KONEMETSÄ - Open Air 2007 (Official) 6.7.2007 @

1,028 posts, 52 pages, 209,961 views

Nitta

Posts: 5,021

#661 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

Vprobe, 8.7.2007 23:27:
Ainiin itse unohdin tuossa aiemmin antaa kehuja viimevuotta paremmista / siistemmistä bajamajoista! --clips--



Kyllä! Ilo oli melkoinen kun tyhjennysauto tuli lauantaina*hih* ja suihkuttelivat vielä kopit samalla puhtaiksi *aplodit*

mut oli ne e teltta-aluetta lähinnä olevat siitä tuolimatta su-aamuna jo kukkuroillaan *sars**tirsk*kannatan vastaaville festareille bajamajoja joita ei tarvi huuhdella, vaan jotka toimivat kuten vanhanaikainen, eli kaikki vaan kasaan sinne pohjalle *pepsodent*

Jeps, liian vähän tuli tanssittua ja miltei kaikki hyvät missasin, kun mieleen jäi vain la-aamun aamukahviani säestänyt musiikki päälavalla ja la-illan tuliesitys siellä perimmäisellä stagella ja päälavan luona ollut joutsenpäähine ja muutamat karnevaaliasuiset tyypit *plur*

edit: Meidän matkaseurue *sydän*
Yallu

Posts: 1,910

#662 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Vprobe, 8.7.2007 16:47:


Ihan niinkuin me bilettäjät oltais jotain roskasakkia mitä pitää vahtia/väkisinholhota 24/7. Psykebileissä käy hippejä, hipit polttaa pilveä, so not, onko ylläri että metsässä joku väsää sätkää?



Oli ne Ruisrockissakin, näin kun erästä herrasmiestä kehotettiin nojaamaan aitaan haarat levällään, erään "lenkkeilevän koiranomistajan" toimesta *lmao*
burdock

Posts: 62

#663 • • burdock X-Rust

Tesno, 9.7.2007 03:42:
Ei ole mitään järkeä tarjota neljällä areenalta musiikkia samalle yleisölle.



Niin mones tälläinen kommentti, että pakko jo jotain sanoa :D Mistä lähin Urban Audio tai Camp X-Rust on tarjoillut psykeä? Jos Desertin tai päälavan musa ei innosta niin joskus kannattaa tutustua muuhunkin tarjontaan. Enkä nyt siis kohdista tätä pelkästään sulle Tesno ;) Nimimerkkisi puolesta olis voinu kuvitella että teknokin kiinnostaa.
devisss

Posts: 345

#664 • • devisss superhero.

homppa, 9.7.2007 00:46:
-perseestä että täällä jaksetaan viitsiä vaivautuun _tuhlaamaan_ verorahoja/poliisien resursseja johonkin vitun pilvenratsailuun...haloo hei ja vesipumppu voiton vei , muutenkin meno tuntuu kaikkialla menevän tiukempaan suuntaan...



Kelatkaa nyt jo ite. Täällä jaksetaan nyt valittaa samaan hengenvetoon, että

a) media välittää sellasta kuvaa, että konemusiikkibileissä käytetään huumeita, ja nilliti nilliti kun kaikki yhdistää konemusiikkibileet ja huumeet

b) jointtia ei saa poltella rauhassa, kun ilkee poliisi on koko ajan koirineen kyttäämässä. Vaik eiks ne niinq tajuu, et nää on konemusiikki-hippi-metsäbileet, TOTTA KAI tääl nyt hei poltellaan

Ja noissa ei oo mitään ristiriitaa, vai? *ding* Samaan aikaan vaaditaan konemusiikkiskenen huumeidenkäyttäjämaineen puhdistamista, sekä oikeutta pössytellä rauhassa bileissä. Jep.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Yallu

Posts: 1,910

#665 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

golem, 8.7.2007 20:18:
pakottavat pössyttelijät vetämään sellaista kamaa, mitä koirat ei haista kunnolla, eli huomattavasti vaarallisempia juttuja.



Ihanko kädestä vääntämällä, vaiko aseella uhaten?

VITTU NYT OTAT!! PRKL!!
Gnizhak

Posts: 701

#666 • • Gnizhak iku

burdock, 9.7.2007 08:41:
---
Tesno, 9.7.2007 03:42:
Ei ole mitään järkeä tarjota neljällä areenalta musiikkia samalle yleisölle.

