Onko George W. Bush Terroristi?

156 posts, 8 pages, 28,076 views

Dementation

#82 • • Dementation wednesday?

Njah:
noh mä oon varmaa ainoa joka on lukenu sen tekstin kokonaan ja jokaisen lauseen jälkeen näin mielessäni kun pyramidiin ilmesty uusi kivi,ja joka päivä kun luen lehden ni nään uudestaan sen.. siis jumaliste eihän sellasta asiaa voi normihminen tajuta jos lukee lauseita sieltätäältä sun pitää lukee se kokonaan ja uudestaan ja pitää ?unisilmä? auki ja käyttää mielikuvitusta jotta sen pystyy hahmottaa kokonaan, eikö tää elämäpelioo menos siihen uuteen mailmanjärjestykseen?

Mä luin sen kokonaan... En siltikään usko siihen, mutta vaihtoehtoismedioiden tuomat maailmankuvat on kyllä ihan mielenkiintoisia... Tuohon en usko lähinnä siksi, että siinä oli niin paljon yksinkertaisia vinkkejä, jotka oli jätetty jotta jokaisen mielikuvitus voisi ne täyttää... Mutta todella fiksu idea ja hienosti tehty.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Lucky-13th

#83 • • Lucky-13th
tarkotin tolla mielikuvituksella sitä et jotkut ei vaan osaa käyttää ”sitä silmä” ja katsoa kokonaisuutta eikä yhtä lausetta tai sanaa,mua kyl oikeesti kiinnostais saada tietää et mitä se pyramidi ja se kaikennäkevä silmä siin oikeen tarkottaa..ollaanko me ”kansalaiset” siel ylempien alapuolella ja onko se kaikennäkevä silmä sellanen silmä millä meki nähään unia

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

henkka

#84 • • henkka

Njah:
tarkotin tolla mielikuvituksella sitä et jotkut ei vaan osaa käyttää ”sitä silmä” ja katsoa kokonaisuutta eikä yhtä lausetta tai sanaa,mua kyl oikeesti kiinnostais saada tietää et mitä se pyramidi ja se kaikennäkevä silmä siin oikeen tarkottaa..ollaanko me ”kansalaiset” siel ylempien alapuolella ja onko se kaikennäkevä silmä sellanen silmä millä meki nähään unia

mitä sä ukko höpiset? *nauru*

selaa edelliselle sivulle, laitoin sinne eilen pari linkkiä mistä löytyy tulkintaa tolle pyramidille.

En tiedä menikö sulta ohi?

[muokattu 3.3.2004 17:09]
Hixxy

#85 • • Hixxy HaroPup
Kai se pressa sieltä vaihtuu jos ihmiset tuolla jenkkilä puolella äänestäisivät, semmosen kuvan sain ainakin eilisestä tv ohjelmasta mistä nyt tulikaa ni suurin osa amerikkalaisista ei vaivaudu ees äänestys koppiin. Eikä toikaan loppupeleissä hirveesti ihmetytä, ei kai niitä montaa maata oo olemassa missä presidentiksi valitaan vähemmän ääniä saanut ehdokas, ni koitappa siinä sitten rohkaista kansalaisia äänestämään.

Enemmän jenkkien kannattais opiskeluun panostaa kun muuhun tuolla niin saisi jo enemmän aikaseks, jos pelkästään isä pappa pienestä pitäen kertoo pojalle mikä on oikein ja mikä on väärin niin ei pojalle mitään selkeää omaa käsitystä maailman menosta pääse kehkeytymään. Sama tosin pätee suurissa määrin muslimi maihinkin jossa omaa uskontoa tuputetaan lapsille naperosta saakka.

Itse en ymmärrä laisinkaan yhdysvaltojen suhtautumista aselakeihin ylipäänsäkään millään saralla, esim ymmärrän kyllä jos pitää rakentaa uudempaa ja toimivampaa kokoajan, mutta mitäs järkeä on vanhat sitten pitää varastossa! taitaa jenkit sun venäjät voida tuhota maapallon jo muutamaan otteeseen, enkä ihmettelisi yhtään jos joku palikka flippaa siellä yhtäkkiä ja saisi käsiinsä laukaisu koodeja sun muita millä vavisuttaa maailmaa. Vähän varovaisuutta noidenki pitäs harkita.

