lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,257 views

#161 • • CryOniC Guest
kaiken kaikkiaan mulla on ollu läväreitä kulmassa,navassa,huulessa,nenässä ja tietty korvissa.
..nikkeli allergiani takia jouduin ottamaan napakorun pois,kulmasta se kasvo ulos..enkä jaksanu laittaa uutta,nenässä se oli ikävän tuntuinen kun oli flunssa..niin kivoja kun nekin oli... *uuh*
No mut on mulla vielä korvissa muutamat ja kaikista rakkain toi huuliläväri *hymy*
..kaikki lävärini olen tehny itse ja muutamat kavereillekkin..elikkä ilmasia ovat kaikki olleet *nauru*
..seuraava hankinta on kieleen,minkä kyllä menen jo teettämään.. ja tatuointi ala massuun *vink*
ämsee

#162 • • ämsee
..loytyy tatska olkapäästä. nännilävistyksen otin mut meni ja tulehtu!*nuha* Oli pakko luopuu ja täytyy sanoo et tuskasta oli kärvistellä sen kans se puol vuotta! *hmph*

--
hyvä yritys

India

#163 • • India
sairasta pistää lapsi kokemaan toi kipu vaan sen takia et vanhemmat saa esitellä muksuaan ...
Koska sitähän se todennäkösesti on. Jos muksu on sitä halunnu ja kinunu ni ostais sellasia purkkia josta saa siirtokuvia.... huh huh!!! *eiei*
RhonaN

#164 • • RhonaN Lapa

MCEE:
..loytyy tatska olkapäästä. nännilävistyksen otin mut meni ja tulehtu!*nuha* Oli pakko luopuu ja täytyy sanoo et tuskasta oli kärvistellä sen kans se puol vuotta! *hmph*

Mä kävin eile nappaa reiän vasempaa tissii. se sattu vähemmän ku olin kuvitellu/kuullu.(enkä koita kovistella *heiii*) Toivotaan et ei käy noin, et se tulehtuis. Oliks toho joku tietty juttu, miks epäilet et se tulehtu, vai olik se vaa paskaa tuuria ?

ja mitä noihi vauvatatskoihi tulee, ni toi o kyl jo sairasta... mistä ton ikäne voi tietää et se haluu kantaa vaiks jotai bätmän-kuvaa kädessää 4ever... iha hyvä juttu se 18wee ikä noissa olis... Ittellä ei oo tatskoja, eikä ainakaa viel aikomusta ottaakaa,mietin kyl et joku tribali olkapäästä toiseen olis aika jees*hymy*

mut kuten niin monesti, tässäki jokane tassuttelee tyylillään

--
Pitää tanssii lujempaa et saadaa muut kiinni!

cheat

#165 • • cheat
sen takia kävin ottamassa toisen tatskan, eli jatkamassa vanhaa, kun neljä vuotta sitten otin selkään kiinalaisen merkin, sillonhan niitä ei kenelläkään juuri ollut, ja nyt niitä on kaikilla. yks juttu minkä tatskaajat vois muijille kertoa on se että jos alaselässä on tatsa...niin synnytyksessä ei välttämättä saa epiduraalia. kerran kokenut...*joo*
jos joku nyt jaksaa ajatella niin pitkälle, mutta kokemuksen rintaääni täällä varottelee, että kannattais.*vink*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Orfeus

#166 • • Orfeus
Nonii, tuli sit haettuu tänää molempii nänneihin renkaat, ei sattunu oikeestaa nii paljoo ku olin luullu mut vitusti kuitenki ja sit pari seuraavaa tuntii oli ihan hirveitä mut nyt alkaa olee jo jees, ei tullu oikeestaa ollenka verta ja muutenki kaikki meni nappiin(kai)
Saa nähä mitä seuraava viikko tai kuukausi tuo tullessaan, toivon vaa ettei tulehtuis:)
-P

#167 • • -P
ens kuussa tule alahuuleen piikki *joo*. hinta tulee kait olemaan pikkaisen päälle 50, harnessista käyn ottamassa, voi olla että jatkossa otan kielikorun vielä *vink*

[muokattu 1.8.2003 18:53]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Sallakat

#168 • • Sallakat jungle, baby !
oon halunnut -vanhempieni kauhuksi- tatuointia luultavasti jo 13 -vuotiaasta enkä millään ymmärrä miks tähän ikävuoteen mennessä en oo sitä saanu hankittua *täh* *hmph* mutt se kuvan valitseminen onkin sit jo oma luku sinänsä *nyyh*
Howdy

