lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,561 views

Genba

#1021 • • Genba team espoon pissikset!!!
Itselläni on navassa (jonne on tulossa kaksi lisää), kielessä, kaksi kulmassa, kolme huulessa ja niskassa....joo kyllähän näitä kertyy ajan myötä aina vaan enemmän. Ja mistä tykkäisin muilla...no hmm...kieli on aina ihana ja nännit on myös ihanat muut lävistykset ovatkin sitten aika sama.
mummoankka

#1022 • • mummoankka
haluisin laittaa napaan yhen tai kolme lisää... nyt on se basic yks. Ei vaan uskalla laittaa näin kesää vasten,ku se paraneminen vei ainaki viimeks melkee puol vuotta.. *uuh* jos ens syksynä..
Näin täs yhellä tytskällä kaulassa lävärin! tai oikeestaan se tais olla tos solisluitten päällä keskellä...aika pelottavaa *nauru*
coolcat82

#1023 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Taas tekis mieli ottaa uutta kuvaa. Tosin mulla on jo ala- ja yläselkä käytetty ja alavatsaki + sitte ne kolme pientä muuta...*blush* MIKS niihin tulee noin kova himo?? Ja noi kolme isoa on otettu noin kolmen kuukauden aikana...

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Iro

#1025 • • Iro
mul on huules 4 lävärii..sillon kun laitettiin 2 viimestä ni lävistäjä sanoi, ettei ole ikinä vielä neljää huuleen laittanu *hih*
sillon kun olin leikkauksessa niin vähän pelotti, että korut lähtee irti nukutuksessa ja tukehdun niihin. en luopunut niistä edes leikkauksen ajaks kun oisivat menny umpeen :D

--
=`..´=
im way cool im off with my way cool friends to sniff floor wax.

Sunflower

#1026 • • Sunflower
Tatuointeja kolme ja todennäköisesti jääpi siihen. Harmi vain, kun tykkään siitä kuvan laitosta ihan älyttömästi, mutta kun en halua värityskirjaksi muuttua..:/

Navassa oli vuosia pieni lisko roikkumassa, mutta raskauden myötä tuo piti ottaa pois, eikä enää tee mieli laittaa takaisin. Varmaan hyvännäköisiä mahaan tehdyt tatuoinnit muijilla synnytyksen jälkeen.. *tirsk*
mummoankka

#1027 • • mummoankka

Sunflower, 18.5.2006 08:59:
Tatuointeja kolme ja todennäköisesti jääpi siihen. Harmi vain, kun tykkään siitä kuvan laitosta ihan älyttömästi, mutta kun en halua värityskirjaksi muuttua..:/

Navassa oli vuosia pieni lisko roikkumassa, mutta raskauden myötä tuo piti ottaa pois, eikä enää tee mieli laittaa takaisin. Varmaan hyvännäköisiä mahaan tehdyt tatuoinnit muijilla synnytyksen jälkeen.. *tirsk*

tiedän pari tyyppiä joilla on vatsatatskat, ja kumpaisellakin pysyneet ihan kuosissaan raskaudesta huolimatta... kai se iho palautuu,jos hyvin käy...taitaa olla urbaani-legendoja nää kauhu stoorit roikkuvista ja venähtäneistä tribaaleista.. *nauru*
Sunflower

#1028 • • Sunflower

**Jenkar**, 18.5.2006 09:39:
---

---

tiedän pari tyyppiä joilla on vatsatatskat, ja kumpaisellakin pysyneet ihan kuosissaan raskaudesta huolimatta... kai se iho palautuu,jos hyvin käy...taitaa olla urbaani-legendoja nää kauhu stoorit roikkuvista ja venähtäneistä tribaaleista.. *nauru*

Juu, kyllä se iho palautuu, JOS hyvin käy. Valitettavasti ne ei ole ihan urbaanilegendoja kuitenkaan. Siihen vaikuttaa niin tuhat asiaa (lähtöpaino, raskauspaino, ihon 'elastisuus', ikä, raskauden kesto, lantion malli-> mahan koko....) ja joillain tosiaan käy myös hyvä tuuri tässä asiassa. Kyllä se maha kuitenkin jää monilla näyttämään synnyttäneen mahalta, mikä ei siis ole sinänsä paha asia, mutta eipä siihen tatuointeja varmaan tee mieli ottaa.

Nimimerkillä 'mahani kannan kyllä ylpeänä, mutta luojan kiitos ei ole tullut siihen otettua kuvia'
#1030 • • Edited cjet Guest
Tribaalia on käsivarsissa.. kielilävistys on ainoo mun lävistys.. Nänneihin ehkä voisin ottaa.. mut kuulema miehellä sattuu aika kivasti, ku on nii pienet nännit ja joutuu vetelee nännipihojen alta koukaten.. Mut kipuhan on jees. Eli jos on halukkaita tyttöjä sponssaamaan, nii mä meen heti kyl ottaa sellaset molempiin nänneihin.. *hih* No ei kai.. on mul itelläki rahaa.

Hmm.. ja eroottisin lävistys mitä naisella voi olla.. Klitta-huppuun lävistys.. mums. *nauru* Yhtään ei oo viel IRL *vink* sattunu kohdalle, mut sit ku sattuu ni laitan pulloon ja pidän siel..
Jago

#1031 • • Edited Jago un-trained monkee
mä oon yrittänyt työntää tota sarvista korvista läpi väkisin ja liukastein jne, mutta se ei mene

pitää nyt oikeen kysyä neuvoa siitä miten sadaan iso sarvi pieneen vuosia käyttämättömään reikään, jos ei mee liukasteilla eikä väkisinkään???