---


Niin mones tälläinen kommentti, että pakko jo jotain sanoa :D Mistä lähin Urban Audio tai Camp X-Rust on tarjoillut psykeä? Jos Desertin tai päälavan musa ei innosta niin joskus kannattaa tutustua muuhunkin tarjontaan. Enkä nyt siis kohdista tätä pelkästään sulle Tesno ;) Nimimerkkisi puolesta olis voinu kuvitella että teknokin kiinnostaa.


What he said!
Urban audio oli ehdottoman parasta antia koko festareilla musiikillisesti. Ilmeisesti jengi vaan sit kuitenkin karsasti joko lavan sijaintia tai kokoa, mut ihan turha kitistä että pelkkä psyke soi kun siinä lauantaina kolmen aikaan aamuyöstä urban audiolla puski ilmoille minimal-soundia ja sen suuntasta ja x-rustilla puski tiukkaa teknoa.

Dcomille hehkutin jo paikan päällä Urban audion lineuppia, sinne oli oikeesti otettu harkiten artistit "vaativan kuulijan" makuun. Etenkin Blamstrain räjäytti tajunnan, brothomStates pääsi hieman laiskan alun jälkeen sellaisiin sfääreihin, että nää lunasti jo musiikillisesti lipun hinnan. Sen lisäks aivoja potki Toiminto, Lackluster.. mut Takomon missasin oman hölmöilyni takia. Lisäks X-rustilla Samuli Kemppi ja Zentex toimi niin hyvin et Urbanilla Katusea Soundsystem jäi näkemättä. Sääli ettei jengi löytäny näitä stageja, varsinkaan ne jotka tuosta psykepainotteisuudesta kitisi.

--
Don't Just Stand There

OverDose

Posts: 1,714

#667 • • Edited OverDose Team Emmätajuu
Ensimmäistä kertaa näissä hipoissa ja mukavaa oli kyl... *sydän*


Miinukset:


- Sää olisi voinut olla parempi ajoittain *sars*
- Mediheliä tarvittiin paikalle *uuh*
- Roskaaminen *eiei*


Plussat:

+ Seura *hali*
+ Musiikki ja fiilis yleisesti ottaen *jiihaa*
+ Hippi- ja paviljonkinaapurit *piis*
+ Järjestelyjen toimivuus omalla kohdalla *hymy*
+ Uima-allas *tirsk*
+ Optimoitu alkoholitaso *hihu*

--
Once Upon a Time...

Mark

Posts: 7,311

#668 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s
KIITOS *sydän*

Kesän ja vuoden kemut on nyt lähellä, j u m a l a u t a mikä meno! *aplodit* Moni asia oli muuttunut viime vuodesta, suurimmaksi osaksi parempaan suuntaan. Mulla oli aivan mieletön vkl, ja sade ei todellakaan näitä kestejä pilannut, far from it!

+MUSIIKKI *sydän**sydän**sydän* ja etenkin KoxBox, Cureshio Current & d-nox, omg!
+yleinen fiilis, aivan loistava hippimeno! <3
+möyhyn haju :P
+dekot & valot joita oli laitettu IMO runsaasti lisää edellisvuoteen verrattuna *kuolaa*
+todellakin sitä variaatiota löyty musiikissa, proteusteinit menkää itteenne ja painukaa glooriaan kuuntelee polkkaanne, tuol oli riittävästi stageja joka lähtöön
+PA, todella munakas saundi joka paikassa
+paljon lisää kaikkia standeja mistä sai vaikka ja mitä krääsää :)
+mun mielestä jengi oli aika siivosti

-niinkuin todettu, "järjestysmiehet" vaikuttivat uusnatseilta, mistä nämä olivat vuokrattu tapahtumaan? Joku virallinen valitus vois olla poikaa..
-proteusteinit, huoh.. ihan oikeesti, jos on PAKKO kuunnella radio nrj:ä autosta tai jotain vitun ylipitchattua chipmonk paskaa leirintä-alueella niin kuunnelkaa EDES sellasella volyymillä et kaikkien ei tarvi kärsiä teiän aivovauriosta *dissaa*
-ihmismäärä, vaikka saattaa antaa edellytyksiä paremmille artisteille & puitteille niin nyt joukossa oli selkeesti possea joka olis voinu pysyy poissa. IMO ei tartteis todellakaan paisuu isommaks enää..
-se vitun köyhä PS3 läppä päälavalla *justjoo* huoh, mikä virhe sonylta...

