aprillipäivä

145 posts, 8 pages, 50,323 views

remotion

Posts: 5,283

#21 • • remotion nostatus guru

siveys, 1.4.2007 20:27:
---
remotion, 1.4.2007 13:19:
irc-gallerian pila on ainakin ihan hausta :)

---

Tuolla on paljon hyviä, mutta henkilökohtainen suosikkini on tuo "Pappa betalade bilden!". It's funny because it's true :D



hahah!! aika rankalla tassulla on pistetty suomenruotsalaisia. mä tosin tarjosin eilen rahaa suomenruotsalaiselle kun pappa ei betallannukaan heh...
zeniii

Posts: 163

#22 • • zeniii adhd
irc-gallerian pila ei mennyt sitten alkuunkaan läpi,kun osasin jo ennenkun sinne meninkään niin arvella että joku pila sie on.. :D ja jostai niistä lauseista huomas hyvin et ihan hatusta vedetty niitä *lmao* "pappa betar bilden, båten anna päästä heitetty lintupönttö i föglö tai jotn, pimpa din pråfil" :DD hahha

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

Jago

Posts: 4,039

#23 • • Jago un-trained monkee
mutsi aprillas että kissalle on tapahtunu jotain*hihu*
mä osasin aavistaa sen jo aikasemmin*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#27 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mun oli pakko kiusaa vähän digicamera.netin porukkaa :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#29 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Syntse, 1.4.2008 13:42:
---
Steven Hoaks, 1.4.2008 13:20:
Mun oli pakko kiusaa vähän digicamera.netin porukkaa :D

---


Hieman hauskemmaksi tuosta olisi saanut jos olisi naamioinut tuon linkin tuossa viestissä joksikin aihetta kuvaavammaksi ja vasta linkkiä painettua jengi tajuaa... nyt ehtii tajuta melkeen ennenkuin säikähtää.

tyylillä [ url = www.tanaanonaprillipaiva.com ] www.canon.com [ / url ]



Joo ja mä [o]feilasin[/o] stefutin jo kun on ollut aikasemmin aamulla samantyyppinen topikki järkkäri topikissa :(

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

MRC

Posts: 1,346

#30 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

zeniii, 2.4.2007 16:35:
irc-gallerian pila ei mennyt sitten alkuunkaan läpi,kun osasin jo ennenkun sinne meninkään niin arvella että joku pila sie on.. :D ja jostai niistä lauseista huomas hyvin et ihan hatusta vedetty niitä *lmao* "pappa betar bilden, båten anna päästä heitetty lintupönttö i föglö tai jotn, pimpa din pråfil" :DD hahha


Mulle ne väittää Galtsus näin :)

Aktiivisesta ja esimerkillisestä käytöksestä johtuen sinut on valittu mukaan IRC-Gallerian ylläpitotiimiin! Olet toistaiseksi koeajalla ylläpidon avustajana. Pääset vakituiseksi ylläpidon jäseneksi, jos suoriudut ylläpitotoimista hyvin ja ilman valituksia muilta käyttäjiltä.

Onko muille tullu sama?

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

AlexS

Posts: 1,389

#31 • • AlexS kummasetä

MRC, 1.4.2008 14:28:
Mulle ne väittää Galtsus näin :)

Aktiivisesta ja esimerkillisestä käytöksestä johtuen sinut on valittu mukaan IRC-Gallerian ylläpitotiimiin! Olet toistaiseksi koeajalla ylläpidon avustajana. Pääset vakituiseksi ylläpidon jäseneksi, jos suoriudut ylläpitotoimista hyvin ja ilman valituksia muilta käyttäjiltä.

Onko muille tullu sama?


Ei, olet ainoa.

Kannattaa lukea tästäkin aiheesta pari viestiä ylempää...

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

ezzy

Posts: 8,060

#32 • • ezzy Droid-pappa

Steven Hoaks, 1.4.2008 13:44:
---
Syntse, 1.4.2008 13:42:
---
Steven Hoaks, 1.4.2008 13:20:
Mun oli pakko kiusaa vähän digicamera.netin porukkaa :D

---


Hieman hauskemmaksi tuosta olisi saanut jos olisi naamioinut tuon linkin tuossa viestissä joksikin aihetta kuvaavammaksi ja vasta linkkiä painettua jengi tajuaa... nyt ehtii tajuta melkeen ennenkuin säikähtää.

tyylillä [ url = www.tanaanonaprillipaiva.com ] www.canon.com [ / url ]

