KONEMETSÄ - Open Air 2007 (Official) 6.7.2007 @

1,028 posts, 52 pages, 210,090 views

Mumuli

Posts: 28

#721 • • Edited Mumuli UG-///

laite, 9.7.2007 14:23:
---
Mumuli, 9.7.2007 14:22:
---
Jusna666, 9.7.2007 14:20:
---
Android, 9.7.2007 14:00:

Eikös se ollut tämä nimenomainen Captain Planet jolla pysyy "kuosi kontrollissa" ?

---


Jos joku on taas haxoroinu sen tunnukset ja kirjottelee kaikkee perättömiä sen nimissä :D

---



Eijei, ku se oli Piratox..kundi joka uhkaili selvällä suomenkielellä kaikkia ja teki tuhoja niin poliisin mukaan se olikin joku brittikusipää..nehän osaakin suomea hyvin

---

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=56738
Jos toi topic meni ohi :D




Haha, aina vaan paranee. Oli niin kuoseissa ettei muista kirjoittaneensa. TAAS YHTEISKUNNAN VIKA JA POLIISIEN KUN JOUTU PSYKOOSISSA KLUBBARIIN KIRJOITTAAN

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

NextAce

Posts: 2,505

#723 • • NextAce Alienated
Olipa kiva reissu. Paljon oli kavereita ja uusiakin tuli roimasti. Musiikki tarjonta oli erittäinhyvä. Tuli oltuu vaan mainstagella ja desertstagella. Jengi kyl oli omasta mielessä ihan asiallisessa kunnossa.

Kyllä oli mestoilla sivareita liikenteessä. Jo menomatkalla bussiin änkesi 2 naurettaavaa sivaria*lmao*

Harmi ku ei tullu sertiä mukaan poliisien lemmikkikoirille. En voi käsittää mitä mielihyvää kytät siitä saa jos pari hatsinvetelijää jää kiinni?

Kaiken paras läppä oli vikana yönä se sivari ryhmä joka rupee kasailee telttaa siihen pellolle. Ei poliisikoulussa taideta opettaa teltan kasausta. Menihän siinä jopa tunti. LOL!

--
-Alienation-

-----

Mark

Posts: 7,311

#725 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Liittykö tää kapteeni hapon ylenpalttinen disautus nyt ite tapahtumaan? Joka muussa mediassa jo tuntuu että päähuomio on konemetsän osallistujien kaman vetämisessä, kääntyykö tääkin topikki nyt sit siihen kokonaan? :(

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

MiMoSa

Posts: 1,664

#726 • • MiMoSa

laite, 9.7.2007 14:23:
---
Mumuli, 9.7.2007 14:22:
---
Jusna666, 9.7.2007 14:20:
---
Android, 9.7.2007 14:00:

Eikös se ollut tämä nimenomainen Captain Planet jolla pysyy "kuosi kontrollissa" ?

---


Jos joku on taas haxoroinu sen tunnukset ja kirjottelee kaikkee perättömiä sen nimissä :D

---



Eijei, ku se oli Piratox..kundi joka uhkaili selvällä suomenkielellä kaikkia ja teki tuhoja niin poliisin mukaan se olikin joku brittikusipää..nehän osaakin suomea hyvin

---

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=56738
Jos toi topic meni ohi :D


Pakko kyl sanoa tähän väliin, et tunnen henk.koht. MURAC:in ja sen perusteella mun on äärimmäisen vaikea uskoa tollasta tekstiä tulevan sen suusta. Se tyyppi kenet mä oon tuntenu jo useampia vuosia ei kyllä kirjottele tollasia mihinkään foorumeille. Tosi oudoltahan toi juttu kuulostaa mut silti.*ding*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

tomii

Posts: 3,594

#727 • • Edited tomii kallion herttua
Mitä tohon Kapteeniin voi muuta sanoa kuin, että "HUOH!" :D Toi jäbähän vois noilla seteillä pitää vaikka joka vkloppu Konemetsät, koska Kapteenin Konemetsä resepti taitaa olla metsä + överisetit kuosii, mut ei yhtään tanssimista ja musiikkia. :D Tai noilla seteillä on kyl varmaan ollu musiikit omasta takaa ja makeet visuaalitkin, paljon varmaan dekoja ja valoja ole kaipaillut. :D

--
reivaan kunnes kuolen

T-mu

Posts: 2,980

#728 • • T-mu Läskimooses
Onhan se tosi ikävää kuulla taas uutisista että huumeita on vedetty ja muutama amatööri jäänyt kiinnikkin.

