KONEMETSÄ - Open Air 2007 (Official) 6.7.2007 @

1,028 posts, 52 pages, 210,155 views

Tya

Posts: 59

#701 • • Tya
Ensimmäinen konemetsäreissu takana ja aivan mahtava fiilis *aplodit*
Ensi vuonna varmasti uudestaan!!!
igi

Posts: 73

#702 • • igi
Toista kertaa paikan päällä ja vaikka sadetta tulikin ainakin omalta osaltani jopa paremmat pirskeet kuin viime vuonna.

Tykkäsin millan ja genkin seteistä. Myös Urbanilta tuli maistuvaa biittiä. Kojuja/ruokaakin oli tänä vuonna paremmin tarjolla.

Miinuksia järkkäreistä, tulevina vuosina voisi hieman panostaa vaikkapa jonkinmuotoiseen laatuun..
Myös kiitokset valkopaitaiselle känniääliö herralle, joka tristanin setin aikana keksi mennä kiipeilemään puuhun ja samalla sitte pudottamaan sen kolmiulotteisen dekon porukan päälle.

Mutta kokonaisuudessaan oli ihan hyvän pirskeet.. Kaikki kiitokset konemetsä järkkäreille!

--
I intend to live forever or die trying.

ipe

Posts: 1,845

#703 • • Edited ipe X-Rust / Holvi
kolmatta kertaa mestoilla ja jälleen kerran konemetsä ei pettänyt! omalle kohdalle ei sattunut mitään ongelmia järkkäreiden eikä muidenkaan asioiden kanssa. pienistä sateista huolimatta fiilis oli koko festarin ajan ihan huippua. mua ei henk koht häirinnyt edes lauantaiaamuinen naapurileiristä kuulunut kova teknonpaukutus, sikeäuninen kun olen. :)

+ paljon tuttuja ja iloinen tunnelma joka puolella koko ajan!
+ ystävällinen baarihenkilökunta
+ sauna
+ huomattavasti lisääntynyt ja monipuolistunut ruokatarjonta
+ musiikki camp x-rustilla ja urban audiolla! <3
+ PA. ihan helvetin hyvä soundi ja bassoja piisasi! :)

- aivan älytön roskaaminen
- pienehkö säätäminen ja hitaus tullessa passeja lunastaessa
- huonosti merkityt ajoväylät teltta-alueella (jotain parempaa lippusiimaa tms. ois tarvittu)
- lauantaina kaverit ei päässy puhaltamaan ja sunnuntaina puhalluspiste oli jo hävinnyt kun mä vasta heräsin. (no tulipahan sitte varmuuden vuoksi notkuttua varmasti tarpeeks kauan ennen lähtöä ettei varmasti ollu enää promilleja)
- unohdin mun lupaamani proteus-muuvit levyjä soitellessani. :(

muutama ylivertainen kohokohta:
blamstrain
lackluster
samino lauantaipäivällä
crc + forehard

ikävien päällekkäisyyksien ja takia tuli muutamat hyvät jutut missattua mut sehän on päivänselvää

ISOT kiitokset kaikille järjestäjille!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#704 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Oli aivan mahtava reissu *plur* nyt vaan tuntuu, et koko aika meni niin nopeesti. Haluun takas! Tuntu et koko festari on paisunut ihan kauheen kokoseks verrattuna siihen mitä se oli aluksi. Toisaalta kaikkiin järjestelyt toimivat hyvin :)

+koxbox ja sunnuntaiaamun psykeilyt main stagella
+vaikka sää oli välillä vähän huonompi, ei sade haitannut juurikaan yhtään! sadeviitta vaan päälle ja ulos *hih*
+kaikki kivat ihmiset

-ekasta illasta väsyneenä nukuin tokana iltana 11h ja koko la-ilta/yö meni ihan ohi :( onneks kerkes su-aamuna ottaan des jotain takas ennen kun piti lähtee.
-yleisesti oma teltalla jumitus, kun ei ekan yön jälkeen jaksa oikeen muuta kuin dokaa teltoilla
-kivaa kun oli ruokaa myynnissä, mut annokset oli kyllä ihan liian pieniä hintaan suhteutettuna.
-kymmenen uutiset, jotka antoivat kyllä aika paskan kuvan näin ihanasta tapahtumasta. Eipä ollu hauska kattoo seuraavana iltana.

mut kaikenkaikkiaan kesän/koko vuoden paras tapahtuma. Tuli sellanen fiilis, ettei ole suomessa :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Mehikasvitar

Posts: 3

#705 • • Mehikasvitar Hä?
Huh huh! Eka Konemetsä takana ja suuret kiitokset uusille tuttavuuksille jotka pelastivat kyseisen reissun! Kaverit kun mukavasti feidasivat, tai siis katosivat milloin mihinkin keskenään.