Kiitos KM crew, teitte uskomattoman hienot bileet, ajoittain oli epätodellinen olo et ei vittu tällasta VOI olla Suomessa *pihkassa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

kriba

Posts: 173

#669 • • Edited kriba Enimmäkseen Harmiton
Kannan korteni kekoon. Eli myös itselläni eka Konemetsä onnellisesti ohitse, toivottavasti myös kaikilla muilla, vaikka epäilen kun näitä lukenut.

Itselläni ja mukana tamppaamassa olleella broidilla oli ihan törkeen kova meno koko aja aina pe illasta aina sunnuntai-aamuun. Laskettiin että jalka heilui viikolopun aikana paltiarallaa 20h ja se tuntu jaloissa. Nukuttua tuli ehkä 4-5h. Sade varsinkin pe-yönä otti päähän kun joutu nukkuu märässä teltassa, mutta la-alkuillan sade ei oikeestaa haitannu. Paikallisii safkoihi en tullu tutustuneeksi, oli omaa mättöö sen verra mukana et niil pärjäs.
Musiikki puoli toimi mun mielestä hyvin. Oltii ainoostaa main- ja desert-lavoilla ja itselle rankka psyke/goa toimi ku junan vessa. Technoa/Detroittia kyl kans vähän odotin mut toimi näinki.
Vessoista ei juuri muuta kuin et niitä vois tyhjentää useammin. Järkkäreide kans ei tullu mitää kontaktia.
Ja siitä ambulanssi/medihelistä mulle jäi se kuva et se kaveri lähti sillä ambulanssilla. Voin kyllä olla väärässä, koska en nähnyt kunnolla sinne kentälle.

Ja ainii.. se roskaaminen. Mikä siinä on ettei ymmärretä huolehtia luonnosta?! Ja sitten meinattiin et kyl järkkärit kerää. Varmasti kerää koska ne on toisten peltoja ja metsiä. Kerää varmaa koko ensi viikon.
Ja niitä ördääjiä ei koskaan jaksa. Onneks niistä ei itselle/broidille ollu varsinaista harmia.

Kaikin puolin jäi erittäin hyvä ja miellyttävä fiilis koko tapahtumasta. Ehkä tulen ensi vuonnakin, ehkä en. Alan olla liian vanha teltassa makaamiseen :)

Kiitos ja kumarrus koko festarin järjestysporukalle!
Amuck

Posts: 2,396

#670 • • Edited Amuck dub-i-dub
Hyvät bileet oli. Näihin ei paljoa ole enää lisättävää:

tomii, 8.7.2007 17:45:
ACCU IS THE SHIT!!! Universumin tiukin live-bändi! :D Koko keikka meni ihan kananlihalla.


ACCU *sydän* Onneksi aloittivat myöhässä, mä ehdin juosta paikalle vasta viittä vaille kuusi.

Kon-tiki, 8.7.2007 19:10:
* SOUNDIT ovat metsässä aivan something else!



Bio, 8.7.2007 15:23:
Täytyy nyt sanoo et täl kertaa konemetsäilyt ei oikee iskeny.. En tiä mistä johtui, ehkä siitä kun edellisillä kerroilla oli paljon enemmän kavereita / tuttuja.
- - -
Musiikki oli x-rustilla jälleen parasta, harmi etten pysynyt hereillä näkemään ipen settiä, oli meinaan äijällä aika meno pari tuntia ennen keikkaa :D Chillipaikka oli myös mukava kun pääsi pakoon sadetta ja auringonpaahdetta.