Tää yltiöpäinen doussisekoilu ei ainakaan konemusiikin mediakuvaa paranna millään tavalla että musta on turha kitistä jos töllössä sanotaan asiat niinkuin ne on.

Itse bileet oli mielestäni loistavat. Laatikollisen kaljaa juotuani teki mieli käydä kaikkien vastaantulevien kimppuun ja haastaa riitaa.
blueflame

Posts: 35

#729 • • blueflame of ananasmurska
Oli kyllä ihan kivaa. Erityisesti iski koxbox, takomo, filteria ja lauantaina oli mukava rauhoittua vähän aikaa lacklusterin soittaessa. Sunnuntai yöllä alko jo kolmen aikaan niin pahasti väsyttää, että piti lähtee nukkumaan.
Jago

Posts: 4,039

#730 • • Jago un-trained monkee

laite, 9.7.2007 13:10:
Päivän lol: http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?p=353939#353939

toi oli kyl päivän paras*nauru*

tulee mieleen familyguyn jakso jossa uutis ankkurit sanoo; the man who holds the record for "most drugs ever done by a single man" died yesterday after being attacked by a pack of dogs he tought he saw

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Mumuli

Posts: 28

#731 • • Mumuli UG-///

MiMoSa, 9.7.2007 14:36:
---
laite, 9.7.2007 14:23:
---
Mumuli, 9.7.2007 14:22:
---
Jusna666, 9.7.2007 14:20:
---
Android, 9.7.2007 14:00:

Eikös se ollut tämä nimenomainen Captain Planet jolla pysyy "kuosi kontrollissa" ?

---


Jos joku on taas haxoroinu sen tunnukset ja kirjottelee kaikkee perättömiä sen nimissä :D

---



Eijei, ku se oli Piratox..kundi joka uhkaili selvällä suomenkielellä kaikkia ja teki tuhoja niin poliisin mukaan se olikin joku brittikusipää..nehän osaakin suomea hyvin

---

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=56738
Jos toi topic meni ohi :D

---

Pakko kyl sanoa tähän väliin, et tunnen henk.koht. MURAC:in ja sen perusteella mun on äärimmäisen vaikea uskoa tollasta tekstiä tulevan sen suusta. Se tyyppi kenet mä oon tuntenu jo useampia vuosia ei kyllä kirjottele tollasia mihinkään foorumeille. Tosi oudoltahan toi juttu kuulostaa mut silti.*ding*



Hmm, viikon ajan joku haamu käynyt sen koneelta kirjoittelemassa kahteen foorumiin ja vieläpä samanlaisella asenteella. Outoa, hyvin outoa sanon minä.

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

MiMoSa

Posts: 1,664

#733 • • MiMoSa

Mumuli, 9.7.2007 14:42:
Hmm, viikon ajan joku haamu käynyt sen koneelta kirjoittelemassa kahteen foorumiin ja vieläpä samanlaisella asenteella. Outoa, hyvin outoa sanon minä.


Eihän se ollu viikon ajan, vaan vain yhtenä aamuna(tais olla perjantaina) kun se tuli julistaa tänne konemetsän topiciin olevansa captain planet...

