lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,815 views

*pupu*

#341 • • *pupu* nanonano
Nenänpielessä oli kymmenen vuotta koru mutta viime kesänä otin sen pois. Nykyään napakoru, ylähuulessa medusa ja korvissa 8mm plugit. *plur*
Ja olkapäissä tatuoinnit...ja lisää tulossa varmaan keväällä....*jiihaa*

--
*pupu*

Anime

#342 • • Anime Retrostööpeli

happyjoy:
läväreistä:
mitä enemmän lävistyksiä (anime) sitä parempi (Baawo)!!!!!

Kiitos muru *hali*

Mä en muistaakseni ookaan listannu kaikkia mun rautoja, ku niitä kuitenki aika useesti kysellään..:

-Korviksia x10 (Kaikki 1,6mm + 2x 10mm ja 2x 5mm tunnelit)
-Silmäkulmat x2
-Niebuhr (= silmien väli horizontaalissa + vertikaalissa)
-Septum (nenän rusto)
-Kieli x2
-Labret (huuli) x3
-Surface barit poskissa x2
-Nännit
-Napa
-Prince Albert

Eli yhteensä 28 ja lisää tulossa ASAP *plur*

RIP = Niska ja nenänsivut x2

Leimaa tulossa heti kunhan suunnitteluprosessi saadaan loppuun, näillä näkymin olis selkä, napa, kädet, jalat ja naama suunniteltuna, nyt vaa kerää rahaa... Miten olis kolehti? *hih*

[muokattu 28.1.2004 14:11]

--
-K

zari

#343 • • zari Team Tamppaajat
Kaks lävistystä vasemman korvan rustossa...
Jotain pientä tatuointia oon harkinnu mut kattoo ny *igor*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

hallucinogen

#344 • • hallucinogen Edain

Anime:

-Prince Albert

Toi ei voi olla kovin hyödyllinen kapistus *nauru*

--
pikku-*possu*

diezel

#345 • • diezel -

hallucinogen:

Ei voi olla joo :) Pitäisi käydä oma ympärileikkauttamassa ja ehkä vähän avata alta ja laittaa muutama implantti laittaa jos rahaa löytyy. Ja kyllä apadydoet aina ulkonäössä perus PA:n voittaa *joo*

[muokattu 26.1.2004 23:00]
hallucinogen

#346 • • hallucinogen Edain
Jotenkin luulis et paneminen, runkkaaminen ja kuseminen olisi suhteellisen hankalaa jos munassa on metallia enemmän tai vähemmän *nauru* Miltäs se metalli naisesta tuntuu? itse en pidä edes kielilävityksestä suuseksin aikana *hmph*

--
pikku-*possu*

anqqa

#347 • • anqqa tirehtööri
olkapäähartiassa pieni vaatimaton tribalisilmä (silmä selässä), sen ottamisen jälkeen himoinnu seuraavaa (eli noin 6v nyt :D), mutta en oo saanu aikaseks ketään joka suostuis tarkkojen ohjeiden mukaan piirtämään seuraavan ja huomattavasti isomman teoksen *igor* viime vuonna päätin että otan nyt keväällä, vaan hiljaiseltapa näyttää jo pelkästään taloudellisen tilanteen takia, mur. septumia kanssa viime kuukausina alkanu harkitsee, hmm.

[muokattu 27.1.2004 10:25]

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

*pupu*

#348 • • *pupu* nanonano

hallucinogen:
---
Anime:

-Prince Albert

---

kyllä voi. *joo*

--
*pupu*

#349 • • BTB Guest
Tekeekö kukaan arpitatuointeja helsingissä? On alkanut tekemään mieli ottaa toinen mutta edellisen otin 8000km etelään *hymy*
#351 • • HRDance Guest
Hahaa! nyt se sit tuli tehtyy...*aplodit* otin vihdoin lävärin... pitkän suunnitelun jälkeen.. eikä ollu niin paha jutska ku olin pienessä mielessäni ehtiny kehittää..*nauru* mut joo alahuulessa sellanen pallo nyt aluks killuttaa.
Anime

#352 • • Anime Retrostööpeli

---
hallucinogen:

---
diezel:

Ei voi olla joo :) Pitäisi käydä oma ympärileikkauttamassa ja ehkä vähän avata alta ja laittaa muutama implantti laittaa jos rahaa löytyy. Ja kyllä apadydoet aina ulkonäössä perus PA:n voittaa *joo*

[muokattu 26.1.2004 23:00]

Hmm.. Mä en kyl paikkojani modaa sillä ajatuksella tai periaatteella, että ne olisivat tai tulisivat olla jotenkin paremman näkösiä kuin muilla.. PA sopii mulle (kaikin tavoin *vink*) eikä oo naiset eikä miehet valittaneet *nauru* Ei roiski kustessa, eikä oo millään tavoin tiellä missään aktiviteetissä. Ikäänkuin mulla jotain seksielämää olis *ding*

[muokattu 27.1.2004 01:45]

--
-K

Blues

#353 • • Blues Koning van Afrika

diezel:
Esim. Wilmalle en suosittelee menemään vaikka saisit kuvan ilmaiseksi :)

Ollut huonoja kokemuksia vai minkä takia wilmalle ei kannata mennä?