Kyl! X-rust! Ipe! Sateensuoja!
Itselläkin oli fiilis jotenkin kateissa, viikonloppu meni lavalta toiselle juoksennellessa - ja lauantai krapuloidessa, yyh. Monia kivoja tyyppejä tuli moikattua mutta kenenkään kanssa ei oikein saanut vietettyä aikaa. Pahoittelut heille jotka kokivat tulleensa laiminlyödyksi. ;)


Vprobe, 8.7.2007 16:47:
-Kyttäysmeininki!! =( Ratsia alueelle tullessa olisi riittänyt hyvin, ja vaikka itsellä ei päällä yhtään mitään ollutkaan niin silti häiritsi/ärsytti ne poliisit/siviilipoliisit/koirat varsinkin sielä keskellä metsää käräyttämässä ja viemässä asemalle tyyppejä jostain 0.00001grammasta pilveä.
- - -
-Tapahtuma ei enää kovin uskollinen alkup. kuulijakunnalle. Psykebileet muuttuneet lähes kaikelle elektroniselle musalle vapaaksi festivaaliksi. Sitten kiksu- tai polkkabileiden ystävät luonnollisesti tulee paikalle ja valittaa kun soitetaan niin paljon psykeä....voi huoh....


Poliisit ja koirat ärsyttivät hitusen siinä vaiheessa kun parin kaverin piti kuumotella jonkun jointin takia, eipä noista muuten niin haittaa ollut, joskaan eivät mitään bilefiiliksen kohottajiakaan olleet.

Ei Konemetsää varmaan voikaan metsäbileinä pitää, parempi olisi vaan käyttää niistä sitä nimeä mitä ne ovat ja verrata niitä Suomen muihin festareihin. Pirun hyvät festarit muuten! :D


niomic, 8.7.2007 19:14:
muutamia tumppeja lukuunottamatta kaikki menivät roskiksiin (sammutettuna) tai omaan stögikseen.


Luulin että me Annelin kanssa oltais oltu ainoat joilla on matkatuhkis. ^_^

Umbala, 8.7.2007 19:28:
-Playstation 3, Oikeesti *nauru**eiei* Mä en tosin sano, että Konemetsä teki väärin ottaessaan pleikan sponsorituet ja koneet chilliin. Pleikan alkutervehdys ihmisille jotka odottaa tajunnan räjäyttävää poppia vaan ei menny ihan nappii.


:D Sponsorirahat welcome, mainokset nou nou.


niomic, 8.7.2007 21:23:

++++ accu, ipe, genki, luomuhappo

+ ipen setin aikaan tykitettiin metsä niin täyteen savua, et oli kiva mennä yksinään sinne keskelle kattomaan stageilta näkyviä valovähähdyksiä, tietäen kuitenkin ettei kukaan nää sinua savun seasta :)

- ois myös kyl ihan kiva saada vähän paremmin osviittaa siitä mitä kukin artisti soittaa - erityisesti x-rustin ja urbanin suhteen, kun niiden esiintyjät olivat minulle lähes kaikki täysin tuntemattomia. Uteliaisuuden puolesta uudet artistit toki kiinnostavat, mutta neljän lavan sahaus ei noilla etäisyyksillä ole kovin miellyttävää puuhaa jos pitäisi ehtiä jotain pidempäänkin kuuntelemaan / tanssimaan.


Genki on kyl kova jätkä! *sydän*

Ja Luomuhappo! Sitä odotinkin aika mielenkiinnolla kun en ollut ennen nähnyt, taisin hehkuttaa monelle muullekin etukäteen. (ps: Poju lähetti teille terveisiä: jungle <3)

Savumetsä :D Oli tainnut nuppi jumittua kaakkoon, sen verran sitä usvaa putkesta puski.

Ja joo, pienoinen genrevihje olisi auttanut monessa kohtaa.


Mitäs vielä. Kiitos ensiavulle käteni teippaamisesta. Miinuksia kapitalistihippien ruuan hinnasta (6e pastalautasesta on mielestäni aika paljon).

Ai niin, Anneli från sverige käski kehua Miazun & Pollyn settiä, itse menin mokoman missaamaan.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Sallakat

Posts: 2,220

#671 • • Sallakat jungle, baby !

puuhaphiit, 8.7.2007 18:26:
onneks en lähteny tonne vaikka hetken kävi mielessä, edes hyvä musa ei vähenä vitutusta jos joutuu nappipäitten sekoilua kattomaan*eiei*



Onneksi olkoon, olette virallisesti tällä kommentilla valittu vuoden tyhmimmäksi kommentoijaksi! *jiihaa* Myös minä olen todella tyytyväinen, että pysyit pois.