Ja mä uskon edelleen, et MURAC:in suusta ei kyl tollasta tekstiä voi ikipäivänä tulla! Tai jos on tullu, niin sillä on pakko olla joku sivupersoona, jota mä en oo koskaan tavannu.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

schiba

Posts: 365

#734 • • schiba
Jees jees. Täällä on nyt jauhettu siitä, että mikä oli hyvää ja huonoa, joten kaippa munkin pitäis vähän osallistua, vaikka samaa shittiä tuleekin. Lyhyesti ja ytimekkäästi miinukset ja plussat:
+
Proteus!!
Genki!!
muitakin, mut nyt ei vaan kykene muistaa kaikkee. Monipuolisuudesta musatarjonnassa kans plussaa.
safkat
osa järkkäreistä(pääosin vanhemmat tyypit oli asiallisia, nuoremmat lähinnä kusipäistä porukkaa. Valitettavasti koin sen näin..)
Pääsi näkeen paljon tuttui ja kuuntelee hiton hyvää musaa, yleinen meininki oli hyvä eikä kovin sekasta porukkaa kovinkaan paljoo ainakaan mun silmiin osunut.
Suihku *joo*
Ei ilmeisesti kuoleman tapauksia?!
äänentoisto
-
Se *itun kaupallisuus ja markkinatalous, joka loisti säläkojujen määrässä ja PS3!!! Ei oikeesti voi olla totta. Onneks en nähnyt kyseisen ilmiön kun kerran, mut jäi vituttaan.
Sit ne kusipäiset järkkärit, jotka lähinnä pelleili ja ryyppäs.
Pajamat! Kerran meinasin sinne mennä, mut se haju oli jotain sellasta mitä ei vaan kestänyt. Tyhjentäminen vähän useemmin ois voinu auttaa asiaan, mut. Laatta meinas lentää ku avasin oven, joten pakko juosta metsään *hih*
Ite oisin halunnu nähdä paljon enemmän artisteja, mut jäi vaan näkemättä, vähän sama homma ku viime vuonna. Kuosilla saattoi olla osuutta asiaan, mut parempaan päin ollaan menossa.
Noh, ilma oli mitä oli, mut ei se sade ihan hirveästi vitutttanu siellä paikan päällä, mut kyl se sitten otti päähän kamoja puratessa. Kaikki ihan mudassa.

Viime vuoteen verratuna parempaan päin menossa osittain, mutta kyllä joissain asioissa tultiin takaisinpäinkin, mut ei siinä mitään. Pääosin hyvät kekkerit ja varmasti ens vuonna taas tullaan!

Hei, mut sit sellanen jäi mietityttämään genkin setistä: Mikä mahtoi olla se biisi, jossa oli suomivoksut? tais tulla keskivaiheillakö? Sellaset rap/reggae henkiset voksut. Iski ja lujaa! Jos joku vois jelppaa, pakko kuulla se biisi uudestaan!! *aplodit* biiisilistoja olis muutenkin kiva katella näin jälkikäteen.
Avatar
#735 • • Fuzzy Guest

Mark, 9.7.2007 09:56:

+todellakin sitä variaatiota löyty musiikissa, proteusteinit menkää itteenne ja painukaa glooriaan kuuntelee polkkaanne, tuol oli riittävästi stageja joka lähtöön

-proteusteinit, huoh.. ihan oikeesti, jos on PAKKO kuunnella radio nrj:ä autosta tai jotain vitun ylipitchattua chipmonk paskaa leirintä-alueella niin kuunnelkaa EDES sellasella volyymillä et kaikkien ei tarvi kärsiä teiän aivovauriosta *dissaa*

-M


+Jos meitä "proteusteinejä" ei haluta konemetsään, Proteusta Tuskin pyydettäisi sinne soittamaan. Kyllä se polkka maistuu ja soi muuallakin kun Gloriassa, ihan niinkun psyke muuallakin kun metsässä. Itsekkään en tienny tulevani "psy -festeille", joten jep, se musiikki tarjonta tuli hiukka yllärinä... Mut kyllähän sitä valinnan varaa oli ihan kivasti joka lähtöön.

-Joo ei noin*eiei*. Pitäis aina huomioida ympärillä olevat. Mutta vaikka mä kuuntelenkin polkkaa, en silti lähe arvostelemaan muiden musiikkimakua vääräksi tai varsinkaan vertaamaan sitä aivovammaan...