Itse en koneellista musiikkia juurikaan kuuntele himassa, mutta tilaisuuden musiikkitarjonta oli LOISTAVA lukuun ottamatta perustamppausmusan ylitarjontaa.

Isot peukut JAMES REIPPAALLE, jonka ennen kaikkea kekseliäs musiikki iski suorraan sydämeen. Myös jätkät itse vaikuttivat erireiluilta hemmoilta.

Suurin miinus on ettei siinä nyt sitten syystä tai toisesta tullut vaihdettua yhteystietoja uusien tuttavuuksien kanssa joten jäänevät Konemetsä-tutuiksi... ):

Pakkohan tässä on ens vuonna tulla uudestaan vaikka järjestelyt olivat vähän niin ja näin. LIHAA.

Ps. Chill out stage - mitä vittua? Alustana joku 0,5mm paksu matto joka kastui hetimiten ja jengiä nukkumassa makuupussejen kanssa. Pelikoneet kiinni ainakin su-aamuna, samoin "kahvila" - MITÄ VITTUA?
Mark

Posts: 7,311

#708 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Go Captain *aplodit* Mielikuvituskytät on niit pahimpii, ei jätä rauhaan ei sit millään..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Amuck

Posts: 2,396

#709 • • Edited Amuck dub-i-dub

laite, 9.7.2007 13:10:
Päivän lol: http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?p=353939#353939



Quote: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=54602;pid=987189#987189

Jees, eli minä olen captain planet: en todellakaan ajatellut ottaa kaikkia aineita samaan aikaan, kun yhden vaikutus loppuu voi jatkaa toisella jos siltä tuntuu. Se "konttailee ja puhuu sekavia oli läppää" minua ei tunnistais perus taviksesta, sitä paitsi harkitsen vielä jätänkö muut kuin sienet messiin ihan poliisivaaran takia. Käyttäydyn asiallisest, en haasta riita saatika yritä tarjota/mainostaa huumeita muille ihmisille. Ketä se häiritsee niin kovasti jos minä otan teltassa vaikka viivat afetamiinia kenenkään näkemättä? tai menen tanssimaan essoissa&sienissä? Mä luulin että tuolla olis tarkotus pitää hauskaa ja kukin tyylillään ja niin en ole teini vaan lähemmäs 25v



Ei toi voi olla oikee.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Liner

Posts: 20

#710 • • Liner
Lyhyesti: Parhaat festarit ikinä! *joo*

Kaikki toimi mainiosti, ihmiset olivat todella mukavia ja paikat toimivat. Mutaakaan ei ollut edes nilkkoihin asti, vaikka välillä sateli. Ensi vuonna ehdottomasti uudestaan! *hymy* Mii laik verimats!

--
- Pahin vihollisesi ja paras ystäväsi löytyvät sinusta itsestäsi. -

eewol

Posts: 1,125

#711 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP

Bio, 9.7.2007 13:12:
---
laite, 9.7.2007 13:10:
Päivän lol: http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?p=353939#353939

---


kuten jo irkissä totesin: "voi jeesus" :D



Jep... Kyl kannatti lähteä nauttimaan hyvästä musiikista ulkoilma bileisiin!! Hieno homma ett ihmiset jaksaa innostua musiikista noin paljon!!

Urpo..
Anselmi

Posts: 2,578

#712 • • Edited Anselmi And sell me

laite, 9.7.2007 13:10:
Päivän lol: http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?p=353939#353939


Ei vittu!*lmao* Jeesus Kristus kuinka tyhmiä ihmisiä maa päällän kantaa!!! (jos tuo ei oo trolli) Ei sikäli, ei tuo päihdelinkin porukka koskaan muutenkaan loista viisaudellaan. Noiden oman turvallisuuden vuoksi olis suotavaa että laitettaisiin lukkojen taakse ja avain heitettäisi aurinkoon.