Ja mitä tulee yhdysvaltojen selityksiin että irakilla olisi valmiudet rakentaa ydinohjus, niin ihmettelenpä vaan että mitenköhän moneen ydinohjukseen teko tarpeet löytyisivät amerikkalaisista yrityksistä, kun niiitä peräti valmiinakin on siellä vaikka muille jakaa!

Meni ehkä vähä off topicics, eli takasi ite aiheesee, Bush on tyhmä, ainaki meikäläise mielestä, suuryrityksien marionetti joka ”ajattelee”(jos sitä taitoa omaakaan) niin heidän pillinsä mukaan. Ehkei häntä ihan terroristiksi voi kutsua mutta eipä sekään kaukaa ole haettu!
Lucky-13th

#86 • • Lucky-13th

Optimus Prime:
mitä sä ukko höpiset? *nauru*

selaa edelliselle sivulle, laitoin sinne eilen pari linkkiä mistä löytyy tulkintaa tolle pyramidille.

En tiedä menikö sulta ohi?

[muokattu 3.3.2004 17:09]

ylempihän vedättää lähes aina alempaa,tavalla tai toisella ja meille kerrotaan vaan se mitä ylempi haluu meijän tietävän,lopuista meijän pitää ottaa ite selvää, jos en saa käsiini CIA:n tuloksia LSD-kokeista ni kai mun on sit ite kokeiltava,mä luotan siihen et CIA ja muut sen tyyliset puhuu totta eikä jätä mitään kertomatta mihin ihmisen aivot pystyykään,meille tarjotaan koko ajan kaikkee paskaa mikä pitää meijän ajatukset poissa sellasist asioista mitä ei kaikki pysty käsittään koska ajattelutapa on nii supistunu

ja en varmasti niele mitään mikä vois mun kehon kuolettaa,paitsi kahvii ja tupakkaa

--

henkka

#87 • • henkka

Njah:
ylempihän vedättää lähes aina alempaa,tavalla tai toisella ja meille kerrotaan vaan se mitä ylempi haluu meijän tietävän,lopuista meijän pitää ottaa ite selvää, jos en saa käsiini CIA:n tuloksia LSD-kokeista ni kai mun on sit ite kokeiltava,mä luotan siihen et CIA ja muut sen tyyliset puhuu totta eikä jätä mitään kertomatta mihin ihmisen aivot pystyykään,meille tarjotaan koko ajan kaikkee paskaa mikä pitää meijän ajatukset poissa sellasist asioista mitä ei kaikki pysty käsittään koska ajattelutapa on nii supistunu

ja en varmasti niele mitään mikä vois mun kehon kuolettaa,paitsi kahvii ja tupakkaa

No eniveeeeis... kyllä mä pidän tuota selitystä mitä jenkkien valtiovarainministeriö antaa tosta pyramidista uskottavampana kun ton UMJ scheissen. Lopullisen uskottavuuden tolta cutting edgen räpellykseltä vei löpinät antikristuksesta ja uskoon tulemista jotta voisi pelastua... pliis.
[Nuclear]

#88 • • [Nuclear] el aprendiz

Optimus Prime:
]Mut silloin se ei huvita ku kuulet sen jonkun fundamentalistimuslimin suusta?

Tottakai huvittaa, tuli se sitten kenen suusta tahansa. Hämmästelen vain kuinka monen monta dokkaria jenkkien sotilasvoimista on tehty ja kaikissa tulee samat asiat läpi uudestaan ja uudestaan: jenkit ovat muun maailman vapauttajia ja he tietävät mikä on kenellekin parasta. Tänään tuli TV1:ltä dokkari jenkkien hävittäjälentäjien käyttämistä douseista (dexojotain, amfetamiinia) sotilaiden hereillä pitämiseks ja siitä mitä ongelmia se on tuonut tullessaan. Armeija sanoo ettei siitä ole mitään sivuvaikutuksia/haittoja, mutta silti siviili-ilmailu tai muut pitkän matkan kuljetuksia tekevät henkilöt eivät saa sitä käyttää. Jenkkien armeijan/hallituksen puheet kuulostaa niin paljon paskanjauhannalta mun korviin.