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

enkeliina

#1032 • • enkeliina kiksurinsessa

Jago, 22.5.2006 11:21:
mä oon yrittänyt työntää tota sarvista korvista läpi väkisin ja liukastein jne, mutta se ei mene

pitää nyt oikeen kysyä neuvoa siitä miten sadaan iso sarvi pieneen vuosia käyttämättömään reikään, jos ei mee liukasteilla eikä väkisinkään???

Älä älä hyvämies revi väkisin. Pienempää korua ensin, pienikokoiset venytyssarvet on esim alkuun oikein hyviä. Suositus on mm kerrallaan, max kaksi jos korva antaa periksi. Eli ei väkisin tunkemalla missään tapauksessa, jättää vaan rumat arvet ja tulee onkelmia (voi revetä/venyy väärään "suuntaan" ts. ei symmetrinen pyöreä reikä). Vaseliini on hyvä apukeino, mutta ei sekään liian radikaalissa kokomuutoksessa auta. Kuuntelehan kehoasi, jos julmetusti tuntuu polttavaa tai viiltävää kipua venyttäessäsi niin ei hyvä :)

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

Jago

#1033 • • Jago un-trained monkee

enkeliina, 23.5.2006 10:56:
---
Jago, 22.5.2006 11:21:

---

Älä älä hyvämies revi väkisin. Pienempää korua ensin, pienikokoiset venytyssarvet on esim alkuun oikein hyviä. Suositus on mm kerrallaan, max kaksi jos korva antaa periksi. Eli ei väkisin tunkemalla missään tapauksessa, jättää vaan rumat arvet ja tulee onkelmia (voi revetä/venyy väärään "suuntaan" ts. ei symmetrinen pyöreä reikä). Vaseliini on hyvä apukeino, mutta ei sekään liian radikaalissa kokomuutoksessa auta. Kuuntelehan kehoasi, jos julmetusti tuntuu polttavaa tai viiltävää kipua venyttäessäsi niin ei hyvä :)

ok. kiitos. ostin pienen, mutta pitänee ettiä sitten vielläpienempi alkuun

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Luppis

#1034 • • Luppis Primus Lapsorum
Kertoisiko joku, missä saisi helsingissä teetettyä UV-tatskoja?
clupipeipe

#1035 • • clupipeipe
Onko kellään täällä kokemuksia hennatatskoista? Mun tekis mieli ottaa koristusta kaulaan/niskaan, mutta en halua mitään pysyvää, ainakaan noin näkyvälle paikalle. Missä tehdään, mitä maksaa, ärsyttääkö ihoa, kauanko kestää, näyttääkö rumalta haalistuessaan, pitääkö/ saako olla oma malli mukana..?
Nectarine

#1036 • • Nectarine Rouva T

clupipeipe, 23.5.2006 18:29:
Onko kellään täällä kokemuksia hennatatskoista? Mun tekis mieli ottaa koristusta kaulaan/niskaan, mutta en halua mitään pysyvää, ainakaan noin näkyvälle paikalle. Missä tehdään, mitä maksaa, ärsyttääkö ihoa, kauanko kestää, näyttääkö rumalta haalistuessaan, pitääkö/ saako olla oma malli mukana..?

mulla on joskus vuosia sit olla sellanen pieni aurinko kädessä. otin sen jossain festarikojussa, et jälki oli vähän mitä oli, mut kyl se (muistaakseni) pari viikkoa ainakin nättinä pysy.
ja siihen et missä, niin käsittääkseni jotkut kosmentologit tekee niitä, ainakin viel parisen vuotta sitten. (vois kyl olla taas ihan kiva idea kesäksi *joo* )

--
Prinsessa Ruusunen

sune

#1037 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Mä pidin napakorun koko raskauden ajan, ei menny mikskään! *nauru* Ja kyl suunnittelen mahaan tatuointiakin. Ainaki tän ensimmäisen (ehkä viimeisen) synnytyksen jälkeen maha oli päivässä yhtä lattana ku ennenkin, et kai siinä tatskaki menis.

--
ei kovin ihku eikä plur

Sunflower

#1038 • • Sunflower

sune, 26.5.2006 18:40:
---

---

Mä pidin napakorun koko raskauden ajan, ei menny mikskään! *nauru* Ja kyl suunnittelen mahaan tatuointiakin. Ainaki tän ensimmäisen (ehkä viimeisen) synnytyksen jälkeen maha oli päivässä yhtä lattana ku ennenkin, et kai siinä tatskaki menis.

Hyviä tuureja myös tapahtuu. Mulla ei ollut toivoakaan korun pidossa rv 25:n jälkeen. Toisaalta masussa olikin kaksi tyyppiä, joten varmaan aika ymmärrettävää. Sai mahanahka venyä ja paukkua ihan urakalla.-)
discopöllö

#1039 • • discopöllö Bijou
Hukkasin hetki aikaa sitten napakorun ja olin päivän ilman. Totesin että mun kauneus on kiinni napakorusta. Ostin saatanan nopeesti uuden. Tosin kielilävistys alkaa olla aika samantekevä, ehkäpä otan sen pois. Ehkä mä olen liian vanha presentoimaan jotain upeita strategioita kielilävistys kolisten ;) tai sitten en.

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

Mokwai

#1040 • • Mokwai Wannabe
Lävistys oli vielä pari kk sitten alahuulessa muttei oo enää.. Oikeassa lavassa on tatuointi. Lohhari :) Kuolaan aina kun vastaan tulee ihminen jolla on enemmän kuin kolme läväriä ^^

--
Aina ei voi voittaa.