä, ja laittelinkin sähköpostia ja kyselin niiden parantumisesta.
Onko jollain täällä kokemusta?
Mulla kun saattaa päähän lentää ihan mitä vaan puurosta hiekkaan niin ei sais olla kovin "vaarallista".

Noh, niin tai näin, niin tästä se alkaa *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

RiD

#1448 • • Edited RiD Nukemi

Vertina, 16.7.2009 16:56:
---

Olen kokeillut kaikenlaisen narun/hammaslangan/muoviputken laittamista tohon reenien ajaksi mutta niillä ei yleensä kauaa juhlita, ne yleensä irtoavat/katkeavat hyvin nopeasti harrasteeni fyysisyyden johdosta.

Halp?

---

Ei ollut tuttu termi, googletin hieman ja ilmeisesti tuokin on kovaa muovia. En käytännössä pysty käyttämään oikein mitään korua mikä on kovempaa materiaalia kuin semipehmeä pyyhekumi tj. Jos koru ei jousta se voi joko repeytyä irti huulen mukana tai vaihtoehtoisesti siihen kohtaan lyöteässä moninkertaistaa iskun voiman joka kohdistuu suoraan hammaskalustoon Harrastuksessa tulee lähes kokoajan iskuja kasvojen alueelle ja ei vaadi ihan kauheita että purukalusto menee uusiksi. Vai saako noita jostain oikein pehmeestä muovista veistettynä?

Kiitos vinkistä tho!

Taidan marssia huomenna lävistäjäni puheelle ja kysyä ammattilaisen apua, jos ei muuta niin lävärit lähtee lopullisesti :(

--
*super* *possu*

pululu

#1449 • • pululu .jemmutti.

niomic, 16.7.2009 07:27:
---
pululu, 8.7.2009 19:33:
---
pululu, 1.7.2009 03:30:
Nyt on kyl sellainen tatskahimo että voipi olla että tämä tyttö palaa Suomeen tatuoituna. HMMHMM :)

---

.. ja niin tämä kävi toteen.

Eilen kävin paikallisella huipputatuoijalla hakatuttamassa itseni, kaksi itsesuunnittelemaa sakurankukkaa koristaa nyt solisluideni alapuolella olevia alueita.

Kuvaa tulee heti kun ehtii :)

PS. Onneksi teetätin nämä täällä. Kaksi halkaisijaltaan n. 10 sentin kokoiset tatuoidut alueet maksoivat yhteensä 800 pesoa eli 40 euroa. Olin niin tyytyväinen, että maksoin saman tien viiskymppiä ;) Mitä tuossa kyselin suomalaisista mestoista, siellä olisi saattanut maksaa kolmatta sataa euroa.

...noniin se kuva.

---

Saisko tarkempaa kuvaa :D Kiinnostaa lähinnä leiman laatu, varsinkin noilla hinnoilla (toki siihen nyt vaikuttaa ihan muut asiat ku ammattitaito). Tai pitää sit tulle joskus bileissä pällistelee ;)

Parempaa kuvaa tulee heti ehkä jo huomenna <3

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Vertina

#1450 • • Vertina

RiD, 16.7.2009 18:40:

Ei ollut tuttu termi, googletin hieman ja ilmeisesti tuokin on kovaa muovia. En käytännössä pysty käyttämään oikein mitään korua mikä on kovempaa materiaalia kuin semipehmeä pyyhekumi tj. Jos koru ei jousta se voi joko repeytyä irti huulen mukana tai vaihtoehtoisesti siihen kohtaan lyöteässä moninkertaistaa iskun voiman joka kohdistuu suoraan hammaskalustoon Harrastuksessa tulee lähes kokoajan iskuja kasvojen alueelle ja ei vaadi ihan kauheita että purukalusto menee uusiksi. Vai saako noita jostain oikein pehmeestä muovista veistettynä?

Kiitos vinkistä tho!

