1,818 posts, 91 pages, 996,424 views
happyjoy:
läväreistä:
mitä enemmän lävistyksiä (anime) sitä parempi (Baawo)!!!!!
Anime:
-Prince Albert
BTB:
Tekeekö kukaan arpitatuointeja helsingissä? On alkanut tekemään mieli ottaa toinen mutta edellisen otin 8000km etelään
---
hallucinogen:
Toi ei voi olla kovin hyödyllinen kapistus
---
diezel:
Ei voi olla joo :) Pitäisi käydä oma ympärileikkauttamassa ja ehkä vähän avata alta ja laittaa muutama implantti laittaa jos rahaa löytyy. Ja kyllä apadydoet aina ulkonäössä perus PA:n voittaa
[muokattu 26.1.2004 23:00]
Anime:
Hmm.. Mä en kyl paikkojani modaa sillä ajatuksella tai periaatteella, että ne olisivat tai tulisivat olla jotenkin paremman näkösiä kuin muilla.. PA sopii mulle (kaikin tavoin) eikä oo naiset eikä miehet valittaneet
Ei roiski kustessa, eikä oo millään tavoin tiellä missään aktiviteetissä. Ikäänkuin mulla jotain seksielämää olis
Blues:
Ollut huonoja kokemuksia vai minkä takia wilmalle ei kannata mennä?
hallucinogen:
Jotenkin luulis et paneminen, runkkaaminen ja kuseminen olisi suhteellisen hankalaa jos munassa on metallia enemmän tai vähemmänMiltäs se metalli naisesta tuntuu? itse en pidä edes kielilävityksestä suuseksin aikana
BTB:
Tekeekö kukaan arpitatuointeja helsingissä? On alkanut tekemään mieli ottaa toinen mutta edellisen otin 8000km etelään
guvnor:
oliskohan tuolla legacy-tattoossa, punavuorenkadulla, mahdollista. kuva-albumeja selaillessani taisi muutama tuollainen osua silmään...