aprillipäivä

145 posts, 8 pages, 50,324 views

Jahas

Posts: 1,435

#61 • • Edited Jahas

Syntse, 1.4.2008 13:42:
---
Steven Hoaks, 1.4.2008 13:20:
Mun oli pakko kiusaa vähän digicamera.netin porukkaa :D

---


Hieman hauskemmaksi tuosta olisi saanut jos olisi naamioinut tuon linkin tuossa viestissä joksikin aihetta kuvaavammaksi ja vasta linkkiä painettua jengi tajuaa... nyt ehtii tajuta melkeen ennenkuin säikähtää.



Juu ja uskottavammaksi kans, jos ois jättänyt kielioppi- ja kirjoitusvirheet pois :)

Nyt ei oikeen uponnu :D
noemi

Posts: 535

#62 • • noemi

ezzy, 1.4.2008 18:43:
---
Itseasiassa mä kyllä katkoisin kaverisuhteet, jos joku näkis hyvänä pilana mulle vaikka jonkun mehudrinkin varjolla pirtun salaa juottamisen. Ei vaan veny huumori tollaseen. Kovemmat aineet olis taas vielä ihan täysin eri juttu...



Äääääääähhhhh jotku ei vaan tajuu *toktok*

On aika eri asia antaa kaverille huumeita väittäen et se tavallista tupakkaa kuin antaa kaverille tavallista tupakkaa pilaillen et se on huumetta (eli niin kuin tässä kyseisessä tapauksessa oli tehty).

Oikeasti siis esimerkkitilanteesi olisi ollut tämä: kaveri antaa sulle juomista, hörppäät, kaveri sanoo et joit just pirtua ja oot raivoissais mutta sitten frendi paljastaa et mehuahan se vaan oli. Imo aika tiukkis saa olla jos ton jälkeen laittaa välit poikki kaveriin....

--
Oikeutta koneille!

ezzy

Posts: 8,060

#63 • • ezzy Droid-pappa

noemi, 1.4.2008 20:57:
---
ezzy, 1.4.2008 18:43:
---
Itseasiassa mä kyllä katkoisin kaverisuhteet, jos joku näkis hyvänä pilana mulle vaikka jonkun mehudrinkin varjolla pirtun salaa juottamisen. Ei vaan veny huumori tollaseen. Kovemmat aineet olis taas vielä ihan täysin eri juttu...

---


Äääääääähhhhh jotku ei vaan tajuu *toktok*

On aika eri asia antaa kaverille huumeita väittäen et se tavallista tupakkaa kuin antaa kaverille tavallista tupakkaa pilaillen et se on huumetta (eli niin kuin tässä kyseisessä tapauksessa oli tehty).

Oikeasti siis esimerkkitilanteesi olisi ollut tämä: kaveri antaa sulle juomista, hörppäät, kaveri sanoo et joit just pirtua ja oot raivoissais mutta sitten frendi paljastaa et mehuahan se vaan oli. Imo aika tiukkis saa olla jos ton jälkeen laittaa välit poikki kaveriin....



Lueppa postaajan viesti uusiks ja väitä mulle ettei siinä ole oikeasti vitunmoinen aukko väärinkäsitykselle.
Avatar
#64 • • Annakins Guest

ezzy, 1.4.2008 22:18:

Lueppa postaajan viesti uusiks ja väitä mulle ettei siinä ole oikeasti vitunmoinen aukko väärinkäsitykselle.



Mä en kyllä edes tajua mikä tosta jäynästä teki aprillipilan jos on tarjonnut kaverilleen kokalehtiin käärittyjä tupakoita. Ethän sä silloin voi huutaa perään et "aprillipila, ei niis ollukaan kokaa" jos niis kuitenki oli...
Mellu-

Posts: 4,006

#65 • • Mellu-
eipäs kukaa jäynäyttäny tänä vuonna :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Muikku

Posts: 427

#66 • • Muikku

Jimmyfi, 1.4.2008 15:33:
Blizzard:
http://www.worldofwarcraft.com/moltencore/ (katso trailer äänien kansssa!!)
http://www.wow-europe.com/wrath/features/bard/bardclass.xml
http://eu.starcraft2.com/features/terran/taurenmarine.xml

thih :)



Ei jumalauta, luulin että toi Tauron olis joku oikee juttu.. tosin 2 asiaa ihmetytti:
1. Mistä hemmetistä toi on vedetty?
2. Toi yksilö on ihan paskasti balancessa, niikun videosta näkyy :D

Multa meni koko aprillipäivä muuten täysin ohi. Pelasin CoDii koko päivä :D
serotonot

Posts: 3,137

#67 • • serotonot Paul Easy

ezzy, 1.4.2008 18:43:
---
Kimbou, 1.4.2008 18:35:
---
joo, no näistä moraali kysymyksistä on turha alkaa vääntämään. kaverukset tossa tais olla kyseessä ja tuskin mikään absolutisti ketä sais slaagin kuultuaan tollasta. Mut jooh, tilanne tekee tosta väärää tahi ei, sitä on vaikee mennä sanomaan ite.