Taidan marssia huomenna lävistäjäni puheelle ja kysyä ammattilaisen apua, jos ei muuta niin lävärit lähtee lopullisesti :(

Kyllä sen jonkun verran pitäisi taipua, mut voi tosiaan olla et silti ois liian kovaa matskua jos siihen joku isku sattuu osumaan.
Vincet

#1451 • • Vincet

---
---

Halp?

---

---

Kiitos vinkistä tho!

Mites silikonikorut... eli kyseessä on kevyt, taipuisa ja allergisoimaton materiaali. Ne on kyllä pääasiassa plugeja ja tunneleita.. mutta eiköhän jostain muitakin vastaavia löydy

--
Come with me to the dance floor,
You and me cause that´s what it´s for
Show me now what is it
You got to be doing
And the music in the house... is so soothing

RiD

#1452 • • RiD Nukemi

Vincet, 18.7.2009 17:25:
---
---
---

Halp?

---

---

Kiitos vinkistä tho!

---

Mites silikonikorut... eli kyseessä on kevyt, taipuisa ja allergisoimaton materiaali. Ne on kyllä pääasiassa plugeja ja tunneleita.. mutta eiköhän jostain muitakin vastaavia löydy

kävin lävistäjän juttusilla ja tulin tulokseen että on vaan poistettava toi koru, yks saa jäädä mutta tää parantumaton saa nyt kasvaa umpeen ja se unohdetaan. Käytiin läpi vaihtoehtoja (labreta ei kai ole kunnolla silikoonisena koska ongelmana olis sen kiinnitys ja silikoonissa kierteet ei oikein toimi) ja tultiin tulokseen että on liian vaarallisia purukalustolle, harmillista, mutta ei voi mitn :F

Kiitoksia avusta eniveis!

--
*super* *possu*

#1454 • • Muussika Guest
Joo-o, käden tatskassa on nyt ääriviivat ja taustat valmiina, värit uupuu vielä. Tää on kyllä jo nyt aika rok, yli puolet käden pituudesta ja miellyttää jo nyt silmää. :) Ainoo vaan, että etenkin näiden varjostusten / häivytysten reunoille on tullut enemmän punoitusta kuin itse tatskauspäivänä oli, eli enemmän kuin toissapäivänä. Ihan mustien kohtien kohilla ei ole mitään punoitusta reunoilla. Mun tatskaaja ei oo vielä vastannut mun kyssäreihin, joten kysyn täälläkin:

Onko kokemusta, onko punoitus normaalia? Olen hoitanut ohjeiden mukaan, ja muutoin näyttäis olevan hyvässä kunnossa tää kuva. Kudosnestettä ei oo enää tihkunut. Punoitus näyttää hieman pienirakeiselta ihottumalta, iholla tosin on pienirakeista ihottuman tynkää muuallakin, ilman voimakasta punoitusta.

Toinen homma onkin sitten sellanen, että ostin tollaset kivat korvikset, joita markkinoitiin ammuttuihin reikiin sopiviksi, noiden tappi on 1,2 mm. Ei kyllä mene ineen. Oisko jengillä hyviä tipsejä, miten noi sais menemään kivuttomasti korvareikiin? Suihkun jälkeen liukkarin kera, muita tipsejä?
aiccu

#1455 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
Vampy laittaa sitten kuvia kädestään, eiks ni?

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

tbo

#1456 • • tbo budhisattva

Vampyrella, 22.7.2009 18:40:

Onko kokemusta, onko punoitus normaalia? Olen hoitanut ohjeiden mukaan, ja muutoin näyttäis olevan hyvässä kunnossa tää kuva. Kudosnestettä ei oo enää tihkunut. Punoitus näyttää hieman pienirakeiselta ihottumalta, iholla tosin on pienirakeista ihottuman tynkää muuallakin, ilman voimakasta punoitusta.

Punotus on ihan normaalia, eikä pitäs olla mitenkään vaarallista...jos ei viikonlopuun mennessä oo hellittäny niin näytä tatskaajalle.