EDIT: mutta tottapuhuen ei paljoa hymyilytä tuollaisten päihdevammaisten idioottien tekstit. Ei kovin kiva että ryhmä idiootteja joilla ei mikään homma pysy hanskassa saa noinkin ihanan tapahtuman huonoon valoon.

--
sen pituinen se

Liljetys

Posts: 11

#713 • • Liljetys
Eka Metsä takana, aivan mahtavaa, kannatti Oulusta asti ajella!

Plussaa ja miinusta:

+++ Miazu&Polly (Huisia tampata auringonpaisteessa, paljon parempi setti imho kuin Oulun PUG-bileissä talvella)
+++ Milla Lehto (aivan pirun kova!! Tanssitti koko ajan ja jäi kaipaamaan lisää)
+ Ephexis (Parempi ku Proteus vaikka Protskua oli odottanu kuin kuuta nousevaa...)
+ Takomo (Sade ei haittaa mittään kun yöusva nousee, lisää usvaa puskee koneesta ja jalka liikkuu)
+ Dekot (Desertti ja Mainstage!!! <3)
+ Lauantain mahtavan ukkossadekuuron aikainen poinpyörittelijäpoika chilliteltan ulkopuolella. Melkoset oli skillit. Rispekt.

--- Ajo-ohjeet! (Kuka ihme luulee että kaukaa ajavat ihmiset tietää, mihin joku pikkutie xyz on viitoitettu?? Nimimerkillä "Olisi pitänyt tajuta vissiin kääntyä Ypäjä-viitoitetusta tiestä jonka numero oli joku 2250" Ensi vuodelle: kirjoittakaa ihmeessä niihin ohjeisiin tien numeron lisäksi, mihin se on viitoitettu. Thx.)
- Orkidea (Tosi laimeeta. Oikeasti.)

Vähän masensi yleisesti kun piti käydä välillä nukkumassa että jaksoi ajella takaisin kotia, missasi varmasti monta huippua dj:tä... :(. Mutta tanssitti, viihdytti, sykähdytti, eli kaikkea niinkuin odotuksissa olikin. Piripäät/möyhyttelijät ei haitanneet, lähinnä hauskuutti eräskin poika joka silitteli kuusen oksia ja jutteli sille :D. Itsellä riitti päihteeksi alkomahooli ja sitäkin niin sopivissa määrin että meno oli letkeä mutta krapuloilta vältyttiin.

Eikait muuta, Pohjoisen tyttö kiittää ja kumartaa. Ens vuonna uusiksi!!

--
Hard, harder, hardest

inspector

Posts: 209

#714 • • inspector gadget

Liljetys, 9.7.2007 13:42:


Piripäät/möyhyttelijät ei haitanneet, lähinnä hauskuutti eräskin poika joka silitteli kuusen oksia ja jutteli sille :D



Heh, mäkin näin (varmaan) saman henkilön, joka jutteli ja silitteli kuusen oksia *tirsk*

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

pressi

Posts: 7

#715 • • pressi pressi
:)
Kerrankin kuulosti siltä, ettei kun musa vaan paranee ja paranee, eikä siitä meinannu tulla loppua. Sitten kun tuli eka lepohetki, nikahti, niin eikös HulaQ pistäny musallaan mut hereille. Eka kerta 15-v aikana, että herään sikci, kun on niin hyvää musaa. Kiitos orkidealle hyvästä lepotauvosta, jakso mennä pois lattialta.

Kiitos koko Konemetsän väelle, todellakin paljon. Ensivuonna tarjoudun volunteerautumaan, jos on vain aikaa.

En huomannu poliiseja, mutta kai se johtu siitä, ku oli niin erinomaista musaa, ettei siinä ehtiny ympärilleen kattoa.

