Onko George W. Bush Terroristi?

156 posts, 8 pages, 28,142 views

Aziz Combat Fighter

#121 • • Aziz Combat Fighter

Annakins:
All animals are equal but pigs are more equal than others

"All animals are equal, but some animals are more equal than others" *vink*
#122 • • Annakins Guest

Ana-5000:
---
Annakins:
All animals are equal but pigs are more equal than others

---

"All animals are equal, but some animals are more equal than others" *vink*

Ah, niinhän se taisikin mennä :)
[Nuclear]

#123 • • [Nuclear] el aprendiz

kuilu ja ponivarkaat:

HS 26.3.05:
[...]

YLE 26.3.05:
[...]

Ja samaan aikaan jenkit vaatii ettei Juurooppa pura aseenvientikieltoa Kiinaan. Kävisköhän niille sit jos ne samal myis myös Taiwanille jotain? ;)

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Philly

#124 • • Philly AIM HIGH!

Bushin mukaan Jumala kehotti hyökkäämään Irakiin

STT-HJ, 7.10.2005

Presidentti George W. Bush on kertonut Jumalan kehottaneen häntä miehittämään Irakin ja Afganistanin, paljastaa Britannian yleisradioyhtiön BBC:n kolmiosainen dokumenttisarja. Sarjan yksityiskohtia annettiin julkisuuteen torstaina.

Bush kertoi tehtävästään palestiinalaisten johtajalle Mahmud Abbasille ja silloiselle ulkoministerille Nabil Shaathille kesäkuussa 2003. Bush sanoi myös Jumalan kehottaneen häntä perustamaan Palestiinan valtion, palestiinalaisjohtajat kertovat dokumentissa.

- Presidentti Bush sanoi kaikille meille: Minua ohjaa missio Jumalalta. Jumala sanoo minulle: George mene ja taistele terroristeja vastaan Afganistanissa.

- Ja tein niin ja sitten Jumala sanoi minulle: George mene ja lopeta tyrannia Irakissa -- ja tein niin.

BBC:n edustajan mukaan ohjelman sisältö on kerrottu Valkoiselle talolle, mutta se kieltäytyi kommentoimasta yksityiskeskusteluja.

Dokumenttisarja esitetään Britanniassa 10., 17. ja 24. lokakuuta.

toma

#125 • • toma Tototoototo
Jepjep :D "One nation under God" ja silleen :D

Eivaan, toi on kyl vitun pelottavaa oikeesti.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

#126 • • Annakins Guest

toma, 7.10.2005 08:41:
Jepjep :D "One nation under God" ja silleen :D

Tosta "under God" kohdastahan ne siellä vääntää kättä koko ajan kun kirkko ja valtio on virallisesti erotettu toisistaan mut silti tossa tunnustuksessa ollaankin Jumalan alla... Joidenkin mielestä nuo kaksi sanaa pitäisi siis poistaa siitä..

ristiriitojen maa...
iam

#127 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Ainakin USA täyttää kaikkein parhaiten heidän itse määrittelemät kriteerinsä terroristivaltiosta. George nyt on vaan joku nukke jota näytetään medialle, tuskin se oikeasti paljostakaan päättää.
hallucinogen

#128 • • hallucinogen Edain
Profeetta on saapunut, halleluja, ylistäkää herraa :D

--
pikku-*possu*

hallucinogen

#129 • • hallucinogen Edain

mkuisma, 7.10.2005 09:41:
Ainakin USA täyttää kaikkein parhaiten heidän itse määrittelemät kriteerinsä terroristivaltiosta. George nyt on vaan joku nukke jota näytetään medialle, tuskin se oikeasti paljostakaan päättää.

Jenkeissähän pressa vastaa samaan kun meillä pressa+pääministeri, tai ainakin niin olen käsittänyt. Se on sit eri asia jos uskoo johonkin ylikansallisten korporaatioiden hallitsemaan uuteen maailmanjärjestykseen ;D

--
pikku-*possu*

iam

#130 • • Edited iam Studying Inner Paths to Outer Space

hallucinogen, Jenkeissähän pressa vastaa samaan kun meillä pressa+pääministeri, tai ainakin niin olen käsittänyt.

