Annakins:
All animals are equal but pigs are more equal than others
"All animals are equal, but some animals are more equal than others"
156 posts, 8 pages, 28,157 views
Annakins:
Ana-5000:
---
Annakins:
---
"All animals are equal, but some animals are more equal than others"
Bushin mukaan Jumala kehotti hyökkäämään Irakiin
STT-HJ, 7.10.2005
Presidentti George W. Bush on kertonut Jumalan kehottaneen häntä miehittämään Irakin ja Afganistanin, paljastaa Britannian yleisradioyhtiön BBC:n kolmiosainen dokumenttisarja. Sarjan yksityiskohtia annettiin julkisuuteen torstaina.
Bush kertoi tehtävästään palestiinalaisten johtajalle Mahmud Abbasille ja silloiselle ulkoministerille Nabil Shaathille kesäkuussa 2003. Bush sanoi myös Jumalan kehottaneen häntä perustamaan Palestiinan valtion, palestiinalaisjohtajat kertovat dokumentissa.
- Presidentti Bush sanoi kaikille meille: Minua ohjaa missio Jumalalta. Jumala sanoo minulle: George mene ja taistele terroristeja vastaan Afganistanissa.
- Ja tein niin ja sitten Jumala sanoi minulle: George mene ja lopeta tyrannia Irakissa -- ja tein niin.
BBC:n edustajan mukaan ohjelman sisältö on kerrottu Valkoiselle talolle, mutta se kieltäytyi kommentoimasta yksityiskeskusteluja.
Dokumenttisarja esitetään Britanniassa 10., 17. ja 24. lokakuuta.
toma, 7.10.2005 08:41:
Jepjep :D "One nation under God" ja silleen :D
mkuisma, 7.10.2005 09:41:
Ainakin USA täyttää kaikkein parhaiten heidän itse määrittelemät kriteerinsä terroristivaltiosta. George nyt on vaan joku nukke jota näytetään medialle, tuskin se oikeasti paljostakaan päättää.
hallucinogen, Jenkeissähän pressa vastaa samaan kun meillä pressa+pääministeri, tai ainakin niin olen käsittänyt.
Se on sit eri asia jos uskoo johonkin ylikansallisten korporaatioiden hallitsemaan uuteen maailmanjärjestykseen ;D
ezzy, 7.10.2005 10:26:
terrorist, /noun/: : the systematic use of terror especially as a means of coercion - ter·ror·ist /-&r-ist/ /adjective or noun/ - ter·ror·is·tic /"ter-&r-'is-tik/ /adjective/
eli joo.
Android, 7.10.2005 11:35:
Nobelin rauhanpalkinto Bushille! Hänhän on ehdokkaana.
Epailija, 7.10.2005 12:13:
---
---
Mistäs tiedät? Rauhanpalkinnoissa ei julkisteta kuin voittaja ja ehdokkaita ei siis laisinkaan.
Epailija, 7.10.2005 12:13:
---
---
Mistäs tiedät? Rauhanpalkinnoissa ei julkisteta kuin voittaja ja ehdokkaita ei siis laisinkaan.
Hupsu, 7.10.2005 12:18:
Ei sentään Bushille.
Tämän vuoden Nobelin rauhanpalkinnon saivat kansainvälinen atomienergiajärjestö IAEA ja sen johtaja Mohamed ElBaradei.
Lähde: Hesarin verkkosivut.
Android, 7.10.2005 12:20:
Olin kaiketi ymmärtänyt väärin. Rauhanpalkinto olisi jokatapauksessa kuulunut hänelle. Mielestäni vapauden, rauhan ja demokratian levittäminen paikkoihin joissa se ilman Bushin apua ei olisi mahdollista on mielestäni suurin ja urhein teko minkä kukaan elossa oleva ihminen on tehnyt. Kaikki kunnia Bushille ja hänen hallinnolleen! God Bless the USA!