1,818 posts, 91 pages, 977,856 views
happyjoy:
läväreistä:
mitä enemmän lävistyksiä (anime) sitä parempi (Baawo)!!!!!
Anime:
-Prince Albert
BTB:
Tekeekö kukaan arpitatuointeja helsingissä? On alkanut tekemään mieli ottaa toinen mutta edellisen otin 8000km etelään
---
hallucinogen:
Toi ei voi olla kovin hyödyllinen kapistus
---
diezel:
Ei voi olla joo :) Pitäisi käydä oma ympärileikkauttamassa ja ehkä vähän avata alta ja laittaa muutama implantti laittaa jos rahaa löytyy. Ja kyllä apadydoet aina ulkonäössä perus PA:n voittaa
[muokattu 26.1.2004 23:00]
Anime:
Hmm.. Mä en kyl paikkojani modaa sillä ajatuksella tai periaatteella, että ne olisivat tai tulisivat olla jotenkin paremman näkösiä kuin muilla.. PA sopii mulle (kaikin tavoin ) eikä oo naiset eikä miehet valittaneet Ei roiski kustessa, eikä oo millään tavoin tiellä missään aktiviteetissä. Ikäänkuin mulla jotain seksielämää olis
Blues:
Ollut huonoja kokemuksia vai minkä takia wilmalle ei kannata mennä?
hallucinogen:
Jotenkin luulis et paneminen, runkkaaminen ja kuseminen olisi suhteellisen hankalaa jos munassa on metallia enemmän tai vähemmän Miltäs se metalli naisesta tuntuu? itse en pidä edes kielilävityksestä suuseksin aikana
BTB:
Tekeekö kukaan arpitatuointeja helsingissä? On alkanut tekemään mieli ottaa toinen mutta edellisen otin 8000km etelään
guvnor:
oliskohan tuolla legacy-tattoossa, punavuorenkadulla, mahdollista. kuva-albumeja selaillessani taisi muutama tuollainen osua silmään...