Afternoon in the Sun 2007 12.8.2007 @ Helsinki

211 posts, 11 pages, 41,636 views

Tipa

Posts: 3

#61 • • Tipa

Jone, 18.6.2007 17:20:
En mä nyt ihan kaikkia privaateimpia juttuja viitsinyt klubbarilaisten kanssa jakaa. *vink*


*plur*

Jone, 18.6.2007 17:20:
Mä en edes tiedä mitä "g-funk" on, mutta tiedän et soitat hyvää musaa hyvällä asenteella ja oot hyvä jäbä. Tästä tulee salettiin hauskaa. Juotko muuten bisseä vai siideriä (joo, ne valinnat on siinä)?


"G-funk or "Gangsta Funk" is a type of hip hop music that emerged from West Coast gangsta rap in the early 1990s. G-funk (largely derived from slowing the tempo down of funk music) incorporates multi-layered and melodic synthesizers, slow hypnotic grooves, a deep bass, background female vocals, the extensive sampling of p-funk tunes, and a high portamento sine wave keyboard lead—a feature that became the genre’s notable trademark. Additionally, unlike other rap acts at the time (such as EPMD or The Bomb Squad) that sampled heavily, G-funk often utilized only one or two samples per song.

This genre was characterized by a generally hedonistic subject matter including violence, sex, and drug use, and a slurred “lazy drawl” that sacrificed lyrical complexity for clarity and rhythmic cadence. G-funk became the premier subgenre of mainstream hip hop for a span of nearly four years (from the release of Dr. Dre's landmark debut, The Chronic, in 1992, to the collapse of the Los Angeles-based label, Death Row Records, in 1996)."

(wikipedia)







vaihtoehtosesti voin ottaa gabberia *nauru*
tomii

Posts: 3,594

#62 • • tomii kallion herttua

Tipa, 19.6.2007 09:03:
---


vaihtoehtosesti voin ottaa gabberia *nauru*



Alkuun rivointa länsi-rannikkoa ja loppuun gabberia? *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

Jone

Posts: 8,258

#63 • • Jone Archibald Haddock

tomii, 19.6.2007 09:07:
---
Tipa, 19.6.2007 09:03:
---


vaihtoehtosesti voin ottaa gabberia *nauru*

---


Alkuun rivointa länsi-rannikkoa ja loppuun gabberia? *joo*



Tai sit vaan annetaan sen gabberin olla. *nauru*
Jone

Posts: 8,258

#65 • • Jone Archibald Haddock

Tipa, 19.6.2007 10:00:
...siiderii...



Tänään just laskeskelin et josko tuon paikalle kolmisen koria bisseä, pari koria siideriä ja viitisen pulloa skumppaa, niin toivottavasti soittajat pärjäilevät. Hyvä et sanoit muuten - laskin sut alustavasti bissemieheksi. *hihu*
ernooo

Posts: 63

#66 • • ernooo
Paskoja artisteja *pupu*
(yritän päästä paikalle)
mariq

Posts: 2,154

#67 • • mariq
Juuh! Tääkin tänne synttäripiknikille/-skumpalle *joo* trallalaa *nuotti*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Marjo

Posts: 1,796

#68 • • Marjo pupuTupuna
Böö..*grr* Just sain tietää mun kuuden viikon työvuorot, niin eiköhän mulla ole just tällöin töitä klo 14-22. *grr* *uuh* Puistosoittelut on vaan niin parhaita. *huokaus*
remotion

Posts: 5,283

#69 • • remotion nostatus guru

pupuTupuna, 21.6.2007 23:46:
Böö..*grr* Just sain tietää mun kuuden viikon työvuorot, niin eiköhän mulla ole just tällöin töitä klo 14-22. *grr* *uuh* Puistosoittelut on vaan niin parhaita. *huokaus*



pöh :Y sano pomolle että erkki vs tytöt + muut huiput soittaa semmosta kikkulatransee et force mayor marjo astuu voimaan ja saat täten palkallisen vapaapäivän ja lisäksi pomolta pullon shampanjaa koska olet hänen paras työntekijänsä kaikkina muina päivinä mutta et tuona kyseisenä sunnuntaina.
Marjo