Nope. Kannattaa pitää mielessä että presidentti valitaan epäsuoralla kansanäänestyksellä ja loppukädessä valitsijamiehillä jotka määräytyvät sen mukaan miten paljon kongressissa istuu väkeä mistäkin osavaltiosta mikä taas määräytyy sen mukaan kuinka väkirikas osavaltio on. Totta on että sillä kansanäänestyksellä on suurin merkitys mutta se miten hallitus muodostuu, on ihan eri tarina.
Presidentti nimittää itse virkamiehensä. Muistat varmaan mikä kalabaliikki siellä nousi esimerkiksi kun W. nimitti John Ashcroftin Oikeusministeriksi, pelottava äijä ja äärimmäisen vanhoillinen, ja muitakin kovan linjan miehiä niinkuin Rumsfeld tai Snow.

Hmm, pitäis varmaan perehtyä enemmän jenkkien äänestys menetelmään, jotta voisin sen paremmin vastata.

hmm.. niin mitä tähänki nyt sanoa... voisit miettiä tota sun kuvaa hieman tarkemmin ja tehdä pikkasen perustellumpia yleistyksiä kenties?

Mites sen nyt sit sanois, jenkeistä melkoisen suuri osa tuntuu olevan ohjailtavissa kunhan ”käskyt” perustellaan jotenkin kristillisesti? Ts. usko näyttelee melko suurta osaa kansalaisten elämässä ja arvoissa eikä amerikkalaiset tunnu pahemmin ite ajattelen asioitaan, jos hallitus toteaa jonkun menetelmän hyväksi niin kansa uskoo. Lähinnä toi kansan sokea uskominen valtion sanaan ihmetyttää, jos Suomen hallitus sanois yhtä ja lukisin ulkomaisista lehdistä jotain päinvastaista, niin kyllä olisin kahen vaiheilla kumpaa uskoisin. Vajaa kuukausi sitten oli Hesarissa uutinen, missä Nobelistit osoittivat huolta kun hallitus käskee tutkijoita kertomaan asioita mitkä tukevat hallituksen linjaa: tässä tapauksessa hallitus käski yhdistämään abortin ja rintasyövän toisiinsa vaikka mitään tieteellistä näyttöä ei kyseisille tapahtumille ole.

Mistä sä tänki nyt repäsit?
Ota huomioon että siellä on taisteltu sitä päätöstä, joka siis toteaa abortin laillisuuden tietyin ehdoin, vastaan siitä asti kun se vuonna -73 tehtiin. Ei siihen mitään Bushin ilmoitusta ole tarvittu.

No okei, eilen illalla ku kirjotin, niin tais Nukku-Matti ollu jo heittäny muutamat säkilliset hiekkaa joten aika puuta heinää tuli. Toisaalta, millä perusteella aborttia vastustetaan, tietääkseni kristillisillä, ei järjellä.

Mielenkiintoista olisi tietää montaa henkilöä siinä haastateltiin? Kyllähän mekin voidaan haastatella vaikka kuinka monia ihmisiä täällä ja saada mitä hassuimpia vastauksia kun tarpeeksi jaksetaan.
Jenkeissä asuu lähes 300 miljoonaa ihmistä, siihen mahtuu väkeen varmaan suhteessa maailman tyhmimmät ihmiset ja silti maailman fiksuimmatkin.

En tiiä/muista yhtään kuinka montaa ne haastatteli, mutta haastatellut oli lukion tasoisia (mikä se jenkeissä nyt sit olikaan) opiskelijoita ja joku vajaa kymmenisen henkilön haastattelut siinä näytettiin. Mutta yleisesti ottaen väitätkö, että jenkkiläiset ovat mielestäsi viisasta kansaa?