Toinen homma onkin sitten sellanen, että ostin tollaset kivat korvikset, joita markkinoitiin ammuttuihin reikiin sopiviksi, noiden tappi on 1,2 mm. Ei kyllä mene ineen. Oisko jengillä hyviä tipsejä, miten noi sais menemään kivuttomasti korvareikiin? Suihkun jälkeen liukkarin kera, muita tipsejä?

1,2mm on nii pieni koru et herää kyl kysymys mitä sä oot niissä rei'issäs pitäny jos se ei meinaa luiskahtaa läpi. Venyttäminen voi kirpasta jopa sitä lävistystä enemmän eli varaudu hienoiseen itkuun ja hammastenkiristykseen jos ne korvanreijät on jotenki tosiahtaat. Kunhan otat tarpeks iisisti etkä hötkyile, revi ja tunge vaan visioit uuden hienon korun paikallaan ja laitat sen siihen pienellä ja hennolla mutta määrätietoisella otteella. Liukkari tai vaseliini (suihkuakaan ei tarvii) jeesaa.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

#1457 • • Edited Muussika Guest

tbo, 22.7.2009 22:30:

Punotus on ihan normaalia, eikä pitäs olla mitenkään vaarallista...jos ei viikonlopuun mennessä oo hellittäny niin näytä tatskaajalle.

1,2mm on nii pieni koru et herää kyl kysymys mitä sä oot niissä rei'issäs pitäny jos se ei meinaa luiskahtaa läpi.

Allrighty, thanks! Toinenkin hyvinkin runsaasti tatskattu kaveri itseasiassa jo rauhoitteli, että punoitus ja tollanen pieni ihottuma on ihan normaalia, sitä kuulemma hänellekin tullut jos on ollut pitkä nakutussessio.

Ja noista korviksista, 1,2mm tai 1,6mm koruilla yleensä aloitetaan korvien venytys. Mun nää ekat korvanreiät on ollu mulla melkeen 20 vuotta, ja oon pitänyt niissä tollasia koukullisia riippuvia korviksia lähinnä, joissa on aikast ohuenlainen koukku. Aika yleistä kuulemma, että ei ihan helposti sujahda läpi, kun tuo 1,2mm on sinänsä aika paksu, vaikkei se sille kuulosta. Näyttää melkein puolet paksummalta, kuin normikorvisten tappi. Luin netistä, että etenkin suihkun jälkeen kudokset on pehmeämpiä, jolloin liukkarin avulla on helpompi yrittää hivuttaa korviksia paikoilleen. Kyselinkin vaan lähinnä noita jengin omakohtaisia kokemuksia ja omia tipsejä, jos sellaisia löytyy. En ole venyttämässä korviani tämän enempää jatkossa, kuhan nuo yhet korvikset saisi käyttöön - hienot ja kalliit kun ovat. :S (Olen tosin tottunut ostamaan korvikseni aina jollain 4-10 egellä :D)
#1458 • • Muussika Guest

aiccu, 22.7.2009 21:16:
Vampy laittaa sitten kuvia kädestään, eiks ni?

Ajattelin ensin, että laitan korkeintaan kuvan valmiista kädestä joskus syksyllä väreineen, mutta kaippa mie voisin laittaa jo nyt pari kuvaa pelkistä ääriviivoista ja taustoista. :)

Tässä eka:
#1459 • • Muussika Guest
Ja tässä toka:
tbo

#1460 • • tbo budhisattva
Hieno kuva! toimii mustavalkosenakin, mut näyttää värillisenä todnäk erittäin hyvältä. Ja joo, lähinnä meinasin sen venytyksen kans sitä et venyyhän se joka kerta kun siihen reikään tunkee isompaa kamaa kun mitä se reiän halkasija on ja se saattaa ihanvähän kirpasta mut siit vaa, ei se koru niin paljoo sitä reikää isompi oo etteikö se siitä läpi menis.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*