Näin minäkin olen käsittänyt joo.

Se on sit eri asia jos uskoo johonkin ylikansallisten korporaatioiden hallitsemaan uuteen maailmanjärjestykseen ;D

No en oikeasti tiedä mihin uskoisi.. edit: en ainakaan usko että oikeasti yhdelle ihmiselle annettaisiin noin paljon valtaa.
ezzy

#131 • • ezzy Droid-pappa
terrorist, /noun/: : the systematic use of terror especially as a means of coercion - ter·ror·ist /-&r-ist/ /adjective or noun/ - ter·ror·is·tic /"ter-&r-'is-tik/ /adjective/

eli joo.
Displacer

#132 • • Displacer

ezzy, 7.10.2005 10:26:
terrorist, /noun/: : the systematic use of terror especially as a means of coercion - ter·ror·ist /-&r-ist/ /adjective or noun/ - ter·ror·is·tic /"ter-&r-'is-tik/ /adjective/

eli joo.

so true..
Android

#133 • • Android
Nobelin rauhanpalkinto Bushille! Hänhän on ehdokkaana.
Epailija

#134 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Android, 7.10.2005 11:35:

Mistäs tiedät? Rauhanpalkinnoissa ei julkisteta kuin voittaja ja ehdokkaita ei siis laisinkaan.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Hupsu

#135 • • Hupsu

Epailija, 7.10.2005 12:13:
---

---

Mistäs tiedät? Rauhanpalkinnoissa ei julkisteta kuin voittaja ja ehdokkaita ei siis laisinkaan.

Ei sentään Bushille.

Tämän vuoden Nobelin rauhanpalkinnon saivat kansainvälinen atomienergiajärjestö IAEA ja sen johtaja Mohamed ElBaradei.

Lähde: Hesarin verkkosivut.

--
Päivän mietelause?

Android

#136 • • Android

Epailija, 7.10.2005 12:13:
---

---

Olin kaiketi ymmärtänyt väärin. Rauhanpalkinto olisi jokatapauksessa kuulunut hänelle. Mielestäni vapauden, rauhan ja demokratian levittäminen paikkoihin joissa se ilman Bushin apua ei olisi mahdollista on mielestäni suurin ja urhein teko minkä kukaan elossa oleva ihminen on tehnyt. Kaikki kunnia Bushille ja hänen hallinnolleen! God Bless the USA!
Epailija

#137 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Hupsu, 7.10.2005 12:18:
Ei sentään Bushille.

Tämän vuoden Nobelin rauhanpalkinnon saivat kansainvälinen atomienergiajärjestö IAEA ja sen johtaja Mohamed ElBaradei.

Lähde: Hesarin verkkosivut.

Se "mistäs tiedät" viittasi siihen ehdokkuuteen. Ei kukaan täällä väittänytkään, että Bush olisi moista saamassa.

--

Epailija

#138 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

Android, 7.10.2005 12:20:
Olin kaiketi ymmärtänyt väärin. Rauhanpalkinto olisi jokatapauksessa kuulunut hänelle. Mielestäni vapauden, rauhan ja demokratian levittäminen paikkoihin joissa se ilman Bushin apua ei olisi mahdollista on mielestäni suurin ja urhein teko minkä kukaan elossa oleva ihminen on tehnyt. Kaikki kunnia Bushille ja hänen hallinnolleen! God Bless the USA!

:D Kädet ilmaan!

--

Hupsu

#139 • • Hupsu

Epailija,
Se "mistäs tiedät" viittasi siihen ehdokkuuteen. Ei kukaan täällä väittänytkään, että Bush olisi moista saamassa.

Sen takia quottasinki molemmat. Kannatusta kyllä löyty ja totesin vain, että ei sentään. *vink**hymy*

--
Päivän mietelause?

Fyrisch

#140 • • Fyrisch
George W. Bush, the real terrorist *sydän*