Omat kommentit as follows:
Lauantainta tultiin paikalle upeaan auringon paisteeseen about puolen päivän aikaan. Bygattiin teltta heti kavereiden telttojen luo pystyyn ja lähdettiin terassille. Ihmettelin ensin, että onko tällä kertaa vähemmän porukkaa mestoilla ku viime vuonna, kun leirintäalue näytti suht tyhjältä. Ilmeisesti ihmisiä oli levitetty muuallekin. Päivä jatkui siitä sitten leppoisasti terassilla diggaillen Accua ja juoden lisää ja lisää. tosi nopeasti pääsi jengin festari-imuun messiin, vaikka oltii yksi päivä missattukin.

Voisin sanoa, että tuleminen lauantaina ei harmita nyt jälkeenpäin(kään) yhtään, ihan jo senkin takia että ilmeisesti kaikki hardimpi mättö oli just perjantaina (desertillä). Jäipähän desert stage lauantaina vapaaksi paskasta musasta ja junkka sai raikaa *sydän* Junkasta päästäänkin hyvin festareiden parhaaseen musatarjontaan, josta omat kiitokset joutuu osoittamaan Genkille. Headphonics oli ihan jees sitä ennen, mutta kyllä siinä klo 01 otettiin luulot pois *vink* meinas tulla pissat housuun siinä kun ekat saundit pamahti ilmoille *nauru* aivan mahtavaa! Samoin olimme kovin iloisesti yllättyneitä, että sunnuntain klo 11-12 "Suprise DJ" oli samainen herra ja viimeiset törkeen hyvät psykesaundit jätti kyllä loistavan maun suuhun koko festareista *sydän* (ei mikään kiksu tms ois festareiden lopetukseksi sopinutkaan, liian bliisua)
Tuli taas huomattua, että kyllä se psyke vaan rules metsässä. Se sopii mihin tahansa olotilaan, aikaan tai paikkaan. Joitain settejä tuli ihmeteltyä niiden lattauden takia, esim Orkidea ja tämä ilmeisesti pääartisti Tristan.

Sen mä kyllä sanon, ett JOKA VITUN IDIOOTTI KUKA SIELLÄ TÄNÄ VUONNA HEITTI ROSKIAAN YMPÄRI MESTAA, VOIS ENSI VUONNA JÄÄDÄ HIMAAN! *dissaa**grr**toktok**kissatappelu**släp**eiei*

Ja järkkärit ois voinu olla isommalta osalta vähän järkevämpiä ja mukavampia, eikä niiden naamalta mun mielestä tarvis EDES konemusafestareilla joutuu lukemaan "kaikki nää vitun retkut on vaan potentiaalisia överitapauksia"-ajatusta.

Se medihelitapauskin oli nihkee mutteipä mua silleen kiinnosta mitä joku pieni tyhmä ihminen itselleen oikeasti haluu tehdä ja tekee. Ainoo minkä takia mulle jäi downer fiilis pikku hetkeksi siitä kopterin näkemisestä oli se, että kun pässit duunaa tollasia juttuja omineen, eikä tajua sen vaikuttavan niin moneen asiaan (kun homma lähtee lapasesta), että se voi pahimmillaan vaarantaa Konemetsän jatkuvuuden ko. paikassa! se vasta on idiotismia pahimmillaan, ettei tajuta omien tekojen vaikuttavan siihen isompaan kokonaisuuteen.

Noita paria miinusta lukuunottamatta (mitkä nyt ei varsinaisesti mun festarinautintoon vaikuttanut) oli aivan sairaan hauskaa taas. Konemetsä on paras mahdollinen reality check mulle itselleni siitä minkä takia tätä musaa on nää kaikki vuodet diggaillu ja tykännyt käydä bileissä *sydän* on helpompi yksilöidä pari miinusta joukosta kun listata loput 99% parhautta erikseen.
Tapahtuma on ammattitaitoisesti tehty ja johdettu, kiitos ja kumarrus herra pääherralle.
Android

Posts: 3,908

#672 • • Edited Android

Sallakat, 9.7.2007 10:29:
---
puuhaphiit, 8.7.2007 18:26:
onneks en lähteny tonne vaikka hetken kävi mielessä, edes hyvä musa ei vähenä vitutusta jos joutuu nappipäitten sekoilua kattomaan*eiei*

---


Onneksi olkoon, olette virallisesti tällä kommentilla valittu vuoden tyhmimmäksi kommentoijaksi! *jiihaa* Myös minä olen todella tyytyväinen, että pysyit pois.