#169 • • Howdy Oldie

Salla:
oon halunnut -vanhempieni kauhuksi- tatuointia luultavasti jo 13 -vuotiaasta enkä millään ymmärrä miks tähän ikävuoteen mennessä en oo sitä saanu hankittua *täh* *hmph* mutt se kuvan valitseminen onkin sit jo oma luku sinänsä *nyyh*

Teetätä semmonen kuva jollain hyvällä piirtäjällä mikä on ihan uniikki ja just semmonen kun sä haluut .. eipä ainakaan tule sitten vastaan missään .. kaveri teki niin *hymy*

--
Käpy vailla vertaa

kuu

#170 • • kuu tyttttö
Jee minulla on nyt 8mm venytykset korvissa *nauru* Tonne 10 milliin olisi tarkoitus päästä.

--
köh köh

Sallakat

#171 • • Sallakat jungle, baby !

Howdy:
---
Salla:

---

Teetätä semmonen kuva jollain hyvällä piirtäjällä mikä on ihan uniikki ja just semmonen kun sä haluut .. eipä ainakaan tule sitten vastaan missään .. kaveri teki niin *hymy*

Joo tottakai se tulee omasta päästä mutt musta vaa tuntuu ettei mikää kuva mitä oon suunnitellu ois sittenkään tarpeeksi hyvä *ding*
toisaalta voinhan mä ottaa muutaman, yhden jokaista tosi hyvää kuvasuunnitelmaa varten *iloinen*
kuu

#172 • • kuu tyttttö
Itsekkin jonkun/joitakin tatuointeja haluaisin, mutta ei ole selvää ajatusta siitä, että minkälainen ja minkäkokoinen ja mihin sen laittaisi.Täytyy vielä miettiä tarkkaan, ennen kuin ottaa hätiköidesti jonkun tyhmän ja mauttoman.Ikinä en kyllä mitään sellaista jokatytön tatuointia ottaisi, esim. kiinalaisen kuvion, perhosen, ruusun, tribaalin tms.Mutta en mitenkään aliarvioi heitä, kellä sellaisia kuvioita on.Itseeni en vain haluaisi sellaista.

--
köh köh

diezel

#173 • • diezel -

kuu:
Täytyy vielä miettiä tarkkaan, ennen kuin ottaa hätiköidesti jonkun tyhmän ja mauttoman.Ikinä en kyllä mitään sellaista jokatytön tatuointia ottaisi, esim. kiinalaisen kuvion, perhosen, ruusun, tribaalin tms.Mutta en mitenkään aliarvioi heitä, kellä sellaisia kuvioita on.Itseeni en vain haluaisi sellaista.

Sinäänsä kumma että tietyt aiheet toistuu niin monien tatskoissa vaikka kumminkin kyse on KUVAsta joka siis voi esittää aivan ihan mitä vaan, että siinä mielessä kaipaisi vähän vaihtelua kuvien aiheisiin.. \”hauskimpia\” ovat juuri musta kiinalaiset kirjaimet tai 2 x 2 cm kokoiset \”tribaalit\” jossain olkapäässä tai käsivarressa..

Ja puhuu ihminen jolla on jo tribaalinpätkää (vähän isompi onneks ku 2x2cm vaikka kovin iso olekaan) ja biomekaanista tulossa todennäköisesti, mutta noin periaatteesta.. *vink*
Winde

#174 • • Winde Tuuli
Minulta löytyy kaksi lävistystä, kielestä ja navasta. Kielessä ollut vähän yli vuoden ja navassa kaksi vuotta. Puoltoista vuotta sitten otin pienen kissantassu-tatuoinnin alaselkään. Suunnitteilla on toinen kissantassu siihen toisen viereen. *iloinen*
#175 • • Jamoz Guest
Nännissä yksi lävistys, ja pari tatskaa löytyy käsivarresta.
Kovin näkyviin paikkoihin ei viitsi laitella niitä kun haittais työelämässä.
TwisteD

#176 • • TwisteD
Aluks otin lävärin kieleen.. Innostuin siitä sitten niin paljon, että päätin ottaa pari kuukautta sen jälkeen uuden lävärin (piikki huuleen).. ja eikä kauaakaan ja otin lävistyrenkaat korviin.