Niinhän tuo on, Clintonin hallitus edusti sitä jenkkilää jota ehkä vähemmän vihataan maailmalla. Talouskin nousi ja työllisyysprosentti oli alhaisin OECD maissa. Puhumattakaan ulkomaansuhteista. Kioton sopimus olisi varmasti ajettu läpi jenkeissäkin. Eli kyllä siellä paljon on muutakin kun vain Bush ja sen hallitus.
Toivoa sopii että sinne saadaan uusi hallitus tulevista vaaleista. Kuitenkin kritiikkiä Jenkkilää kohtaan tullaan kuulemaan aina.

Ihmettelen vain miks nimenomaan Bushin hallitus tekee koko ajan mun mielestä ”vääriä/huonoja” päätöksiä, muttei silti kauheasti kansa siitä älähdä. Ajattelen todella vahvasti niin, että jenkkejä ei todellakaan kiinnosta mitä muussa maailmassa tapahtuu, kunhan ittellä on hyvät oltavat. He saavat tarkastaa, tutkia, pommittaa ja tehdä mitä vain, mutta auta armias jos joku kysyis saisko niitten maaperälle tulla ulkomaalaisia tarkastajia.

Tosta Kioton sopimuksesta sen verran että joko se Venäjä on ratifioinut sen? Vai vieläkö Moskova pelailee pelejä?

Tietääkseni ei, juurikin jenkkien kieltäytymisen takia.

Ja mitä muuten koko kirjoituksiini tulee, niin suurin osahan näistä käsittelee nimenomaan hallitusta, mutta ajattelen edelleen että jos kansa olisi radikaalisti eri mieltä, niin hallitus joutuis eroamaan. Ja kun näin ei tapahdu, niin myös suurin osa kansasta hyväksyy hallituksen toiminnan.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

hallucinogen

#89 • • hallucinogen Edain
Mua ärsyttää suuresti yhdysvaltojen hallinnon yritys saada kiellettyä geenitutkimus ja varsinkin mikä liittyy kloonaamiseen ja kantasolujen tuottamiseen. En hyväksy, että kokonainen ihminen kloonataan mutta minusta on hyväksyttä kloonata ja kasvattaa hedelmöittynyttä munasolua solurakkulaan jotta saadaan katasoluja joilla voidaan tutkia ja kenties tulevaisuudessa parantaa sairauksia. Ja ne eettiset perusteet joille jotkin tahot koittavat tätä kieltää johtuu täysin heidän äärikristillisestä mailmankatsomuksestaan *hmph*

--
pikku-*possu*

JustinSan

#90 • • JustinSan Nullius in verba

En tiiä/muista yhtään kuinka montaa ne haastatteli, mutta haastatellut oli lukion tasoisia (mikä se jenkeissä nyt sit olikaan) opiskelijoita ja joku vajaa kymmenisen henkilön haastattelut siinä näytettiin. Mutta yleisesti ottaen väitätkö, että jenkkiläiset ovat mielestäsi viisasta kansaa?

väitätkö sä, että suomalaiset olisi jotenkin viisasta kansaa?

Noin yleisellä tasolla kannattaa miettiä esim. seuraavia:
-Eipä ole suomellakaan ihan puhtaat jauhot pussissa, liittyen ympäristökysymkyksiin, EU:n yleisiin päästötasoihin ym.
-Oletteko pysähtyneet miettimään, kuinka suuri rooli kirkolla on suomessa?
[mainos] http://www.stabu.net/satasyyt.html [/mainos]

-Kuinka monta amerikkalaista olet oikeasti tavannut ? Ajattele asiaa vaikka näin: olet ulkomaalainen ja tapaat Teuvon, 40, Rakennusmies, Pyhtäältä (no disrespect :P) , minkälaisen kuvan suomalaisista hän sinulle välitää? tai, että tapaat pasin, akateemisesti koulutetun helsinkiläisen? (yleissstykssssiä)