Millä tavalla tyhmä kommentti? Huumeet ja niistä johtuvat lieveilmiöt ovat suurin syy siihen, ettei itseäni enää kiinnosta käydä bileissä. Ymmärrän aivan mainiosti, jos joku ei nauti "nappipäisten sekoilusta", olkoonkin että hyvä musiikki omalla kohdallani auttaakin.

Edit: Lisätään vielä alkoholi tuohon. Päihteet. Päihtyneet ihmiset.
Mark

Posts: 7,311

#673 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

Android, 9.7.2007 10:36:

Millä tavalla tyhmä kommentti? Huumeet ja niistä johtuvat lieveilmiöt ovat suurin syy siihen, ettei itseäni enää kiinnosta käydä bileissä. Ymmärrän aivan mainiosti, jos joku ei nauti "nappipäisten sekoilusta", olkoonkin että hyvä musiikki omalla kohdallani auttaakin.

Edit: Lisätään vielä alkoholi tuohon. Päihteet. Päihtyneet ihmiset.



Sillä tavalla tyhmä kommentti että:

-paikalla näki louskunaksuleukoja puolet vähemmän ku klubeilla (nappipää kommentti ei siis validi)
-psykedeelejä vetäneitä oli enemmän, eivät häiritse ketään jos vähän haahuilevat
-suurin osa viinaa nauttineista käyttäytyi häiritsevämmin ku sekaripäät
-metsässä on tilaa mennä paikkaan missä päihteitä nauttineita ei niin paljoa ole
-pilvenpolttelijat on tunnetusti ihan vitun rasittavia myös ympäristölleen..

Yhdyn sallakatin kommenttiin, jos ei psykekemujen todellisuus ole auennut vielä, pysyköön poissa.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Sallakat

Posts: 2,220

#674 • • Sallakat jungle, baby !

Android, 9.7.2007 10:36:
---
Sallakat, 9.7.2007 10:29:
---
puuhaphiit, 8.7.2007 18:26:
onneks en lähteny tonne vaikka hetken kävi mielessä, edes hyvä musa ei vähenä vitutusta jos joutuu nappipäitten sekoilua kattomaan*eiei*

---


Onneksi olkoon, olette virallisesti tällä kommentilla valittu vuoden tyhmimmäksi kommentoijaksi! *jiihaa* Myös minä olen todella tyytyväinen, että pysyit pois.

---


Millä tavalla tyhmä kommentti? Huumeet ja niistä johtuvat lieveilmiöt ovat suurin syy siihen, ettei itseäni enää kiinnosta käydä bileissä. Ymmärrän aivan mainiosti, jos joku ei nauti "nappipäisten sekoilusta", olkoonkin että hyvä musiikki omalla kohdallani auttaakin.

Edit: Lisätään vielä alkoholi tuohon. Päihteet. Päihtyneet ihmiset.



no tietty jos kuulut kyttääjät Ry:hyn niin tottakai pitää silmät pitkällään koko ajan tuijotella toisten pupilleja siellä *justjoo* mä en ainakaan ikinä jaksa kiinnittää huomiota toisten olotiloihin, mul on sattuu olee liiaan hauskaa reivata you know. Enkä erityisen varmasti sitä tekisi, jos tietäisin asian minua erityisesti harmittavan. Mä arvasin, että kun eka ihminen tulee tänne esittämään päivänselvyyksiä "joku oli aivan varmasti käyttänyt huumeita siellä, sen verran paljon sitä tanssitti", niin oli odotettavaakin, että joku toinen älykkö tulee tänne toteatamaan juurikin noilla sanoilla mitä herra Puuhaphiit sanoi.
Voin olla vakuuttunut, että reivaus on helvetin paljo hauskempaa ku pidät huolen omasta fiiliksestäsi, etkä mielessäs laske viereisen kaverin syömää essosaldoa.
Jos vielä kehtaa väittää, että edes musa ei pelastaisi omaa iltaa kyttäilyltä niin sitte joutuu kyl tilaa CDON.comista seuraavaksi Maija Vilkkumaata *dissaa*
Android

Posts: 3,908

#675 • • Android

Mark, 9.7.2007 10:42:
Yhdyn sallakatin kommenttiin, jos ei psykekemujen todellisuus ole auennut vielä, pysyköön poissa.
-M



Psyke on elektroninen genre josta nautin ylivoimaisesti eniten. 90% kaikista bileistä, joissa olen käynyt, ovat olleet psykebileitä. Eiköhän se todellisuus nimenomaan ole se, joka saakin minua pysymään poissa.

