lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,612 views

Blues

#141 • • Blues Koning van Afrika
Ei ole muita ollut kuin korvassa ja nykyään kielessä. Kulmaläväri poikittain ja unicorn on ollu mielessä jonkin aikaa. Eräs nainen sanoi että mulle sopisi tosi hyvin napakoru mutta taidan harkita muutaman kerran ennenkuin ottaisin siihen.
Taidan potea samaa vaivaa kuin monet muutkin tatuointien kanssa..tahtois ottaa jonkinlaisen mutta ei osaa päättää millaista kestäis katsella. Jos ei sitten vain ota mitään. Kuitenkin ne lävistyksetkin joutuu poistamaan kun loppuu opiskelut ellen tee jotain muuta kuin koulutusta vastaava työtä.

[muokattu 11.8.2003 12:55]

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Lost-Soul

#142 • • Lost-Soul los pallos
Tatuoinnin kyl haluis ottaa mut ongelma on, etten osaa suunnitella mitään.. Eli jos joku joka osaa todella hyvin tehdä kivaa ilmaseksi niin voi ilmotella *nauru*

[muokattu 2.5.2003 22:43]

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

UnityF

#144 • • UnityF joo just se
PoisoN:

Nyt on kieliläväri otettu *hih*
Syöminen vähän tökkii mutta eiköhän se tilanne muutu viimeistään ku harjoituskoru vaihdetaan pois...

mä muistan kun mä otin joskus vuosia sitten kielilävärin niin mulla meni noin viikko että opin syömään ihan normaallisti... mulla oli silloin kokajan semmoinen tunne että se koru lähtee irti...
cheeky-smiley-013.gif

Mut nyt en osaa olla enää tätä korua...*plur*

sit tossa mun huulilävärissä kun otin niin mulle laitettiin rengas.. siinä sit opettelin juomaan vettä kun tuntu et se rengas oli vaan tiellä.. mut nyt se on jo osa mua...
*plur*
#145 • • purrr Guest
Hienot tatskat ja lävärit on mageita...mä pidän eniten yksivärisistä, selkeistä kuvioista.

Koetin pistää itselleni ensimmäisen kerran napakorun vuoden 94 jouluna, mut siitä ei tullut mitään. Laitoin sen liian pintaan ja koru tuli ulos. Nykyinen koru on kevään 95 tuotoksia...

Samaan aikaan aloin miettiä tatskan hankintaa, ja toteutin haaveeni vappuaattona 99 (kyllä, olin selvinpäin, muita aikoja ei saanut. No, se vappu oli tosi ankean sateinen muutenkin). Samoihin aikoihin mulla oli kulmakoru, joka oli ihan super-siisti, mutta iho hylki sen pois, harmi. Toinen tatskani on parin kuukauden takaa, sain tatskalahjakortin joululahjaksi poikaystävältäni:) Olin kyllä haaveillut kuviosta jo vuosia...

Haluaa lisää! Ei vaan, tatskaa ei kannata ottaa edes muutaman kuukauden harkinnan jälkeen, vaan suosittelen miettimisajaksi vaikkapa vuotta. Omat tatuointini ovat kuin identiteetistäni puuttuneita palasia jotka ovat nyt loksahdelleet paikoilleen.
meow

#146 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.jippajee. tänään tuli yksi nänniläväri lisää kehoon *sydän*, ens vkolla toinen.sit o neljä *slurps*
.ja noita riimujakin on hakattu jalkapöytään..

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Blues

#147 • • Blues Koning van Afrika

PoisoN:
Nyt on kieliläväri otettu *hih*
Syöminen vähän tökkii mutta eiköhän se tilanne muutu viimeistään ku harjoituskoru vaihdetaan pois...

Mä opin tuon alle viikossa ja turvotuskin katosi jo neljän päivän jälkeen. Vaikka se tuntuu aluksi aivan kauhealta ja uskoo että paraneminen kestää ikuisuuden, ei siinä lopulta mene kuin viikko niin se tuntuu jo aivan normaalilta.*iloinen*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

India

#148 • • India
Mä kävin just muutama kuukaus sitte ottamassa ylähuuleen tollasen rauta palluran...
Se jotenkin tuntuu sopivan huuleen ja mun persoonaan ku nakutettu..
Ainut kun sen otti niin siinä piti olla pidempi varsi noin kuukauden ajan koska se turpoili aina aamuisin... Törkeen näkönen aluks, mutta nyt kun on jo lyhyempi varsi jota ei näy ollenkaan ...Olen niin tyytyväinen!

Näihinkin tulee himo..... Käävin ottamassa Harnessissa ja sain kortin jossa luki että joka kuudes lävistys ilmaiseks...*ding* Mihin laittelis???
Todennäkösesti tuun ainakin ottamaan muutaman lisää...*joo*

Ja tatuoinnin kunhan löydän sen oikeen kuvan ja hyvän ja turvallisen liikkeen...
meow

#149 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.Blue Dragon Tattoo on hyvä ja turvallinen.siellä myös söpö poika joka niitä leimoja tekee..*joo*

--

India

#150 • • India
Kävin kurkkimassa sivuilla ja olen vakuuttunut!! Tahtoo, tahtoo!!!! *plur*
hallucinogen

#151 • • hallucinogen Edain
Mulla on koru oikees kulmassa.
Ens kesänä tekis mieli ottaa nännikoru mut se vissiin kirpasee *igor*
Tytöillä napakoru on tosi ihana, muista koruista en niin välitä.

--
pikku-*possu*

#emppu#

#152 • • #emppu# ~ihan pihalla~
tazka löytyy solisluun alapuolelta.... (kiinalainen merkki....)
lävärit kulmasta ja alahuulesta.... onhan niit sit korvissaki....
seuraavaks otan tazkan alaselkään.... siis sit ku on massii... *iloinen*

--
~~Ikuisesti ei voi lentää. Joskus on pakko laskeutua maan pinnalle, vaikka siivet vielä kantaisivatkin~~

|Cronos|

#153 • • |Cronos| the Moose
löytyy täl hetkel piikkilanka (perinteinen *hymy*) ”hauiksen” ympäri... tulossa viel kiinalaisil merkeil toiseen käteen Neitsyt...*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

meow

#154 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.khii.*iloinen* laitettiin tänään skidit uv-levennykset korviin.nam.

*hellokitty*

--

Chäz

#155 • • Chäz Namutäti
Mulla on 3 tatskaa ja 12 lävistyksiä korvissa. *hih* Mulla on myös ollut napa lävistys (5-6 vuotta sitten) mutta ostan kyllä kohta uuden koska se oli niin ihanaa. *joo**plur*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

-xx-

#156 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Mitään ei ole, aivan koskematon olen *iloinen* Pitäisköhän harkita vaikka niitä korvakoruja *nauru*

--
kiitos ja anteeksi ^^

hallucinogen

#157 • • hallucinogen Edain

-x-:
Mitään ei ole, aivan koskematon olen *iloinen* Pitäisköhän harkita vaikka niitä korvakoruja *nauru*

neitseellinen *vink*

--
pikku-*possu*

cheat

#158 • • cheat
eilen kävin ottamassa uuden tatuoinnin...oli melkein unohtunu kkuin paljon se aluks saattuu ennenkun siihen tottuu... mut kivaa oli ja nyt on lakanat sit musteessa *iloinen*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

-xx-

#160 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Summerblink:
http://www.babyink.com/
*ding*

oh no!!!!

ei sentään alle 6 kk vauva kelpaa *eiei*

[muokattu 9.7.2003 10:13]

--
kiitos ja anteeksi ^^