Afternoon in the Sun 2007 12.8.2007 @ Helsinki

211 posts, 11 pages, 41,626 views

Avatar
#41 • • Gini Guest
Tää olis sit niinku syntymäpäivä! Ja olis ihan hauskaa viettää se täällä!*hihu*
Zeni-

Posts: 1,104

#42 • • Zeni- Funky Little Man
Tännehän vois yrittää kerrankin saapua paikalle!

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

SESSIONS2

Posts: 532

#43 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]

Gini, 8.5.2007 20:47:
Tää olis sit niinku syntymäpäivä! Ja olis ihan hauskaa viettää se täällä!*hihu*



Syntymäpäiväbileethän nämä alunperin ovatkin ja ilmeisesti ainakin muutama klubbarilainen käyttää AITSeja synttärien juhlistamiseen jo, joten tervetuloa joukkoon. *hihu*

-

Lineup on taas saanut päivitystä ja yhtä slottia hieman veivattiin tunnilla. Uusimpana tähtiartistinamme on suoraan Suomen Raumalta monien nimien mies Homekorva aka. Homogroove aka. Homegrove. Tämä pohjoisen pallonpuoliskon lahja naissukupuolelle ja omatekoinen olutmaisteri tulee viihdyttämään meitä tunnin setillä ja käyttää loppubileet todennäköisesti kipaten kaljaa ja tuijottaen mikseriä kriittisesti muiden soittaessa. *jiihaa*
Homegrove

Posts: 2,102

#44 • • Homegrove Further
LOL

--
Forward thinking house music

^Petunia

Posts: 888

#45 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

SESSIONS2, 16.5.2007 08:31:
---
Gini, 8.5.2007 20:47:
Tää olis sit niinku syntymäpäivä! Ja olis ihan hauskaa viettää se täällä!*hihu*
---
tähtiartistinamme on suoraan Suomen Raumalta monien nimien mies Homekorva aka. Homogroove aka. Homegrove...


Ou jee oujee!! Lisää hyviä syitä saapua paikalle!! *aplodit*
Ja muruseni..
Sä todellakin tuut tänne, vaikka väkisin, sidottuna ja auton takakontissa..
(tätä vähemmän karvaista murua tarkoittaen) *vink*

*tirsk*
SESSIONS2

Posts: 532

#46 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
Lineupin seuraava slotti jätettiin tällä erää tyhjäksi, koska varmistelemme vielä siihen pyydetyn DJ:n osallistumista pippaloihin.

Tällä viikolla letkaan liittyy siis kaikkien pahaperseisten mutsinnussijoiden [o]äiti[/o] isä, massatuhoinen, tuskaruhoinen Tres. Menneiden vuosien tapaan mieheltä kuulla todennäköisesti hyvin mielenkiintoinen setti, joka loppunee "kerätkää hipit luunne ja menkää takaisin niihin koloihin mistä tänne ryömittekin"-matskuun. Erityispropsit siitä, että Tres on ollut paikalla tasan tarkkaan kaikissa AITSeissa tähän mennessä ja on lähes yksikätisesti vastuussa siitä, että ensimmäiset juhlinnat kuusi vuotta sitten karkasivat lapasesta oikein kunnolla ja juhliminen jatkui 4 päivää.
Avatar
#47 • • Edited Annakins Guest
14.00 - 15.30 Mayah B2B Onni B2B Remotion

*whaat* *nauru*
enrg

Posts: 2,040

#48 • • enrg


15.30 - 16.30 Carbon Based (live chillout set)


*whaat*
Jone

Posts: 8,258

#49 • • Jone Archibald Haddock

enrg, 23.5.2007 16:04:
*whaat*



Kysy Lahtiselta, se tietää mihin on teidät laittanut. *nauru*
Funktion

Posts: 1,720

#52 • • Funktion over 9000

SESSIONS2
Tres on ollut paikalla tasan tarkkaan kaikissa AITSeissa tähän mennessä ja on lähes yksikätisesti vastuussa siitä, että ensimmäiset juhlinnat kuusi vuotta sitten karkasivat lapasesta oikein kunnolla ja juhliminen jatkui 4 päivää.