Ensivuonna varmasti. Tämävuotinen tais jäädä uniin päälle.
Android

Posts: 3,908

#716 • • Android


Mun metsä meni siis todella hyvin, ei saatana. Olin valvonut jonkun aikaa ennen kun saavuttiin paikalle meillä oli heti sivarit perässä, kaksi tyyppiä (kytän näköstä)tulee kyseleen huumeita), menin sit piilottaan metsään huumeitamme. Kaivelin kuoppaa kun kuluu "tööt" "poika pysähdy", lähin kytkeen ihan vitun kovaa siitä mutta vastakkaisessa suunnassa oli myös pari maijaa. Vedin sit todella fiksut, huuhdoin kaljalla 3-4g:tä porinaa(joka toimi 0.1 annoksilla)kurkkuun ja perään meni pari grammaa sieniä ja 4 essoo, vähän lakkaa ja kaikkee mitä en edes muista. Sit heitin isohkon esso pussin jokeen,

Olin valmiiksi pireissä niin lähdin juoksemaan mieletöntä vauhtia metsään karkuun, jossain vaiheessa se 3-4g piriä kolahti päähän ja jatkoin matkaa välillä oksennellen verta, poliisien huutaen taustalata "pysähdy", no lopulta mulla lähti taju jonnekkin pellon reunalle, en tiedä kauan siellä metässä olin mut menin sinne 2300 ja palasin leirintäalueelle aamulla 0800 maissa. Olin aamulla vielä ihan tööt, menetin tajuntani varmaan kolmesti, kramppasin jne. "Hauskinta" on että se episodi siellä metsässä(ne kytät) tuskin oli totta, sillä mä olin imeisesti psykoosissa.

Sitten tuli laskut, ei helvetti. Useita paniikkikohtauksia, kaikki paikat niin kipeet että hädin tuskin pystyi kävelemään, koordinaatio kyky ihan vituillaan, ääni halluja. Olin aika pian sunnuntaina sit kuopion sairaalassa jossa ne fixas mut kuntoon ja oli suu auki kun kuuli mitä olin tehnyt.

Et semmonen konemetsä, kiitti vaan vitun kytät.



:D

Eikös se ollut tämä nimenomainen Captain Planet jolla pysyy "kuosi kontrollissa" ?
pressi

Posts: 7

#717 • • Edited pressi pressi

:D

Eikös se ollut tämä nimenomainen Captain Planet jolla pysyy "kuosi kontrollissa" ?



:D:D:D Siis, Olis kai miehelle parempi, ku ois kytät saanu kiinni. Tollanen määrä saattaa vahingoittaa elimiä, niin että sitten kun on vanhempi, ne prakaaki. Terveys ennen kaikkea.
Jusna666

Posts: 1,447

#718 • • Jusna666 Diablo

Android, 9.7.2007 14:00:

Eikös se ollut tämä nimenomainen Captain Planet jolla pysyy "kuosi kontrollissa" ?



Jos joku on taas haxoroinu sen tunnukset ja kirjottelee kaikkee perättömiä sen nimissä :D

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Mumuli

Posts: 28

#719 • • Mumuli UG-///

Jusna666, 9.7.2007 14:20:
---
Android, 9.7.2007 14:00:

Eikös se ollut tämä nimenomainen Captain Planet jolla pysyy "kuosi kontrollissa" ?

---


Jos joku on taas haxoroinu sen tunnukset ja kirjottelee kaikkee perättömiä sen nimissä :D




Eijei, ku se oli Piratox..kundi joka uhkaili selvällä suomenkielellä kaikkia ja teki tuhoja niin poliisin mukaan se olikin joku brittikusipää..nehän osaakin suomea hyvin

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

laite

Posts: 2,994

#720 • • laite MastahWankah

Mumuli, 9.7.2007 14:22:
---
Jusna666, 9.7.2007 14:20:
---
Android, 9.7.2007 14:00:

Eikös se ollut tämä nimenomainen Captain Planet jolla pysyy "kuosi kontrollissa" ?

---


Jos joku on taas haxoroinu sen tunnukset ja kirjottelee kaikkee perättömiä sen nimissä :D

---



Eijei, ku se oli Piratox..kundi joka uhkaili selvällä suomenkielellä kaikkia ja teki tuhoja niin poliisin mukaan se olikin joku brittikusipää..nehän osaakin suomea hyvin


http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=56738
Jos toi topic meni ohi :D