Afternoon in the Sun 2007 12.8.2007 @ Helsinki

211 posts, 11 pages, 41,642 views

patis

Posts: 1,158

#161 • • patis 10
Prkle. Olen ollut kipeenä nyt pari päivää. Ei yhtään varmaa pääsenkö/jaksanko paikalle.
Avatar
#162 • • Dorka Guest

Homegrove,
Yle ei lupaa.


...no kohta se kyllä lupaa, ne ei vain ole päivittäny niiden saittia. Jos menee suoraan ilmatieteen laitoksen sivuille niin siellä luvataan sadetta huomiseksi.
josbe

Posts: 1,982

#163 • • josbe suomalainen juhlakinkku

dOrKA, 11.8.2007 11:40:
---
Homegrove,
Yle ei lupaa.

---

...no kohta se kyllä lupaa, ne ei vain ole päivittäny niiden saittia. Jos menee suoraan ilmatieteen laitoksen sivuille niin siellä luvataan sadetta huomiseksi.


No onneks mahdolliset ukkoskuurot ja 25 astetta on kuitenkin vähän eri asia kuin jatkuva sade.
Jone

Posts: 8,258

#164 • • Edited Jone Archibald Haddock

dOrKA, 11.8.2007 11:40:
...no kohta se kyllä lupaa, ne ei vain ole päivittäny niiden saittia. Jos menee suoraan ilmatieteen laitoksen sivuille niin siellä luvataan sadetta huomiseksi.



Sadekuuroja. Ei sadetta. There's a difference. :)

Edit: Mikäli säätila alkaa tiedotuksissa kääntymään sateen puolelle teemme kuten olemme aina aikaisemminkin tehneet; arvioimme silmämääräisesti aamusella miltä ulkona näyttää ja mietimme uskaltaako sinne lähteä päiväksi vai ei. Toistaiseksi emme ole minään vuonna jättäneet menemättä ja esim. 2004 sää oli tämä:

005.jpg

006.jpg

013.jpg

015.jpg

(Helvetin hauskaa oli muuten silloinkin)
sune

Posts: 2,096

#165 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

bubbelgum, 11.8.2007 02:41:

Toivottavasti paikan vaihdoksen myötä myös ne kaikkein pahimmat ördääjät ja pillerinistit tajuu jäädä pois tai ainakin käyttäytyy vähän siivommin.



*justjoo* muistakaa sit kaikki ettei oteta edes niitä kaljoja mukaan, kaikist pahimmat ördääjät taitaa olla ne vitun humalaiset pellet.

--
ei kovin ihku eikä plur

Tuakko

Posts: 60

#166 • • Edited Tuakko metsiemme työmyyrä
Moi mun ja Protun puolesta
Oon tosiaan Prometheus-leirin tuki ry:n hallituksessa ja tästä tuplabuukkauksesta varsin ihmeissäni. Tuon meidän puistohärvellyksen kanssa mulla itsellä ei ole muuta tekoa, kuin että pelaa hallituksen joukkueessa potkupalloa tapahtuman järjestävää Kiva-jaostoa vastaan. Todella omituinen säätö kaupungilta, että huomataan tällainen paria päivää ennen.

Mua ei olisi konemusaan hurahtaneena ollut mitään sitä vastaan, että oltaisi sama puisto jaettu. Olisi ollut oikein mukavaa, jos oltaisi voitu pitää hieman bileorientoituneemmat kekkerit tänä vuonna. Meidän aktiviteetit on päihteettömiä, mutta uskoisin kyllä että meidänkin jengistä lähtee hyvän musan tahdissa kierroksia ihan selvin päinkin. Tuo kuvaus siitä, että me tarvitaan hiljaisuutta antaa melko hissukan kuvan Protusta :)

Harmi että nyt menee näin. Ensi kesänä sitten AITS vs Protun überfestarit :) Toivottavasti teillä tulee hyvät kemut. (jos mulla tulee tylsää firman jutuissa, niin tuun joraa sinne)

--
Hauskaa pitää olla ja paukkuakin saa.
- Katto-Kassinen

remotion

Posts: 5,283

#167 • • Edited remotion nostatus guru
[img]http://www.remotion.1g.fi/kuvat/hupi/24.jpg/full[/img]
ois itseasias törkeen siisti soittaa sillee et vähän jyrisee lisää bassoja yläkerrasta ja salamat osuu biitilleen...
tuossahan tuo alin numero on tärkein, muuthan on vain statistiikkaa. noin maagisilla lukemilla ilmestyy Jack Bauerkin paikalle.
Foxmagon

Posts: 1,329

#168 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Ihan sama sataako vai paistaako, sateenvarjot on keksitty ja lämpöä riittää enivei. *hihu*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Jone

Posts: 8,258

#169 • • Jone Archibald Haddock
Vallitseva säätila:
Sadekuuroja, mutta selkenemään päin. Kasausporukka lähtee juuri Stadiin, joten nähdään siellä puoliltapäivin ja toivotaan että siihen mennessä aurinkokin jo pilkottaa.

