aprillipäivä

145 posts, 8 pages, 50,333 views

peikkolapsi

Posts: 1,180

#82 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Freja, 1.4.2009 10:57:
---
tws, 1.4.2009 10:49:
---
Tiedote IRC-Gallerian käyttäjille.

Eduskunnan tietoturvavaliokunta on tästä päivästä lähtien ottanut yhteisöpalvelu IRC-Gallerian haltuunsa. Palvelua ylläpitää tästä eteenpäin tietoturvavaliokunnan ylläpitojaosto. Uudessa IRC-Galleriassa on myös otettu käyttöön uudistetut säännöt, joihin jokaisen käyttäjän tulee tutustua viipymättä.

Internetin valvontaa tehostetaan sekä kansainvälisellä että kansallisella taholla. Näin ollen myös suomalaisissa Internet-palveluissa tullaan tekemään muutoksia kuluvan kevään aikana. Suomen 15-24-vuotiaista nuorista 50% käyttää IRC-Galleriaa päivittäin ja tästä syystä käyttörajoitukset ja ennaltaehkäisevä valvonta otetaan ensimmäiseksi käyttöön tässä palvelussa.
---

öööö? *justjoo*

---


mä huomasin äsken, et mun kommenttikentässä oli vaan alasvetovalikko ja siinä erinäisiä kommenttivaihtoehtoja :D menin si kaverille kirjotteleen päiväkirjaan, ku siellä ei ollut kyseistä valikkoa - mut si kun palasin hänen profiiliin, oli alasvetovalikkokin kadonnut. hoh.

Kommentit olivat siis mm.

"Hei! En vielä tunne sinua, mutta vaikutat miellyttävältä ja myönteiseltä henkilöltä ja haluaisin tutustua sinuun."

"Hei ja tervehdys sinulle ystäväni! On mukavaa nähdä sinut ja kuvasi täällä."

"Pidän tästä päiväkirjamerkinnästä."



joo piti yhdelle kaverille mennä toivottamaan synttäripäivää, mutta oliki aika heikot noi vastausvaihtoehdot, ja alalaidassa raksuttaa "käyttöaikamittari" *nauru*
mitäköhä tapahtuu ku mun päivittäinen galtsu-aikani onkaan kulunut *tirsk*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

peikkolapsi

Posts: 1,180

#84 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Infinitee, 1.4.2009 11:03:
mtv3 on panostanu oikein urakalla näihin juttuihin.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/849192?aprillia



"Uskon, että Johanna saisi ajettua hyvin myös suomalaisten, ja puolueemme, sanomaa Strasbourgin käytävillä, ReVa-puolueen puheenjohtaja Jorma Mela kertoo."

perusmelat *lmao*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Minnalilla

Posts: 418

#85 • • Minnalilla
Irc-galleria ei ole kaveri =D

Kaverille oli finbytes tehny myös jekut. *nauru*

--
tilulileii!

Minnalilla

Posts: 418

#86 • • Minnalilla

peikkolapsi, 1.4.2009 11:32:


joo piti yhdelle kaverille mennä toivottamaan synttäripäivää, mutta oliki aika heikot noi vastausvaihtoehdot, ja alalaidassa raksuttaa "käyttöaikamittari" *nauru*
mitäköhä tapahtuu ku mun päivittäinen galtsu-aikani onkaan kulunut *tirsk*



Mikä kello, missä? *whaat*

--
tilulileii!

Paul Page

Posts: 86

#87 • • Paul Page
Keskisuomalainen:

"Jyväskylä etsii oma nettipokerinpelaajaa paikkaamaan kaupungin kurjistuvaa taloustilannetta. Palkattava pokerihai tulee kuitenkin saamaan työstään mittavaa kuukausipalkkaa. "
...
"Pokerinpelaajan odotetaan tekevän kaupungin kassaan kuukausittain ainakin 100 000 euron tilin. Samalla hän saa kuukausittain käyttöönsä kaupungin kassasta merkittävän summan, jonka suuruutta ei kuitenkaan vielä ole varmuudella päätetty. Keskisuomalaisen saamien tietojen mukaan kyse on kuitenkin miljoonan euron vuosibudjetista. "

http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/andersson-testaa-pokerihaita-t%C3%A4n%C3%A4%C3%A4n/402769
peikkolapsi

Posts: 1,180

#88 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Minnalilla, 1.4.2009 11:53:
---
peikkolapsi, 1.4.2009 11:32:


joo piti yhdelle kaverille mennä toivottamaan synttäripäivää, mutta oliki aika heikot noi vastausvaihtoehdot, ja alalaidassa raksuttaa "käyttöaikamittari" *nauru*
mitäköhä tapahtuu ku mun päivittäinen galtsu-aikani onkaan kulunut *tirsk*

---


Mikä kello, missä? *whaat*



siis mulla tuli selaimen alalaitaan sellanen paksu kirkkaanpunanen palkki missä laski aika sekuntti kerrallaan 15 minsasta alaspäin. sit ku se oli kulunu ni tuli ruutuun viesti että "käyttöaikasi on loppunut" *lmao*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Lyylikki

Posts: 2,975

#95 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Syntse, 1.4.2009 14:30:
Meneekö tuo linkki jonnekkin muualle? ;)



No ei, mut mä ainakin kirjoitin tonne hakukenttään, ni ei sieltä seurannu mitään hauskaa. Mut oonki ehkä vähän peelo *hih*