156 posts, 8 pages, 28,092 views
Oliks tää joku uutinen
No nyt kun ollaan kerta vaihdettu aihetta George W. Bushista pHazen pervoiluun niin minkäköhän laisia paljastuksia on tuloss? Hmm, kenties jotain eläimiin tai insestiin liittyvää?
Mun mielestä aktivistit ei saa mitään aikaan, kuten tuskin myöskään pasifistit tms. Aktivistit saavat vain aikaan tuhotonta kärsimystä minkki tarhaajille jotka harjoittavat vaan työtään.
Mua ei varsinaisesti kiinnosta pHazen yksityis elämä, mua kiinnostaa vaan ns. "erikoiset persoonat". Mutta asiasta Ykään, sillä on helmi puhe ääni, se kuulostaa lähes kuolleelta. Mun mielestä aktivistit ei saa mitään aikaan, kuten tuskin myöskään pasifistit tms. Aktivistit saavat vain aikaan tuhotonta kärsimystä minkki tarhaajille jotka harjoittavat vaan työtään. En pidä välttämättä itsekkään turkiksista mutta minkki tarhauksessa en nä mitään vikaa vaikka niistäkin tulevia turkis eläimiä tulee. Kettu tytöt SUX!
Mä voin yhtälailla vertaa häntä MANNEIHIN!
-- moraalittomilla tavoilla(=sodalla) VOI (=rasva) päästä rauhaan ja uudenlaiseen, sekä "oman tyyliseen" kehitykseen.
Tres:ille= Tiedän että käytit sanaa passiiviset mutta mä siirsin aiheen pasifisteihin, ei nekään saa mitään aikaan. Enivei en tarkottanu varsinaisesti että aktivistit saisivat jotain aikaan mutta muutan mielipidettäni sen verran että aktivistit eivät saa mitään HYVÄÄ aikaan.
ps. salattujen *elimien aamu korhonen on todella säälittävä pikku kakara perkele soikoon!
Kuilu: Lopetetaampas se perkeleen pilkun nussinta jookostee?
Loppujen lopuksi kyse ei ole niistä pommeista vaan ölyjstä.
eikös Irak ilmoita öljyn hinnan euroina....kismittää varmasti USA:ta.