aprillipäivä

145 posts, 8 pages, 50,339 views

Naani

Posts: 99

#102 • • Naani
Marmaissa paljastettiin hesarin A7:n ilmoituksen jättäjä.

http://www.marmai.fi/uutiset/article265563.ece

"Helsingin Sanomissa kohua herättänyt kokosivun ilmoitus "Kirje kadotetulle" on paljastunut uuden helsinkiläisen mainostoimiston kampanjaksi.

Kohutoimiston takana on useissa ruotsalaisissa huipputoimistoissa viime vuodet vaikuttanut Johan Jotákin. Toimisto on nimeltään +45° (eli 45 astetta), ja sen osakkaina on pelkkiä miehiä.

– Suomalaiset toimistot ovat täynnä löysiä mulkkuja. Meillä erektiokulma mitataan joka aamu, toimitusjohtaja Jotákin sanoo. "

*nauru*
ValaX

Posts: 3,891

#110 • • ValaX
Rick Astley rules
ValaX

Posts: 3,891

#112 • • ValaX
joo ei ihan kaikkea pitäis mennä näköjään klikkaamaan*nauru*
JaUHomAto

Posts: 395

#113 • • JaUHomAto väärä nimi
hahaa sain nakitettuu broidin *tirsk*
UnityF

Posts: 15,721

#114 • • UnityF joo just se
Mutsi osas kyl tänään.. *lmao*
Soitti just kun oltiin tultu kotiin ja olin rättiväsyny ja täräytti vakavalla äänellä
"nyt on käyny niin et mä oon raskaana" Ja mä aloin miettii tsiisus miten nuoren veljen/siskon tuun saamaan.. *lmao* Kesti hetki ennen kun tajusin sit tulikin repeiltyy ihan kybällä. prkl mutsi *grr**nauru*
$

Posts: 1,802

#115 • • $ Destination weekend!
Tuli hyvin filtteröityä kaikki pilat PAITSI erästä sähköpostia jossa kerrottiin, että olutpöytä on ensimmäistä kertaa peruttu tänä vuonna (eräs osakunnan odotetuimmista juhlista). No onneksi se oli pila.
Takyon

Posts: 2,945

#116 • • Takyon Möwkö
http://apod.nasa.gov/apod/

Toi linkki tosin ei toimi huomenna kovin pitkään, mut sivulla pääsee aina päivissä taaksepäin.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Nauskiss

Posts: 532

#120 • • Nauskiss

UnityF, 1.4.2009 22:52:
Mutsi osas kyl tänään.. *lmao*
Soitti just kun oltiin tultu kotiin ja olin rättiväsyny ja täräytti vakavalla äänellä
"nyt on käyny niin et mä oon raskaana" *nauru*



Heh, yritin hetken kuvitella miten mä olisin reagoinu, jos oma mutsini olis jekkuillu samoin. *lmao*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.