Minusta on huomattavasti tyhmempää mennä bileisiin, jos kokee sen ahdistavaksi ihmisten päihtyneisyyden takia. Jos musiikista nauttii (jopa enemmän) kotona, tai jossain muussa ympäristössä kuin bileissä, en ymmärrä mitä tyhmää siinä on jos pysyy bileistä poissa.
PennyLane

Posts: 121

#676 • • PennyLane
Täytyy kyllä sanoa, että mun seuralaiset teki näistä kekkereistä huiput! Pusipusi Laurita ja Esteban *iloinen*
Musiikkiannista sen verran että urban audiolla tuli koko festareiden ajan mahtisoundia, mut lauantain desert-stage oli ehdottomasti parasta. Kiitsa Genki, neuroa metsässä, ei paha ei paha. :)

--
bass bass BASS!

Mark

Posts: 7,311

#677 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Android, 9.7.2007 10:52:
---
Mark, 9.7.2007 10:42:
Yhdyn sallakatin kommenttiin, jos ei psykekemujen todellisuus ole auennut vielä, pysyköön poissa.
-M

---


Psyke on elektroninen genre josta nautin ylivoimaisesti eniten. 90% kaikista bileistä, joissa olen käynyt, ovat olleet psykebileitä. Eiköhän se todellisuus nimenomaan ole se, joka saakin minua pysymään poissa.

Minusta on huomattavasti tyhmempää mennä bileisiin, jos kokee sen ahdistavaksi ihmisten päihtyneisyyden takia. Jos musiikista nauttii (jopa enemmän) kotona, tai jossain muussa ympäristössä kuin bileissä, en ymmärrä mitä tyhmää siinä on jos pysyy bileistä poissa.



Kiva kun quottasit vaan sen loppukaneetin :) Noh, en jaksa taivuttaa enää, mun mielestä on naurettavan lapsellista saivartelua väittää että Konemetsän kokoisessa tapahtumassa ei löydy paikkaa missä "nappipäiden sekoilu ei häiritse". Helvetti, lääniä löyty joka lavan vierestä niin paljon et lähimpään hippiin sai etäisyyttä vaikka 50m ja silti näki dekot ja kuuli musan.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Android

Posts: 3,908

#678 • • Android

Sallakat, 9.7.2007 10:47:
no tietty jos kuulut kyttääjät Ry:hyn niin tottakai pitää silmät pitkällään koko ajan tuijotella toisten pupilleja siellä *justjoo* mä en ainakaan ikinä jaksa kiinnittää huomiota toisten olotiloihin, mul on sattuu olee liiaan hauskaa reivata you know. Enkä erityisen varmasti sitä tekisi, jos tietäisin asian minua erityisesti harmittavan.



Ei tarvitse olla kyttääjä huomatakseen ihmisten päihtyneisyyden. Pitää lähinnä olla sokea. Reivaat kuten reivaat, mutta se ei ole ainoa tapa reivata ja jos sinun tapasi ei ole paras tapa jollekin muulle se ei automaattisesti tee siitä ihmisestä tyhmää tai toisesta tavasta väärää. On huomattavasti fiksumpaa jättää menemättä, jos tietää, ettei viihdy.


Voin olla vakuuttunut, että reivaus on helvetin paljo hauskempaa ku pidät huolen omasta fiiliksestäsi, etkä mielessäs laske viereisen kaverin syömää essosaldoa.



Varmasti. Sehän on aivan mainiota että tämä sitten sujuu sinulta niin hyvin. Jos se ei joltain kuitenkaan suju, olen itse vakuuttunut, että on parempi ratkaisu tehdä jotain muuta. Musiikista voi nauttia monella tavalla. Jos ei viihdy bileissä, en näe miksi niihin pitäisi mennä.
LunarDust

Posts: 149

#679 • • LunarDust Yks-kaks-RAX!