*piis*
LunarDust

Posts: 149

#736 • • LunarDust Yks-kaks-RAX!
jai viellä mainisematta suurin osa näistä festareista jotka ovat minusta tärkeimmät asiat.

eka illalla jäin kyllä vain Mainstagelle koska siellä oli niin hyvä ääni ja kivat artistit. olisin mielellä mennyt katsomaan muitakin mutta se oli vain liian hyvä meininki mainstagella.

koska aamulla oli sitten pakko lähteä vikingterminaaliin hakemaan Ruotsalais vierastani niin Paul Taylorin settiä en jäänyt kauan kuuntelemaan että saisinkin ainakin pikkasen levätä ennen turkuun ajoa. (huomaa klo 00:00 jälkeen en juonut alkohoolia lainkaan koska piti aamulla kuskata ja silti minulla oli super hyvät fiilikset tansia pomputen mainstagella)

pienen päiväunen jälkeen menin sitten käristämään valkoista ihoani desertstagella nautien oluutta ja Filterian settiä.

yöllä tietenkin olin ainoan oikean paikan päällä (minun mielipide), mainstage. Eihän Tristania eikä Eat Staticia saanut missata.

Tuli taivaaltakin mukava yllätys sateen lisäksi niskaan. se suuri deko tippusi sieltä jostain aivan liian heikosta virityksestä mutta onneksi se ei ainakaan taitanut kenelle sattua mitenkään pahasti.

KIITOS KAIKKI JA NÄHDÄÄN TAAS ENS VUONNA!
Mark

Posts: 7,311

#738 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

-Fuzzy-, 9.7.2007 14:58:
+Jos meitä "proteusteinejä" ei haluta konemetsään, Proteusta Tuskin pyydettäisi sinne soittamaan. Kyllä se polkka maistuu ja soi muuallakin kun Gloriassa, ihan niinkun psyke muuallakin kun metsässä. Itsekkään en tienny tulevani "psy -festeille", joten jep, se musiikki tarjonta tuli hiukka yllärinä... Mut kyllähän sitä valinnan varaa oli ihan kivasti joka lähtöön.

-Joo ei noin*eiei*. Pitäis aina huomioida ympärillä olevat. Mutta vaikka mä kuuntelenkin polkkaa, en silti lähe arvostelemaan muiden musiikkimakua vääräksi tai varsinkaan vertaamaan sitä aivovammaan...

*piis*



Kyllä varmaan järkkäri haluaa teidät metsään, kun tuotte sinne rahaa siinä missä muutkin. Mä en ois halunnut :P Vastaukseni sävy johtui osittain näistä aivottomista kommenteista kun "oli liikaa samaa musaa ja vaan proteus anto mitä halusin" jne.. Ei ehkä ollut psy-festari, mut jos lähtee vain ja ainoastaan polkkaa kuuntelemaan luulis jo esiintyjälistan kertoneen että nyt ei olla finrg kiertueella.

Aivovamma oli näillä idiooteilla lähellä ketkä sitä paskaa luukutti autostaan joskus lauantaina, kaverit ite hädin tuskin tajuissaan mut se hard whaeva pauhas niin ettei ollut toivoakaan levätä tai kuunnella omaa musaa, tai ylipäätään edes jutella normaaliäänellä.

Pisti vituttaa.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Android

Posts: 3,908

#739 • • Android

-Fuzzy-, 9.7.2007 14:58:
Itsekkään en tienny tulevani "psy -festeille", joten jep, se musiikki tarjonta tuli hiukka yllärinä...



Et tajunnut line-upia vilkaista ennen bileisiin lähtöä?
golem

Posts: 1,395

#740 • • golem Golem
Tietääkö tai muistaako joku, että mitä biisejä Eat Static soitti livessänsä. Erityisesti eka biisi, ja n. puolen välin kohdilla olevien biisien nimet kiinnostaa.

Ekassa biisissä oli semmoinen tosi terävä, poraava diskanttivoittoinen soundi (vähän muistutti hihattia kaukaisesti).

Siinä puolenvälin tienoilla olevassa biisissä oli aivan järjettömän voimakas ja lyhytkestoinen bassari. Se taitaa olla myös joku klassikko, ku kuulin saman biisin ainakin viime vuonna ja ehkä oon ennenkin sitä kuullut sen.