Neppiskabailu jää tänä vuonna kuitenkin pois, koska neppiksiä ei eilen yrityksistä huolimatta enää löytynyt ja omissa varastoissa oli turhan vähän jäljellä. Mölkkyilyyn kannattaa osallistua nyt siis sitäkin paremmalla syyllä, koska ~10 parasta palkitaan laFraise.com:in paidoilla.
Caro²

Posts: 5,301

#170 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Jone, 12.8.2007 09:40:
Vallitseva säätila:
Neppiskabailu jää tänä vuonna kuitenkin pois, koska neppiksiä ei eilen yrityksistä huolimatta enää löytynyt ja omissa varastoissa oli turhan vähän jäljellä.


No voihan kukkanen. Olisin mieluusti kontannut ja ryöminyt kameran kanssa pitkin hiekkalaatikkoa potkien lasten hiekkakaakkuja nurinkurin. Te retvaleet, kehveli, olette kadottaman neppikset.
Sallakat

Posts: 2,220

#171 • • Sallakat jungle, baby !
jylisee jylisee muttei vielä ainakaan pahempaa eikä mitää sadetta tms, MUTTA:

http://testbed.fmi.fi/
ei oo kaukana *poks*
sune

Posts: 2,096

#173 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Aivan järkyttävän huono paikka tapahtumalle. *eiei* Ehkä joku tykkäs mut en kyl minä eikä moni muukaan. yh. Kyl se alppari olis ollu ...."vähän" parempi vaihtoehto..

--
ei kovin ihku eikä plur

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#174 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mulla oli hauskaa *hymy* Paikka ei nyt ehkä ihan alpparin tasolle yltänyt, mutta ihan jees silti. Tres soitti ylihyvää psykee lopussa <3

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

illusion

Posts: 1,061

#175 • • illusion team-sauna :D
KIITOS JONE*APLODIT* oli kivaaa kokopäivän, aamusta alkaen*tirsk**blush*
Jago

Posts: 4,039

#176 • • Jago un-trained monkee
Paikka olisi ollut ok ellei alue olisi ollut täysin täynnä hanhenpaskaa joka imeytyi vilttien ja huopienkin läpi. kyllä alppari silti paremmin olisi toiminut. Tuolla ei myöskään ollut minkäänlaisia wc tiloja tai edes sopivia puskia*nauru*

Musiikki oli kyllä harvinaisen hyvää ulkoilmasoitteluksi; rentoa, mielenkiintoista ja tarvittaessa myös taustamusaksi kelpaavaa(paikalla oltiin 4-5 eteenpäin).

Ilmat päätyi olemaan loistavat just tollaselle oleilulle.
Tutut*plur*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Snaggo

Posts: 1,147

#177 • • Edited Snaggo ;__;
Joo, kiitos mainioista kekkereistä! Vietin mainion sunnuntaisen kesäpäivan mukavissa merkeissä.

Paikka oli ihan jännän erilainen, sinänsä ihan toimiva, jos nyt ei hanhenpaskoja lasketa. Musiikki oli mulle enimmäkseen vähän feidausfaktorilla, lukuunottamatta Tresin mainioita yli-energisiä psyketyksiä siinä lopussa*joo*. Tämä viimeinen setti pelasti mun illan koko bileitten ajan jatkuneelta yksinäisyydeltä ja pieneltä vitutukselta(saatanan feidarifrendit*senkin*, onneks edes yks tyyppi tuli käymään seuraks)

Pääsi jopa tanssimaan.

Vähän kyllä tuli semmonen fiilis et jotain näistä bileistä puuttui. Oli jotenkin alhaisempi meininki viime vuoteen verrattuna. Kai se on se ihmiset pois pelottanut alkupäivän sää tai muuttunut paikka.

Toi lopussa tapahtunut tapaus pistää kyl vihastuttamaan*eiei*; jättäkää ne saatanan kemikaalit muihin piireihin, tommoset tapaukset varmasti vain vaikeuttavat tälläisten mainioiden tapahtumien järjestämistä ja olemassaoloa. Mutta ei enempää avautumista siitä, ettei vaa topikki karkaa käsistä.

vielä kerran iso kiitos, ja "LISÄÄ NÄITÄ!*joo**joo*!"

--
bojoing.

Jammailija

Posts: 3,224

#179 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kiitoksia, että järjestitte! Aika kului rattoisasti ja viihdettä riitti*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Nemian

Posts: 2

#180 • • Nemian
Varsin letkeä fiilis oli. Meni juuri mukavasti sunnuntaichillailuna. Kivaa oli sen pari tuntia mitä alkuillasta paikalla olin, kiitos siitä.

(Mutta se hanhenpee, juuttaan siivekkäät...)