-Tuosta maantieto-hommasta mitä usein porukka hehkuttaa.
Suomalainen koulujärjestelmä takaa sen, että suomalaiset yleensä tietävät suunnilleen missä mikäkin (isompi) valtio sijaitsee ja valtiosta faktan tai pari. Mutta kerroppa sinä, suomalaisen koulujärjestelmän kasvatti, noin kylmiltäsi minulle, kuka on Djiboutin nykyinen hallitsija ja mikä on ko. valtion pääelinkeino? ai ei irtoa? harmi... Tuolla pyrin viittaamaan lähinnä siihen, että se mikä suomalaisia eniten amerikkalaisten maantiedossa ärsyttää on se, että he eivät välttämättä tiedä missä suomi sijaitsee, mutta ethän sinäkään tiedä mitään Djiboutista (vrt. am. 300milj.as. vs. suomi5milj.as. vs. djibouti 0,43milj. as.)
*hymy*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

#91 • • astaroth Guest

hallucinogen:
Mua ärsyttää suuresti yhdysvaltojen hallinnon yritys saada kiellettyä geenitutkimus ja varsinkin mikä liittyy kloonaamiseen ja kantasolujen tuottamiseen. En hyväksy, että kokonainen ihminen kloonataan mutta minusta on hyväksyttä kloonata ja kasvattaa hedelmöittynyttä munasolua solurakkulaan jotta saadaan katasoluja joilla voidaan tutkia ja kenties tulevaisuudessa parantaa sairauksia. Ja ne eettiset perusteet joille jotkin tahot koittavat tätä kieltää johtuu täysin heidän äärikristillisestä maailmankatsomuksestaan *hmph*

Näinhän se on... Mutta nykyään ainoa asia, mikä pitää todella moraalisesti epäilyttävät asiat poissa julkisuudesta, on sen kieltäminen lailla. Olisi hienoa, jos kloonaamista voisi hyödyntää sairauksien ehkäisemiseen/parantamiseen, mutta kun nykään löytyy noita porsaanreikiennuuhkijoita, jotka taas keksivät uuden tavan jatkaa pidemmälle, kuin laki sallii (vedoten porsaanreikiin). Niin vittumaiselta, kuin se kuulostaakin: Nykyään ainoa tapa ehkästä jotakin asiaa on kieltää se ja kaikin keinoin, jopa väkivalloin, estää sitä tapahtumasta...*eiei*

[muokattu 4.3.2004 09:35]
Jussi Soro

#92 • • Jussi Soro choon!

hallucinogen:
Mua ärsyttää suuresti yhdysvaltojen hallinnon yritys saada kiellettyä geenitutkimus ja varsinkin mikä liittyy kloonaamiseen ja kantasolujen tuottamiseen. En hyväksy, että kokonainen ihminen kloonataan mutta minusta on hyväksyttä kloonata ja kasvattaa hedelmöittynyttä munasolua solurakkulaan jotta saadaan katasoluja joilla voidaan tutkia ja kenties tulevaisuudessa parantaa sairauksia. Ja ne eettiset perusteet joille jotkin tahot koittavat tätä kieltää johtuu täysin heidän äärikristillisestä mailmankatsomuksestaan *hmph*

Niin mutta siinä vaiheessahan kun Reagan (Republikaani) sai syövän, niin Nancyn pyydettyä Bushilta lupaa aloittaa uudestaan kantasolututkimukset, niin tehtiin. Tällä hetkellähän (kun Reagan vielä on hengissä) hallitus ei pidä kantasolututkimuksesta, mutta sallii sen. Mielenkiinnolla odotan miten käy kun Reagan lopulta kuolee, lopetetaanko tutkimukset samatien. Hyvä veli-järjestelmä on kyl Republikaaneilla hyvin hanskassa, siinä unohtuu äärikristillisyyskin välillä :)

[muokattu 4.3.2004 09:42]
hallucinogen

#93 • • hallucinogen Edain
Ei siihen mikään laki auta jos halutaan kloonata ihminen. Tekniikka on saatavilla vaikka se ei kunnolla sovellukaan ihmisten kloonaamiseen mutta tekniikka kehittyy koko ajan. Tuollaiset lait haittaavat ainoastaan tutkimusta, lääkkeiden ja hoitojen kehittämistä ja sitä myötä myös koko ihmiskuntaa