Gotta lööv teh artistiesittelyt. *nauru*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

DiamonDie

Posts: 676

#53 • • DiamonDie mediahippi
Heh, lisäsin tapahtuman suosikkeihin nyt viidettä(?) kertaa. Josko tänä vuonna kerrankin pääsisi paikallekin, aiempina vuosina on aina tullut jotain ihme häröä juuri ko. päivänä.
Syce

Posts: 1,649

#54 • • Syce
Vielä kun ilmat suosii tapahtumaan niin bueno! *piis* *hymy*
sts

Posts: 7,969

#55 • • sts Sama pyynti aitta!
tänäki vuonna tänne säpäleinä jyväskylän reissun jälkeen :D
SESSIONS2

Posts: 532

#58 • • Edited SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]

domi, 15.6.2007 11:47:
Missäs viimeinen esiintyjä viipyy? :D



Nonni, nyt olis lisätty lineupiin ja timetable sai pientä kenkää siinä samalla. *vink*

Viimeisimpänä mutta ei vähäisimpänä lisäyksenä siis...

Tipa Hiihtopipo
Tipa on tuttu Bassoradion puolelta ja kaikista näistä soittajista, joista useimmat olen tuntenut vuosia olen tuntenut tämän miehen kauimmiten. Ollaan yhdessä istuttu perseet jäässä steissin ykköslaiturin viereisellä kukkulalla kamerat kädessä monina aamuina jo viime vuosituhannen puolella spottaamassa junia ja nurisemassa siitä kuinka olis pitänyt laittaa toisetkin tykit jalkaan, jotta jälkikasvuunkin olisi vielä joskus edes teoreettinen mahdollisuus.

Puhuttiin äsken puhelimessa ja keskustelu kulki jotakuinkin näin:
Jone: "Mulla olis yks slotti vapaana AITSeissa. Tuutkos soittelemaan?"
Tipa: "No mitäs pitäis soitella?"
Jone: "Musaa mielellään."
Tipa: "Ehkä mä sit pystyn."
Jone: "Epäilinkin. Nähdään siellä ja kiitsat!"

434353757_l.jpg

Jos yhtään Hiihtopipoa tunnen, niin luvassa on aika Funk-painotteista menoa ja hoppiraitoja - eiköhän tosta levyhyllystä "jotain" löydy. Eiks ookin ihan kiva ettei tuu pelkkää kiksuu, beibet? *vink*
Tipa

Posts: 3

#59 • • Tipa

Puhuttiin äsken puhelimessa ja keskustelu kulki jotakuinkin näin:
Jone: "Mulla olis yks slotti vapaana AITSeissa. Tuutkos soittelemaan?"
Tipa: "No mitäs pitäis soitella?"
Jone: "Musaa mielellään."
Tipa: "Ehkä mä sit pystyn."
Jone: "Epäilinkin. Nähdään siellä ja kiitsat!"


soot mokoma lyhennelly keskustelua...


mitä musiikkiin tulee, ni veikkaisin et enemmänkin g-funk painotteista ois.. riippuen tietty ilmasta. jotakuinkin 50bpm vähemmän ku muilla kuitenkin *sars*
Jone

Posts: 8,258

#60 • • Jone Archibald Haddock

Tipa, 18.6.2007 16:49:
soot mokoma lyhennelly keskustelua...



En mä nyt ihan kaikkia privaateimpia juttuja viitsinyt klubbarilaisten kanssa jakaa. *vink*

Tipa, 18.6.2007 16:49:
mitä musiikkiin tulee, ni veikkaisin et enemmänkin g-funk painotteista ois.. riippuen tietty ilmasta. jotakuinkin 50bpm vähemmän ku muilla kuitenkin *sars*



Mä en edes tiedä mitä "g-funk" on, mutta tiedän et soitat hyvää musaa hyvällä asenteella ja oot hyvä jäbä. Tästä tulee salettiin hauskaa. Juotko muuten bisseä vai siideriä (joo, ne valinnat on siinä)?