[muokattu 27.1.2004 07:37]

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

diezel

#354 • • diezel -

Anime:
Hmm.. Mä en kyl paikkojani modaa sillä ajatuksella tai periaatteella, että ne olisivat tai tulisivat olla jotenkin paremman näkösiä kuin muilla.. PA sopii mulle (kaikin tavoin *vink*) eikä oo naiset eikä miehet valittaneet *nauru* Ei roiski kustessa, eikä oo millään tavoin tiellä missään aktiviteetissä. Ikäänkuin mulla jotain seksielämää olis *ding*

Yoi nyt oli tollanen heitto vaan.. Jokainen laittaa sellaset modit mitä tykkää ite katella. Lähinnä ite pidän kauniimpana apadydoeta kun PA:ta.

Blues:
Ollut huonoja kokemuksia vai minkä takia wilmalle ei kannata mennä?

Ei omalla kohdalla, mutta mitä olen kuullut. (eikä mitään kaverin kaverin kaverilta kuultuja), vaikka tiedä vaikka olisi kehittynyt. MItä ainakin joskus selitti telkkarissa tekniikkaansa niin se oli jo virhellinen.

[muokattu 27.1.2004 09:13]
cheat

#355 • • cheat

hallucinogen:
Jotenkin luulis et paneminen, runkkaaminen ja kuseminen olisi suhteellisen hankalaa jos munassa on metallia enemmän tai vähemmän *nauru* Miltäs se metalli naisesta tuntuu? itse en pidä edes kielilävityksestä suuseksin aikana *hmph*

jokainen tykkää mistä tykkää, musta pa on ihan jees, vaikkakaan en pysty välttämään pientä kauhupaniikki kohtausta sellaisen nähdessäni, pakosta ajattelee että toi ON sattunut...mullahan siis on kieliläväri ja kukaan ei ole siitä valittanut, päinvastoin, pelkkää positiivista palautetta on tullut, eiköhän se ole siitä homman hoitamisen tekniikasta enempi kuitenkin kiinni kun lävistyksistä *nauru*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

~caro~

#356 • • ~caro~
joop... mulla on kolme lävistystä.. kielessä, ylähuulessa (”kauneuspilkku”) ja navassa... ja kax tatskaa löytyy selästä... *hymy*

vastakkaisella sukupuolella pidän nänni -ja kielikoruista... ja tatskat on aina jees, kuhan ei oo liikaa.. *vink*
#357 • • guvnor Guest

BTB:
Tekeekö kukaan arpitatuointeja helsingissä? On alkanut tekemään mieli ottaa toinen mutta edellisen otin 8000km etelään *hymy*

oliskohan tuolla legacy-tattoossa, punavuorenkadulla, mahdollista. kuva-albumeja selaillessani taisi muutama tuollainen osua silmään...
Monoceros

#358 • • Monoceros -Madson-
Nooh, lävistyksiä löytyypi huulesta, sit on kieles kaks, tuol korvan ylärustossa on yks... sit pitäs viel nännit lävistää ja toisen korvan rusto kans.. tasapainoo, tasapainoo!! *joo* niijoo, ja sit molemmissa korvalehdyköis 6mm:n levennykset *nauru*

Tatuointi ollu jo pitkään harkinnassa, mut laiskana ihmisenä en oo saanu sitä aikaan *nyyh* oon kyl jo suunnitellu itelleni millasen haluan, semmonen siisti tribaalitähtönen joita ei varmasti tuu muilla näkyyn! tai sit joku näist mun palloaiheisista *hih*

Rahaa vaan tarvis niin perkuleesti et pystyis toteuttaan!!
köyhäinkeruu mun hyväks? *plur*

[muokattu 4.2.2004 16:27]

--
The scars are only a reminder that the past was real

diezel

#359 • • diezel -

guvnor:
oliskohan tuolla legacy-tattoossa, punavuorenkadulla, mahdollista. kuva-albumeja selaillessani taisi muutama tuollainen osua silmään...

Samoissa tiloissa toimii toi http://www.modifiedbodypiercing.com, josta oli jo mainintaa eli ei varsinaisesti Legacy Tattoossa niitä tehdä.
HaPsULi

#360 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
mulla on Smiley-niminen lävistys joka tehdään ylähuulen alle, suun sisäpuolella sijaitsevaan hyvin ohueen jänteeseen ja se on roikkunut suussani nyt puoltoista vuotta.*hih*

Tykkään itse tästä lävistyksestä tosi paljon ja on niitä kehuja multakin tullu *hymy*

Lävistyksen laitto ei sattunut yhtään, tottakai se piikinpisto tuntui mut ei kirjaimellisesti sattunu*piis*

Jos teillä on iso toi jänne niin kannatan smiley-lävistyksen otto*joo*.*aplodit*

Sitten mulla on aika hassussa paikassa tossa korvassa läväri, vaikee selittää paikkaa mutta rustoa se on ja ainut mikä sen tekemisessä sattu oli se rutina mikä rustosta tulee kun se lävistetään.

Seuraava lävistys minkä hankin on nänni-tai kulmalävistys tai ehkäpä jopa kummatkin *hih*

ja tatuointeja joskus tulevaisuudessa...

[muokattu 10.2.2004 19:39]

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti