211 posts, 11 pages, 43,604 views
kindertin, 7.8.2007 19:01:
HEIH!!!! Sitä piti kysyä,että onkos täällä sitten paikalla bajamajaa tai jotain muuta yhtä ihanaa jossa käydä sit vähän tekemässä tilaa uusille juomille? Jos joutuu vaan puskaileen ni taitaa jäädä väliin koko kemuttelut
mayah, 7.8.2007 14:25:
Tästä tulee NIIN hauskaa :D
Edit: ni tää on meidän virallinen promokuva
Super-Kerttu, 8.8.2007 09:10:
Ilmatieteenlaitos lupaa sunnuntaille auringonpaistetta ja +21C. Toivotaan, että tämä pitää paikkansa. Tosin lännestä lähestyvä matalapaine tekee ennustamisesta suht hankalaa..
http://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/paikalli.html?kunta=Helsinki
Freja, 8.8.2007 09:25:
Foreca lupas sadetta
Super-Kerttu, 8.8.2007 09:28:
öö..Tosin tän mukaan Foreca lupaa aurinkoo..
http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/4-6
Jone, 8.8.2007 08:50:
---
kindertin, 7.8.2007 19:01:
HEIH!!!! Sitä piti kysyä,että onkos täällä sitten paikalla bajamajaa tai jotain muuta yhtä ihanaa jossa käydä sit vähän tekemässä tilaa uusille juomille? Jos joutuu vaan puskaileen ni taitaa jäädä väliin koko kemuttelut
---
Lintsillä voi käydä suorittamassa tämän osan bileistä - matkaa sinne on parisataa metriä. Valitettavasti yksityishenkilön lompakosta kustannettaviin ilmaispippaloihin ei Bajamajan hankkiminen onnistu.
luppa, 9.8.2007 12:28:
Hmm, en tiiä ootteko jo kuulleet että tälle tapahtumalle ei ole tosiaan myönnety lupia, eli jos me paikanpäälle mennään, Puskaradiosta kuulin, että paikalle on tulossa joku muu järjestö pitämään jonkun tapahtuman tänä samaisena sunnuntaina, eli meillä klubittajilla ei siis ole oikeutta koko puistoon... Ollaan kuulemma haettu lupia, mutta ei olla saatu. Eli ei saada soittaa musiikkia ollenkaan! Ootteko muut kuulleet tästä? Eli siis täähän tarkoittaa periaatteessa että koko tapahtuma tullaan perumaan... Piti ihan rekisteröityä tätä varten, koska olin itse tulossa paikalle, mutta nyt tuli vähän odottamaton käänne... Yritän ottaa tästä lisää selvää.
Hmm, en tiiä ootteko jo kuulleet että tälle tapahtumalle ei ole tosiaan myönnety lupia, eli jos me paikanpäälle mennään, Puskaradiosta kuulin, että paikalle on tulossa joku muu järjestö pitämään jonkun tapahtuman tänä samaisena sunnuntaina, eli meillä klubittajilla ei siis ole oikeutta koko puistoon... Ollaan kuulemma haettu lupia, mutta ei olla saatu. Eli ei saada soittaa musiikkia ollenkaan! Ootteko muut kuulleet tästä? Eli siis täähän tarkoittaa periaatteessa että koko tapahtuma tullaan perumaan... Piti ihan rekisteröityä tätä varten, koska olin itse tulossa paikalle, mutta nyt tuli vähän odottamaton käänne... Yritän ottaa tästä lisää selvää.
luppa, 10.8.2007 00:15:
Lisää tietoa puskaradion lisäksi löytyy tuolta: www.protu.fi/puistotapahtuma. On ilmeisesti tuollainen järjestö järkkäämässä kanssa ohjelmaa Alppipuistoon...
"Trolli" sitten hiljenee kun ei täällä kerran voi asiallisesti keskustella.