puuhaphiit, 8.7.2007 18:26:
onneks en lähteny tonne vaikka hetken kävi mielessä, edes hyvä musa ei vähenä vitutusta jos joutuu nappipäitten sekoilua kattomaan*eiei*
Onneksi olkoon, olette virallisesti tällä kommentilla valittu vuoden tyhmimmäksi kommentoijaksi!
Myös minä olen todella tyytyväinen, että pysyit pois.
Omat kommentit as follows:
Lauantainta tultiin paikalle upeaan auringon paisteeseen about puolen päivän aikaan. Bygattiin teltta heti kavereiden telttojen luo pystyyn ja lähdettiin terassille. Ihmettelin ensin, että onko tällä kertaa vähemmän porukkaa mestoilla ku viime vuonna, kun leirintäalue näytti suht tyhjältä. Ilmeisesti ihmisiä oli levitetty muuallekin. Päivä jatkui siitä sitten leppoisasti terassilla diggaillen Accua ja juoden lisää ja lisää. tosi nopeasti pääsi jengin festari-imuun messiin, vaikka oltii yksi päivä missattukin.
Voisin sanoa, että tuleminen lauantaina ei harmita nyt jälkeenpäin(kään) yhtään, ihan jo senkin takia että ilmeisesti kaikki hardimpi mättö oli just perjantaina (desertillä). Jäipähän desert stage lauantaina vapaaksi paskasta musasta ja junkka sai raikaa
Junkasta päästäänkin hyvin festareiden parhaaseen musatarjontaan, josta omat kiitokset joutuu osoittamaan Genkille. Headphonics oli ihan jees sitä ennen, mutta kyllä siinä klo 01 otettiin luulot pois
meinas tulla pissat housuun siinä kun ekat saundit pamahti ilmoille
aivan mahtavaa! Samoin olimme kovin iloisesti yllättyneitä, että sunnuntain klo 11-12 "Suprise DJ" oli samainen herra ja viimeiset törkeen hyvät psykesaundit jätti kyllä loistavan maun suuhun koko festareista
(ei mikään kiksu tms ois festareiden lopetukseksi sopinutkaan, liian bliisua)
Tuli taas huomattua, että kyllä se psyke vaan rules metsässä. Se sopii mihin tahansa olotilaan, aikaan tai paikkaan. Joitain settejä tuli ihmeteltyä niiden lattauden takia, esim Orkidea ja tämä ilmeisesti pääartisti Tristan.
Sen mä kyllä sanon, ett JOKA VITUN IDIOOTTI KUKA SIELLÄ TÄNÄ VUONNA HEITTI ROSKIAAN YMPÄRI MESTAA, VOIS ENSI VUONNA JÄÄDÄ HIMAAN!
Ja järkkärit ois voinu olla isommalta osalta vähän järkevämpiä ja mukavampia, eikä niiden naamalta mun mielestä tarvis EDES konemusafestareilla joutuu lukemaan "kaikki nää vitun retkut on vaan potentiaalisia överitapauksia"-ajatusta.
Se medihelitapauskin oli nihkee mutteipä mua silleen kiinnosta mitä joku pieni tyhmä ihminen itselleen oikeasti haluu tehdä ja tekee. Ainoo minkä takia mulle jäi downer fiilis pikku hetkeksi siitä kopterin näkemisestä oli se, että kun pässit duunaa tollasia juttuja omineen, eikä tajua sen vaikuttavan niin moneen asiaan (kun homma lähtee lapasesta), että se voi pahimmillaan vaarantaa Konemetsän jatkuvuuden ko. paikassa! se vasta on idiotismia pahimmillaan, ettei tajuta omien tekojen vaikuttavan siihen isompaan kokonaisuuteen.
Noita paria miinusta lukuunottamatta (mitkä nyt ei varsinaisesti mun festarinautintoon vaikuttanut) oli aivan sairaan hauskaa taas. Konemetsä on paras mahdollinen reality check mulle itselleni siitä minkä takia tätä musaa on nää kaikki vuodet diggaillu ja tykännyt käydä bileissä
on helpompi yksilöidä pari miinusta joukosta kun listata loput 99% parhautta erikseen.
Tapahtuma on ammattitaitoisesti tehty ja johdettu, kiitos ja kumarrus herra pääherralle.