Posts: 1,796

#70 • • Marjo pupuTupuna

remotion, 21.6.2007 23:54:
---
pupuTupuna, 21.6.2007 23:46:
Böö..*grr* Just sain tietää mun kuuden viikon työvuorot, niin eiköhän mulla ole just tällöin töitä klo 14-22. *grr* *uuh* Puistosoittelut on vaan niin parhaita. *huokaus*

---


pöh :Y sano pomolle että erkki vs tytöt + muut huiput soittaa semmosta kikkulatransee et force mayor marjo astuu voimaan ja saat täten palkallisen vapaapäivän ja lisäksi pomolta pullon shampanjaa koska olet hänen paras työntekijänsä kaikkina muina päivinä mutta et tuona kyseisenä sunnuntaina.



Menisköhän läpi? *nauru*
Riku

Posts: 3,187

#71 • • Riku The Little Prince

Jone, 19.6.2007 10:03:
Tänään just laskeskelin et josko tuon paikalle kolmisen koria bisseä, pari koria siideriä ja viitisen pulloa skumppaa, niin toivottavasti soittajat pärjäilevät. Hyvä et sanoit muuten - laskin sut alustavasti bissemieheksi. *hihu*

Sä et laskenu mun kolmea tequila-pulloa hei! Ja se on vasta ennen settiä.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Foxmagon

Posts: 1,329

#72 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Ah joo, voiskin merkata kalenteriin ni ei sit tuu merkkailtua muuta sille päivälle. *hihu*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Riku

Posts: 3,187

#73 • • Edited Riku The Little Prince
Tulipa ostettua loistavia uusia levyjäkin, joten uutta soundia levässä, hyvällä tuurilla yksi uusi oma biisikin jos sen saa hiottua valmiiksi tänne.

Support your local underground Riku Jungell - Helsinki Underground Volume 1 coming soon near you.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Homegrove

Posts: 2,102

#74 • • Homegrove Further

Jone, 19.6.2007 10:03:
---
Tipa, 19.6.2007 10:00:
...siiderii...

---


Tänään just laskeskelin et josko tuon paikalle kolmisen koria bisseä, pari koria siideriä ja viitisen pulloa skumppaa, niin toivottavasti soittajat pärjäilevät. Hyvä et sanoit muuten - laskin sut alustavasti bissemieheksi. *hihu*



Tuo mulle pari muumi-limpparia, joudun ajamaan kotiin täältä kun vaimokkeella on töitä maanantaina ja se "ei osaa ajaa Helsingissä".

--
Forward thinking house music

Lyra

Posts: 666

#76 • • Lyra
kais se on pakko taas raahautua. katotaan kuinka paljon nolottaa tänä vuonna.
ja hurtta mukaan kans!

pliideriäkös \o/
thomas

Posts: 5,618

#77 • • thomas

Lyra, 28.6.2007 13:01:
kais se on pakko taas raahautua. katotaan kuinka paljon nolottaa tänä vuonna.
ja hurtta mukaan kans!

pliideriäkös o/



sulle ei yhtään enään :)
Lyra

Posts: 666

#78 • • Lyra


sulle ei yhtään enään :)



what that supposed to mean. oon ollut ihan kiltisti... pft >:|
SESSIONS2

Posts: 532

#79 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
No niin, luvatkin ovat nyt jopa varmistuneet, joten isoin epävarmuustekijä on poissa. Muistattehan sitten ystävällisesti kukin korkata omat roskanne (ja ehkä vähän sen naapurinkin) pois nurtseilta, niin HKR antaa lupia vastaisuudessakin. *hihu*
-P

Posts: 4,972

#80 • • -P
melko massiivinen b-day party.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell