156 posts, 8 pages, 28,102 views
Njah:
noh mä oon varmaa ainoa joka on lukenu sen tekstin kokonaan ja jokaisen lauseen jälkeen näin mielessäni kun pyramidiin ilmesty uusi kivi,ja joka päivä kun luen lehden ni nään uudestaan sen.. siis jumaliste eihän sellasta asiaa voi normihminen tajuta jos lukee lauseita sieltätäältä sun pitää lukee se kokonaan ja uudestaan ja pitää ?unisilmä? auki ja käyttää mielikuvitusta jotta sen pystyy hahmottaa kokonaan, eikö tää elämäpelioo menos siihen uuteen mailmanjärjestykseen?
Njah:
tarkotin tolla mielikuvituksella sitä et jotkut ei vaan osaa käyttää sitä silmä ja katsoa kokonaisuutta eikä yhtä lausetta tai sanaa,mua kyl oikeesti kiinnostais saada tietää et mitä se pyramidi ja se kaikennäkevä silmä siin oikeen tarkottaa..ollaanko me kansalaiset siel ylempien alapuolella ja onko se kaikennäkevä silmä sellanen silmä millä meki nähään unia
Optimus Prime:
mitä sä ukko höpiset?
selaa edelliselle sivulle, laitoin sinne eilen pari linkkiä mistä löytyy tulkintaa tolle pyramidille.
En tiedä menikö sulta ohi?
[muokattu 3.3.2004 17:09]
Njah:
ylempihän vedättää lähes aina alempaa,tavalla tai toisella ja meille kerrotaan vaan se mitä ylempi haluu meijän tietävän,lopuista meijän pitää ottaa ite selvää, jos en saa käsiini CIA:n tuloksia LSD-kokeista ni kai mun on sit ite kokeiltava,mä luotan siihen et CIA ja muut sen tyyliset puhuu totta eikä jätä mitään kertomatta mihin ihmisen aivot pystyykään,meille tarjotaan koko ajan kaikkee paskaa mikä pitää meijän ajatukset poissa sellasist asioista mitä ei kaikki pysty käsittään koska ajattelutapa on nii supistunu
ja en varmasti niele mitään mikä vois mun kehon kuolettaa,paitsi kahvii ja tupakkaa
Optimus Prime:
]Mut silloin se ei huvita ku kuulet sen jonkun fundamentalistimuslimin suusta?
Nope. Kannattaa pitää mielessä että presidentti valitaan epäsuoralla kansanäänestyksellä ja loppukädessä valitsijamiehillä jotka määräytyvät sen mukaan miten paljon kongressissa istuu väkeä mistäkin osavaltiosta mikä taas määräytyy sen mukaan kuinka väkirikas osavaltio on. Totta on että sillä kansanäänestyksellä on suurin merkitys mutta se miten hallitus muodostuu, on ihan eri tarina.
Presidentti nimittää itse virkamiehensä. Muistat varmaan mikä kalabaliikki siellä nousi esimerkiksi kun W. nimitti John Ashcroftin Oikeusministeriksi, pelottava äijä ja äärimmäisen vanhoillinen, ja muitakin kovan linjan miehiä niinkuin Rumsfeld tai Snow.
hmm.. niin mitä tähänki nyt sanoa... voisit miettiä tota sun kuvaa hieman tarkemmin ja tehdä pikkasen perustellumpia yleistyksiä kenties?
Mistä sä tänki nyt repäsit?
Ota huomioon että siellä on taisteltu sitä päätöstä, joka siis toteaa abortin laillisuuden tietyin ehdoin, vastaan siitä asti kun se vuonna -73 tehtiin. Ei siihen mitään Bushin ilmoitusta ole tarvittu.
Mielenkiintoista olisi tietää montaa henkilöä siinä haastateltiin? Kyllähän mekin voidaan haastatella vaikka kuinka monia ihmisiä täällä ja saada mitä hassuimpia vastauksia kun tarpeeksi jaksetaan.
Jenkeissä asuu lähes 300 miljoonaa ihmistä, siihen mahtuu väkeen varmaan suhteessa maailman tyhmimmät ihmiset ja silti maailman fiksuimmatkin.