Mark, 9.7.2007 10:58:
---
Android, 9.7.2007 10:52:
---
Mark, 9.7.2007 10:42:
Yhdyn sallakatin kommenttiin, jos ei psykekemujen todellisuus ole auennut vielä, pysyköön poissa.
-M

---


Psyke on elektroninen genre josta nautin ylivoimaisesti eniten. 90% kaikista bileistä, joissa olen käynyt, ovat olleet psykebileitä. Eiköhän se todellisuus nimenomaan ole se, joka saakin minua pysymään poissa.

Minusta on huomattavasti tyhmempää mennä bileisiin, jos kokee sen ahdistavaksi ihmisten päihtyneisyyden takia. Jos musiikista nauttii (jopa enemmän) kotona, tai jossain muussa ympäristössä kuin bileissä, en ymmärrä mitä tyhmää siinä on jos pysyy bileistä poissa.

---


Kiva kun quottasit vaan sen loppukaneetin :) Noh, en jaksa taivuttaa enää, mun mielestä on naurettavan lapsellista saivartelua väittää että Konemetsän kokoisessa tapahtumassa ei löydy paikkaa missä "nappipäiden sekoilu ei häiritse". Helvetti, lääniä löyty joka lavan vierestä niin paljon et lähimpään hippiin sai etäisyyttä vaikka 50m ja silti näki dekot ja kuuli musan.

-M



"... silti näki dekot ja kuuli musan"


Word that!


Filterian setti oli minusta varmaan festivalin paras. kun hän pisti setin loppuvaiheessa "release me" soimaan niin ainakin Dzad, Sphyxia ja minä tansittiin aivan täysillä.
jmaa

Posts: 35

#680 • • jmaa
Toinen Konemetsä takana ja jotain kommenttia pitää tännekin laittaa.

Ihan hienot pileet! Säät nyt oli mitä oli, mut sille ei kai järjestävä organisaatiokaan mitään mahda. Eipähän pölissyt

Desertille vois miettiä ens kertaan mennessä jotain salaojitusta tai ainakin pientä maansiirtotyötä, jotta montun pohja saataisiin kaatamaan poispäin.
Ellei, niin ainakin mutapaikkoihin voisi järjestäjät lisäillä vaikka haketta...tai sitten ei, sillä jotku noissa paikoissa näköjään tykkäs tampata :)
No, kaipa se pieni rypeminen kuuluu ulkoilmatapahtumiin, vaikka itse suosinkin Nokian kontioita vesisateella :)

Aikataulut heitti aika ikävästi, mutta kun (ei niin) pienen odottelun jälkeen päästiin asiaan, niin Kuroshio Currrent Desertillä oli aivan huippu tapaus ja uusi tuttavuus meikäläiselle!

Samoin hyvin toimi Grady K , Exphensis ja Proteus. Bassot tuntuivat mukavasti kallonpohjassa asti ja strobot välkkyi vesisateessa!Jes!
Ilman korvatulppia en olisi voinut Desertillä olla, mut hyvä näin... Muuten tuli kierreltyä eri lavojen välillä ja X-rustilla paukkui mukavan napakasti kans enimmän osan ajasta!

Ruoka oli hyvää ja riittävästi. Konemetsä-sinappi makkaroiden kyytipoikana suoraan kattilasta oli hyvää!

Järkkäreitä ja poliiseja oli määrällisesti viime vuoteen verrattuna paljon, mutta eipä minun menoani haitannut.

Roskaus oli aika kaameaa ja vaikka esim. X-rust:lle oli varattu useita roskapönttöjä, niin silti näytti olevan helpompaa nakella tölkit metsään...
Puhumattakaan teltta-alueesta jolta sentään kerätään heinät rehuksi ennen festaria. Todella tarkkana siis saa kerääjät olla, jotta mikään ylimääräistä ei jää maahan, eikä päädy paaleihin...

Nimitin telttani lauantaiaamun sateen jälkeen "vedenkerääjäksi" ja sunnuntai aamuyöstä suuntasinkin autolle nukkumaan, joka olikin hyvä ratkaisu. Ensi vuonna jätän teltan kotiin.

Kiitokset maanomistajalle, järjestävälle taholle, soittajille ja teille arvon kanssakonemetsäilijät!