Onko George W. Bush Terroristi?

156 posts, 8 pages, 26,479 views

Simon Templar

Posts: 780

#21 • • Simon Templar
Onko George W. Bush Terroristi?En tiedä mutta apinan näkönen se ainakin on.
Akrobaatti

Posts: 330

#22 • • Akrobaatti
Angga puhuu asiaa, mutta se on äärimmäisen typerää että U.S.A ei kunnioita piirun vertaa NATO:n mielipiteistä, ja kun jenkit vielä räimii siel ketä sattuu, omia, toimittajia, siviilejä ja kaikkea mitä ei sais ampua*dissaa*

--
Hip Hop For Life

Akrobaatti

Posts: 330

#23 • • Akrobaatti
No eipä tainnu olla uus uutinen. pHaze voi olla ihan reiska kun sen tuntee.
Bush näytää aivan apinalta, sekin on totta*nauraa*

--
Hip Hop For Life

Riku

Posts: 3,187

#24 • • Riku The Little Prince
Tres:

Oliks tää joku uutinen


Joo, piti tähän vastata jo aiemmin kunnes HTV:lla joku päätti tunkea mun piuhani reitittimen sijasta perseeseensä, että eipä tuon ainakaan pitäisi olla ja muutenkin toi taitaa olla siitä laimeimmasta päästä niistä "paljastuksista" mitä musta vielä tullaan tekemään.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Akrobaatti

Posts: 330

#25 • • Akrobaatti
No nyt kun ollaan kerta vaihdettu aihetta George W. Bushista pHazen pervoiluun niin minkäköhän laisia paljastuksia on tuloss? Hmm, kenties jotain eläimiin tai insestiin liittyvää?*vink*

--
Hip Hop For Life

Karski

Posts: 6,049

#26 • • Karski Pomon kätyri
Deimos Zero:

No nyt kun ollaan kerta vaihdettu aihetta George W. Bushista pHazen pervoiluun niin minkäköhän laisia paljastuksia on tuloss? Hmm, kenties jotain eläimiin tai insestiin liittyvää?*vink*



Mua alkaa kiehtoon taustat sun kiinnostukseen pHazen
yksityiselämästä *justjoo*

Bush on kumminki saanu niin paljon enemmän aikaan
kun toi meidän kapteeni että jos keskitytään kumminki
niihin yrjön sankaritekoihin. *nukkuu*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Karski

Posts: 6,049

#27 • • Karski Pomon kätyri
Sit piti vielä sanoo, että aktivistithan on määritelmän mukaan
just niitä jotka saa aikaan, koska ne on aktiivisia (sic.)

Passivistit puolestaan ei määritelmän mukaan saa
mitään tehtyä. Toki aktivistiksi itseään kutsuva voi olla
pelkkää puhetta, mut sillon se ei kato oo oikee aktivisti *nukkuu*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Akrobaatti

Posts: 330

#28 • • Akrobaatti
Mua ei varsinaisesti kiinnosta pHazen yksityis elämä, mua kiinnostaa vaan ns. "erikoiset persoonat". Mutta asiasta Ykään, sillä on helmi puhe ääni, se kuulostaa lähes kuolleelta. Mun mielestä aktivistit ei saa mitään aikaan, kuten tuskin myöskään pasifistit tms. Aktivistit saavat vain aikaan tuhotonta kärsimystä minkki tarhaajille jotka harjoittavat vaan työtään. En pidä välttämättä itsekkään turkiksista mutta minkki tarhauksessa en nä mitään vikaa vaikka niistäkin tulevia turkis eläimiä tulee. Kettu tytöt SUX!*eiei*

--
Hip Hop For Life

Jimmyfi

Posts: 904

#29 • • Jimmyfi
saddam o koko pyllypyyhe kokomies.. ...
sehän vois tappaa koko mualiman ja sitä ei saada haagiin
*mur*

joten bush *dissaa*

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Howdy

Posts: 7,955

#30 • • Howdy Oldie
Joooooo

--
Käpy vailla vertaa

Karski

Posts: 6,049

#31 • • Karski Pomon kätyri
Deimos Zero:

Mun mielestä aktivistit ei saa mitään aikaan, kuten tuskin myöskään pasifistit tms. Aktivistit saavat vain aikaan tuhotonta kärsimystä minkki tarhaajille jotka harjoittavat vaan työtään.



