Onko George W. Bush Terroristi?

156 posts, 8 pages, 28,030 views

Akrobaatti

#41 • • Akrobaatti
Hmph, No mun puolesta Pohjois Koreakin sais luopua ydin-aseistaan, mutta eniten varmasti bushia kismittää että sil ei o paljoakaan omia äljy lähteitä.

pHaze =pilkunnussijoiden ja hiustenhalkasijoiden kuningas, etsäviitsisitsä lopettaa? etsä viitsis, ethän?*igor*

--
Hip Hop For Life

Mark

#42 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Bush = terroristi (perusteluita tullu jo riittämiin), Saddam myös. Niinkuin helvetin monta muutakin hullua mitä maailmasta löytyy. Toi koko sota oli niin säälittävän läpinäkyvä propagandasota, ettei se menny läpi kenellekkään muulle ku jenkeille (toivottavasti). Olen tyytyväinen et Saddam tiputettiin vallasta, mut ei tota Bushiakaan hirveesti huvita katella ydinasevaltion johdossa. Idiootti kun on.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Akrobaatti

#43 • • Akrobaatti
Ok kuilu nyt tehdään sitten sillä lailla että pyydät vahmepas tänne koululle niin jutellaan sun ongelmistas ja suhtautumisestas asioihin. Olet nimittäin hyvää vauhtia saamaassa käyttäytymisestä nelosta ja siinä samassa myös liikunnasta, etiikasta, terveystiedosta ja mikä pahinta: USKONNOSTA! Joten etsä viitsisitsä kertoa sun porukoille, etsä viitsisitsä? etsä viitsis?*justjoo*

--
Hip Hop For Life

Akrobaatti

#44 • • Akrobaatti
TÄTEN NIMEÄN TÄMÄN TOPICIN UUDESTAAN: "Onko kuilu Terroristi?"*vink*

--
Hip Hop For Life

#45 • • ikj Guest
hyvä kuilu!
kuu

#46 • • kuu tyttttö
kuilu eduskuntaan *nauraa*

--
köh köh

Simon Templar

#47 • • Simon Templar
Kuilulle propsit!nää hei kuka on viisain vittuilija tyypit ja ketä muotoilee parhaat lauseet ja sitä myötä on antavinaan sen kuvan että kyllä tämä minun mielipiteeni on se oikea ja minä ehdotonta alykkyyden eliittiä jota täälä kyllä riittää yllin kyllin*nukkuu*vois mennä vessaan ja vetästä ranteelliset miehekkääseen tahtiin ni jo helpottaa*nauraa*ei perkele nyt mun täytyy mennä mähän ite just leikin viisasta nähään parin minuutin päästä*voiei*
kuu

#48 • • kuu tyttttö
olipas epäselvää tekstiä.kirjoituskurssille oitis *nauraa*

--
köh köh

Akrobaatti

#49 • • Akrobaatti
Mä tiedän että se vituttaa sua kun joku nerkofiili kaivo sun edesmenneen mutsis haudasta ja nussi sen reijille, mä ymmärrän myös sen et sun on pakko vittuilla kaikille koska se on sun elämäs ainoo ilo. Ja kuules kyl mä saan vitutettua paljon muitakin kun töölöläisiä tupakkasta vieroutuneita talkkareita kuten sun faijas jonko kyrpään mä tein genitaali lävistyksen naulapyssyllä. Faijastas tuli sen seurauksena luultavasti steriili et siin on pystys yks 10 tuuman rautanaula.
kuilu ehdotan et vedät paketillisen diapameja ja yhden kossu pullon päälle niin iloitsisin siitä suuresti. Sä nostatat ihan turhaan verenpaineitas koska mua ei ala vituttaan lainkaan ku yks keski-ikänen junttihinttirunkkari alkaa vääntään jotain juttuu omalla säälittävällä tavallaan...

P.s: Varo ettei talos pala*heiii*

--
Hip Hop For Life

Akrobaatti

#50 • • Akrobaatti
Unohdin sanoo että sä varmaan olisit sun kaveriporukan ainoa kunnon luuseri jos sul kavereita olis, tu Tampereelle ni voin hakee sulle saukonpuistosta ja liisanpuistosta just sellasii kavereita minkä kanssa sun nytkin luulis hengaavan.
Ota viel se vitun tikku pois sun perseestä niin voi helpottaa kummasti.*joo*

--
Hip Hop For Life

jUSSi

#51 • • jUSSi äkäinen vanhus
Keimolan nolla, olet oikeasti aika pateettinen tapaus. Et tajua kuilun perimmäistä tarkoitusta, joten olet täysin aseeton hänen provokaationsa edessä. Hävisit siis ennen kuin edes ehdit aloittaa. Sinun kanssasi on leikitty ilman, että huomasit sitä.
Akrobaatti

#52 • • Akrobaatti
Suuskii saatana*purr*

--
Hip Hop For Life

Akrobaatti

#53 • • Akrobaatti
*mur*

--
Hip Hop For Life

Akrobaatti

#54 • • Akrobaatti
Tosiasiat pitää myöntää. kuilu on synnillä tahrittu pakana. sen pituinen se*pahis*

--
Hip Hop For Life

nomic

#55 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
en itse pidä yhtään siitä että
toisten riitoihin sotketaan mukaan siviilejä
se ei ole oikein
ei ole oikein tuhota toisten sivullisten elämä
koska vihaa toista ihmistä
jotenka vastaan että george W***** puska on terroristi *dissaa*
Akrobaatti

#56 • • Akrobaatti