Niinhän tuo on, Clintonin hallitus edusti sitä jenkkilää jota ehkä vähemmän vihataan maailmalla. Talouskin nousi ja työllisyysprosentti oli alhaisin OECD maissa. Puhumattakaan ulkomaansuhteista. Kioton sopimus olisi varmasti ajettu läpi jenkeissäkin. Eli kyllä siellä paljon on muutakin kun vain Bush ja sen hallitus.
Toivoa sopii että sinne saadaan uusi hallitus tulevista vaaleista. Kuitenkin kritiikkiä Jenkkilää kohtaan tullaan kuulemaan aina.
Tosta Kioton sopimuksesta sen verran että joko se Venäjä on ratifioinut sen? Vai vieläkö Moskova pelailee pelejä?
En tiiä/muista yhtään kuinka montaa ne haastatteli, mutta haastatellut oli lukion tasoisia (mikä se jenkeissä nyt sit olikaan) opiskelijoita ja joku vajaa kymmenisen henkilön haastattelut siinä näytettiin. Mutta yleisesti ottaen väitätkö, että jenkkiläiset ovat mielestäsi viisasta kansaa?
hallucinogen:
Mua ärsyttää suuresti yhdysvaltojen hallinnon yritys saada kiellettyä geenitutkimus ja varsinkin mikä liittyy kloonaamiseen ja kantasolujen tuottamiseen. En hyväksy, että kokonainen ihminen kloonataan mutta minusta on hyväksyttä kloonata ja kasvattaa hedelmöittynyttä munasolua solurakkulaan jotta saadaan katasoluja joilla voidaan tutkia ja kenties tulevaisuudessa parantaa sairauksia. Ja ne eettiset perusteet joille jotkin tahot koittavat tätä kieltää johtuu täysin heidän äärikristillisestä maailmankatsomuksestaan
hallucinogen:
Mua ärsyttää suuresti yhdysvaltojen hallinnon yritys saada kiellettyä geenitutkimus ja varsinkin mikä liittyy kloonaamiseen ja kantasolujen tuottamiseen. En hyväksy, että kokonainen ihminen kloonataan mutta minusta on hyväksyttä kloonata ja kasvattaa hedelmöittynyttä munasolua solurakkulaan jotta saadaan katasoluja joilla voidaan tutkia ja kenties tulevaisuudessa parantaa sairauksia. Ja ne eettiset perusteet joille jotkin tahot koittavat tätä kieltää johtuu täysin heidän äärikristillisestä mailmankatsomuksestaan
hallucinogen:
Ei siihen mikään laki auta jos halutaan kloonata ihminen. Tekniikka on saatavilla vaikka se ei kunnolla sovellukaan ihmisten kloonaamiseen mutta tekniikka kehittyy koko ajan. Tuollaiset lait haittaavat ainoastaan tutkimusta, lääkkeiden ja hoitojen kehittämistä ja sitä myötä myös koko ihmiskuntaa
hallucinogen:
Mä oon ainakin lukenut ,että yhtäaikaisesti aivoista toimii noin puolikkaan herneen kokoinen osa ja ei voi olettaa, että toimis yht hetkisesti koko aivot koska aivojen eri alueilla on eri toimintoja. Tottakai uskon, että tulevaisuudessa on mahdollisuutta kasvattaa ihmisen käyttämää aivokapasiteettiä mutta mihinkiään salaliittoteoriaan en sen usko liittyvänä niinkuin sinä NJAH yhdistät lähes kaiken.
hallucinogen:
Mä oon ainakin lukenut ,että yhtäaikaisesti aivoista toimii noin puolikkaan herneen kokoinen osa ja ei voi olettaa, että toimis yht hetkisesti koko aivot koska aivojen eri alueilla on eri toimintoja. Tottakai uskon, että tulevaisuudessa on mahdollisuutta kasvattaa ihmisen käyttämää aivokapasiteettiä mutta mihinkiään salaliittoteoriaan en sen usko liittyvänä niinkuin sinä NJAH yhdistät lähes kaiken.