Niin siis käytin sanaa passivistit, ei pasifistit. *piis*

Turkistarhaajat muuten aiheuttavat nähdäkseni kärsimystä
turkiseläimille, ja toisaalta totesit juuri itse että aktivistitkin
saavat sentään jotain aikaan.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Riku

Posts: 3,187

#32 • • Riku The Little Prince
Deimos Zero:

Mua ei varsinaisesti kiinnosta pHazen yksityis elämä, mua kiinnostaa vaan ns. "erikoiset persoonat". Mutta asiasta Ykään, sillä on helmi puhe ääni, se kuulostaa lähes kuolleelta. Mun mielestä aktivistit ei saa mitään aikaan, kuten tuskin myöskään pasifistit tms. Aktivistit saavat vain aikaan tuhotonta kärsimystä minkki tarhaajille jotka harjoittavat vaan työtään. En pidä välttämättä itsekkään turkiksista mutta minkki tarhauksessa en nä mitään vikaa vaikka niistäkin tulevia turkis eläimiä tulee. Kettu tytöt SUX!*eiei*


Aijai, taas ollaan kyllä vääristyneen mediapropagandan puolella tässäkin. Aktivisti ei ole sama kuin kettutyttö. Aktivismia on olemassa aika monenlaista, ja aika häviävän pieneen osaan moista toimintaa kuuluu paikkojen hajottaminen turkistarhoilla tai muuallakaan. Aletaan taas olemaan tällä ennakkoluulojen ihanalla vyöhykkeellä, jossa ei selkeästi varsinaisesti tiedetä asiasta juuri mitään, mutta koska tv:ssä on puhuttu kettutyttöaktivisteista, niin ollaan yleistetty että aktivisti = kettutyttö.

Kuvaamaasi toimintamuotoa voidaan kutsua suoraksi toiminnaksi, joka taas on asia jota suuri osa aktivisteista itsestäänkään ei hyväksy, vielä harvemmat sitä harrastavat. Vertailun vuoksi: Jenkeissä on kristillisiä kovan linjan abortinvastustajia, jotka murhaavat aborttiklinikoiden lääkäreitä. Tämä ei kuitenkaan tee kaikista abortinvastustajista murhaajia. Capiche?

[muokattu 12.4.2003 23:40]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#33 • • yana Guest
alien:


Mä voin yhtälailla vertaa häntä MANNEIHIN!

-- moraalittomilla tavoilla(=sodalla) VOI (=rasva) päästä rauhaan ja uudenlaiseen, sekä "oman tyyliseen" kehitykseen.



eli mielestäsi yleistämisestä johtuviin ennakkoluuloihin perustuva viha toista kansanryhmää kohtaan on oikeutettua?


mielestäni myös tuo viimeinen kommenttisi paikkaanpitämättömyys on kiistatonta. koko sota on saanut kansainvälisesti tuomion. irakilaiset ovat iloisia jenkkien kaadettua saddamin hallinnon mutta eivät todellakaan tahdo liittoumalle mitään osaa maansa hallinnossa. ja toivovat vieraan vallan joukkojen poistumista asap.

kuinka tämä mielestäsi viittaa siihen että kehitys kulkisi sodan voittajan tahtomalla tavalla. parempaan suuntaan kyllä, mutta ei oman tyyliseen, lähellekään.