--
pikku-*possu*

Lucky-13th

#95 • • Lucky-13th

hallucinogen:
Ei siihen mikään laki auta jos halutaan kloonata ihminen. Tekniikka on saatavilla vaikka se ei kunnolla sovellukaan ihmisten kloonaamiseen mutta tekniikka kehittyy koko ajan. Tuollaiset lait haittaavat ainoastaan tutkimusta, lääkkeiden ja hoitojen kehittämistä ja sitä myötä myös koko ihmiskuntaa

kelailen täs vaan et mitäköhän kaikkea sitä on voitu tehä tai tullaan tekemään ilman että siitä kerrotaan eteenpäin suuntaan tai toiseen.. mistäs sitä tietää jos vaikka jokin ”sato” joka aivot toimivat täydellä teholla ja kasvatus/opetus ois täysin normaalista koulusta poikkevaa ja ne ei tietäis ulkomailmasta mitään..oisko se mahollista?

--

hallucinogen

#96 • • hallucinogen Edain
Mä oon ainakin lukenut ,että yhtäaikaisesti aivoista toimii noin puolikkaan herneen kokoinen osa ja ei voi olettaa, että toimis yht hetkisesti koko aivot koska aivojen eri alueilla on eri toimintoja. Tottakai uskon, että tulevaisuudessa on mahdollisuutta kasvattaa ihmisen käyttämää aivokapasiteettiä mutta mihinkiään salaliittoteoriaan en sen usko liittyvänä niinkuin sinä NJAH yhdistät lähes kaiken.

--
pikku-*possu*

Lucky-13th

#97 • • Lucky-13th

hallucinogen:
Mä oon ainakin lukenut ,että yhtäaikaisesti aivoista toimii noin puolikkaan herneen kokoinen osa ja ei voi olettaa, että toimis yht hetkisesti koko aivot koska aivojen eri alueilla on eri toimintoja. Tottakai uskon, että tulevaisuudessa on mahdollisuutta kasvattaa ihmisen käyttämää aivokapasiteettiä mutta mihinkiään salaliittoteoriaan en sen usko liittyvänä niinkuin sinä NJAH yhdistät lähes kaiken.

ei kokoaivot vaan niin paljon kun mahdollista ilman mitään haitallisia sivuvaikutuksia.
kuinkakohan se olisi mahdollista?onko nii että se mitä ei voi matematiikalla tai kemialla todistaa,ilmasta tai laskea,on harhaa ja ihmisen mielikuvitusta mut jos siihen uskoo ni se on,kuvittelijan omassa maailmassa*täh*

--

Epailija

#98 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen:

No siis sehän ihan puhdasta paskapuhetta, että ihminen käyttäisi vain 10% aivokapasiteetistaan. Tämä ihan jo senkin takia, että voidakseen tuollaisia prosenttilukuja määritellä, täytyisi tietää aivojen kykyjen rajat - ja tätä ei siis tiedetä.

Toisekseen on ihan selvää, että aivoista on jatkuvasti käytössä kaikki osiot juuri siten kun niitä tarvitaan. Ei kukaan luodin päähänsä saanut sano, että ”onneksi se osui siihen 90%:iin, mikä ei ollut käytössä”. Toimintoja on hajautettu ympäri aivoja, joten pienet vauriot eivät vielä välttämättä hirveästi haittaa toimintaa, mutta en usko, että mitään ”piilotettuja voimavaroja” voidaan ottaa käyttöön.

Aivojen toimintaa voidaan ehkä ulkoisesti tehostaa ja muutella, mutta se onkin sitten asia erikseen.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

blender

#99 • • blender Arcade | KAIKU
Hauska huomata miten aihe etenee, katsoin ensimmäistä kertaa topicciin ”ONKO GEORGE W. BUSH TERRORISTI” ja huomasinkin et täällähän keskustellaankin oikeesti aivojen toiminnasta,

mielenkiintoista *ding*

[muokattu 4.3.2004 18:25]
#100 • • ALIEN Guest
Kaikki te olette TERRORISTEJA!!