hihi, just kun pääsin ihmettelemästä ett miks mun kroppaa ei vieläkään korista tatuointi niin mun rakas ystävä kertoi sen suunnitelmista mun synttärilahjaksi
sen takia se joutu ilmottamaankin paljo aikasemmin siitä lahjasta ett ehdin miettiä tarpeeksi. Eli saan tatuoinnin. Sanoi vaan ett jos nyt en koko selän tatskaa ota niin ei muuten väliä
Nyt vaan kävi niin että olen täysin blokannut - vahingossa - mielestäni kaikki vanhat suunnitelmat ja oon ihan tyhjän päällä. Eikä se tatskan päättäminen oo mikää helppo juttu. Toisaalta vois nyt ottaa ehkä sellasen ei niin täydellisesti itselleen hurjan tärkeän kuvan ja miettiä syvemmin sitten seuraavaa vaikk vuoden päivät
mutt se paikka mihin haluan sen on vielä myös tosi hakusessa. Haluisin toisaalta ett se näkyy KUN haluan ja ei näy kun en halua.
Tatuointi asioissa tää kun kaikilla muillakin on jo se tai siellä on tosi perseestä koska ihmis kroppaa on vaa rajallinen määrä ja salee jollain on jo siellä tatska mihin ite haluat, MUTTA silti en haluis mihinkään käsivarteen kun kaikilla on
ähhhh vaikeeta!
pitää alkaa hengaileen tiiviisti lähipäivinä tatskaliikkeissä ja imeä inspiraatiota