---


Itseasiassa mä kyllä katkoisin kaverisuhteet, jos joku näkis hyvänä pilana mulle vaikka jonkun mehudrinkin varjolla pirtun salaa juottamisen. Ei vaan veny huumori tollaseen. Kovemmat aineet olis taas vielä ihan täysin eri juttu...



Tota...

Etkö sä maistais sitä pirtua sen mehun seasta? :D

Sitä paitsi voihan sitä ny kaveria psyykata aprillipäivänä. Noi intialaiset röökit on kuitenkin tiemmä bidejä mitkä on kyl kääritty ihan tupakanlehteen.

Mut oon silti kyl samaa mieltä et toisen myrkyttäminen millään päihteellä ei oo hyväksyttävää. Sitä paitsi se on rikos.
ezzy

Posts: 8,060

#68 • • ezzy Droid-pappa

serotonot, 2.4.2008 01:07:
---
ezzy, 1.4.2008 18:43:
---
Kimbou, 1.4.2008 18:35:
---
joo, no näistä moraali kysymyksistä on turha alkaa vääntämään. kaverukset tossa tais olla kyseessä ja tuskin mikään absolutisti ketä sais slaagin kuultuaan tollasta. Mut jooh, tilanne tekee tosta väärää tahi ei, sitä on vaikee mennä sanomaan ite.

---


Itseasiassa mä kyllä katkoisin kaverisuhteet, jos joku näkis hyvänä pilana mulle vaikka jonkun mehudrinkin varjolla pirtun salaa juottamisen. Ei vaan veny huumori tollaseen. Kovemmat aineet olis taas vielä ihan täysin eri juttu...

---


Tota...

Etkö sä maistais sitä pirtua sen mehun seasta? :D

Sitä paitsi voihan sitä ny kaveria psyykata aprillipäivänä. Noi intialaiset röökit on kuitenkin tiemmä bidejä mitkä on kyl kääritty ihan tupakanlehteen.

Mut oon silti kyl samaa mieltä et toisen myrkyttäminen millään päihteellä ei oo hyväksyttävää. Sitä paitsi se on rikos.



Enpä tiedä, kun en ole pirtua koskaan juonut ja alkoholiakin hyvin vähän.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#69 • • Lost-Soul los pallos

serotonot, 2.4.2008 01:07:
---

Tota...

Etkö sä maistais sitä pirtua sen mehun seasta? :D

Sitä paitsi voihan sitä ny kaveria psyykata aprillipäivänä. Noi intialaiset röökit on kuitenkin tiemmä bidejä mitkä on kyl kääritty ihan tupakanlehteen.

Mut oon silti kyl samaa mieltä et toisen myrkyttäminen millään päihteellä ei oo hyväksyttävää. Sitä paitsi se on rikos.


Jostain kunnon mehutiivisteestä ei välttämättä sitä pirtua läpi maista.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#72 • • Norb Guest
Ääh, hitto kun tajusin liian myöhään..

Kelasin et eilen aamulla olisi voinut laittaa duunin kahvikoneeseen lapun "Epäkunnossa, aamukahvin voit hakea Hesestä, Helen maksaa"
Duunin vieressä on siis hese.. Pyh, vuoden päästä sitten..
Duukkis

Posts: 627

#73 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Lähetin tekstarin äidille, että sen fillari on varastettu (mun) työpaikan telineeltä, ja että oon tehnyt rikosilmoituksen yms. Uskoi sen sitten (vaikka vähän epäilin) ja soitti mulle, kun olin luennolla, enkä päässyt vastaamaan. Lähetin sille tekstarin taas ja sanoin sen olevan aprillipila, mutta se ei lukenut viestiä kuitenkaan jostain syystä. Sit meni muutama tunti ja siinä ajassa se oli ehtinyt kertoa jo muutamalle ihmiselle asiasta. *hymy* Lopukshan kaikki kuitenkin selvis.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#74 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Täällä on koottu aika monesta mediasta tän vuoden aprillipilat. Lyhyesti ja ytimekkäästi myös kirjoitettu *joo* Kannattaa vilkaista. Aika lopussa on mun mielestä parhaat :D

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/19283-mika-naista-oli-paivan-hauskin-aprillipila


"Heinolassa tori menee toimenpidekieltoon. Itä-Hämeen mukaan sinne on muuttanut city-orava, ja tori on suljettava EU-direktiivin vuoksi."

*lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

tws

Posts: 512

#76 • • tws

Tiedote IRC-Gallerian käyttäjille.

Eduskunnan tietoturvavaliokunta on tästä päivästä lähtien ottanut yhteisöpalvelu IRC-Gallerian haltuunsa. Palvelua ylläpitää tästä eteenpäin tietoturvavaliokunnan ylläpitojaosto. Uudessa IRC-Galleriassa on myös otettu käyttöön uudistetut säännöt, joihin jokaisen käyttäjän tulee tutustua viipymättä.

Internetin valvontaa tehostetaan sekä kansainvälisellä että kansallisella taholla. Näin ollen myös suomalaisissa Internet-palveluissa tullaan tekemään muutoksia kuluvan kevään aikana. Suomen 15-24-vuotiaista nuorista 50% käyttää IRC-Galleriaa päivittäin ja tästä syystä käyttörajoitukset ja ennaltaehkäisevä valvonta otetaan ensimmäiseksi käyttöön tässä palvelussa.


öööö? *justjoo*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

lohikarme

Posts: 1,730

#77 • • lohikarme RitariVittupää

tws, 1.4.2009 10:49:
---
Tiedote IRC-Gallerian käyttäjille.

Eduskunnan tietoturvavaliokunta on tästä päivästä lähtien ottanut yhteisöpalvelu IRC-Gallerian haltuunsa. Palvelua ylläpitää tästä eteenpäin tietoturvavaliokunnan ylläpitojaosto. Uudessa IRC-Galleriassa on myös otettu käyttöön uudistetut säännöt, joihin jokaisen käyttäjän tulee tutustua viipymättä.

Internetin valvontaa tehostetaan sekä kansainvälisellä että kansallisella taholla. Näin ollen myös suomalaisissa Internet-palveluissa tullaan tekemään muutoksia kuluvan kevään aikana. Suomen 15-24-vuotiaista nuorista 50% käyttää IRC-Galleriaa päivittäin ja tästä syystä käyttörajoitukset ja ennaltaehkäisevä valvonta otetaan ensimmäiseksi käyttöön tässä palvelussa.
---

öööö? *justjoo*




http://pelastakaagaltsu.stc.cx/

--
Qualis artifex pereo

Freja

Posts: 8,774

#78 • • Freja Sihteeri

tws, 1.4.2009 10:49:
---
Tiedote IRC-Gallerian käyttäjille.

Eduskunnan tietoturvavaliokunta on tästä päivästä lähtien ottanut yhteisöpalvelu IRC-Gallerian haltuunsa. Palvelua ylläpitää tästä eteenpäin tietoturvavaliokunnan ylläpitojaosto. Uudessa IRC-Galleriassa on myös otettu käyttöön uudistetut säännöt, joihin jokaisen käyttäjän tulee tutustua viipymättä.

Internetin valvontaa tehostetaan sekä kansainvälisellä että kansallisella taholla. Näin ollen myös suomalaisissa Internet-palveluissa tullaan tekemään muutoksia kuluvan kevään aikana. Suomen 15-24-vuotiaista nuorista 50% käyttää IRC-Galleriaa päivittäin ja tästä syystä käyttörajoitukset ja ennaltaehkäisevä valvonta otetaan ensimmäiseksi käyttöön tässä palvelussa.
---

öööö? *justjoo*



mä huomasin äsken, et mun kommenttikentässä oli vaan alasvetovalikko ja siinä erinäisiä kommenttivaihtoehtoja :D menin si kaverille kirjotteleen päiväkirjaan, ku siellä ei ollut kyseistä valikkoa - mut si kun palasin hänen profiiliin, oli alasvetovalikkokin kadonnut. hoh.

Kommentit olivat siis mm.

"Hei! En vielä tunne sinua, mutta vaikutat miellyttävältä ja myönteiseltä henkilöltä ja haluaisin tutustua sinuun."

"Hei ja tervehdys sinulle ystäväni! On mukavaa nähdä sinut ja kuvasi täällä."

"Pidän tästä päiväkirjamerkinnästä."

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been