[muokattu 13.4.2003 00:02]
Akrobaatti

Posts: 330

#34 • • Akrobaatti
Tres:ille= Tiedän että käytit sanaa passiiviset mutta mä siirsin aiheen pasifisteihin, ei nekään saa mitään aikaan. Enivei en tarkottanu varsinaisesti että aktivistit saisivat jotain aikaan mutta muutan mielipidettäni sen verran että aktivistit eivät saa mitään HYVÄÄ aikaan.*igor*

ps. salattujen *elimien aamu korhonen on todella säälittävä pikku kakara perkele soikoon! *dissaa*

--
Hip Hop For Life

Avatar
#35 • • tuntematon Guest
Deimos Zero:

Tres:ille= Tiedän että käytit sanaa passiiviset mutta mä siirsin aiheen pasifisteihin, ei nekään saa mitään aikaan. Enivei en tarkottanu varsinaisesti että aktivistit saisivat jotain aikaan mutta muutan mielipidettäni sen verran että aktivistit eivät saa mitään HYVÄÄ aikaan.*igor*

ps. salattujen *elimien aamu korhonen on todella säälittävä pikku kakara perkele soikoon! *dissaa*



voi vitsi et lapset on sit suloisia kun ne alkaa puhuu päivän polttavista asioista :)
Avatar
#36 • • yana Guest
oho. login jäi mummolaan.
Akrobaatti

Posts: 330

#37 • • Akrobaatti
Kuilu: Lopetetaampas se perkeleen pilkun nussinta jookostee?*vink*

No perustelen sulle tän:*dissaa*

Vitsi vaan, *piis*

--
Hip Hop For Life

Riku

Posts: 3,187

#38 • • Riku The Little Prince
Deimos Zero:

Kuilu: Lopetetaampas se perkeleen pilkun nussinta jookostee?*vink*


Äläs nyt. Pilkunnussinta on erittäin hyödyllinen ja tarpeellinen keino saada ihmiset käsittämään ettei ole olemassa mitään mustavalkoisia totuuksia, tai välttämättä totuuksia ylipäätään. Asiat ovat yleensä huomattavasti monimutkaisempia kuin minkä mukaan ihmiset vaivautuvat niitä ajattelemaan. Itse ainakin lupaan jatkaa pilkunnussintaani tästäkin lähtien aina kun joku menee möläyttämään jonkun asian olevan yksiselitteisesti perseestä tai hyvä juttu.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

virtual-

Posts: 524

#39 • • virtual- sininen
Deimos Zero:

Loppujen lopuksi kyse ei ole niistä pommeista vaan ölyjstä.



eikös Irak ilmoita öljyn hinnan euroina....kismittää varmasti USA:ta.

Bush vauhkoaa ydinaseista jo muillekin maille....saisivat itse tuhota omansa.

teoreettista:
Jos Saddam ilmoittaisi, että aina tietyn ajan välein (tunteja/päiviä) yksi euroopan suurkaupungeista joutuisi biologisen aseen iskupaikaksi (tai muu terrori)... Kauankohan menisi, että Bush tekisi jotn?
Ei oteta sitä näkökulmaa, että mitä haittoja Irakille tästä syntyisi ja kuinka mahdoton idea oikesti on vaan, ihan teoriassa...Kuinka nopeasti Bush toimisi...
Riku

Posts: 3,187

#40 • • Riku The Little Prince
virtual:

eikös Irak ilmoita öljyn hinnan euroina....kismittää varmasti USA:ta.


Minua taidettiin tuossa jossain välissä valistaa että kaikki Bushin "Axis Of Evil":iin kuuluvat valtiot ovat vaihtaneet ölyvaluuttansa dollarista euroon. Tämän lisäksi tietysti USA:n johtoasemassa olevat tienaavat vähintäänkin satoja miljoonia dollareita sodasta, kannatusluvut saadaan sotimalla hyvin tehokkaasti nousuun, terrorismiuhkailuilla saadaan läpi lakeja joilla ihmisiä pystytään valvomaan tarkemmin jnejnejne.

Jos ruvetaan oikein vainoharhaisiksi ja kehittelemään salaliittoteorioita, niin pari sanaa: Rothschild ja Illuminati. Etsikääpä Googlella, friikkiä juttua.

--
Kyseenalaista aina kaikki.