---


Joo ja mä [o]feilasin[/o] stefutin jo kun on ollut aikasemmin aamulla samantyyppinen topikki järkkäri topikissa :(



CaNi olis ollu kova nimi :D
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#33 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

ezzy, 1.4.2008 14:34:
CaNi olis ollu kova nimi :D



No mä ajattelin jälkeenpäin että NiCa olis ollut vielä parempi :D

"Mulla on himmeet NiCat tossa" :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

tws

Posts: 512

#34 • • tws

AlexS, 1.4.2008 14:32:
---
MRC, 1.4.2008 14:28:
Mulle ne väittää Galtsus näin :)

Aktiivisesta ja esimerkillisestä käytöksestä johtuen sinut on valittu mukaan IRC-Gallerian ylläpitotiimiin! Olet toistaiseksi koeajalla ylläpidon avustajana. Pääset vakituiseksi ylläpidon jäseneksi, jos suoriudut ylläpitotoimista hyvin ja ilman valituksia muilta käyttäjiltä.

Onko muille tullu sama?

---

Ei, olet ainoa.

Kannattaa lukea tästäkin aiheesta pari viestiä ylempää...



joo toi tuli ihan kaikille *nauru* tänään irc-galleriassa on sit vajaat puol miljoonaa ylläpitäjää *iloinen*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

ezzy

Posts: 8,060

#35 • • Edited ezzy Droid-pappa

tws, 1.4.2008 14:36:
---
AlexS, 1.4.2008 14:32:
---
MRC, 1.4.2008 14:28:
Mulle ne väittää Galtsus näin :)

Aktiivisesta ja esimerkillisestä käytöksestä johtuen sinut on valittu mukaan IRC-Gallerian ylläpitotiimiin! Olet toistaiseksi koeajalla ylläpidon avustajana. Pääset vakituiseksi ylläpidon jäseneksi, jos suoriudut ylläpitotoimista hyvin ja ilman valituksia muilta käyttäjiltä.

Onko muille tullu sama?

---

Ei, olet ainoa.

Kannattaa lukea tästäkin aiheesta pari viestiä ylempää...

---


joo toi tuli ihan kaikille *nauru* tänään irc-galleriassa on sit vajaat puol miljoonaa ylläpitäjää *iloinen*



Kyl sitä tuli heti rankaistua muijakaveria bannilla *pepsodent* harmi ettei toinen käyttäjä saa mitään ilmoitusta tosta :(
tws

Posts: 512

#36 • • tws

ezzy, 1.4.2008 14:47:
---
tws, 1.4.2008 14:36:
---
AlexS, 1.4.2008 14:32:
---
MRC, 1.4.2008 14:28:
Mulle ne väittää Galtsus näin :)

Aktiivisesta ja esimerkillisestä käytöksestä johtuen sinut on valittu mukaan IRC-Gallerian ylläpitotiimiin! Olet toistaiseksi koeajalla ylläpidon avustajana. Pääset vakituiseksi ylläpidon jäseneksi, jos suoriudut ylläpitotoimista hyvin ja ilman valituksia muilta käyttäjiltä.

Onko muille tullu sama?

---

Ei, olet ainoa.

Kannattaa lukea tästäkin aiheesta pari viestiä ylempää...

---


joo toi tuli ihan kaikille *nauru* tänään irc-galleriassa on sit vajaat puol miljoonaa ylläpitäjää *iloinen*

---


Kyl sitä tuli heti rankaistua muijakaveria bannilla *pepsodent* harmi ettei toinen käyttäjä saa mitään ilmoitusta tosta :(



no nii perkele, mäki luulin ihan aluks et toi on totta.. ku en mitää aprilli päivää muistanu. sit tietenki laitoin koko kaveri listan jäähylle *nauru* mut eipä siitä mitää sitten käynykkää.
sen lisäks et toi oli iha hyvä läppä ni saiha tosta sentää ne 3 ilmasta vip-päivää *jiihaa*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

Freja

Posts: 8,774

#37 • • Freja Sihteeri

MRC, 1.4.2008 14:28:
Onko muille tullu sama?



Mit vit ei mulle ainakaa ollu tullu *whaat* mitä pitää olla et pääsee tollaseen? ollu vip joskus?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MRC

Posts: 1,346

#38 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Jäähylle porukkaa :D

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

AlexS

Posts: 1,389

#39 • • AlexS kummasetä

tws, 1.4.2008 14:50:
sen lisäks et toi oli iha hyvä läppä ni saiha tosta sentää ne 3 ilmasta vip-päivää *jiihaa*


Toimiko tuo 3 vip-päivän antaminen?

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.