aprillipäivä

145 posts, 8 pages, 50,245 views

Snowie

Posts: 601

#141 • • Snowie Ihku Hiutale

Replying to aprillipäivä:

Takyon, 1.4.2010 16:02:
Prkl, lankesin yhteen aprillipilaan.

Kävin tankkaamassa vakkariasemalla ja kassalla keskustelu meni näin:
Minä: Kolmos tankista
Myyjä: Ysivitosta?
Minä: Eeiku diisseliä..
Myyjä: Siitä on vaan ysivitosta tankattu
Minä: [kattelee tankeille epäuskoisena]
Myyjä: APRILLIA!

Hiukan alko kyl pelko hiipimään takaraivoon :D


Mä en edes laske itseäni hirveen huumorintajuttomaksi, mutta mulla palais tossa vaan käpy ihan totaalisesti. :o
Takyon

Posts: 2,945

#142 • • Takyon Möwkö

Replying to aprillipäivä:

Mai, 2.4.2010 08:27:
---
Ergilion, 1.4.2010 20:47:
---

Miehelle sanoin, että voitimme Santa Marian kisassa 2 hengen matkan Meksikoon...Läpi Meni.*vink*
Mies:"Oikeesti?! OI, kuinka tää on mahdollista??!!"
Minä:"Koska on aprillipäivä!"

Eräs oppilas tuli jälki-istuntoon ja sanoin että hänen osaltaan jälki-istunto on peruttu, sinun ei tarvitse suorittaa sitä.
Oppilas leveä yllättynyt hymy naamalla: "Ai ei??!"
Minä: Aprillia, TERVETULOA JÄLKI-ISTUNTOON!!"
Oppilas: "Kiitti vaan."*hmph*

---


Vähän oot julma :<

---

Mä olen normaalisti niin kiltii enkä koskaan valehtele niin nyt käytin tän päivän hyväkseni! *nauru*



Noi kyl on aika julmia, mun mielestä hyvä (aprilli)pila on sellanen josta pilan jälkeen jää kaikille hyvä mieli..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Mai

Posts: 374

#143 • • Edited Mai Villikisu

Replying to aprillipäivä:

Takyon, 2.4.2010 17:35:
---
Mai, 2.4.2010 08:27:
---
Ergilion, 1.4.2010 20:47:
---

Miehelle sanoin, että voitimme Santa Marian kisassa 2 hengen matkan Meksikoon...Läpi Meni.*vink*
Mies:"Oikeesti?! OI, kuinka tää on mahdollista??!!"
Minä:"Koska on aprillipäivä!"

Eräs oppilas tuli jälki-istuntoon ja sanoin että hänen osaltaan jälki-istunto on peruttu, sinun ei tarvitse suorittaa sitä.
Oppilas leveä yllättynyt hymy naamalla: "Ai ei??!"
Minä: Aprillia, TERVETULOA JÄLKI-ISTUNTOON!!"
Oppilas: "Kiitti vaan."*hmph*

---




Vähän oot julma :<

---

Mä olen normaalisti niin kiltii enkä koskaan valehtele niin nyt käytin tän päivän hyväkseni! *nauru*

---


Noi kyl on aika julmia, mun mielestä hyvä (aprilli)pila on sellanen josta pilan jälkeen jää kaikille hyvä mieli..



No eipä kukaan näyttänyt saavan traumoja. *nauru*
UkeUke

Posts: 394

#144 • • UkeUke
^työkaveri oli ottanu tosi pahasti nokkiinsa, ku työnantaja oli soittanu sille, että ei tuu saamaan ketään sille töihin seuraavaks päiväks kaveriks (oli siis rafla buukattu ihan täyteen) ja sitten se työkaveri oli hyväksyny asian, ni toinen tokas et "aprillia :D" ja sen jälkeen oli tullu luuri korvaan.

Pari työkaveria teki hauskan pilan mulle, en sitten tiiä olisvatko jättäneet tekemättä vaikka ei oliskaan ollu aprillipäivä, mutta: Yhtäkkiä kumpiki tuli mun selän takana olevalle pöydälle ja toinen lätkäs valkosta jauhetta ja sit toinen alko tekemään viivoja siitä, tajusin kyllä melkein sekunnin sadasosassa, että nyt ei taida olla mitään oikeeta pulveria pöydässä, kun vetivät niin hymy huulilla koko homman.. eniwei ihan hauska juttu*iloinen*