Yhdestäkään lävistyksestä en luopuis. Nykyäänkin, ku ottaa kielikorun pois, kieli tuntuu hyvin oudolta *ding*

Mun mielest lävistykset on tosi hienoja, jos vain pysyy symmetriassa, eikä ota niitä lävistyksia koko liikaa (kuten naamaa täyteen) *justjoo*

Tällä hetkellä tatska hankinnassa *iloinen*
Sallakat

#177 • • Sallakat jungle, baby !
hihi, just kun pääsin ihmettelemästä ett miks mun kroppaa ei vieläkään korista tatuointi niin mun rakas ystävä kertoi sen suunnitelmista mun synttärilahjaksi *iloinen* sen takia se joutu ilmottamaankin paljo aikasemmin siitä lahjasta ett ehdin miettiä tarpeeksi. Eli saan tatuoinnin. Sanoi vaan ett jos nyt en koko selän tatskaa ota niin ei muuten väliä *sydän**nauru**iloinen*
Nyt vaan kävi niin että olen täysin blokannut - vahingossa - mielestäni kaikki vanhat suunnitelmat ja oon ihan tyhjän päällä. Eikä se tatskan päättäminen oo mikää helppo juttu. Toisaalta vois nyt ottaa ehkä sellasen ei niin täydellisesti itselleen hurjan tärkeän kuvan ja miettiä syvemmin sitten seuraavaa vaikk vuoden päivät *joo*
mutt se paikka mihin haluan sen on vielä myös tosi hakusessa. Haluisin toisaalta ett se näkyy KUN haluan ja ei näy kun en halua.

Tatuointi asioissa tää ”kun kaikilla muillakin on jo se tai siellä” on tosi perseestä koska ihmis kroppaa on vaa rajallinen määrä ja salee jollain on jo siellä tatska mihin ite haluat, MUTTA silti en haluis mihinkään käsivarteen kun kaikilla on *vink**ding*

ähhhh vaikeeta! *poks* pitää alkaa hengaileen tiiviisti lähipäivinä tatskaliikkeissä ja imeä inspiraatiota *slurps*
Dalifemme

#178 • • Dalifemme Dementia simplex

On tainnut noihinkin tuo ilkeä asia nimeltä ”muoti” iskeä. Enää ei ole pop olla mitään kiinalaisia kirjoitusmerkkejä tai muita yleisiä tatskoja. Voi harmi niille jotka semmosen kerkesi jo ottamaan kun se sillon oli niin khuul.

Joo onkos tullut mieleen että prosentti meistä tatuoidusta ottaa kumminkin taskoja joilla on otain tärkeää merkitystä.Liittyy esim. elämäntilanteisiin tai kokemuksiin,uskomuksiin tai muihin henkilökohtaisesti tärkeisiin asioihin.
Niillä kiinalaisillakin merkeillä on jotain merkitystä...bytheway.
Itselläni 5 tatskaa ja KAIKKI rakkaita ja liittyvät 100% elämän kokemuksiini.
Voi tatskat olla myös muutakin kuin pop kulttuuria.Eiköhän jokainen itse tiedä miksi sen hankkii.

niin.*piis*
Sallakat

#179 • • Sallakat jungle, baby !

¤BustaSistah¤:
Mul oli leuassa sellai pallero... mut konservatiivisen espanjalasisen duunipaikan mieliks jouduin ottaa sitä pois vuonna 2000... nyt tilalla on vaa iso hole*ding*! Siit vois sit vetää kätevästi pillillä bissee jos leukaperät ei aukee syystä jos toisesta! *piis**igor**piis*

laita uus? jos se reikä on jo valmiina siinä *täh**ding*
isfnbojbbssn

#180 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
otin tässä vajaa puolisen vuotta sitten lävistykset pois. mulla oli sellainen perinteinen pallero huulessa keskellä ja ´silmien välissä´ (mikä sen arean nimi nyt olikaan) paalu. niin ja tossa korvan rustollakin oli yksi. joskus teininä oli myös silmäkulmassa rengas... mutta se nyt oli ihan helvetin ruma.

niihin vaan jotenkin kypsyi, eikä se silmien välissä oleva oikein tahtonut kunnolla parantua. mikään niistä ei kyllä ollut kipeenä. nyt harkitsen tatuoinnin hommaamista, mutta perfektionistina on vaikea päättä että millasen ottaisi...

[muokattu 14.8.2003 12:13]

--
dasinoaisnvs